Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 4
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

19.12 2008 1:05


zdravim, mam takovy problem, uz mam treti vahu vzduchu a stale mi po case prestane funguvat tak jak ma a auto pak jede divne s nepravidelnym zatahem, mam tam bosh-2.5tdi 110kw, zatim sem vsude cet ze sou nepresne a nespolehlive, da se zamenit za hitachi ze silnesi 2.5 nebo je nejake jine reseni??? mam pridavny budik na tlak turba a tam je videt jak po seslapnuti plynu ta rucicka vyleti na 2 bary, pak spadne na 1 a nakonec se nejak vysplha na 1.5baru, je to citit i na zatahu motora, pri jizde do kopce je videt jak ten tlak lita medi 1 az 1.5 baru. kdyz byla nova tak to slo jak ma ale pocase se to stale po... dik za rady
nahoru

sponzor





19.12 2008 1:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.12 2008 9:01


Zamenit se neda za hitachi - to je neco uplne jineho - nepresna taky neni, jen ma vetsi sklon k nahle smrti. Ad tlak turba - ma to primou souvislost to je jasne ale bylo by dobre se podivat co se deje s tlakem pomoci vhodne diagnostiky - pochopitelne s funkcni vahou - tim jak ti casto odchazi bych skoro zacal hledat zavadu nekde jinde-ona ta vaha nemusi bejt mrtva
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

19.12 2008 13:34


no ono predtim ji stacilo trochu prestrikat citicem na brzdy a bylo to v poradku ale ted nezabera ani to, olej z turba nani nelije ani nejake necistoty tam nejdou, auto je na diagnostice zhruba 1x mesicne u znamiho, ktery ma servis a stara se mi o auto, vzdy mi to skontroluje vsechno, ale s temi vahami vzduchu je to des, asi mam smulu na nejaky nepodarky,jeste bych se chtel zeptat jestli bych tam mohl dat sportovni filtr, kdyz jo, tak jakej jestli staci univerzal nebo origo?dik za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

23.12 2008 6:04


Jestli ti lítá Turbo* jak splašený máš ho určítě trochu přidřený,s největší pravděpodobností je to naklápění lopatek.Já měl to samý.Když jsem přidal plyn auto vystřelilo a za 2.sekundy nic pak se zase rozjelo .Kontroloval jsem na grafu tlak turba a přesně co tady popisuješ vyletí na 2 a spadne na jednu pak se ustálí.Rozebrat Turbo* a vyčistit mechaniku naklapění lopatek.musí to běžet.Spávně to má spadnout max ze 2 tak o dvě na 1,8 když samozdřejmě to držíž pod plynem jinak se reguluje tlak turba kolik zrovna motor potřebuje řj si to reguluje sama.když to takle skáče je to mechanická závada aspoň u mě to tak bylo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.12 2008 12:12


dik za radu, zkousel sem rucne to naklapeni jestli se nezadrhava a jelo pekne, zkusil bych to rozebrat ale nevim jak nato, mam sehnat nekoho zkusenyho s nejakym spesl vybavenim, nebo se to da udelat doma v garazi? ale za poslednji dobu to svalstvo pod kapotou dost ochablo, predtim sem si valel do kopce 150 a ted sotva 120 a nechce se dat ani vytocit, predtim na IV mi to slo cca160 a ted sotva120,od spodu to de pekne a pak jako zelva. Nejak se mi ten motor prestava libit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.12 2008 0:57


Nepresna vaha? Ale notak...vetsi blbost sem neslysel...Misto spekulovani a rad typu "to bude urcite tim" tady na foru udelej logy z jizdy a budes hned chytrejsi. Minimalne uvidis, jaky signal posila ECU* do N75, kolik dava baru Turbo* vs jaky je ocekavany tlak, kolik dava mg. Vaha atd.

2.5 TDI* reguluje trochu odlisne, jak obycejna 1.9TDi, proto i diagnostika se dela trochu jinym zpusobem. Tim jsem jen chtel rici, ze pokud tomu nehovis, nech to na nekom, kdo vi co a jak....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.12 2008 22:19


Lumpiq:
Nepresna vaha? Ale notak...vetsi blbost sem neslysel...Misto spekulovani a rad typu "to bude urcite tim" tady na foru udelej logy z jizdy a budes hned chytrejsi. Minimalne uvidis, jaky signal posila ECU* do N75, kolik dava baru Turbo* vs jaky je ocekavany tlak, kolik dava mg. Vaha atd.

