Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 286 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 284
Uživatelů: 2
Celkem: 286

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

09.04 2011 22:06


Čaute.
Rok a pol mam Audi A6 – 2,5 TDI*,120kw – rv. 2004 – Automat. Za posledných par dni sa mi niekoľko krát stalo že po prejdení cca 30 km mi Automat sám prehodí s ,,D,, do ,,S,, bez ohľadu na to, že páka zostane v pozícii ,,D,, Po vyradení rýchlosti za jazdy sa nedá zaradiť rýchlosť. Auto treba zastaviť vypnúť a znova naštartovať aby som mohol pokračovať v jazde. Som momentálne v zahraničí a nemám veľmi čas ani chuť to tu teraz riešiť. Takže kým dôjdem na SK cca 10 dni chcel by som sa informovať čí mal niekto podobný problém, alebo čí je rozumne s tým vôbec niekam cestovať... podotýkam v pozícii ,,S,, sa auto sprava normálne akurát vo vyšších otáčkach, ale to je vlastne pri tejto pozícii normálne...
Auto som kúpil pred rokom a pol a malo najazdených originál 120 tisíc (1. Majiteľ starší človek ktorého veľmi dobre poznám a viem že nejazdi divoko a na auto dáva pozor) auto bolo poctivo servisované a pri 80 tisíc bol vymenený automat za noví kus po tretej reklamácii. Mam najazdených 190 tisíc a do teraz som nemal žiadny problém. Olej v prevodovke nebol zatiaľ menený.
Za reakcie vopred ďakujem...
nahoru

sponzor





09.04 2011 22:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

11.04 2011 21:47


Johny116: podla mna by to mohla byt RJ prevodovky pripadne nejake cidlo, bol si na diagnostike?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.04 2011 19:40


Na diagnostike som este nebol... o tyzden budem na sk tak sa chystam, lebo som vonku teraz a nemam velmi cas to riesit...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

12.04 2011 19:44


Johny116: ked tak skus uzivatela lubomt je odbornik na prevodovky a je z Martina tak by ti s tym mohol pomoct...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

13.04 2011 2:13


Mas urcite Multitronic*. vychadza mi to podla popisu motora,kolko ma kW a popisu problemu.
S tym musis k niekomu na diagnostiku, popr. ti ju urobim aj ja a hned ti poviem, kde mas problem.Da sa to odstranit aj bez demontaze prevodovky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2011
Příspěvků: 4 | Témat: 1

13.04 2011 20:28


Lubo prosim ta posli mi na seba kontakt a adresu bud sem alebo na email
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Ja sa ti ozvem den, dva pred tym ako pojdem na sk a skusime sa dohodnut ci ti to bude vyhovovat aby sme to hned poriesily... a este by som potreboval vediet na aky cas to cca vidis - vyriesit ten problem, po pripade vymenit olej v prevodovke... a hruby odhad ceny od - do.
A este by ma zaujimalo ci je rozumne s tym cestovať cca 1000km, po pripade ako s tym jazdit aby sa to nedojebalo viac ako je...
Zatial Dik
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.04 2011 0:44


00421 908 777 779. Ak je to to co si myslim, tak je to tak na 2-4dni. ostatok Ti poviem cez tel alebo lubomt1@gmail.com
Zodpoveda tomu aj ze menili prevodovku po 3x reklamacii a nevedeli si poradit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

14.04 2011 0:55


Nač ty tajnosti? Pokud tu předpokládanou příčinu napíšeš sem, tak by to mohlo pomoci i někomu dalšímu. Od toho tady to fórum je.
nahoru

sponzor





14.04 2011 0:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.04 2011 1:34


Starky, 99% ludi tu z fora by to aj tak neurobilo a ak by aj ano, stali by ich vadne diely strasne peniaze. Za dalsie - mna to nikto zadarmo nenaucil a rozborku a zborku aut.prevodovky Ti tu nikto nenapise. Nie je to o tajnosti, ved kopu ludom som myslim uz poradil a nemusel by som.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.04 2011 1:37


A k pricine - uz som to tu X-krat pisal. 6.st. automaty od ZF su lahsie oproti 5.st. Asi o 15%. uspora paliva je takisto cca 15%, ale preco ked ma o jeden prevod menej, Mala by byt predsa tazsia ako 5.stupnova, ci nie? Lahsie a pevnejsie materialy nie su vzdy to prave orechove.
Ale namyslim si ze su zle. Prave naopak, 6.st. automat od ZF je jedna z najlepsich prevodoviek
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

22.03 2013 16:46


Ahojte,
Prosím o radu.
Rano když sednu do auta nastartuji a chci se rozjet, tak z jednišky na dvojku to šíleně kopne až to zbrzdí auto. po 100metrech už se to uklidní a chodí pěkně. Když ráno nastartuji nechám motor 4min běžet a rozjedu se, tak uz to přeřadí lehce jen malé kopnutí, ale uplně minimální když bych tomu nevěnoval pozornost, tak si toho nevšimnu. pak to same z 2 na 3 a po zahřátí už funguje jako nová.
Prosím o radu čím by to mohlo být, že to tak ráno kopne je to šílené a zastavuje se mě u toho srdce..
Olej je tam stary. najeto 290tis
Je možno, že výměnou oleje, filtru a těsnění se to vylepší?
Příští týden ho chci měnit auto jsem koupil před třema týdny.
Kontroloval mě mechanik hladinu a je ho tam dost prej.
Děkuji za pomoc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.03 2013 23:32


