AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2011
|
Zaslal: Pá, 20.05, 2011 0:08 |
|
Zdravím kluci,
potřeboval bych poradit, jestli jsem si vybral dobře. Můžete mi nějak napsat, co mě popřípadě čeká za trable u tohoto auta, jak často odchází nápravy na našich silnicích, jaké je s tímto auto povození či kolik žere oleje a nafty?
Jsem nováček, ale doufám, že mě za to nebudete odsuzovat...
Děkuji Vám
|
|
|
|
|
|
|
|
sponzor
|
Zaslal: Pá, 20.05, 2011 0:08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AK senior

Muž
Registrace: 13.12. 2008
|
Zaslal: Pá, 20.05, 2011 6:19 |
|
| LoizaCS napsal: | Zdravím kluci,
potřeboval bych poradit, jestli jsem si vybral dobře. Můžete mi nějak napsat, co mě popřípadě čeká za trable u tohoto auta, jak často odchází nápravy na našich silnicích, jaké je s tímto auto povození či kolik žere oleje a nafty?
Jsem nováček, ale doufám, že mě za to nebudete odsuzovat...
Děkuji Vám | V pravo nahoře je tlačítko"hledat"zadej třeba (R5 2.5 TDI*)a až se něco nedočteš,tak se ptej...milerádi ti o tom autku napíšeme milion informací... 
|
|
|
|
|
|
|
|
AK fanda

Registrace: 5.8. 2009
|
Zaslal: Pá, 20.05, 2011 6:36 |
|
LoizaCS:
Vítej na klubu.
Toto auto má dobré reference i po letech je to stále pěkný vůz, spotřeba se pohybuje do 7L na 100km Olej tyto motory nějak nežerou, já olej do toho nedolívám, vydrží do výměny. Doporučuji měnit olej po 10000km lepší dřív jak pozděj, nebo výrobce dává na olej 15000.
Ramena celkem drží, asi se nevyplatí kupovat nějaké Polské odchází moc brzo, pokud budeš řešit nápravy jako celek není to až taková darda za díly. Problém je z napínací kladkou drážkového řemene, když odejde, špatně se shání jetá dobrá a nová je pěkně drahá.
Jak ji z repasovat nejdeš tady http://audiklub.cz/forum/tema/95356-a6-c4-ael-aat-vymena-loziska-v-nap.......
Až budeš měnit rozvody nenech to udělat nějakého pastilka, zajeť si do pořádného servisu, nebo šroub na klikovce se musí dobře dotáhnout, na momenťák to jen nestačí.
|
|
|
|
|
|
|
|
AK nováček

Muž
|
Zaslal: Pá, 20.05, 2011 10:28 |