Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 360 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 4
Celkem: 360

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 219 | Témat: 21

23.12 2008 13:00


Zdravím, parťáci 4 kruhů,
mám otázečku, nebo spíš malý průzkum.

Za kolik litů nafty cestujete se svojí A4 (B6) 1.9 TDI* 96kW, 6. kvalt?

Když kouknu na celkovou průměrnou spotřebu, tak mi vyhazuje nějakých 7,4 l/100 km. Nevím jestli si myslet zda je to hodne či málo. Mylsím si že to i odpovídá, ale jezdím hodne klidně s lehkou nohou.

Když pak čtu o průměrkách okolo 5,6 l, tak se mi to zdá být velký rozdíl a tak si říkám, zda něco není špatně, případně co všechno může mít na to vliv. Samozřejmě že noha na plynu, ale myslím spíš něco ve vnitřnostech motoru.

Co se týče průměrné spotřeby na delší trasy (ne celková, ale měřená na konkrétní trasu), nepodařilo se mi jet za méně, než 5,9 a to byla hoooodne lehká noha (cca 210 km cesta).

Na dálnici, vám to bere kolik na delší trasy (třeba slavná D1, Brno-Praha)?

Budu rád za každý postřeh, zkušenost.. Díky za účAST* v průzkumu i za případné rady.
nahoru

sponzor





23.12 2008 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

23.12 2008 13:09


Ahoj,takze moja skusenost s 1,9 TDI* PD 96KW(ale v Octavii 1) bola taka, ze ked som jazdil ako sialenec a prasa,totalne na plny plyn tak max spotrebu som mal 7,6 l/100km.Bezna spotreba bola okolo 6,7 ale to som jazdil tiez svizne na kratke vzdialenosti do 30 km a cez kopcovity teren.Jazdit sa s tym da aj za 5,5l na 100 km.A ked hovoris ze jazdis s lahkou nohou tak tvoja spotreba by mala byt tako okolo 6l.Zalezi vsak ci jazdis aj po rovinach/kopcoch alebo ake vzdialenosti kratke/dlhe, a ine.Samozrejme s TDI* PD je uplne normalna spotreba okolo 6,1 az 6,3l ked jazdis normalne.Da sa jazdit aj za menej ale to je naozaj ekonomicka jazda,lahka noha a hlavne ziadne PODOTACkY pretoze PD dokaze v PODOTACKACH zrat viac ako vo vysokych otackach,idealne otacky cca okolo 2000 az 2300. Ale ako uvadzas , tak sa mi zda, ze tam nieco nemusi byt v poriadku (s motorom) ked to takto zere Najlepsie by bolo keby si si natankoval plnu nadrz a vyjazdil ju, aby si si vedel odmerat kolko ti to skutocne zozralo,a az potom keby ti to nahodou fakt vide taka velka spotreba a nejazdis ako prasa tak by som zacal hladat chybu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 219 | Témat: 21

23.12 2008 13:15


Mippi: Jj, no. Jako nerikam ze jezdim denodenne jako duchodce, taky si rád čšlápnu, podle nálady. Spíš mi jde o to že ta rekordní průměrka 5.9 l na té delší trase byla taková hodně na snahu. Když je to hodně svižné tak pod 7 nejdu no. Ale tak to asi bude normální. Díky za zkušenost.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

23.12 2008 13:17


Ako odporucam naplnit plnu nadrz a vyjazdit ju a odmerat aku trasu si na nej urobil.Potom uvidis.Vies moze to byt aj skresleny udaj palubneho PC a cokolvek ine.Ale hovorim(aj mam kopu znamich s tymto motorom) a bezna kombinovana spotreba, mesto, mimo mesto,dialnica,normalna jazda ,svizna jazda je okolo tych 6,3 az 6,5l
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 219 | Témat: 21

23.12 2008 14:13


Mippi:
Mrknul jsem na stav nádrže (odhad) a ujete km od posledniho tankovani a kdyz to tak nahrubo spočítám, tak mi vyšlo 6,6 l. Tak možná nebude problém nakonec někde v motoru, ale v počítači.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

