Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 358 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 2
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

12.04 2011 17:24


Jelikož daná závada je prý charakteristická pro všechny motory 3.0 TDI**, tak jsem to hodil sem.

Řeším velmi nepříjemnou situaci se svým motorem 3.0TDI (176KW/500NM). Je to Audi A6, má zvýšený výkon na něco málo přes 300 koní a krouťák na 620NM prostřednictvím powerboxu od firmy ABT. Přesné výkonové údaje nevím, nikdy jsem to neměřil. V podstatě řeším to, co se prý stává i u A5 (ale tam zatím vše v pohodě - klepu na dřevo).

Minulý rok někdy v srpnu se mi rozsvítila kontrolka motoru, která potom zhasla a rozsvícela se jednou za dva, tři týdny. Raději jsem s tím zajel do servisu, kde mi řekli, že tyto motory mají prý nějaké klapky od sání, celkem dva kusy a ty prý odchází, že to je jenom otázka času. Moc tomu nerozumím, ale ukázali mi, že dané klapky se otevírají a zavírají podle určitých úhlů a když pouzdra ve kterých tyto klapky jsou, se opotřebovávají, tak to hází chybu, protože úhly zavření/otevření nesedí.

Tohle mi nedalo a požádal jsem je o provedení diagnostiky. Po diagnostice mi řekli, že to je závada na EGR** ventilu, že zřejmě špatně propouští. Zároveň mi řekli, že s tím můžu v klidu jezdit, že to má vliv jenom na emise. Tak nějak funkci EGR** ventilu znám, a vím, že ho lze odstranit a jezdit v klidu dál. Takže jsem to neřešil s tím, že až to světlo začne svítit furt, tak to odvezu do servisu buď na výměnu, nebo na odstranění toho EGR**. Cca tři týdny zpátky se mi kontrolka rozsvítila opět a už nezhasínala, takže jsem auto odvezl do servisu, kde mi vyměnili EGR** ventil za nový. Teď to zajímavý.

Hned na další den po vyzvednutí se mi opět rozsvítila kontrolka motoru. Tak jsem tam volal a jel hned na "reklamaci". To bylo v pátek. Ještě ten den mi volali, že se jim na diagnostice ukázal nějaký kód, který snad má něco společného s multi-směsí (moc jsem mu nerozuměl), jediný co jsem pochopil je to, že daný kód může znamenat široký okruh závad a že zatím nedokáže říct co to je. Dnes je uterý a stále nevědí co s tím autem je. Chtějí vyndat dané úpravy od ABT a vyzkoušet to bez nich, všechno svádí na ten čip. Upřímně si myslím, že ten čip nejspíš podíl na tom mít bude, ale na druhou stranu přece jedna věc je to nechat upravit u tuzemské firmy a druhá věc je nechat to u renomované zahraniční firmy, která se zaměřuje na dané vozy (ABT). V každém případě se nebráním tomu, že to je způsobené čipem. Jediné co mi řekli, že dané klapky jsou už načaté, ale že tohle nebude kvůli těm klapkám.

Jediná odchylka od normálo co jsem při jízdě pociťoval bylo to, že v jakékoliv rychlosti a na jakýkoliv stupeň auto jakoby na půl vteřiny samo zabralo bez zvýšení otáček či změny rychlosti, cítil jsem zátah na půl sekundy, který pak přestal a vše bylo opět v normálu.

Popsal jsem to dost nejasně a nesrozumitelně, ale víc k tomu nevím. Možná v tom někdo uvidí podobnou zkušenost, nebo ví o co se jedná. V každém případě auto je od pátku v servisu a oni (aut. servis Audi) si s tím neví rady. Mě by zajímalo, co to může být.
Naposledy upravil Alejandro dne 02.03 2015 15:02, celkově upraveno 3 krát. (96% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.04 2011 17:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

12.04 2011 22:31


Alejandro: Irenko rekni mi proc...proc...proc to robis tak krasnemu auticku , to len na uvod k tomu super chipu nicmenej kazdy aj tu na klube ma nato svoj nazor, samozrejme vitaj v klube , aby sme sa pohli dalej bude treba upresnit kolko ma to auto nabehane nech mozeme vylucit nejakych kostlivcov z listu castych zavad ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