2.5 TDI* reguluje trochu odlisne, jak obycejna 1.9TDi, proto i diagnostika se dela trochu jinym zpusobem. Tim jsem jen chtel rici, ze pokud tomu nehovis, nech to na nekom, kdo vi co a jak....


nepresná sa môže stať časom,teda,že ukazuje alebo dáva menšie hodnoty,niekedy stačí očistiť aje to ,toto je môj prípad mám váhu ešte originál Bosh a tak raz za dva roky ju treba očistť a auto ide tak ako má.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.12 2008 2:31


MUFTY:


nepresná sa môže stať časom,teda,že ukazuje alebo dáva menšie hodnoty,niekedy stačí očistiť aje to ,toto je môj prípad mám váhu ešte originál Bosh a tak raz za dva roky ju treba očistť a auto ide tak ako má.


Tak to pak neni nepresna, ale vadna nebo rozbita. Nepresna by byla, pokud by mela velky rozptyl v ramci toleranci udanych vyrobcem.
nahoru

sponzor





26.12 2008 2:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.12 2008 13:45


Lumpiq:


Tak to pak neni nepresna, ale vadna nebo rozbita. Nepresna by byla, pokud by mela velky rozptyl v ramci toleranci udanych vyrobcem.



Budem sa hádať je nepresná ,pretože zle váži vzduch udáva RJ menej vzduchu a tým pádom čerpadlo dáva menej nafty a auto neťahá a nepresná je preto,že je na nej povlak ,ale aj tak je už nepresná stále pretože aj po umytí dáva menej ako by mala.

Možeme to nazvať aj ,že je už vadná,keď bola nová tak nebola vadná ani nepresná a myslím si ,že bola aj kvalitná pretože vydržala 10 rokov.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

26.12 2008 13:59


Jak tu váhu nejlépe vyčistit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.12 2008 20:53


ja sem zase cet, ze byly nepresne a nekvalitni, proto pak zacali montovat do 132kw verzi vahu hitachi, ja sem cistil vahu bud cisticem na brzdy nebo cistic na motory ve spreji, chvili to slo a pak se to zase pos..bosh jako znacka ume skoncila jak naradi tak vsechno, uz je to jenom znacka nic vic, tata ma hitachi ktera je v aute od vyroby a neni s ni zadny problem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.12 2008 14:14


Lee:
Jak tu váhu nejlépe vyčistit?


Já čistím technickým benzínom.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.12 2008 18:55


ja sem tu svoji dnes vycistil technicakem a je to ok, motor jede krasne, vykon se vratil a uz si jen zase chvili uzivat, v pondeli si jedu pro novou, ta stara se mi vzdycky jen srala, doufam, ze nova neco vydrzi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.12 2008 14:06


quattro99:
ja sem tu svoji dnes vycistil technicakem a je to ok, motor jede krasne, vykon se vratil a uz si jen zase chvili uzivat, v pondeli si jedu pro novou, ta stara se mi vzdycky jen srala, doufam, ze nova neco vydrzi



Môže to mať aj inú príčinu ako váha ,ak ti ju zasiera tak bude aj novú a môže sa to opakovať a tiež ju bude treba čistiť,ale držím palec a dúfam,že sa mýlim.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

28.12 2008 17:57


no ona ta vaha nebyla nicim zasrata, vypadala uplne cista ani technicak co s ni zesel nebyl spinavy, nevim jestli byl nani nejaky povlak nebo se v ni pohlo svedomi, kazdopadne uz ji nechci ale novou
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

29.12 2008 15:40


quattro99:
no ona ta vaha nebyla nicim zasrata, vypadala uplne cista ani technicak co s ni zesel nebyl spinavy, nevim jestli byl nani nejaky povlak nebo se v ni pohlo svedomi, kazdopadne uz ji nechci ale novou


Je na nej masný povlak a to stačí ani ho nemusí byť vidno.
nahoru

sponzor





29.12 2008 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

09.02 2009 15:51


na ti vahu je dobry propialkohol lebo technicak nehava povlak to same aj cistic brzd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

17.10 2013 18:16


Zdravím kucí, hele všiml jsem si ztráty výkonu nad 3000ot, tak jsem podle zdejších info dnes zkontroloval hadice od turba,podtlakové hadičky pro veškeré ovládání,zkusil jsem to různě dotáhnout jestli třeba není nějaká spona povolená a nakonec jsem propláchnul váhu vzduchu(mám tam hitachi)
Turbo* jsem prstíkem roztočil,nedrhne je čisté a suché, ovladání lopatek se hýbe bez nějakého problém, nevrže nic....
Po testovací jízdě je to lepší,ztráta výkonu až do 4tis zmizel,ale jakmile se dostanu nad 4tis(režim S), tak auto začne škubat.....