23.12 2008 17:45


lehčí noha, quattro* 96kW + čip, 7,5 l/100km
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.12 2008 17:52


twor:
Mippi:
Mrknul jsem na stav nádrže (odhad) a ujete km od posledniho tankovani a kdyz to tak nahrubo spočítám, tak mi vyšlo 6,6 l. Tak možná nebude problém nakonec někde v motoru, ale v počítači.


načerpej plnou. vynuluj počítání i na palubáku. až se budeš blížit k rezervě, tak naber zase plnou a počet načerpaných litrů x 100/ujeté km. a máš přesnou spotřebu. porovnej s palubákám a uvidíš, jestli tě šulí, nebo ne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

23.12 2008 19:12


tak tak,tohle je nejlepsi zpusob jak presne zmerit spotrebu.....
nahoru

sponzor





23.12 2008 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

24.12 2008 13:04


no nejpřesnejsí mi přijde vzít plnou do cvaknuti hadice ujet 100 nebo 200km beznou trasou a dotankovat u stejneho stojanu opet do cvaknuti hadice při tomhle stylu měření má 1,9 96kw ukazuje 8L/100Km ale já jezdím jen kolem komína takže jsem rád když se auto ohřeje vubec na 90stupnů a kdyz jo tak pak předpisove nejezdim,jinak dálku mám pod 6L,převodovku jen 5ti kvalt a 17cky kola
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.3. 2007
Příspěvků: 59 | Témat: 11

25.12 2008 13:54


Mám B6 96kW 5kvalt, dlouhodobej průměr 7,1 l (jezdim z 90% město, kousky po 5km) na dálku kolem 6l (když jí nešetřim). Párkrát se mi podařila dálka s lehkou nohou za 4,5l
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.7. 2007
Příspěvků: 346 | Témat: 24

25.12 2008 16:35


96kW, 6kvalt, chip DieselPower, predkolka, jezdim bezne za 9-11 l po Plzni, dalnice Praha - Plzen svizne (160+) kolem 8 - 8,5 litru, stejna trasa 140-160 kolem 7,2 litru, dalky okresky necourava pohoda kolem 7mi litru. Vse dle PP. Pred chipem to bylo +- stejny, mozna o 1-2 decky mene. Vseobecne ale nejezdim na spotrebu, ale na pozitek
Naposledy upravil noiser dne 26.12 2008 22:01, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

25.12 2008 19:57


Já mám dlouhodobou 7.5, ale dá se jet za 5 a taky za 11.
Jinak mi je to celkem jedno, jde o požitek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 4

26.12 2008 10:18


Tak to já mám asi moc lehkou nohu. Audi A4 Avant 2,0 TDI* 6tikvalt a spotřeba 5,5. Když se chci trochu víc protáhnout, tak se stejně většinou do 6 vejdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

26.01 2009 22:14


Přez léto průměr 6,5 teď v zimě 7,2 z toho 50% město.Je to hodně odvislý od toho jak dlohé trasy jezdíš ,loni v zimě jsem jel Itálii ve 4 lidech a s rakví nahoře průměr 5,6 a asi to tak odpovídalo protože z Rozvadova a zpět jsem jel bez tankování.Bohužel PD není dobré šetrit při rozjezdu jako rotačku tady je nejlepší to rychle rozjet a potom udržovat stálou rychlost.Taky jsem si nemohl dlouho zvyknout při přechodu z OI 81kW.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

27.01 2009 9:53


Ja mam sice jen 5 rychl, jezdim vesměs dlouhe trasy ale když natankuji v amstrdamu a jedu do ostravy tak před polskem mam sice pulku nadrže ale raději v Německu DAM* 15litru a dojedu domu a ještě rezerva nesviti, přitelkyně to jela jednou a nesvitila ji bez tankovani, je rozdil držet to na 130 a nebo na 170 takže ona zajede dalku pod 5 a ja za 6.2l. jinak ale podle mych propočtu se nad 7 litru nedostanu. opravdu styl jizdy, šířka pneumatik a těžkosti nohy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

27.01 2009 11:09


také mám 5kvalt a jezdím kolem 5-6.5 litru...podle stylu jízdy...dálku při 150-170km/h ale i někdy 200km/h v Německu jedu 6.5litru.je pravda že nad 7 litrů se nedostanu....
nahoru

sponzor





27.01 2009 11:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

28.01 2009 10:03


kolik máš prosim tě na tu 5 otaček při 200? ja si myslim že zase takovy rozdil to neni mezi 5 a 6.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 4

