Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 5
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 1

21.11 2008 9:02


Topení,Klimatizace* - nejdou žádné funkce ventilátoru,přední okno se potí,topení je také nefunkční.
nahoru

sponzor





21.11 2008 9:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

21.11 2008 10:11


co na to VAG?
nahoru

Anonymní





21.11 2008 10:33


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.11 2008 17:24


Pánové, to je nováček.

bubu: Vítej na audiklubu.

Zkus projít zdejší témata, třeba něco najdeš. Ale bez Vag-comu se asi nehneš. Musíš nám říct co máš za klimu a jestli ti svítí, atd. ....
Pokud budeš mít cestu do Prahy tak se u mě zastav. Mrknu ti na to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

26.03 2009 13:34


Čaute!
Nechcel som zakladať novú tému,lebo ide tiež iba o klímu.
Problém mam tiež pri načítaní VAGu.Vypisuje:
Príliš vela komunikačných chýb
Spojenie zruší. Mám Climatronic* B5 96".Neviem či sa to dá nejak reštartovat.Zdása mi totiž, že mi to dobre nekúri.Ide iba vlažný a nie horúci vzduch,keď zadám HIGH na klíme.Vie niekto čo s tým?
(vag 409.1,cz)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.03 2009 23:37


mato:
1. Ak neide na VAGu načítať klíma môžeš skúsiť sa pohrať s nastaveniami virtuálneho COM portu, mne to pomohlo. Určite máš kábel KKL-USB.
Pohľadaj tu na fóre som dával aj presné nastavenia.

2. Klíma - výmenník tepla alebo servo-klapka.
Ak je to výmenník tak robota ako na kostole, tak isto je tu návod ako na to.

Ak je to servo-klapka tak vyčistiť rotor+uhlíky alebo výmena. (ak budeš v manuálnom režime pridávať a uberať teplotu tak musíš počuť ako sa pohybuje klapka, inak nieje funkčná)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

27.03 2009 19:46


Náhodou nevieš kde si to napísal? Pri pridávaní teploty mi pridáva len otáčky ventilátora,klapku počujem len pri pustení klími a automatu.Pri teplote nie.
Nemáš nejaký lahký a rýchli návod na opravu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.03 2009 22:56


mato: Nepämatám ale je to tuto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Ak nepočuješ klapku tak je pravdepodobné že nefunguje. Daj si skrínku pred spolujazdcom dole, odtial som vyberal ja klapku. Identifikujes ju tak, že budeš skúšať ostatné klapky, dáš hore/dole/stred, odmrazovanie a až prídeš na teplotu a ak budeš meniť teplotu tak tá sa nebude hýbať to je ona.

Ak by sa ti podaril rozbehnut VAG tak myslím že v teste akčných členov sa daju klapky vyskúšať.
nahoru

sponzor





27.03 2009 22:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

31.03 2009 7:16


Dakujem skúsim to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 0

01.04 2009 16:07


Zdravim mal som ten isty problem že vypisovalo že sa neda spojit s Klimatiazaciou že priliš mnoho komunikačných chýb. Viriešil som to podla toho navodu. Našlo my chybu 1 Nalezeny chyby:
00604 - Potenciometr v servomotoru pretlakove klapky (G113)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
Neviem vo VIS to neukazuje nic. Ale to by ma až tak netrapilo lebo my funguje zatial vsetko nemam problemi.Ale Pri teste akčnych členou my hned pri prvom netestoval iba som počul v predu motore niečo cuknuť a vypisalo červeným. Pri prvom som len nachvilu zabadal dačo že magnetický. Nevie niekto poradit čo to je ten prvy akčny člen.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.04 2009 19:21


Imanuel: Vyzerá to na magnetickú spojku na kompresore.

Edit: Ak si dobre pamatám tak by to malo cvakat, myslím že ty to musíš ponusúť manuálne na ďalší akčný člen.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 0

02.04 2009 2:54


flashmajster:
Imanuel: Vyzerá to na magnetickú spojku na kompresore.

