Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 143 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 139
Uživatelů: 4
Celkem: 143

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

31.08 2011 11:54


Máte někdo zkušenosti s občasným bílým kouřením z výfuku ? Nejčastěji se mi to stává při raním výjezdu. Po chvilce začne mírně bíle kouřit cca kilometr a pak 300km nic. Ne moc, ale jde si toho všimnou ve zpětném zrcátku.
Je to kouř který se drží pouze za autem a hned zmizí, dá se říct že řídký. Ale už se taky stalo, že to takto kouřilo po studeném startu cca 10km v létě.
Mam AUDI A4 AVANT 2.0TDI 2008 103kw. Najeto 113.000km. filtr pevných částic.
Začall jsem sledovat jestli se neztrácí voda, nebo olej. Zdá se, že se voda neztrácí, olej zatím nevím. Zajímavé je, že někdy to nekouří vůbec. Mam takový pocit že to kouří když jedu na malé otáčky pod 2000. Auto mam z bazaru, zakopené asi měsíc. Měnil jsem lamba sondu, olej, olejový filtr. Stane se se že i při ohřátém motoru na 90 to na volnoběh kouří. Nekouří to moc a pouze občas.
Máte nějaký tip na to co by to mohlo být ? nějaké postřehy a zkušenosti ? díky

moderováno Walk3r:
název, CAPSLOCK
Naposledy upravil Tomich2 dne 31.08 2011 12:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





31.08 2011 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

31.08 2011 12:06


Tomich2: Tak bílý kouř u studeného motoru není zas nic zvláštního, protože z výfuku odpařuje nakondenzovaná voda. Při nižších teplotách by jich mělo být víc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

31.08 2011 12:13


Michal.K: To myslíš u ropy vážně že ve vejfuku kondenzuje pára?
Tomich2: To že ti jde bílej kouř znamená že ti jde ven nespálená nafta,těch příčin může být víc např teplotní čiclo nafty ,mírně hnutý rozvody a nebo vstřiky už nejsou c AA kondici,může to mít na svědomí i nekvalitní nafta tzv. bod vzpanutí ,nejčastější závada při kontrole benzínek.
Moc bych se tím nevzrušoval pokud je bílej,až bude namodralej bude to horší.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

31.08 2011 12:19


pasa: To že je to ropa jsem si nějak malinko nevšiml...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

31.08 2011 12:42


nechci malovat certa na zed ale nepraskaly nahodou temhle motorum hlavy? To by mozna kapec odpovidalo ....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

31.08 2011 13:34


pedro m: Tvo blbě nesejčkuj tohle je docela normální a od tý doby co začali kurvit naftu biosložkou si na to dtěžuje pomalu každej.Kdyby mu rupla palice tak mu to bude tlakovat buď do vody a nebo budr mít místo oleje emulzi.Podle roku bych ale tipoval že má CR a u těch hlavy nerupou nehledě na to 2lPD měl problém s kroucením a tím odcházelo těsnění.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

31.08 2011 19:26


pasa:
Michal.K: To myslíš u ropy vážně že ve vejfuku kondenzuje pára?
Tomich2: To že ti jde bílej kouř znamená že ti jde ven nespálená nafta,těch příčin může být víc např teplotní čiclo nafty ,mírně hnutý rozvody a nebo vstřiky už nejsou c AA kondici,může to mít na svědomí i nekvalitní nafta tzv. bod vzpanutí ,nejčastější závada při kontrole benzínek.
Moc bych se tím nevzrušoval pokud je bílej,až bude namodralej bude to horší.


jo to čidlo jsem si taky myslel že by to mohlo být. Ale diagnostika neukázala nic. Zítra jedu do servisu tak budu moudřejší.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

31.08 2011 19:26


pasa:
pedro m: Tvo blbě nesejčkuj tohle je docela normální a od tý doby co začali kurvit naftu biosložkou si na to dtěžuje pomalu každej.Kdyby mu rupla palice tak mu to bude tlakovat buď do vody a nebo budr mít místo oleje emulzi.Podle roku bych ale tipoval že má CR a u těch hlavy nerupou nehledě na to 2lPD měl problém s kroucením a tím odcházelo těsnění.


