Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 4
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

08.01 2011 10:49


wesley: ...asi jak píše freddy, jinak má drahá a lepší polovice jezdí s http://audiklub.cz/garaz-auto-1659, je to sice "jen" 228kW, ale jezdí s tím v podstatě pouze po městě a úsporně teda určitě ne
sponzor





08.01 2011 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

08.01 2011 13:39


jednoduchy...
pokud spotreba hraje roli tak 3,0 v6 manual, pokud si DAS* zalezet tak i 2,7t coz je pomer vykon spotreba nejlepsi ale musis jak psali uz kluci mit dobrej kousek..
turba kdyz DAS* dohromady tak se tam dal nema co posrat, klasickej sestivalec ale zatah a spotreba luxus co ti 3litr neda, jedine az od 4-5tis otacek...
kdo srovnava 2,7t a 2,5tdi nic nevi a muze radit tak akorat kupovat rohliky.. na dyzlu je toho ohodne vic co se sere...
pokud nehraje roli spotreba tak jednoznacne S6 manual...

s 2,7t manualem jsem jezdil mesto 14 venku umi od 9ti do 12ti na sto...
s automatem 4,2 jsem mesto jezdil 16 s RS6 prumer 16..
manual S6plus 4,2 v8 mesto 14-15...

ale neni mesto jako mesto... privadece jsou samo krasny oproti semaforum a centru prahy treba..

enjoy...
osobne bych sel do S6 sedan manual.. jednodussi, vykonny spotreba relativne okej a svezeni a vybava lux.. na fejslift bych se nedival protoze to pak nic nevyberes...
je toho malo..
jak sem psal ENJOY!!!
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.01 2011 21:36


wesley:

Mám A8 4.2 Q LPG* a zima město studený často krátké úseky 20l průměr..víc ne. Ovšem S4 a 253kW je možné že se na těch 25l můžeš dostat, tam už ten můj směšovač co mám stíhat nebude. Minulou zimu jsem město jezdil taky, třeba 6-10km, motor se ti zahřeje sotva po těch 5-6km takže převážně studený a taky 20l Ba/100km. jednoduché, tohle auto nepatří do města a na krátké tratě.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

09.01 2011 3:21


freddy:

Da sa povedat ze mame pravdu obaja lebo ja som hovoril vyslovene o plyne kedze Michal jednoznacne povedal ze bude kupovat diesel alebo benal na plyn.

Jasne ze je rozdiel medzi plynom a benzinom a podla mna hlavne v zime kde si myslim ze sype ovela viac plynu ako by malo ty ako vidim alebo aspon myslim chodis na benzin ktory ma sice oktanove cislo mensie ale zase ma vacsiu ucinnost a tym padom mensia spotreba co je logicke.

Je pravda ze v lete mi to pride ze nie je ziadny rozdiel v spotrebe plynu a benzinu ale aj tam je par %. Ako hovorim masaker je zima a ako napisal jizan.com tak motor 4.2L vie papat 20L Benzinu v meste ked je zima tak myslim ze ze plynu to moze byt 23-25L. Vyslovene ked si pozreies moje spotreby je JASNE vidno kedy idem medzimesto a kedy v meste a este jedna vec v Trencine je len jeden most takze tam mame niekedy aj pomaly hodku zapchu tak to je tiez preco mam tych 20L s IBA 2.8L motorom. A takisto v Prahe byvam Praha 10 ale uplne v centre takze same semafory a takisto aj zapchy

Ale najlepsie samozrejme je ak napise niekto kto ma plyn a asi tu 4.2L

Ale som rad ze ak mate realne hodnoty tych 14L s A8 co som tu niekde videl atd tak aj ja vymenim tu "slabu" 190k 2.8 za nieco ine a vacise lebo to fakt asi taky rozdiel uz nebude.

a k tej rychlosti Praha Trencin ano jazdim okolo 160-180 po dialici vacsinou sa ani viac a da sa povedat ze ani menej neda chodit pokial nechces byt vytraseny z cesty, ale tam je zase problem ze stale davas plny plyn a brzdis lebo niekto vzdy vbehne do cesty ked je to najmenej vhodne. Preto ja mam spotrebu okolo 14L-16L na takej ceste. Tych 16L som mal ked som isiel 180-200 ak sa daloale to som sa moc ponahlal. Myslim ze celkova priemerka bola okolo 140km/h ale uz presne neviem. Pre mna je hlavne dolezite ze sa veziem pomerne bezpecne a hlavne vo velkom pohodli Do coho ratam HLAVNE Tiptronic*!!! manual nikdy viac!

