Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

30.12 2008 22:11


Flashmajster: Samozrejme, že najlepší by bol nový. Aj som to pôvodne tak plánoval, ale keď som videl mechanikov ako sa tvária, keď som to po nich chcel, tak som to riešil aspoň dočasne. Sám by som sa do výmeny nepustil. Aspoň zatiaľ . No a preto ma zaujíma ten objem, že do akého stavu sa mi ho podarilo dostať.
nahoru

sponzor





30.12 2008 22:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.12 2008 1:35


Vladusko:
Čisto teoreticky ma napadla taká vec:
Zobrať nejaké čerpadlo napr. z práčky, vaničku a preplachovať ten výmenník stále ale deň, dva s nejakým roztokom na vodný kameň resp. na hrdzu. Ale je tu zase riziko že sa prederaví.
Asi také niečo vymyslím a budem čistiť chladiče/radiátory
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

31.12 2008 8:33


Flashmajster: ja mám tiež nápad, môžeme pestovať červy, ktoré vypustíš do radiátora a všetko svinstvo vyžerú
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

31.12 2008 13:47


ja to cistil uz po druhy,poprve to ten mesic vydrzelo,ale ted sem dal na radu vladusko a prohnal jsem to tou kyselinou solnou a zatim super,ale prave me zarazilo ze se tam porad vejde ty vody malo,chystam se to udelat jeste jednou,tentokrat tam tu kyselinu necham aspon pul dne a vezmu lepsi Kompresor*,vymenik menit nebudu,nejsem masochista jako remzi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

31.12 2008 14:39


Vladusko: Kde se prosím Tě dá sehnat ta kyselina solná? A mohl by jsi trochu popsat jak jsi to čistil, když píšeš bacha na plasty. Moc děkuju za info.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.12 2008 14:47


RadekH:
Je to kyselina chlorovodíková/soľná a majú to v každej drogérii.
My sme to používali na leptanie plošných spojov spolu s peroxidom vodíka, alebo na letovanie pozinkovaného plechu, kde táto kyselina vyžrala zinok a následne sa dalo ne plech letovať.
Takže by som odporúčal všetko okolo zabaliť/oblepiť a robiť v rukaviciach.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

31.12 2008 14:53


super díky a kolik jí mám koupit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

02.01 2009 17:13


jj, ako píše flashmajster, mne na to stačila 1 fľaša = 1 liter = 35 Sk, a na tie plasty fakt pozor, mne kvapla na kryt motora a zostala mi pamiatka, zatiaľ som neobjavil nič, čím by to šlo zakryť
nahoru

sponzor





02.01 2009 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

02.01 2009 17:15


Felipo:
ja to cistil uz po druhy,poprve to ten mesic vydrzelo,ale ted sem dal na radu vladusko a prohnal jsem to tou kyselinou solnou a zatim super,ale prave me zarazilo ze se tam porad vejde ty vody malo,chystam se to udelat jeste jednou,tentokrat tam tu kyselinu necham aspon pul dne a vezmu lepsi Kompresor*,vymenik menit nebudu,nejsem masochista jako remzi


Neviem, či pol dňa nebude veľa, možno by mohol poradiť nejaký chemik, či to tomu radiátoru nevadí ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

03.01 2009 19:42


Tak posledný pokus, to fakt nikto nevie, aký objem má radiátor topenia ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.01 2009 0:43


Vladusko: Velmi pochybujem že to bude niekto vedieť. Možno ani výrobca
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

04.01 2009 11:14


Tak to asi budem musieť zistiť ja
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

04.01 2009 12:38


Vladusko bud rad ze to topi a dal se v tom nestourej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

04.01 2009 12:44


Felipo:
Vladusko bud rad ze to topi a dal se v tom nestourej

OK, už tomu dám pokoj, nebudem pokúšať ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

06.01 2009 15:58


Vladusko: Prosím Tě tu kyselinu jsi nějak ředil, nebo jsi jí do toho radiátoru lil čistou? Bylo mi v drogerii prodejcem řečeno, jestli chci aby mi z topení něco zbylo, tak ať to tam neleju, doporučil mi louh tzv. krtek na čištění odpadů. Tak nevím jsem z toho nějaký zmatený.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

06.01 2009 18:26


niceho se neboj,normalne to tam nalej a dej si cigaro,pak profoukni,cely to trikrat zopakni a je to, normalne se tim cistej vymeniky,takze to vubec neres!
nahoru

sponzor





06.01 2009 18:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

06.01 2009 19:46


Dobrá Felipo budu Vám věřit. Takže to tam naleju čistý.A bude litr stačit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

06.01 2009 20:01


Radku bude,pro jistotu muzes koupit dva,vždyt litr stojí 30 kč.Ale mě ještě zbylo,má to malej obsah,jinak až to budeš profoukávat a proplachovat vodou zkus schválně zjistit kolik se tam vejde vody
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

06.01 2009 20:13


Jasný budu na to myslet a odměřím to.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

06.01 2009 22:09


RadekH:
V pohode, už som radiátorom prehnal 2 litre a fičí ... A poriadne to zmeraj, aj predtým, aj potom a daj vedieť
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

11.01 2009 20:30


RadekH:
Tak čo, ako to dopadlo ? A zmeral si ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

11.01 2009 20:40


Chvilku vydržte, ještě jsem se na to nedostal, mám toho víc. Ramena, poloosy, Turbo*,sání,výfuk a topení.Dneska jsem to dokompletoval a nastartoval a v týdnu se chystám na topení. Nebojte myslím na to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2008
Příspěvků: 39 | Témat: 4