Mam koupené z CR bazaru, ale auto je z německa ježděno v mnichově.
nahoru

sponzor





31.08 2011 19:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

31.08 2011 22:10


Tomich2: Cr jsem myslel jako common rail a né z ČR. To čidlo ti diagnostika neukáže pokud není úolnně v pytli ale podstatně ovlivňuje dávku nafty protože nafta dost drsně mění hustotu s teplotou.Stačí aby trochu ujelo a dělá to blbosti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

31.08 2011 22:18


Ajo )) a jak teda zjistim že je v prdeli. Budu teda jezdit dokud se něco neposere nebo nerozsvítí nějaká kontrolka, at to cmoudí jak to cmoudí ?
To by mohlo ovlivnit i spotřebu ne. Kdyby to bylo cidlo tak je to ta nejlepsi varianta ne. To neni drahy. tusim 1500
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

31.08 2011 23:30


Něco napoví ,když to napíchneš studený ,třeba ráno než nastartuješ ,tak tak voda nafta a venkovní teplota by měly mít přibližně stejnou hodnotu,ale ani to není směrodatný,charakteristiku jen tak doma bez vybavení nezměříš.Jistota je ho vyměnit,není to zase taková darda.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

01.09 2011 17:46


Tak jsem byl dneska u známého na diagnostice ve škodě auto. Napíchnul to na diagnostiku a nic to nenašlo, prý to mam nechat být. Jediné co zjistil jsou hodnoty (asi tlaku) ve válcích. Prej čím mínusuvější hodnoty tím lépe. Dle těchto údajů je nejhorší třetí hodnota, čili zřejmě 3tí válec. V prdeli by bylo kdyby hodnota stoupla na 2.5 což neni takže pohoda.

-0,26mg/H
0.14mg/H
0.42mg/H
-0.33mg/H
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

02.09 2011 15:49


Tomich2:
Tak jsem byl dneska u známého na diagnostice ve škodě auto. Napíchnul to na diagnostiku a nic to nenašlo, prý to mam nechat být. Jediné co zjistil jsou hodnoty (asi tlaku) ve válcích. Prej čím mínusuvější hodnoty tím lépe. Dle těchto údajů je nejhorší třetí hodnota, čili zřejmě 3tí válec. V prdeli by bylo kdyby hodnota stoupla na 2.5 což neni takže pohoda.

-0,26mg/H
0.14mg/H
0.42mg/H
-0.33mg/H


A já měl za to, že tlaky ve válcích by měly být všechny +- stejné. Pokud nejsou, je to problém.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

02.09 2011 16:47


Tlaky zjistíš jen tlakoměrem přes žhavičky ,tenhle údaj nic nevypovídá o kompresi protože ho ovlivňují vstřiky pokud by to bylo víc můžou to bejt i gumičky,tahle hodnota jen říká kolik přivstřikuje do válce vzhledem základní hodnotě.Škoda že když si tam byl tak ti už rovnou mohl ty tlaky ve válcích změřit.Jinak ty hodnoty jsou naprosto v pohodě,ba přímo nádherný.Zkus vyjet co nejvíc z nádrže a dát tam jinou naftu a uvidíš,žekl bych že to bude tou naftou.Jinak jste se mohli podívat taky na úhlový snímače vačka a kliky je to v kanále 4 v poli 4 jako synchronizase vačky,jak jsou na tom rozvody.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

02.09 2011 19:03


No dělalo to ikdyž jsem natankoval od OMV plnou. Ale před 2týdny jsem vyměnil Lambda* sondu a mechanik říkal že by se to mohlo zlepšit až se zesynchonizuje s řídící jednotkou. Tak uvidíme. Prej to mam nechat bejt a uvidim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

02.09 2011 19:04


No to se mohl teda podívat, to mě nenapadlo. Protože se defakto spoléhám že tam je poctivých 113.000km a prej to mam vymenit při 120.000. Ale jde o to jestli to má fakt těch 113.000km
Můžete někdo dle VIN* zjisti nějaké informace ?
nahoru

sponzor





02.09 2011 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

02.09 2011 19:08


Tomich2: kamaradovi na bmw 2,0 D CR to občas strašně bile hulilo, vypadalo to na vodu ale vyměnil žhavičky a od te doby klid. Třeba to bude tvuj problem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

02.09 2011 19:13


To kouření může způsobovat filtr odvětrání klikové skříně.Hlavně je to bolest 2,5 TDI* někde jsem to tu četl.Po výměně je potom klid a už to nehulí tak snad i v tomto případě by tomu tak mohlo být.Pokud se pletu tak mě někdo opravte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

16.09 2011 10:30


pasa:
Michal.K: To myslíš u ropy vážně že ve vejfuku kondenzuje pára?
Tomich2: To že ti jde bílej kouř znamená že ti jde ven nespálená nafta,těch příčin může být víc např teplotní čiclo nafty ,mírně hnutý rozvody a nebo vstřiky už nejsou c AA kondici,může to mít na svědomí i nekvalitní nafta tzv. bod vzpanutí ,nejčastější závada při kontrole benzínek.
Moc bych se tím nevzrušoval pokud je bílej,až bude namodralej bude to horší.


