Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 8
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

05.06 2009 12:20


To se tu dočítám pěkné věci. Já mám motor 2,5 TDI* AKE. Za studena hůř startuje, kdyžho trošku protočíš, tak jde bílej dým a největší tah má od 2000 otáček. Normální se mi to nezdá, na VAGu to nic nepíše.
sponzor





05.06 2009 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

05.06 2009 21:51


Petr0309:
To se tu dočítám pěkné věci. Já mám motor 2,5 TDI* AKE. Za studena hůř startuje, kdyžho trošku protočíš, tak jde bílej dým a největší tah má od 2000 otáček. Normální se mi to nezdá, na VAGu to nic nepíše.


chlape tak to máš problém-AKE se takhle nechová,když je OK
začni shánět nové Turbo*
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

05.06 2009 22:03


no mať diesel a jazdiť za 10l tak si to hodím, idem radšej do benalu, už aj 4,2 v A8 jazdi za 13l. a nehovorím o rozdiele výkonu a komfortu.Som ešte asi neurobil menej ako 1100 km na nádrž a to fakt nejazdím pomaly ,malo kedy ma niekto predbehne.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.06 2009 22:53


SCORPION:

a petivalec kam ?



He ale si ma dostal no predsa do väčšieho traktora
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

06.06 2009 10:44


R5 :no niekde som čítal že je to ako s prstami na rukách keď ich máš 4 tak si mrzák a keď ich máš 6 tak si mutant...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

07.06 2009 21:54


Jo, Trupsy na tvý odpovědi něco bude. Dneska jsem vyměnil olej. Když už jsem se v tom ptal, ručně jsem pohýbal regulací turba. Po nastartování se vyvalilo z výfuku něco nepopsatelnýho. Po cca 50-ti kilometrech se auto začalo chavat úplně jinak. Začalo táhnout odspodu a taky míň žrát. Asi to zas tak žhavý nebude. Původní majitel to dával do servisu a bůh ví co mu tam lili.

Ostatním bych chtěl říct, že 10 l/100Km je pro Allroad naprosto běžná spotřeba. Až budu řešit, koli to žere, kopupím si něco jinýho
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.06 2009 12:27


no ja jezdim za 11 ve neste ale pritelkyne v pohode za 8.
vubec to nechapu pritom nejak nezazavodim
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

11.06 2009 12:53


AndiM3:
no ja jezdim za 11 ve neste ale pritelkyne v pohode za 8.
vubec to nechapu pritom nejak nezazavodim

8 v meste je az podozrivo malo, mozno ze priatelka to dusi...
sponzor





11.06 2009 12:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

11.06 2009 23:59


Skusal som, ze kolko potiahne z nadrze 2.5 TDI* 110 kW, quattro*, Tiptronic* pri predpisovej rychlosti na trase dlhej cca 500 km, mix dialnica, okresky, mesto. Vysledna priem. spotreba bola 6.3 l/100 km.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 2

13.06 2009 20:25


Mám 2,5 TDI* 110kw a jezdil jsem za 10,8. Po tom co jsem dotáhnul úplně volné sponky na hadicích od turba spotřeba klesla na 9,2. Na spotřebu může mí vliv každá hovadina.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.8. 2010
Příspěvků: 30 | Témat: 2

15.06 2009 1:31


ja mam allroad obuti 19 255 guatro automat a spotreba 9,8 rekl bych ze parada
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.12. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 1

23.06 2009 12:40


Já mám A6 AVANT 2,5TDi r.v.99 110kW s čipem na 137kW ( alespoň podle dokumentace, kterou jsem k autu dostal při koupi ) Jezdil jsem s ní denně do práce 10 km spotřeba kolem 7,6 až 8 litrů. Před týdnem jsem měnil olej i filtry a byl jsem s tím v Brně na WTCC. Najel jsem asi 300km. Jel jsem trasu Mohelnice, Svitavy a Brno takže celkem kopečky a přijel jsem za 6,4l/100km. Sám jsem tomu nechtěl věřit, ale před 2 dny jsem jel 120km a měl jsem 6,6l/100km takže nádhera
Anonymní





23.06 2009 22:33


Mno, tak jak to tady čtu, tak jsem pěkně v chynďáku. Mám 2,5 TDI* 02, sise kvádro a automat, ale po městě (Plzeň), žádná ves, mam na palubáku 12l. Na dálky Prague- Plzeň 9l, ale při povolené rychlosti. Když to hulim dvě kila tak 15l. Napojil jsem to na comp kvůli jinému problému(plovák),ten mi to neukázalo jako vadnej,ale ukázalo mi to vadnej řídící vstřik!!Takže podle nejčetnějších ohlasů,které tu jsou,na tom řídícím vstřiku něco bude!
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 2

27.01 2010 21:51


zdravim... tak bych tady taky trochu pridal do diskuse.. auto po servise a nema zadny problem zadnou zavadu ale bohuzel spotreba je taky 15 l
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

27.01 2010 21:55


Tak teď v zimě ta spotřeba trošku vzroste...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.01 2010 22:37


Asi budu za uplného idiota ale mam 2,5tdi 103kw motor po GO nové vstřiky,Turbo* atd
najel jsem asi 300km po GO motoru a spotřeba 5,4l ani já sám tomu nevěřím ale je to tak před tím to bylo kolem 8l. Myslím že taky zaleží hodně na naftě
sponzor