Michal, ja Michal ti radim realne porozmyslaj nad automatom. Ja som bol total zaryty manual kvoli predchadzajucim autam samozrejme, ale nastastie ma nejako osvietilo a dakujem si za to ze mam automat. Teraz chodim firemnou octavkou Praha Klagenufurt (700km) a poviem ti ze aj ked to ma Tempomat* co zase dakujem MOOOC stale ma ta paka NEUVERITELNE SERIE myslim ze ti asi viac ludi radilo aby si bral automat na taketo auto hlavne ked su v dnesnej dobe stale zapchy a lepsie to urcite nebude.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.01 2011 4:06


wesley: Tu spotřebu Pha-Trenčín máme tedy asi stejnou. Kdybys neměl LPG*, jel bys taky za 13 a v těchhle rychlostech už žerou 2.8 i 4.2 stejně..

Jizan.com má 4.2 LPG*, proto asi taky atakuje 20l. Mně se povedlo jet za +/-20 jednou, když jsem se naháněl na dálnici s 645i ve 200+ a pak trochu machroval na okreskách za libercem 0-160-0 a podobný kraviny. Normálně jsem ale hodně daleko vzdálen od 20l spotřeby. Asi je rozdíl ve spotřebě mezi LPG* a benzínem v zimě ještě o něco větší než v létě...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

09.01 2011 9:05


Za sebe reknu, ze s Pluskem 4.2 v zacpanym meste to bere 20 jak nic. Ale to je prece jen starsi motor.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.01 2011 13:55


wesley:


Ale som rad ze ak mate realne hodnoty tych 14L s A8 co som tu niekde videl atd tak aj ja vymenim tu "slabu" 190k 2.8 za nieco ine a vacise lebo to fakt asi taky rozdiel uz nebude.

Michal, ja Michal ti radim realne porozmyslaj nad automatom.


Nevím proč máš slabu v uvozovkách.Ten motor (na svůj obsah),je tupý jak vagón bruslí..

Pokud koupí S v automatu,zaručeně získá pohodlí,ale čtvrtina výkonu se "ztratí" v měniči...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

09.01 2011 15:14


SamotZdeny: Ale no tak. Zas takova tragedie ta 30V neni. Nevim jak tvoje 12V,ale rika se, ze je v tom dost rozdil - hlavne v otackach.
sponzor





09.01 2011 15:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

09.01 2011 15:47


2 Admin - diky za presunuti misto zamceni

2 Ostatni - moc diky za nazory.
Kupodivu na ten diesel moc reakci neni
Ja bych automat snesl,ale ne ten,co se dava do C5. Ruku na srdce,vykonu to zere dost a navic pokud vim,tak to jsou petikvalty.
Nemluve tedy o udrzbe.
Nechci,aby to vypadalo,ze chytracim,bracha je automechanik se specializaci na automaty,takze spise tlumocim jeho nazor.
Jel jsem v A6 2005 4.2 a tam se mi libilo,jak ten automat radil.. Pevnej tah,atd. Nevim ovsem jaky je rozdil mezi Tipem,co se daval do C5 a tim novejsim. Jedine,co vim,ze je to sestikvalt,ale konstrukcne nevim..
Asi se tedy budu divat po 3.0i a po silnejsi 2.7T
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.01 2011 15:53


bmwm3: Jaká údržba? Pokud vím, mění se jen olej, ne?