Diagnostiku jsem zatim nedělal. Rozumím,že 4tis ot. člověk moc často nejezdí ale ještě před nějakou dobou to funguvalo....

2.5 TDI* AKE
Mohla by to být váha??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.10 2013 19:51


ake ma hitashi, ty jsou relativne bezproblemove...

cisteni vahy u BOSH vah je docasne reseni, nedoporucuji to...za chvilku je to znovu, problem neni jen v mechanickem zaneseni, ale starnuti vyhrivaneho telesa atd..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

17.10 2013 19:56


Lumpiq:
ake ma hitashi, ty jsou relativne bezproblemove...

cisteni vahy u BOSH vah je docasne reseni, nedoporucuji to...za chvilku je to znovu, problem neni jen v mechanickem zaneseni, ale starnuti vyhrivaneho telesa atd..


Však to jo, mám tam hitachi, nicméně podobný problém jseem měl na Ventu taky to škubalo atd nakonec jsem dal váhu a byl klid.
Vzduchový filtr jsem měnil před 4tis km a je čistý, ještě mě napadl naftový filtr,ten jsem neměnil,ale to by asi nezlobilo až tam vysoko v otáčkách. zítra snad bude doma diag tak třeba se něco dozvím,nicméně ví někdo jaké tlaky to má dávat?? co má ukazovat váha v určitých otáčkách a co Turbo*?? Díky

číslo na váze je 059906461D(dle ETKY nahrazená 059906461M) podle ETKy cena 3tis což mě nepřijde v AUDI až tak moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

18.10 2013 13:14


Nikdo neví? To snad ne....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2013 9:33


Ondrus84:
ještě mě napadl naftový filtr,ten jsem neměnil,ale to by asi nezlobilo až tam vysoko v otáčkách

To by prave zlobilo, jelikoz to nemusi dostavat naftu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

21.10 2013 15:12


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


pokračování v odkaze...

Dnes nový naftový filtr...

cestou do práce to vyzkouším zda to mělo efekt...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

29.12 2013 13:05


Zdar nebudu otvírat nové téma.Mám menší problém a momentálně nemám možnost se připnout na VAG.
Problém se projevuje v tom,že třeba při 100km/h mi otáčky vyskakujou na 5 stupeň někde k 2500.Před tímto problémem to bylo pod 2000.Myslím si že to bude váhou nebo ventilem N75,ale přesně to nevím.

Ono nepociťuji,že bych ztrácel výkon nebo se to nějak dusilo.Od spodu to letí jak střela jen při vyšší rychlosti okolo 160km/h už je přes 4000 otáčkách a dochází mu dech.
nahoru

sponzor





29.12 2013 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

29.12 2013 13:34


No pokud mas automat tam mam pocit že ti trochu prokluzuje spojka v hydromeniči..

Při 100 kmh je cca 2000 ot
Při 160 kmh je cca 3000 ot
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

29.12 2013 13:42


Jj je to automat.Takže bych se měl zaměřit na Tiptronic*?Jak píšeš při 100km to je okolo 2000 ot a mě to vyskakuje na 2500 ot.

Po novém roce jsem objednaný na výměnu oleje v TT,ale to už je asi pozdě co
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.12 2013 15:37


Tie vahy vzduchu casto odpaluje aj sportovy filter - prepusta necistoty. Ten automat musis vidiet, ze neskoro radi napr.nie pri 2000 ale vyssie a aj kĺže
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

29.12 2013 19:11


lubomt: právě že automat řadí normálně.Tak jako vždycky,ale ono mi to začíná blbnout na těch otáčkách až tam mám 5 rychlost a jedu víc jak 100km/h.

Proto jsem docela zmatený jestli to je problém ohledně váhy atd.. nebo to dělá Tiptronic*.Na VAG se dostanu až za týden..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.12 2013 23:53


Ked mas vyssie otacky ako predtym, tak je to jasna prevodovka. Smyka, neprenasa. Motor predsa ked nevladze, auto ide pomalsie a ma nizsie otacky, ked vladze, pri vyssej rychlosti ma vyssie otacky. Zamysli sa nad tym. Motor sam osebe nema ako presmykovat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

30.12 2013 0:20


Takže Převodovka* je v háji.Dík za rady.Vidím,že mě čekají asi nemalé investice
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email