27.01 2010 22:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

28.01 2010 6:22


ohledne toho ridiciho vstriku ma Lumpiq pravdu.A to si muzete bejt jisti ze se to tak funguje.Pred nedavnem sem to resil treba na kolegove Frontere.Zralo to jak neurvany a ridici vstrik v prdelce.Cena cca 11.000 Kc origo.Jinak nejjednodussi je ho proste zmerit.Vem si Ohmetr a na odpojenem konektoru si zmer odpor civky. Hodnota by mela byt tak nejak od 50-120 ohmu.Nesmi bejt zkratovanej a nesmi mit nekonecnej odpor.opravit vetsinou nejde takze pak se da pouzit pouze jako drzak vstrikovaci trysky bez kabelu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 2

02.05 2010 11:00


tak jsem hledal ten ridici vstrik.. ale bohuzel k zadnemu vstriku zadny kabel nevede.. je to vubec mozne??
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.05 2010 18:34


petrgr:
tak jsem hledal ten ridici vstrik.. ale bohuzel k zadnemu vstriku zadny kabel nevede.. je to vubec mozne??

Jestli mylíš 2,5ku tak ten kabel jde ze vstřiku,ale neni vidět,protože to jde pod víkem a kabel jde přes víko
AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

02.05 2010 19:47


Jak tak ctu tak abych taky zacal schanet nove Turbo*... Kolik to tak stoji takova sranda z repasu?
AK batole
AK batole


Registrace: 12.6. 2008
Příspěvků: 277 | Témat: 41

02.05 2010 23:18


Já jezdím po Praze a mám běžně spotřebu 12 a výš,na dálnici jsem se pod 8 nikdy nedostal,mám A4 2,5 TDI* quattro* motor AKE 2003
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

03.05 2010 10:17


A6 2003 sedan 2.5TDI 132kW, TT, Q, AKE, dlouhodobá zatím 9, rekord mám 6,2 na 30km "dálkovou" (rovinka skoro ale kombinovaná s městem), město 10, kotel plynu, machry - 11 a volnoběh skoro zadarmo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

03.05 2010 11:43


a6 sedan 2.5TDI 110kw(AFB),manuál 6, po výměně čerpadla se mi spotřeba zmenšila o cca 2 litry,jezdím většinou město.Teď mám 7,8l/100km a bejvávalo 10-11l/100km
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 9

09.05 2010 14:25


Dobrý den, tak jsem to tu přečet a teda ta spotřeba u C5 je dost velká.
Mám v plánu koupit A6 C5 2,5TDi 110kw r.v.2003 a obávám se, že tam bude tak vysoká spotřeba jak tu píšete.
Představoval bych si něco mezi 6-8 litry max. kombinovanou
Je to reálně se na to dostat ?
Jestliže by se udělali nějaké úpravy jak bylo zmíněno jako např. vštřikovací tryska atd...
Kolik bych podle Vás, odbodníků musel do úpravy dát cca, abych se dostal na tuhle spotřebu...
Ještě mě teď napadlo, že známej řikal něco o tom, že jsou teď nový (nevim jak nový) možná třeba tak 5 let starý motory 2,0 TDI* a že ty žerou podstatně méně než 2,5TDi.
Takže kdyby byly auta s těmito motory k sehnání v mé cenové relaci a byly fakt tak fobré, možná bych zvolil právě tato.

to pedrodelmare : Táta má audi A6 C4 2,5 TDi103 kw a má taky spotřebu 4-6 litrů
je to neuvěřitelné a nikdo nám to nevěří!
Naposledy upravil stivinek dne 09.05 2010 14:28, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
sponzor





09.05 2010 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.05 2010 14:27


stivinek:
A6 C5 110kw r.v.2003

toto sa aj da ????

mam A6 2,5 TDI* 132 kw a spotreba v pohode 7,6 l jazdim prevazne mesto a mimo mesto. Vobec to nesetrim iba kym je studena
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 9

09.05 2010 14:34


No to by nebylo špatné, jaké úpravy si dělal ?
A co se ti nezdá na tom A6 C5 2,5TDi 2003 ?? neexistuje nebo co
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.05 2010 14:49


stivinek: upravy ziadne ale mam tam manualnu prevodovku

A6 s 110 kW z roku 2003 asi nenajdes...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.10. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 9

09.05 2010 14:55


SCORPION:
stivinek: upravy ziadne ale mam tam manualnu prevodovku

A6 s 110 kW z roku 2003 asi nenajdes...

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ano to co mám v plánu má také 6kvalt manuál...
takže by to zas tak žrát nemělo, když by se stim nedělaly totální krávoviny..
samozřejmě 120 s tim jezdit nebudu
nejspíš by to mělo být na dlouhý cesty...severní čechy --> západní německo
bude to mé první auto tak se hodí každá rada
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

09.05 2010 15:04


SCORPION má pravdu, 110kW v roku 2003 fakt nenajdeš, podívej se na mobile.de jestli chceš Audi z roku 2003, tak běž do 120kW verze, 6 kvalt, měla by už mít jiné vačky a nepapá moc
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.05 2010 15:04


Huďas: stivinek: presne tak
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email