Edit: Ak si dobre pamatám tak by to malo cvakat, myslím že ty to musíš ponusúť manuálne na ďalší akčný člen.


Aha no to bude ono. Cvaklo to ale vypísalo chybu červeným tak som to posunul ako si písal ostatne všetko zeleným. po tychto testoch my ukazalo chybu. Chybu som vymazal a dal som znova test a taktiez znova chyba.Myslel som ci to nie je stou magnetckou spojkou co som prv nevedel ako sa to vola ale teraz viem ze ten potenciometer to asi nema nic spolocne stou mag. spojkou. Ale to my je čudne že ten test tej spojky zostal červeným a všetky ostatne zeleným.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

02.04 2009 22:09


Imanuel: A ak zapnes Kompresor* tak ide v poriadku? Klíma chladí?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

16.04 2009 22:14


čaute!Ja mam zase problem načítať klimatronic.Vypisuje príliš vela komunikačných chýb.Skúšal som meniť nastavenie pripojenia podla tých scenov na tej nokia adrese a nič.Nevie niekto presné nastavenie tejto komunikácie? A ešte niečo.Mam straženie interieru,aj cental ale riad.jednotky mi nenašlo.Mam Audi A4 96"rv.AFN.Poradte mi ak sa dá nastaviť citlivost tích pohyb.senzorov nad dverami?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.04 2009 8:55


mato: Zřejmě máš kabel KKL, který má problém s jednotkou Climatronic* a to nejen s ní. Je to prostě problém některých kabelů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

18.04 2009 8:52


Petan môžeš mi napísať kolko mam mat tých riadiacich jednotiek na 96" funkčných?Alebo kolko ich tam je?
nahoru

sponzor





18.04 2009 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.04 2009 10:58


mato: podľa mňa: motor, prístrojová doska, ABS*, klíma, Imobilizér* a alarm, Samozrejme sú tam ešte aj riadiace jednotky iné ale tie neide diagnostikovať. (stierače, okná,....)
Ak ti nefunguje to pripojenie ktoré som sem dal vyskúšaj iné nastavenia, pretože tie sa menia od PC k PC asi to záleži na rýchlosti USB komunikácie (daň za USB/RS232 prevod).
Čo sa týka senzorov nastavenia citlivosti:
kanal 45- interiér monitor, prispôsobenie (kanal 1), zadáš hodnotu 50-100 (citlivost v percentách)
No a všetko toto okrem tej klímy nepatrí sem do témy o klíme ale to ty isto vieš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.08 2009 18:56


ahoj,nefunguje mi klima,Audi A4 2,5 TDI*.Auto stalo 3 roky tak som ratal s tým že bude prazdna napln a kôli tlaku nezopne Kompresor*.Dal som ju naplnit,ale nič.Kompresor* sa nezapne.Má to neake rele,prípadne tlakový ventil?možte mi niekto poradit kde sa tie veci nachadzaju pripadne na čo by som sa mal zamerat pri tomto probleme?dik
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.08 2009 19:26


jan13: Každopádně doporučuji napojit auto na diagnostiku a provést test akčních členů.

Jinak je tam tlakový ventil a relé, které ovládá elektromagentickou spojku. Takže pokud není slyšet cvaknutí elektromagenetické spojky nebo mírné zakolísání otáček, tak bych se podíval na pojistku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

16.08 2009 23:55


na poistku som pozeral ta je v poriadku,nepočujem ani cvaknutie ani zakolisanie motora,proste nezapne sa Kompresor*.Ten čo mi plnil klimu mi povedal že može byt zalepeny ten tlakovy ventil z dovodu že to auto dlho stalo a neklimovalo,a že by možno pomohlo trochu po nom poklepat,ale neviem ho najst.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

17.08 2009 8:07


jan13: Ten tlakový ventil to být může. Ještě tam je regulační ventil, který když auto dlouho stojí, tak klima nefunguje. Já jsem na něj lehce poklepal a klima jede už přes rok bez problémů. Jo a to mi v servisu tvrdili, že je v háji Kompresor*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