12.04 2011 22:41


chipem to muze byt , znamemu se roznekontrolka nachipovaneho td teprve kdys nato fakt hodne slapne, je to tak i utebe?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

13.04 2011 7:36


Auto je dva roky staré, najeto 127 tisíc kilometrů.
Kontroloka svítila a zhasínala, vždy velmi spontánně (občas když auto stálo, občas když jelo 50, občas na dálnici). To jak moc na to šlápnu, nemělo vliv na kontrolku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

13.04 2011 10:25


Alejandro: tie klapky odchadzaju standartne (specialne tie motorceky)ale nie s takym nabehom, mozno po 180tich, EGR* ventil by som tiez vylucil, vaha vzduchu by bola standartne v logu zavad takze zostavaju s funkceho hladiska uz len vstreky alebo Turbo*, pripadne nejaka elektronicka zavada (senzory atd.), zacal by som rozhodne tym ze odstrania ten chip aby eliminovali pripadneho skodcu bez investicii, pokial to nepomoze a nebudu vediet urcite skus iny servis, mne kontrolka blikala pravidelne ked som stal dlhsie v kolone takze viem ze v mojom pripade to boli vstreky nicmenej ako som zacal lievat VIF tak to prestalo a hlavne ta moja ma skoro 180K... problem je ze tym chipovanim sa rozhodily kompletne mapy takze ani log za jazdy by pripadnemu technikovy nic nepovedal kedze by boli data mimo tolerancie, takze chip von, nastavit na puvodne hodnoty vcetne vymazu zavad z RJ, auto poriadne prevetrat a stiahnut log zavad znovu a posleze konzultovat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

13.04 2011 10:32


Ale on tam nemá chip,ale powerbox což to jen oblbuje čídla a následný bordel v motoru. Vyhod powerbox, ať je od jakékoliv firmy, nechej udělat pořádné mapy do jednotky od tuzemské firmy a zároven si nechej sw vypnout EGR*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

13.04 2011 10:34


anry30: je jedno ci je chip v RJ alebo v plastovej krabicke, hlavne ze to robi bordel...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

13.04 2011 12:27


Do plastové karbičky se chip nedává. je tam obyčejný odpor. A myslím ,že si pleteš chip jako švába na plošnáku a chip jako mapy které jsou nahrané ve švábu. Takže jestli tam má powerbox tak tam žádný chip/mapy/ není.
Ale máš pravdu , že obojí může udělat bordel.
nahoru

sponzor





13.04 2011 12:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

13.04 2011 12:31


anry30: neberiem chip ako svaba ale chip ako upravu akehokolvek smeru ktora ovlivni chod motoru, asi som sa spatne vyjadril
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

13.04 2011 13:24


Tak potom jednoznačně vrátit do původního stavu a pak teprve řešit chyby, že?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

13.04 2011 13:43


Mr. Death:
Tak potom jednoznačně vrátit do původního stavu a pak teprve řešit chyby, že?


Tím bych začal
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 3

07.11 2014 22:53


Alejandro (Út, 12.04, 2011 17:24) orig :
Jelikož daná závada je prý charakteristická pro všechny motory 3.0 TDI*, tak jsem to hodil sem.

Řeším velmi nepříjemnou situaci se svým motorem 3.0TDI (176KW/500NM). Je to Audi A6, má zvýšený výkon na něco málo přes 300 koní a krouťák na 620NM prostřednictvím powerboxu od firmy ABT. Přesné výkonové údaje nevím, nikdy jsem to neměřil.

Minulý rok někdy v srpnu se mi rozsvítila kontrolka motoru, která potom zhasla a rozsvícela se jednou za dva, tři týdny. Raději jsem s tím zajel do servisu, kde mi řekli, že tyto motory mají prý nějaké klapky od sání, celkem dva kusy a ty prý odchází, že to je jenom otázka času. Moc tomu nerozumím, ale ukázali mi, že dané klapky se otevírají a zavírají podle určitých úhlů a když pouzdra ve kterých tyto klapky jsou, se opotřebovávají, tak to hází chybu, protože úhly zavření/otevření nesedí.

