Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 4
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Osma zlobí
tagy:
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

05.12 2008 16:51


milk: nevím o čem to mluvíš,já když se ptal rominja na podobné auto tak mi nabízel 5600,tot vse co jsem chtel k tomu.
nahoru

sponzor





05.12 2008 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.12. 2008
Příspěvků: 14 | Témat: 3

05.12 2008 21:50


Nechci se do toho monotvat klucí,jsem tu novej ale mám A8 týden a Kooperativa má teď akci a já mám povinný ručení za celých 5462,- kč
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.12 2008 11:42


červík: A co škrtící klapka?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.12 2008 16:38


Gaza:
Nechci se do toho monotvat klucí,jsem tu novej ale mám A8 týden a Kooperativa má teď akci a já mám povinný ručení za celých 5462,- kč


Jak novej, co novej? Tady se na to nehraje. Každý info dobrý.

rob: taky jsem nad tím dumal, ale to by hodilo něco na VAGu, co myslíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.12 2008 16:40


root:


Jak novej, co novej? Tady se na to nehraje. Každý info dobrý.

rob: taky jsem nad tím dumal, ale to by hodilo něco na VAGu, co myslíš?

Nikdo není dokonalý,stejně tak VAG
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

06.12 2008 17:19


zasranou kalpku ti vag nenahlasi - vag umi jen el. obvody - tady uz s vagem tezko neco zmuzes.resp. tadoby prohlaseni opravari co neumi najit zavadu pokud ji vag nenahlasi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

06.12 2008 18:10


Kluci jen sem dávejte názory ať to můžu řešit, sice to není nějaký zásadní problém, ale sere mě to.

Jinak ty gumy tam samozřejmě za tolik být nemusí, já jen psal co stojí ten typ co tam mám a jsou to 19, vysokorychlostní, takže ta cena tam bohužel je. Co se týká oleje, tak tam dávám drahý jen proto, že mu prostě víc věřím než těm levným sračkám a chci aby motor šlapal a jak se říká kdo maže, ten jede. No a taky si říkám, je to luxusní auto, tak ať má i luxusní servis, ne? Proto moc náklady neřeším. Řeknu to takhle, kdybych na to auto a jeho provoz neměl, tak si ho nekoupím, ale zatím na to mám, tak si ho i hýčkám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 133 | Témat: 4

19.12 2008 0:49


root:


No s těma provozníma nákladama jsi doopravdy kapku vejš, než je u osmy normál Až na tu spotřebu, tam se projevuje to, že už máš něco najeto.

K té muzice. Prostě zajeď do audi a objednej novej, pokud je tam origo vyměníš to stejně jen za origo. Aspoň mám ten pocit, že náhrada v podobě jiné značky se stejným košem o stejné watáži a impedanci nebude k sehnání.
Hmm tak pán je gurmán,tak to jestli budeš pro všechno lítat přímo do Audi tak se raději neptej na náklady spojené s A8.Nemám zrovna po ruce etku,ale novej origo reprak od Bose tipuju tak na 10-15tis.
nahoru

sponzor





19.12 2008 0:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.12 2008 14:51


Danda:
Pan asi upadnul z jahody Nebose stoji do litru a BOSE v nejhorsim tak za bura. Jinak, ano zatim servisuju vyhradne u audi a ziju
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

19.12 2008 15:24


Takže palivový filtr vyměněn a porucha přetrvává, síce nedělá to tak často jako před tím, ale občas ano, tak co myslíte?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.12 2008 19:12


červík: Co ta škrtící klapka ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

20.12 2008 7:41


Ještě jsem se k tomu nedostal, co je k tomu třeba abych to zjistil, jestli je škrtící klapka příčinou problémů?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.12 2008 20:36


červík: Nečetl jsem přesně tvůj problém. Ale klapku musíš vyjmout a zkontrolovat znečištění. Pokud bude znečištěná výrazně, tak ti doporučuji ji vyčistit petrolejem a následně odpojit baterku a zfomrátovat řídící jednotku.