Ad počet kvaltů: Vždy jsem měl za to, že víc kvaltů je potřeba u slabších aut, aby byly aspoň trochu pružný. V amerických V8 máš 3 kvalty a neřekl bych, že to jede vyloženě zle. Druhá věc je snaha lexusu a mercedesu dělat 7mi nebi 8mi stupně do silných aut. Tam je to asi kvůli spotřebě, ale zas logika mi říká, že čím častěji řadím, tím pomaleji jedu. Nebo ne? Jen takový zamyšlení..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.01 2011 17:33


bmwm3:
2 Admin - diky za presunuti misto zamceni

admin to nebol
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

09.01 2011 20:59


bicek: Možná je 30V o dost lepší,ale mě 12V úplně zklamal.To i Jetta je ostřejší....freddy: Zřejmě je rozdíl ve velikosti měniče.U tohoto typu je to opravdu hodně poznat!
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

09.01 2011 21:20


freddy:
bmwm3: Jaká údržba? Pokud vím, mění se jen olej, ne?

Ad počet kvaltů: Vždy jsem měl za to, že víc kvaltů je potřeba u slabších aut, aby byly aspoň trochu pružný. V amerických V8 máš 3 kvalty a neřekl bych, že to jede vyloženě zle. Druhá věc je snaha lexusu a mercedesu dělat 7mi nebi 8mi stupně do silných aut. Tam je to asi kvůli spotřebě, ale zas logika mi říká, že čím častěji řadím, tím pomaleji jedu. Nebo ne? Jen takový zamyšlení..

1/Jasně, olej, ale už to je náklad na údržbu + oproti manuálu riziko toho, že se to posere, pak i když mi to bude dělat brácha do toho v materiálu zahučím.
2/ Hodně těžko se smiřuji s myšlenkou kolik to veme výkonu
3/ Starý ameriky sice maj tříkvalty, ale taky ty V8čky zmastí kdejaká ostrá 1,6ka.. Víc kvaltů je vždycky lepší kvůli pružnosti nehledě na to, kolik to má koní (v řádu do 400), ale třeba M5 E60 má sedmikvalt a 500koní, takže víc kvaltů smysl má..
Já mám sice PD 100KW 310Nm, což je relativně slabý, ale po výměně na 6ti kvalt se udržím bráchový C4 2,8 30V quattro* do 140ti, pak mi ujede, což je teda daný váhou, ale pointa je, že s pětikvaltem mi ujížděl furt..
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.01 2011 21:37


Posrat se může oboje, ale jasně, oprava automatu je někde jinde. V8 a S6 mají automat zesílený a i po 270tkm je prej v super kondici, takže bych z toho strach neměl.

Z toho, co píšeš, mi plyne, že chceš primárně vysoký výkon (nesežraný automatem). Takže předpokládám, že ho budeš využívat, takže budeš jezdit za 20+. Řešit marginální náklady na výměnu oleje v tomhle kontextu mi přijde zbytečný.

Pokud Ti jde tak moc o výkon, tak nevím, proč přemýšlíš nad 2.5TDI apod. Jdi do S6 v manuálu, zakvedláš si, dobře to pojede a asi budeš spokojenej.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.01 2011 21:40


Jo a ještě si neodpustím poznamenat, že většina lidí, kteří nechtějí automat proto, že jim to ubere výkon, ten našetřený výkon(čas) u manuálu stejně prořadí...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 7

09.01 2011 21:40


Zdravím měl jsem A6 2.5TDi avant 110Kw manuál předohrab prndačky jsem jezdil do osmi litru dálky kolem mezi šesti a sedmi nikdy jsem s tímhle motorem neměl problém. Pak jsem pořídil Allroada 2.5TDI 132Kw v manuálu tam spotřeba stoupla prndačky kolem deseti až jedenácti a dálky kolem devíti. Teď mám A6 3.0i 162Kw quattro* avant v tiptronu prndačky jezdím kolem třinácti a dálky kolem devíti litrů plus mínus.
To je moje zkušenost...
sponzor





09.01 2011 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.1. 2011
Příspěvků: 6 | Témat: 1

09.01 2011 21:57


zchaním motor 110kw audi 2,5tdi díky
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.01 2011 22:05



Tak už víme, že 2.5TDI 110kW není ideální varianta..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

09.01 2011 22:11


freddy:
Posrat se může oboje, ale jasně, oprava automatu je někde jinde. V8 a S6 mají automat zesílený a i po 270tkm je prej v super kondici, takže bych z toho strach neměl.