Ježiši mária! 290.000??? Okamzite vymenit, pojazdi chvilu a znova vymenit. Aj filtr a tesnenie( to staci raz ) . Potom adaptacia a malo by to prestat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

24.03 2013 0:26


mám najeto 100 tisíc a trnu, jestli nechám vyměnit olej. No evidentně to asi nechám. Někde jsem si četl, že by to člověk neměl dělat, pokud necítí nějaký problém. Ona je tam stejně nějaká doživotní náplň ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

23.06 2013 13:54


Zdravim ja mam troska iny problem s audi a6 r.v. 2002 2,5 114 kw. Na palubnom pocitaci mi vyhadzuje servis ,odvtedy ked DAM* paku do polohy D,je to Multitronic* auto nechce ist dopredu,ked pridam zlahka plyn s autom trhne nie moc a rozbehne sa ,radi normalne az do 6 stupna ,len ked spomalujem a automat podraduje sekne prevodovka. Moze byt problem v elektronike zapricinena ze mi vyhadzuje servis ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.06 2013 18:49


Dubak152 - neviem, je to neobvvykla zavada. Treba sa stavit u mna v servise
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.06 2013 18:53


Kirja:
mám najeto 100 tisíc a trnu, jestli nechám vyměnit olej. No evidentně to asi nechám. Někde jsem si četl, že by to člověk neměl dělat, pokud necítí nějaký problém. Ona je tam stejně nějaká doživotní náplň ne?

Tak uz radsej necitaj take somariny. Alebo potom teda nemen olej ani v motore, vsak pokial ide dobre, naco. Ked zacne blbnut, opravis ho vymenou oleja
Tak ako si vela ludi navrava, ze vymenou oleja v prevodovke ju tymto opravia (topiaci sa slamky chyta). Samozrejme potom je uz neskoro
nahoru

sponzor





23.06 2013 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

27.08 2013 19:52


ZDRAVÍM,
AUDI A6 4B 2,8 benzin 142 Kw r.v. 01.10.1999 automatická 5.st.Převodovka*
Mohli by jste mi poradit? Cca před 2 měsíci mi začla zlobit zpátečka. Vždy když ji zařadím tak se mi objeví na displeji servis a při přidání plynu "musím přidat víc" tak na rovině má snahu couvat ale jakmile mám za sebou mírné stoupání tak ani Ťuk..dopředu řazení OK. Věděl by nebo měl představu někdo z Vás co s tím je ? Díky Pedro
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

27.08 2013 20:24


ThoMaso: Nechci tě strašit.Jak byla servisováná?Mněnil se někdy olej?Kontroloval ho někdy někdo?Tohle se mi kdysi stalo a měnil sem pak mněnič a čerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 3

20.11 2013 17:33


zdravím co je špatně na převodovce Tiptronic* když v kopci s zařazeným D auto couve i v mírném ... a při rozjíždění musí být více otaček nerozjede se samo ..... jinak za jízdy řadí super vše funguje
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.11 2013 1:21


Dubak152 - ak je to auto z popisu, je to Multitronic*. Vtedy sa este Tiptronic* 6.st nerobili. Vadna rozbehova spojka, variator... Nutne otvorit, potom az vidno, co jej je
Naposledy upravil lubomt dne 25.11 2013 1:46, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 3

21.11 2013 12:15


je to Audi a6 2.5 TDI* 114kw r.v 12/2001
na zpatečku se auto normalne samo rozjede i do kopce ale na D ne
na D se rozjede jen na rovince
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.11 2013 20:30


Odpisal som uz SZ
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 35 | Témat: 8

24.11 2013 13:28


Zdar audiňáci,

doposud jsem si myslel, že Audi A6 C6 v automatu má buď Tiptronic*, pokud se jedná o čtyřkolku, nebo Multitronic*, pokud jde pouze o předokolku.
Jeden bazarista mi ale tvrdí, že má A6 z roku 2006, motor 4,2 V8, quattro* a je tam Multitronic*. Kde je teda pravda? Z Multitronicu bych měl docela strach - splehlivost a životnost.
Děkuji Vám za upřesnění.

Matěj
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.11 2013 19:40


Hahaha, tak to by som chcel vidiet .100% Tiptronic*
nahoru

sponzor





24.11 2013 19:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

24.11 2013 20:49


Matej: Pozri si na stitku kod prevodovky a budes vediet,nacom si,ale na tento motor to aj podla mna bude skor TT
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 35 | Témat: 8

24.11 2013 21:00


Lubomt díky, potřeboval jsem to potvrdit od odborníka.
A jakou máš, prosím, zkušenost se spolehlivostí a životností u těchto dvou automatů?
Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 35 | Témat: 8

24.11 2013 21:03


Tacosi díky, ten štítek najdu kde a jak je to značený?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

24.11 2013 21:22


Je vzadu v kufri,ked dvihnes dno a je nalepeny hned za rezervou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

24.11 2013 21:25


Matej:
Lubomt díky, potřeboval jsem to potvrdit od odborníka.
A jakou máš, prosím, zkušenost se spolehlivostí a životností u těchto dvou automatů?
Děkuji.

Na A6 C6 4.2 V8 jsem dělal repas TT při 250tkm (ještě by odhadem třeba 10-20tkm najel).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.11 2013 1:48


filhaus:
je to Audi a6 2.5 TDI* 114kw r.v 12/2001
na zpatečku se auto normalne samo rozjede i do kopce ale na D ne
na D se rozjede jen na rovince


Kolko ma rychlosti? 5 alebo 6 ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email