Tohle mi nedalo a požádal jsem je o provedení diagnostiky. Po diagnostice mi řekli, že to je závada na EGR* ventilu, že zřejmě špatně propouští. Zároveň mi řekli, že s tím můžu v klidu jezdit, že to má vliv jenom na emise. Tak nějak funkci EGR* ventilu znám, a vím, že ho lze odstranit a jezdit v klidu dál. Takže jsem to neřešil s tím, že až to světlo začne svítit furt, tak to odvezu do servisu buď na výměnu, nebo na odstranění toho EGR*. Cca tři týdny zpátky se mi kontrolka rozsvítila opět a už nezhasínala, takže jsem auto odvezl do servisu, kde mi vyměnili EGR* ventil za nový. Teď to zajímavý.

Hned na další den po vyzvednutí se mi opět rozsvítila kontrolka motoru. Tak jsem tam volal a jel hned na "reklamaci". To bylo v pátek. Ještě ten den mi volali, že se jim na diagnostice ukázal nějaký kód, který snad má něco společného s multi-směsí (moc jsem mu nerozuměl), jediný co jsem pochopil je to, že daný kód může znamenat široký okruh závad a že zatím nedokáže říct co to je. Dnes je uterý a stále nevědí co s tím autem je. Chtějí vyndat dané úpravy od ABT a vyzkoušet to bez nich, všechno svádí na ten čip. Upřímně si myslím, že ten čip nejspíš podíl na tom mít bude, ale na druhou stranu přece jedna věc je to nechat upravit u tuzemské firmy a druhá věc je nechat to u renomované zahraniční firmy, která se zaměřuje na dané vozy (ABT). V každém případě se nebráním tomu, že to je způsobené čipem. Jediné co mi řekli, že dané klapky jsou už načaté, ale že tohle nebude kvůli těm klapkám.

Jediná odchylka od normálo co jsem při jízdě pociťoval bylo to, že v jakékoliv rychlosti a na jakýkoliv stupeň auto jakoby na půl vteřiny samo zabralo bez zvýšení otáček či změny rychlosti, cítil jsem zátah na půl sekundy, který pak přestal a vše bylo opět v normálu.

Popsal jsem to dost nejasně a nesrozumitelně, ale víc k tomu nevím. Možná v tom někdo uvidí podobnou zkušenost, nebo ví o co se jedná. V každém případě auto je od pátku v servisu a oni (aut. servis Audi) si s tím neví rady. Mě by zajímalo, co to může být.


Zdravím, mám podobný problém na q5, jen mi to děla na 4stupen a trochu na 6tku - podařilo se ti to nějak vyřešit? Moc díky za odpověd
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 176 | Témat: 11

08.11 2014 10:05


tie klapky som riesil aj ja, diagnostika ich zavadu neukazala, ale v urcitom rozmezi otacok som pocul rezonovanie "cohosi" z motora, pomohla vymena klapiek a motorceka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 3

08.11 2014 14:17


matus31 (So, 08.11, 2014 10:05) orig :
tie klapky som riesil aj ja, diagnostika ich zavadu neukazala, ale v urcitom rozmezi otacok som pocul rezonovanie "cohosi" z motora, pomohla vymena klapiek a motorceka.


A taky ti na nejaky stupeň nepatrně kolísaly otáčky? A na kolik tě vyšla oprava a kde ti to dělali? Díky moc:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 2

12.03 2015 20:57


Čau borci mám A6 4F 165 Kw q, tiptron rok 04 sedan mám ho 6let jako druhý majitel 330 000km když se mi oranžová kontrola motoru rozsvítila poprvé vyděsilo mě to po čase sama zhasla neřešil jsem pak to dělalo častěji a na konec se mi jak barevná hudba rozsvěcely a zhasínaly i ESP* a ASR* tak jsem se začal pídit vo co GO EGR* se svítil i zevnitř jako novej nakonec jsem spejem SENSOR CLINER vyčistil váhu vzduchu a vše je vždy tak na rok OK, oprava na 10min a pár kaček. (Mám chip 200KW 600Nm) s cukáním nebo něčím podobným jak píšete jsem problém nikdy neměl, snad jen když jedu na Tempomat* 55km/h na pětku což je blbost-motor dost pod otáčkama tak ot. lehce kolísají.Klapky jsem ani původní majitel zatím neměnil!

AUDI zdar
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email