Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 4
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

21.05 2014 23:03


Dela to furt,jak na poloautomat,tak na automat,teply i studeny a v zime to ze zacatku jizdy nedorazuje vubec,az tak na 3ti pokus(jinak to jakoby prokluzuje).Ale zas jak tomu trosku nalozim,preradi normalne.Jiny stupne uplne v pohode,dela to jen razeni nahoru,podrazuje bez problemu 3-2.
sponzor





21.05 2014 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

22.05 2014 19:58


ehm, ved si pisal ze ak preradis na volante tak ide OK
z toho som teda usudil ze na poloautomat ide OK

tak ak to blbne vzdy, tak teda problem prevodovky, niektora spojka, alebo ako pisal lubomt moze byt vadny kos spojky, ak su v nom ryhy, tak lamely sa "neodlepuju" ci naopak spojka sa nezavrie - tym presmykuje

tazko takto, chcelo by to previest sa z PC a sledovat co sa v prevodovke deje
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

22.05 2014 22:58


Psal jsem jen,ze to preradim na volante,kdyz to jde zbytecne do otacek,ne ze to jde v pohode,jako zmacknu a hned radi,ale uplne stejne jak na Dcko,jako na pulku,po chvilce doradi.Snad se to nebude zhorsovat,to je dulezity,je to rok po repasu a je na ni najeto asi 20tis,asi se neco nekde nepovedlo Zas je divny,ze pri razantnejsi jizde to radi normalne,v klidku takhle.Co je ten Lock-Up tlak,jak tam psali ze kolisal,cerpadlo je tam novy.Diky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.05 2014 23:03


A nemas problem na motore?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

22.05 2014 23:12


Nemelo by tam bejt nic,ted to bylo v servisu,co jako treba myslis?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

22.05 2014 23:43


pokud Převodovka* dostává špatné nebo nevěrohodné informace od motoru,neporadi si s tím.
Já teď měl problém s řazením.Shodil jsem vanu a ejhle.Prasklý filtr.V pravé zatáčce do kopce nenásaval olej a nízký tlak nedořadil.Teď pohoda.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

22.05 2014 23:52


Ale je preci divny,ze to dela jen mezi 2-3 a nedorazuje jen v zime.Ostatni stupne v pohode a na vic plynu v pohode i 2-3.Me spis prijde,jokoby to nemelo tlak,ale cerpadlo je novy.Ale zas proc jen 2-3,prekerni situace :)Je to pro me spanelska vesnice.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

22.05 2014 23:59


Asi bych zhodil vanu a zkontroloval jestli na magnetech nejsou špony.A pak teprv špekuloval co dál.To že je chvilku po repasu neznamená že se nemůže něco vysrat.
Mi to dělalo jenom při rozjezdu.
sponzor





22.05 2014 23:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.05 2014 0:07


Ve stredu sem to privezl ze servisu,teklo to,pretesnili vanu,olej nechybel,to by rekli ze tam jsou spony.Ja myslel,ze je malo oleje,prej nechybel.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

23.05 2014 0:23


Tak to je těžké.Řj je dobrá?
Ten servis kam jsi to dal je dobrej?
Jak už psal lubomt,může být kaput koš nebo lamely.To už se musí rozhodit celé.
Ale pokud to blbě řadí jenom v nízkých otáčkách,tipuju nízký tlak.Jenom netuším proč jenom 2-3.
I když ta moje blbla taky jenom mezi 1 a 2.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.05 2014 0:42


Řj snad ok,bylo to na VAGu(maj ale nejakej jednodussi,levnejsi),nic o chybach nerikali.Servis je to znackovej,ale ne koncernovej(japonci,delaj taky ctyrkolky,jezdil s tim treba Ken Block)Je to zahada,uvidime jak se to bude vyvijet.Jeste me napadlo procistit zespoda ty konektory,ale to je asi zbytecny.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.05 2014 14:28


Este by mohla byt vadna šupatkova, selenoidy, toto sa standardne neopravuje v ramci repasu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

23.05 2014 22:00


Soupatkovou skrin repasovali,dle faktury o selenoidech tam nic neni.Jak zjistim vadnej selenoid,VAGem?A na co prijde takovej selenoid a kolik jich tam je?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

24.05 2014 7:22


Ahoj tak mi vak ukazuje jen jednu chybu a vůbec nevím co ti je může te mi poradit? 01375 ventily uložení motoru stupeň 1.
38-00 výstup nespina n.zký zkrat na plus vůbec nevím co to je.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.05 2014 8:34


To je nič, je to silentblok motora
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

24.05 2014 9:25


A ten skrat?na plus nespina?to je co..žádná jiná chyba a motor si přidává plyn.
sponzor





24.05 2014 9:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.05 2014 11:07


Dnu v gumovom ulozeni motora pokial viem je olejova napln a tu vyhrieva ked je vonka zima cievka, aby bol silentblok maksí a teda potom studeny motor tolko nevibruje
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