13.01 2009 12:47


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

13.01 2009 20:11


Zdar lidi, tak to mám za sebou. Takže před propláchnutím se do výměníku vešly 2 dcl vody a po malinko přes 2,5 dcl. Jelikož jsem neměl k dispozici Kompresor*, tak jsem to hodně propláchnul vodou a vyfoukal pusou co to šlo. Posílám foto jak jsem si poradil. Teď to vypadá, že už to topí, tak snad už bude pokoj. Jinak všem moc děkuji za drahocené rady.
nahoru

sponzor





13.01 2009 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2009 20:37


RadekH: Pekne vyriešené.
Ako dlho si nechal kyselinu posobiť?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

13.01 2009 20:59


Propláchnul jsem to čtyřikrát vždy po 5 minutách,možná malinko přes.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

13.01 2009 21:25


Zaujimave by bolo tam naliať kyselinu chlorovodíkovú s peroxidom vodíka, vytvárajú celkom dobrú tepelnú a vyžieraciu reakciu, tá trvá tak 30-60min potom to už zoslabne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

13.01 2009 22:43


flashmajster: Ty si ako majster "N" . No ale to by som už neriskoval, možno by to chcelo vyskúšať na nejakom starom vybratom radiátore, čo by to s ním robilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 99 | Témat: 2

16.11 2011 16:14


Zdravim všetkých nadšencov AUDI...

CHcel by som Vas upozornit, že čistenie radiatora spominanou kyselinou chlorovodikovou výslovne NEDOPORUČUJEM, nakolko na mojej C5 mi prepalila radiator ...

Aby som zacal od zaciatku... cca mesiac dozadu som vymenil chladiacu kvapalinu v mojej A6 2002 2,5TDI AKE. Po odvzdusneni systemu sa vsetko tvarilo OK. Ale na druhy den som zistil ze auto nekuri tak ako pred vymenou chladiacej kvapaliny... Tak som to znova odvzdusnil (resp. skontroloval odvzdusnenie) a zistil, ze pokial ide ventilator kurenia na male otacky vsetko je OK, ale akonahle sa pridaju otacky ventilatora(cca 5 paliciek na displayi klimatroniku), vzduch pomaly chladne az sa dostane na taky letny vanok ... Spodna privodna hadica do radiatora zerava, vrchna taka tepla by som povedal. Usudil som ze je slaby prietok cez radiator. Prehladal som forum a narazil na navod (podotykam overeny) s kyselinou chlorovodikovou... Postupoval som presne ako RADEKH. Prva varka presla v pohode, z radiatora vytiekol riadny humus. Dalej som to preplachol asi 100 litrami teplej (50 - 60°C) vody. Znova som vyfukal riadiator a, že DAM* ešte jednu varku kyselinky nech je to istejsie. Pomaly ako som ju zacal liat do kurenia ked v tom prisla ohromna reakcia (neviem z coho, postupoval som rovnako ako pri prvej varke), som myslel ze sa pri tom otravim. Necakal som a hned som zacal kyselinu z radiatora vyplachovat litrami a litrami teplej vody. Po vyplachnuti kuk do auta a z kurenia mi kvapkala voda V tej chvili som myslel ze skolabujem, nakolko som este nevedel ze na C5 sa da radiator demontovat aj bez demontaze palubnej dosky. Zhodil som kryt pod volantom a ejhe zistil som ze to musi ist vona aj bez demontaze palubky. Moje vnutorne pocity sa trochu spozitivnili... Vyhodil som radiator von z auta, zobral ho chladicarom a oni mi po odtlakovani zdelili ze je prerazeny a ze niesom prvy co im taketo nieco priniesol na firmu:(. Zacal som zistovat ako to co najlacnejsie vyriesit... Stary sa opravit nedal nakolko to bolo medzi rebrovanim, takze zohnat nie kde novy (nahrada na C5 neexistuje). U nas v AUDI stoji radiator 175€ + 10€ sada tesneni. Kamarat z autostangla mi to zohnal cez dealera u vas v CR a stalo to 144€ + 8€ tesnenie. Dnes som to cele skompletoval, odvzdusnil a ejhe audinka opat kuri ako o zivot.

Takze chlapi budte radi, ze vam to pri tomto chemickom experimente vase auta vydrzali. Neviem kde nastala chyba pri tej druhej varke. Mozno keby som to tam druhy krat nenalial mohol som mat este 152€ vo vacku
Takze do C5 to rozhodne NENALIEVAJTE!!

S pozdravom SOFTY
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 9

14.12 2013 16:30


Zdravim takze kupil som si b5ku ked som to kupoval kurlo to.lenze jedna taka vec teplotu na budikoch som mal max 70-80º zrazu auto prestalo kurit len naax 2-3palickach aj to letny vzduch.
Tak som radzej menil termostat teraz ukazuje normalne 90º
Lenze ked som to chcel ovzdusnovat podla navodu nesjel mi cez otvor na hadicke vzduch ani kvapalina.
Vypustil som teda nemrznucu do radiatora som nalial horuci ocot preplachol som zo 5krat nakoniec uz nesiel sajrajt.
Nalial nemrzku naspet bol sa odviest zohrial som auto dost na auto fukalo zas letny skusal som hadice na kureny daly sa pohode udrzat v ruke tak som chcel ovzdusnit lenze zas cez dierku v hadicke ani kvapalina a aji vzduch.
Viete mi povedat co moze byt zle?
Radiator siel pekne prefuknut aj ked som kopresorom tlacil a aj ustama.
Ktore hadice maju byt teple?
Mozem mat k.o. vodnu pumpu?
Dakujem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email