Bohužel nemáš vyplěn v profilu typ motoru, ale předpokládám, že máš MOTRONIC, takže platí pro tebe varianta 2 pro formátování ŘJ.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

26.12 2008 21:42


klapku nejlépe otestuješ tak, že si od někoho půjčíš zdravou a zkusíš to s ní...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 3

28.12 2008 8:58


Ja bych se podival na všechny hadičky co jsou napíchany do saní a kolem klapky vč. ty hlavní nasavací od vahy vzduchu , jestli nemaj dirku , nebo nejsou zpuchřeny , přECI* jenom už těm karam nejakej patek je .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

28.12 2008 10:03


Kluci, všem moc děkuji za postřehy a rady. Hned po novém roce do toho půjdu až bude volná dílna, v tom mrazu venku se mi do toho nechce. Jak už jsem psal, palivový filtr vyměněn a na Pc to nehlásí žádnou chybu. Normálně to jede naprosto bez problémů až když jedu přes 110km/h a potom zpomalím a je jedno, jestli jen uberu plyn, nebo brzdím, prostě třeba dojíždím na kruháč, nebo do křižovatky z vyšší rychlosti jak 100km/h, tak to tak při rychlosti 20-30km/h občas chcípne a dělá to čím dál častěji. Mě to připadá jakoby nějaké čidlo otáček v převodovce špatně četlo otáčky a tím i řídící jednotka vyhodnotí špatně situaci. Připadá mi totiž jako by při vyšší rychlosti a následném zpomalení Převodovka* nepodřadila až na optimální rychlostní stupeň a tím vlastně motor udusila, ale to je jen můj pocit. Jinak se vše chová naprosto normálně a auto šlape na jedničku z hvězdičkou. Myslím si, že kdyby bylo cokoliv vadného v motoru včetně škrtící klapky, tak by se to projevovalo pořád a ne jen v závislosti na zpomalení z rychlosti nad 100km/h. Nevím, v každém případě budu vděčný za každý nápad. Dík.
nahoru

sponzor





28.12 2008 10:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

19.01 2009 21:22


Takže přátelé, závada pokračuje, je vyměněn filtr paliva, v servisu provedli kontrolu převodovky, vyčistili škrtící klapku volnoběhu, Pc neukázal žádnou závadu a přesto mrška občas chcípne dál. Bylo mi doporučeno navštívit servis Bosch pro kontrolu vstřikování, tak čekám kdy si mě pozvou, ale začíná to být i pro machry neřešitelný oříšek, tak jsem zvědav.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

20.01 2009 21:57


Jojo, to jsou ty Tiptronici.
Já také zadusil Mivovu A6 jako fichtla a dodnes mi to není schopen nikdo vysvětlit, jak můžeš udusit automat
Tak to dej brzy do kupy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

21.01 2009 7:12


sniper:
Jojo, to jsou ty Tiptronici.
Já také zadusil Mivovu A6 jako fichtla a dodnes mi to není schopen nikdo vysvětlit, jak můžeš udusit automat
Tak to dej brzy do kupy.


Ono to ale Pavle vypadá, že to s převodovkou nemá nic společného. Spíš to vypadá na nějaký špatný kontakt k čidlům co hlídají otáčky, nebo někde studený spoj, načatý káblík, nebo takového něco. Ještě se může kousat ventil co pouští výfukové plyny zpátky do motoru a může ho to udusit. Je to taková blbá závada, že se není od čeho chytit a je těžké to najít. Kdyby to aspoň dělalo pořád, ale to je tak nahodile, že nikdy nevíš kdy to příjde.
Včera jsem jel do Přerova do toho servisu Bosch Havel a schválně jsem dával osmě zabrat aby aspoň jednou chcípla a ona mrcha zrovna když jsem to potřeboval, tak ani náznak. Uvidím, co mi řeknou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

21.01 2009 19:58


čus, nevím jestli ti to pomůže, ale mě to dělalo přesně to samé.
při prudším zpomalení, při dobržďování na kruháč nebo křižovatku to pravidelně chcípalo jak při studeném, tak zahřátém motoru.
nejdřív jsem měnil vodní pumpu (vylámané lopatky), pak palivový filtr a několikrát čistil škrtící klapku.
stav se zlepšil, ale chcípalo to vesele dál.
nakonec jsem zjistil zteřelou přírubu na sání, ale hlavní příčinou byl zoxidovaný a utržený drát k Lambda* sondě.
byl zoxidovaný na kontaktu a utržený v bužírce, takže to nebyl vidět.
předpokládám, že to posílalo špatné informace do jednotky a proto mi kolísaly otáčky a chcípalo to.
každopádně od té doby naprosto v pořádku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

21.01 2009 21:59


secretario: Jenže Lambda* je podpůrný prvek, na jejím základě nemůže motor chípat!!
To bude totální volovina.