Z toho, co píšeš, mi plyne, že chceš primárně vysoký výkon (nesežraný automatem). Takže předpokládám, že ho budeš využívat, takže budeš jezdit za 20+. Řešit marginální náklady na výměnu oleje v tomhle kontextu mi přijde zbytečný.

Pokud Ti jde tak moc o výkon, tak nevím, proč přemýšlíš nad 2.5TDI apod. Jdi do S6 v manuálu, zakvedláš si, dobře to pojede a asi budeš spokojenej.

1/ I když mají zesíleno, přesto výkon berou, ale argumentaci rozhodně beru..
2/ Výměna oleje je marginální záležitost co se týče financí, souhlasím, ovšem rizikovost na posrání se je výrzaně vyšší, než u manuálu
3/ Ano, primárně řeším výkon, přestože skoro až většinu času jezdím tak nějak v poklidu, ale když na to šlápnu, chci, aby to jelo na max, co v tom motoru je, quattro* samo o sobě je ztráta výkonu jako blázen, čili další už necí , ačkoli stopro souhlasím, že to pohodlí je někde jinde, Prahu jezdím taky hodně ..
4/ 2,5TDI jsem řešil jen kvůli dojezdu, protože má dojezd z dat, co jsem tu četl, cca 700 a víc km, což je pohodlný, já mám dojezd ve svým PD taky 700 a je to dobrý, s benzínem s toroidovou nádrží na 60, v lepším případě 65 litrů, budu mít dojezd okolo 400, což mi trochu vadí plus teda nemožnost rezery, to taky hraje dost proti, protože bych rád Avanta a a když bych dal válcovou nádrž, trochu by Avant ztratil svůj smysl..

2 RuzaV6 - díky za zkušenosti..
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

09.01 2011 22:20


bmwm3: Ohledně dojezdu na tom byla dobře i 607 2.2HDI. Spotřeba minimální a nádrž 80l Tou zesíleností jsem spíš myslel, že by mohly dýl vydržet, výkon asi berou stejně, nevím.

Když to vezmu podle sebe, tak jsem potřeboval mít výkon (a i ho pořád využíval) do doby, než jsem si koupil tohle auto. Teď mi stačí vědět, že kdybych chtěl, málo kdo mi ujede a už si nepotřebuju nic dokazovat. To ale neznamená, že bych si příště koupil slabší A ohledně automatu: Kdybych nejezdil Prahu, asi bych automat taky nikdy nechtěl. Ale už mě to věčný kvedlání spojka-jedna-spojka, spojka-neutrál-spojka nebavilo A už manuál nechci, je to návykové
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

14.01 2011 14:52


Mám 1,9Tdi 81KW a spokojenost jezdí fakt krásně.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

18.01 2011 20:01


bmwm3: pokud budes jezdit dalky neni problem mit dojezd 650-700km a jinak me udivuje ze chces A6 bez quattra a argumenujes ze to bere vykon ale k cemu ti je vykon kdyz ho nepreneses na silnici? Jak uz bylo receno pokud jsi zavodnik vem S6 v manualu a budes velmi spokojeny vykon to ma .ohledne automatu ja jsem treba rad ze kdyz jede zena ze se neboji ze se ji ridi pohodlne ze muze mit stale ruce na volantu a nemusi resit zda ji auto pri rozjezdu do kopce couvne nebo ne atd..automat je dobra vec a normalni ridic ani nepozna ze mu bere vykon..hele svezl jsem kluky z prace a uz ctvrty mi rekl pristi auto bude automat v quattru tak se jim to libilo kazdy sedi mraky hodin za volantem a furt radit te opravdu brzo prestane bavit ja najezdil rocne 55tkm a byl jsem fakt unaveny vecnym kvrdlanim..poradne si to nech projit hlavou pak je najdi v bazaru jdi na testovaci jizdy a rozhodni se co ti bude vyhovovat
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