28.01 2009 10:50


vim že je to trochu mimo mísu, ale s fóbií 1,9TDI(74kW) sem měl dlouhodobej průměr cca 5,5l a když sem se pokoušel jet co nejúsporněji tak na 18km cesty od mladý domů sem jel nejlíp za 4 l/100km. No a víc jak 8 l se mi nepovedlo ani když sem jel jak pako to nám ty audiny tak žerou?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

28.01 2009 14:15


jq.com:
vim že je to trochu mimo mísu, ale s fóbií 1,9TDI(74kW) sem měl dlouhodobej průměr cca 5,5l a když sem se pokoušel jet co nejúsporněji tak na 18km cesty od mladý domů sem jel nejlíp za 4 l/100km. No a víc jak 8 l se mi nepovedlo ani když sem jel jak pako to nám ty audiny tak žerou?


no to je, ono kdyz je to slabší motor,váha vozu je jiná,obutí atd, tak je to jak míchat jabka s hruškama
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

28.01 2009 15:01


Kolik ti ta Fóbie váží frajere to naše má celkovou 2010kg při týhle váze by s ta fóbie podlomila v kolech
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 4

29.01 2009 14:26


v klidu frajere, dyť řikám že to je vo fous mimo...fóbie má celkovou jenom 1700kg to je pravda a o 10poníků míň...jenom sem se divil že to udělá cca 3l navíc. toť vše
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

29.01 2009 16:51


Zkus oprášit znalosti z fyziky o valivém tření a seš doma,nasaď si tam naše gumy a nebudeš se stačit divit a kyž si tam ještě přihodíš 6 pytlů cementu tak budeš určitě happy.To je jako kdyby ti někdo řek že když má motor v autě 2x větší výkon tak že pojede 2x rychlejc.Opravdu to bylo mimo mísu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

04.02 2009 11:43


alf.66:
kolik máš prosim tě na tu 5 otaček při 200? ja si myslim že zase takovy rozdil to neni mezi 5 a 6.


to si ted přesně nevybavím ale kolem 3.5tis... to bude
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

04.02 2009 16:18


Avant quattro*
dlouhodobý průměr 7,1

A je jedno, jestli jezdím po Praze nebo mimo

Praha - Ženeva pohodlně na jednu nádrž a to i když jsem naloženej až po střechu
nahoru

sponzor





04.02 2009 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.12. 2008
Příspěvků: 264 | Témat: 9

15.02 2009 20:17


Muzu se zeptat kolik ujedete km na plnou nadrz u A4 B5 1.8 od plneho nacerpani po oranzovou???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

23.02 2009 15:59


já jeszdil za 10 mestou stim samim co mas ty na dálku si to vzalo mnohem mene ale já to dal po mesici do LPG*(staci starej system na principu smesovace) a mel jsemspotrebu u zadku
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

19.04 2010 11:05


B6 Avant 1.9tdi 96kW quattro*/chip/18´alu
dlouhodoba 9,1l
50Km lehci noha + - 7,0l

Kazdopadne oproti octavce nebo tak zere dost, ale vaha + quattro* udela sve.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

19.04 2010 11:14


u mě 1.9 TDI* 96KW , 5-6.5 litrů.na dlouhé trase Praha-Curich okolo 6,1 litru a to ho nešetřím celou cestu Tempomat* na 160km/h.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

19.04 2010 11:15


petersweter: To jen´nějak moc,nech si zkontrolovat rozvody a nastavení vstřiků.Teď v zimě dlouhodobé 6,2 a zase moc to vyloženě nešetřím.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

19.04 2010 11:35


s passatem 96kw variant co sem koupil zene,tak ja to ted meril..nadrz-nadrz,-tank-do tank a byla to kombinovana 6,66L ale je tam tak 70 procent dalnice kolem 130km/h a ridila zena.
Maxidot* ukazal 6,9L
mel sem rotacku 81kw a nedostal sem se nad 6,3L
s 5kvaltem 74kw-chip na 93kw-kombinovana 6,5L ale nesetril sem ho ja osobne..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email