17.08 2009 9:41


Ventil je v pravo na chladici Klimatizace*. Je pristupny celkem dobre po vyndani praveho predniho svetla.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

19.08 2009 16:15


Zdravím všechny co maj radi ty krožky...
A chtěl bych poradit mam A4 2,5tdi quattro* 8e b6. a nejde mi klima na vagu to píše Regulační ventil kompresoru klima ? absolutne nevim o co jde ale věřím že nekdo tady určitě ano děkuji za každou radu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

19.08 2009 20:37


vlasta:
Ventil je v pravo na chladici Klimatizace*. Je pristupny celkem dobre po vyndani praveho predniho svetla.


Díky,tak ten ventil som našiel poklepal a nič.
nahoru

sponzor





19.08 2009 20:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 1

19.08 2009 20:38


Petan:
jan13: Ten tlakový ventil to být může. Ještě tam je regulační ventil, který když auto dlouho stojí, tak klima nefunguje. Já jsem na něj lehce poklepal a klima jede už přes rok bez problémů. Jo a to mi v servisu tvrdili, že je v háji Kompresor*.


A kde sa nachadza ten regulačný ventil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 36 | Témat: 4

23.08 2009 10:18


Po zapnutí klimy jde ven smrad ztuchliny a plisne. V létě jsem už podruhé desinfikoval klimu sprayem s dlouhou hadickou, kterou jsem zasunul do útrob přes nasávací otvor pod vzduchovým filtrem. Vysledek je nulovy. Prosim o radu jak se dostat k vyparniku a vycistit ho. Take by me zajimalo, kde je nejaka hadicka ci otvor, kterym odkapava zkondenzovana voda. Nebo je problém někde jinde?
Mam automatickou klimatizaci Climatronic* A4, r.v.2006.
Jezdim jeste auty s poloautomatickou klimou, ale u zadneho z nich se desinfekce nikdy nedelala(12 let a 5let) a zadny smrad neni.
P.S.: funguje ruční diagnostika u této verze?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

30.08 2009 21:58


Ahoj všichni.
Mám takovej problém s automatickou klimatizací na Audi A4 B5 r.v. 1997. Klima se mi stále sama zapíná a vypíná. Tím myslím, že má Kompresor* strašně kratký intervaly kdy běží. Neustále se zapíná a vypíná, vyjímečně se roztočí na delší dobu a to nejčastěji jen na volnoběh. Mám tam nový chladič klima, novy vysoušeč, nové hadice, přetěsněný Kompresor*, nová náplň. Opraváři si s tím nevědí rady. Dokonce je systém i několikrát vypláchnutý a zkoušela se i jiná řídící jednotka.A ještě upozorňuju, že el.magnetická spojka je taky v pohodě. Poraďte co s tím.

presunul: SCORPION
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

31.08 2009 19:57


se picnu ,micinka poškrábaná ,blinkr mi včera uletěl ,a přestala jít klima ,ne kabel vag nemááááám a tak by mě zajímalo kdo ho tady na hodonísku má tak se ozve nebo se picnu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.08 2009 20:29


daves4: Treba zistiť čo vypína ten Kompresor*. Dá sa to zistiť cez vlastnú diagnostiku a mýslím že aj cez VAG.
Cez vlastnú diagnostiku: daj si kanál 52 a podľa tabulky nájdeš prečo ti vypína Kompresor*.
Odkaz na vlastnú diagnostiku:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.5. 2009
Příspěvků: 41 | Témat: 6

01.09 2009 15:07


díky za radu, dal jsem tam kanál 52 a na displeji se zobrazovala 0 při zapnutí kompresoru a při vypnutí číslo 8. podle tvýho návodu je to tohle - 8 Digital value of Temperature Regulator Flap Motor Potentiometer (G 92). Nevíš kde se tenhle potenciometr nachází? Ale nejde mi do hlavy, že by to vypínal nějakej potenciometr co řídí klapku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email