24.05 2014 19:32


Lubomt,prosim,co ty selenoidy,jak se to meni,kolik jich je a na co to prijde?A jak poznam ten vadnej,pokud je to tim,dik.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

24.05 2014 21:42


Ak repasovali šupatkovu skrinku, ku nej nalezia aj selenoidy. Takze niekde nastala chyba a vyzera teda ze v prevodovke
Naposledy upravil lubomt dne 26.05 2014 10:47, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

24.05 2014 21:53


Tak to je bezva,uvidime jak se to bude vyvijet dal,diky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.05 2014 10:49


Ak to mas chybu tam, kde bola oprava, tak mas bezva, lebo je to zadarmo v ramci reklamacie.
A sorry, niekedy mi preskakuju pismenka, kedze skoro vzdy odpisujem cez mobil. Mam velke prsty a male pismenka
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

26.05 2014 19:28


To uz prave ne,melo to rok zaruku,ktera skoncila A na fakture je stejne psany ze na mechanicky veci se to nevztahuje a pri mym stesti to bude presne v tom Hlavne ta firma neni zdejsi,nechaval to delat puvodni majitel,bylo by to nakladny jen tam dojet.Pokazdy to nejak rozlousknu,ty zpravy,takze np. a dik.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

29.05 2014 22:41


ak nieje zaruka na mechanicke diely tak potom na co? uz asi len na olej...boze moj

treba niekoho kto sa vyzna, zobrat VAG a ist sa povozit

zapnut zrychlenu funkciu merania - graf, a na grafe zistis kde to presmykuje...
a tym sa zisti ci je problem s menicom, alebo so spojkou v prevodovke

lock je uzaver hydromenica, lenze ten funguje myslim az od 3 nahor, uz fakt nemam prehlad aka bola ktora prevodovka

ale z VAG urcite zistis kde to presmykuje a tak mozes "ist" dalej...tak ci tak pojde nakoniec prevodovka von
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.05 2014 22:56


Z vag-u zistis prd makove. A propo - aky to bol teda repas, ked nic mechanicke nebolo menene, teda nebola zaruka? Čerpadlo, menic, koše, lamely, medzikruzky, tlak.panvice atd... Nic? Co potom vlastne robili? Potom to bola iba obycajna oprava niecoho...
sponzor





29.05 2014 22:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

29.05 2014 23:15


Demontaz/montaz prevodovky 4tis,rozlozeni/slozeni prevodovky 3tis,olejove cerpadlo orig.ZF 3,4tis,menic tociveho momentu-uplny repas 8tis,hydraulicky rozvadecúsoupatkova skrin-uplny repas 12,5tis,ATF* ZF komp.8ltr. 2,4tis,olejovy filtr-tesneni vany Mann 1,15tis.(kolisani tlaku lock-up,spatne razeni 2-3,3-4,nove rizeni tlaky,telo skrine D,protokol v priloze.To je na fakture,dole pak je jeste - Zaruka 12 mes. od 13.11.2012-menic toc.momentu,rizeni-hydraulicky rozvadec,funkce razeni.Zaruka se nevstahuje na mechanicke soucasti prevodovky-loziska,ozub.kola,lamely a pod.!!!.Takhle to stoji na fakture,firmu psat nechci.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

30.05 2014 7:28


Nuz tak to ma od komplet repasu, ako si pisal , velmi daleko. Je to len menic s cerpadlom a supatkova. S košmi a lamelami nebolo robene nic. Takze problem bude pravdepodobne tam. Treba ju rozobrat. Nak ceny prapodivne nizke, za tu cenu sa neda zrepasovat šupatkova... Ale to je uz jedno
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

30.05 2014 10:11


A bude se to nejak zhorsovat nebo co to bude delat casem,to razeni 2-3?Nejaka rada.Jak se k tomu chovat,cim to alespon oddalit,atd...dik.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2014 19:56


tak s VAG sa da toho zistit vela, len treba vediet co je co a kedy ma byt kolko

telo skrine D tam bolo menene, cize kos spojky "D"
nemam teraz v pc elsu, takze neviem pozriet ktore spojky sa prepinaju pri radeni z 2 do 3

papiere nemozem najist
nema niekto elsu? trebalo by pozriet tabulku pre spojky, ktore sa pepinaju pri radeni z 2 do 3
tusim sa zapina len jedna "brzda" raz som totiz riesil ked z 3 do 2 sekalo, niekto ju predtym robil, a bola mala vola v jednej spojke (bola to vlastne brzda) stacilo nastavit volu a ide uz par rokov bez problemov

p.s.ale ako pisal Lubomt, na tvojej nebol robeny repas, len oprava
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

30.05 2014 21:59


A to se nastavuje VAGem nebo to musi ven ? Jinak dik.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2014 22:03


nie, nastavuje sa to vymedzovacimi podlozkami, VAGom sa v podstate da robit len diagnostika...aj to slaba a treba vediet co presne sa ma diat a podla toho porovnavat s VAGom

pamet zavad je viacmenej na nepojazdne stavy - chyby
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email