Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 7
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

24.03 2011 18:28


Ahoj všem,

v úterý vezu auto k auto-elektrikářovi na diagnostiku. Není to jeho hlavní práce, ale je tu v okolí asi jediný a PRÝ šikovný. Ale možná bych radši i oslovil někoho zkušeného z audiklubu(!). Chtěl bych přijít na to jestli je motor na odpis dříve než bude pozdě auto vrátit prodejci (kupoval jsem ho v prosinci a mám půl roku na skryté závady). Ale když už to vezu i tady na diagnostiku, chtěl bych poradit co mu mám říct že chci všechno zkontrolovat? (z vlastní zkušenosti vím že je lepší to všechno vyjmenovat než říct "všechno")

Moje postřehy/problémy:
1. Je to quattro* a spotřeba je dle mého hrubého odhadu okolo 6.5 / 7 litrů.
2. Pokud je mínus (dejme tomu -10). Nastartuju až třeba na potřetí, točit to točí, ale jakmile se motor začne chytat tak jakoby se chytal postupně válec po válci. (Baterka je úplně nová)
3. Motor po nastartování (i když nejsou mrazy) nějakou dobu poměrně dost kouří.
4. Když jsem v prosinci vezl auto domů, tak jsem si všiml, že když jsem v nízkých otáčkách pořádně šlápl na plyn tak akcelerace velmi slabá-ztěžka a motor se "třepal" nebo jakoby byl přechlastaný(?) až behem zhruba 3 sekund kdy se otáčky o něco zvedly se to dalo dopořádku a motoz hladce a silně akceleroval. Tento jev nepozoruji často, možná se jen hlídám a motor více vytáčím. Je něco v nepořádku nebo jsem ho "jen podtáčel"?
5. Když zhruba nad 100km/h chci jet svižněji tak mi přepne motor do úsporného režimu nebo jak se tomu říká.. úplně vypne Turbo* a začne fungovat až po vypnutí motoru a znovu nastartování.

Předem díky za odpovědi.. osobně doufám že to chce jen nové žhaviče a vyčistit Turbo*. Možná nevidím různé souvislosti, proto taky nové téma.. díky za pochopení.
nahoru

sponzor





24.03 2011 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

24.03 2011 18:43


1- spotřeba je ok.
2- nechal bych to odborníkovi
3- souvisí s bodem 2
4- je to Q, což žere 20procent výkonu. budeš mít zatuhlí lopatky na turbu
5- to samé

nech udělat live diagnostiku za jízdy. zjistíš jak je na tom váha vzduchu, Turbo* atd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

31.03 2011 17:39


VYŘEŠENO Turbo*, zatuhlá/zasraná regulace.. vyčištěno (a vypískováno) za 1200,- a zatím jede krásně a nepadá do režimu hibernace

Ještě se chystám na nové žhavičky na ty starty.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

31.03 2011 17:56


DefinitionHigh: Co sa tyka startovania, daj si skontrolovat serizeni pocatku vstriku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

31.03 2011 20:44


hemic: díky za radu! a blba otazka ale to by mel autoelektrikar (diagnostikou) nebo automechanik?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

31.03 2011 20:50


jasny taky.ničim jinym to asi neudela než prez kábl...ikdyž už sem videl borce co to staveli manualne.tak ten sem se zasek a dumam jak je namtom 1,9
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

31.03 2011 21:46


DefinitionHigh: +Dělá se to diagnostikou přes VAG graf zručnej mechoš nebo elektrikář by to měl umět nastavit.Jinak na tomhle motoru jde snad všechno udělat doma.nech udělat i vstřiky tady je to otázka pár korun,hlanně bacha na rozvody rádo rupe péro na napínací kladce.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

31.03 2011 23:14


DefinitionHigh: Nastavuju sa to mechanicky polohou cerpadla, ale je potrebne to sledovat grafy cez vag.
nahoru

sponzor





31.03 2011 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2010
Příspěvků: 347 | Témat: 52

01.04 2011 13:11


pasa, hemic: díky!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email