červík: Když ti to zdechne za jízdy, rozsvítí se ti dobíjení a ty kraviny? Mi totiž pořád není jasné, jak ti může zhasnout automat při jízdě?
Jak se to přesně projevuje? Jedeš, brzdíš...a?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

22.01 2009 7:45


Pavle, projevuje se to za jízdy, když se někde dobržďuje, nebo skoro zastavuje a jen tehdy, když už se automat vařadí, nebo jede na volnoběžku. Samozřejmě, že se rozsvítí při chcípnutí kontrolky na palubovce. V servisu to včera projížděli s napíchlým noťasem a udělalo jim to několikrát a i když vyřadili automat do neutrálu, takže převodovkou to bezpečně není, je to v motoru. Navíc i při chcípnutí se závada nenapsala do Pc, takže to bude opravdu nějaká kravina v podobě studeného spoje, nebo uvolněného drátu, dělá to jen v závislosti na volnoběhu motoru. Prostě za určitých podmínek motor neudrží volnoběh a zdechne, ale jen někdy a zcela nepředvídatelně. Takže teď zjišťují a prověřují všechny věci, které by na to mohly mít vliv. Důležité je, že jim to udělalo při testech, tak jim to určitě pomůže víc, než když jsem jim tu závadu popisoval.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

22.01 2009 8:26


červík: Má to nějaký volnoběžný ventil pro regulaci volnoběhu, jak to mají normální motory? Prostě obtok kolem klapky, když je zavřená? Hledal bych problém tam.
Pokud je elektricky vše v pořádku, hledej někde dírku v podtlakovém vedení. Ta bohatě stačí na to, aby to ten motor udusilo a právě taková dírka se chová přesně podezřele.
A co spínač vypínání přívodu paliva ve vyšších otáčkách? Ten taky nemusí dát impuls, že jsou otáčky na hranici volnoběhu.

Co se týče chcípání jak popisuješ, vždy byl problém právě v tomhle, co jsem popsal. Včetně MPI* 2.3 20v.

Hodně štěstí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

22.01 2009 10:09


sniper:
červík: Má to nějaký volnoběžný ventil pro regulaci volnoběhu, jak to mají normální motory? Prostě obtok kolem klapky, když je zavřená? Hledal bych problém tam.
Pokud je elektricky vše v pořádku, hledej někde dírku v podtlakovém vedení. Ta bohatě stačí na to, aby to ten motor udusilo a právě taková dírka se chová přesně podezřele.
A co spínač vypínání přívodu paliva ve vyšších otáčkách? Ten taky nemusí dát impuls, že jsou otáčky na hranici volnoběhu.

Co se týče chcípání jak popisuješ, vždy byl problém právě v tomhle, co jsem popsal. Včetně MPI* 2.3 20v.

Hodně štěstí


Pavle díky za inspiraci, předám dál mechanikovi do servisu. Jsem zvědav na co příjdou.
nahoru

sponzor





22.01 2009 10:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

22.01 2009 16:45


[quote="sniper"]secretario: Jenže Lambda* je podpůrný prvek, na jejím základě nemůže motor chípat!!
To bude totální volovina.

každopádně po opravě této voloviny, která trvala pár minut, to nechcíplo ani jednou a volnoběh od té doby ani jednou nezakolísal.
tak nevím.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

22.01 2009 16:51


Opravte mě pokud se pletu, ale Lambda* sonda je akční člen, takže je to korekční prvek pro ŘJ. Tak proč by to kdyby byla hodně špatná nemohlo chcípat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

24.01 2009 8:45


Kluci, pokud je Lambda* v háji, tak se to ukáže na Pc, u mě ale Pc mlčí, takže je to jinde.

Takže první vlaštovka se dostavila, byla ztěřelá a popraskaná hadice odvětrání klikovky, takže šel vzduch do motoru i mimo váhu vzduchu, prý to mohlo mít vliv, ale také nemuselo, uvidíme. Byla vyčištěná i druhá škrtící klapka, která má vliv na volnoběh (nevím proč při minulé opravě nevyčistili zrovna obě dvě, když čistili jednu, asi o druhé v autorizovaném servisu Audi ještě nevědí ) a bylo mi oznámeno, že motor zdaleka nemá takový výkon, jaký by měl mít, takže ještě hledají problém ve výkonu. Já pak asi s tím budu mít strach jezdit, protože už tak jsem toho měl plné ruky a to jsem jezdil prý na poloviční výkon, teď jak to bude v kupě, tož pán bůh se mnou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 3

24.01 2009 15:58


ja to tušil .....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

24.01 2009 20:59


Nemas niekde prasknutu nejaku hadicu? , mne to robil niekedy podtlak alebo ked prisavala falosny vzduch za skrtiacou kl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

27.01 2009 15:20


Tak to vypadá, že celý problém občasného chcípání motoru byl v popraskané hadici odvětrání klikovky + špinavá škrtící klapka volnoběhu. Co se týká výkonu, tak zatím to na 99% vypadá na špatnou váhu vzduchu, prý ji objednali a ve čtvrtek bych si měl jít pro auto. Váha prý stojí 9500,- Kč.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email