No už se mi zdá že je trošku namodralej, co to znamená ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

16.09 2011 10:52


Namodralej znamená že ti jde dovnitř olej a může to být Turbo*,ale nepropadej panice,sleduj kolik ti to žere oleje a koukni do sání ,pooř do intercooleru,troška oleje tam je ale vždycky.Ale pokud se ti to jen zdá ,tak to nebude nic moc.
nahoru

Anonymní





16.09 2011 11:50


Taky to muze byt klidne spatna nafta , ja tenhle problem problem s sedomodrym kourem resil taky , pak jsem zacal tankovat jenom na SHELLce a bylo po problemu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

12.10 2011 14:15


Tak jsem tankoval rakouskou naftu a změna nebyla. Pořád kouří.

Co se týče sledování oleje : Počáteční stav byl na horní rysce max.

Najel jsem 4634km zkontroloval olej a byl na rysce min.

Dolil jsem cca 300ml víc jsem neměl a olej je v polovině rysce. tzn že jsem tam dolil zřejmě půlku z toho co to sežralo. Takže se dá předpokládat že to sežralo cca půl litr až 600ml oleje na 4634km.

Je to normální ? řekl bych, že je to docela dost.

Co se týče sledování vody: nemění se
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

12.10 2011 14:18


Někdo mi poradil že by bylo dobré vyčistit EGR* ventyl.
A nebo zkusit používat Aditiva*, aby se vyčistily ventily, to mi poradil servisák v audi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

20.09 2012 19:25


Tak problem přetrvává nadále.

Protože mi auta padalo do nouzaku a mechanik konstatoval repas turba, domníval se a řekl že by za to strřil ruku do ohně, že ten kouř bude zpusobovat Turbo* protože si nasává olej do výfukoveho systemu a pak to bíle kouří.

Udělal jsem repas a kouří to furt. A mnohem více.

Mechanik řekl, že mam vyfukový system plný oleje, například v prostoru vykuchaneho filtru pevných částic a jak se to pálí tak to kouří. Ted už si to pry olej nasávat nebude přes Turbo* a je třeba ten olej z váfukoveho prostoru vypálit.

Takže mam na dálnici jezdit ostřeji a postupně se to vypálí. Jeho kamarád prý takto najezdil 1500km než to vypálil všechno.

Co si o tom myslíte ???????

Mam to rok a voda nemizí vůbec, olej jsem dolil na 25.000km (rok) cca 2 litry.
nahoru

sponzor





20.09 2012 19:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

20.09 2012 19:41


To jako za rok nenastal zadny posun v te veci? Hmmm, zrejme dobry mechanik...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

20.09 2012 21:13


V audi mi řekli nechte to projevit se, jeden mechanik nevěděl a ted mam jineho, který mi dnes udělal Turbo*.

Ale jo už to mam rok, a dnes je to nejhorší po te vyměně turba. Tak jsem zvědavej jestli se to vypálí nebo ne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

04.10 2012 17:31


Mam nový poznatek.

Sedl jsem do auta, ujel cca 5km, zahřáto na 90. Kouří pouze když stojím nebo dojíždim na 2jku.

Ale ted ten poznatek. Po ujetí 5km, jsem zastavil a za chodu motoru jsem zkusil odšroubovat víčko od oleje.
Je tam takový tlak že když to víčko tam pouze položim odskočí. Zní to jak Kompresor*, fouká z toho jako svině a když jsem nad to dal ruku tak jsem jí měl plnou kapiček od oleje takže jsem si jí musel utřít.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

04.10 2012 19:26


No moc te asi nepotesim hodim ti to do SZ na dieselpower nejak mi to tu blbne a nebavi me to furt psat dokola
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

05.10 2012 9:48


At se nekdo zkusi podivat, zda jsou zatky na vahadlech vstriku. To byva pricinou zvyseneho tlaku a rozstriku oleje. PDcka maji normalne ten tlak navrsku vetsi. Je to diky absenci odvetrani bloku motoru, je odvetravan pouze vrsek...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

16.10 2012 0:14


Zjistil jsem ze kdyz jedu dálku tak mi to tak nekouří. Pak kdyz jsem ve městě tak na semaforech to zas začne. Neutrál, jedna dva je nejhorší.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email