18.01 2011 20:13


sss601: Tak vykon neni poterba jen na divoky rozjezdy na semaforech, ale treba i na plynuly predjeti ve vyssich rychlostech. Tam uz se to v pohode prenese i u predokolky.
Myslim, ze kazdej ridic musi poznat, ze automat "zere" vykon.
Ale je to proste dan za pohodli no.
Vzdy musis neco obetovat.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

18.01 2011 20:58


bicek: jak jednou rekl technik podvozku v audi pohon vsech kol je nejbezpecnejsi system a kdyby zalezelo na me dal bych jej do vsech aut ten clanek jeste doma nekde mam hlavne v dnesni dobe kdy ti za hodinu napadne 15cm snehu coz u nas v horach neni problem je quattro* fakt super ..tohle je muj osobni nazor potrebuji se pohodlne a bezpecne dostat z bodu A do bodu B proto automat plus q nekdo muze mit jine naroky proto zvoli jinak je dobre ze mame na vyber
sponzor





18.01 2011 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

18.01 2011 21:08


sss601: Ja na quattro* taky nedam dopustit.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

29.01 2011 1:12


sss601:
bmwm3: pokud budes jezdit dalky neni problem mit dojezd 650-700km a jinak me udivuje ze chces A6 bez quattra a argumenujes ze to bere vykon ale k cemu ti je vykon kdyz ho nepreneses na silnici? Jak uz bylo receno pokud jsi zavodnik vem S6 v manualu a budes velmi spokojeny vykon to ma .ohledne automatu ja jsem treba rad ze kdyz jede zena ze se neboji ze se ji ridi pohodlne ze muze mit stale ruce na volantu a nemusi resit zda ji auto pri rozjezdu do kopce couvne nebo ne atd..automat je dobra vec a normalni ridic ani nepozna ze mu bere vykon..hele svezl jsem kluky z prace a uz ctvrty mi rekl pristi auto bude automat v quattru tak se jim to libilo kazdy sedi mraky hodin za volantem a furt radit te opravdu brzo prestane bavit ja najezdil rocne 55tkm a byl jsem fakt unaveny vecnym kvrdlanim..poradne si to nech projit hlavou pak je najdi v bazaru jdi na testovaci jizdy a rozhodni se co ti bude vyhovovat

To bylo nedorozumění.
Já jsem pouze napsal, že quattro* bere výkon, ovšem NAPROSTOU podmínkou je, aby moje budoucí Audi byla quattro*. Ty posraný zimy jsou jediný důvod, proč nemám báwo..
Jinak jsem teda asi nákup vozu přehodnotil na S4- budu muset upustit od místa vzadu, akorát nevím, jestli B5, nebo B6 V8
Byť mají jiné výkony, zdá se, že jedou stejně. Když bych se koukal na to místo, tak mi B5ka dokonce přijde větší vzadu.
Ovšem netuším, jak jsou na tom tyto vozy s údržbou..
Poradí někdo?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.01 2011 1:20


bmwm3:
O S4 B5 je tu díky Speedymu hromada infa. B6tku tu moc lidí nemá, ale něco se tu najít přece jen dá.
AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

17.08 2014 19:18


oživím asi tohle téma. Nefunguje mi etka ale potřebuju vědět jestli se C5 1.9 TDI* 96kw dělala jen v 6kvaltu nebo i 5kvaltu jako A4 B6? Protože s tím 5 kvaltem se mi s tímhle motorem v A4 jezdilo pěkně a jestli je u těch podélných 6kvaltu taky problém s protáčejícím se ložiskem v obalu jako u příčných motorů Občas se totiž passat s hučící skříní objeví..
AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

17.05 2016 12:47


Kluci, potřebuju radu. Nejspíš budu měnit motor 2,8 AQD Musim sehnat motor s tímto označením, nebo se dá dát i jiný z a6c5 2,8?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

12.12 2016 9:42


Proč to budeš měnit?
Jen ze zvědavosti...protože mám taky AQD s plynem.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email