Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 241 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 235
Uživatelů: 6
Celkem: 241

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.05 2014 21:20


kolisanie otacok pri cca 1500/min sposobuje presmykovanie spojky, moze to byt koli netesnosti niekde medzi skrinkou hydrauliky a spojkou (najcastejsie gumky pod hydraulikou) alebo vadna spojka "D", alebo kopa dalsich veci

napr, porucha v motore - prevodovka totiz potrebuje vediet aktualne zatazenie motora, podla toho prevodovku riadi, resp. znizuje a zvysje riadiaci tlak, a tym setri palivo (aj prevodovku)
ale moze to byt aj tym ze je prevodovka v P... kedze prevodovka samotna si tiez dokaze meriat prenasany krutiaci moment, ak ho odmeria zle...cele riadenie je taktiez zle

P.S. uz by sa tu mohli vsetci naucit rozdiel medzi multitronik a tiptronik !!! multitronik je BEZSTUPNOVAAAA, radi KONTINUALNE - VARIATOR
sponzor





13.05 2014 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.05 2014 21:33


Ciko - az do podlednej vety si uplne mimo. To co si napisal , nepopisuje fungovanie Multitronic* prevodovky... A stale od zaciatku som predpokladal, ze je to Multitronic*, kedze 114 a 120kw boli iba Multitronic*. Ale pomylil ma a este z jeho popisu uz mu vobec nerozumiem
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.05 2014 21:41


Lubo, nenarazal som tym na teba ale na ostatnych, ze nevedia na com jazdia...

viem ze si na prevodovky profik :-p

a niesom mimo, audi prevodovky poznam velmi dobre

to kolecko s piatimi gulickami v multitroniku, na vstupnom variatore je totiz "merac momentu"
podla toho kolko sa skruti, kulicky pritlacia druhu cast a tym stupne tlak vo vnutri - ten sa meria snimacom tlaku ktory je priamo v RJ...druhy snimac tlaku je na spojku D :-p
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.05 2014 21:45


p.s. aby sme boli presnejsi g193 meria tlak v spojke a g194 v spominanom "kolecku"
len teraz si niesom isty ci tam nieje tych guliciek 7
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

13.05 2014 21:57


A nevite co ja za problem u me,jak jsem psal niz?Diky.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

13.05 2014 22:02


opakujem sa, treba najprv vediet aku prevodovku mam !
ak radi tak je to tiptronik... Lubo tam uz nieco pisal, je tu ale 16stran, nebudem ich listovat...
starsie tiptroniky mali problem tusim medzi 3 a 4 ??? nepamatam sa uz, bol to problem spalenej spojky pre 4 a 5 prevodovy stupen

treba ale najprv vediet, aka prevodovka to je - presne
a ako sa aj Lubo rozculoval, naucte sa popisat zavadu, presne tak akos a deje, a nie ako ked zena v kuchyni vari a varechou vysvetluje cestu do lidlu :-p
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.05 2014 22:06


Hahaha, dobre si to napísal
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

14.05 2014 15:41


Prevodovka Tiptronic*,ZF 5HP 19,EYJ,17.11 2012 komplet repas-nove cerpadlo ZF,menic tociveho momentu,hydraulicky rozvadec/soupatkova skrin-vse repasovano,nove rizene tlaky,telo skrine D.Olej ATF* ZF komp.8L,filtr,tesneni.To je na fakture,delal to predchozi majitel,kolisal Lock-Up tlak a prej spatne razeni 2-3 a 3-4.Nvm jestli muzu napsat firmu co to delala,tak radsi ne.Koukal sem a tece olej.V zime to z 2 na 3 doradilo tak na treti krizovatce,jinak to jakoby prokluzovalo,proste nedoradilo 3ku.V teple to doradi,ale jakoby na dvakrat,jako by to melo pulrychlosti a dost se 2ka vytaci,ale jen u normalni jizdy,kdyz tomu trochu slapnu radi pekne,ale nebudu honit studenyho diesela aby to radilo jak ma.Taky to parkrat cuklo,jak u razeni nahoru,tak dolu.Muze to byt nedostatkem oleje nebo ty tlaky zas?Jak se zvysujout tlaky?V pondeli jedu do servisu,tak at vim co na ne vybalit
sponzor





14.05 2014 15:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

14.05 2014 17:43


pri poloautomate to robi to iste?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

14.05 2014 18:31


To nepouzivam,tak nvm ,max si DAM* z 2 na 3 na volantu,kdyz to nechce preradit a vytaci se to.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.05 2014 20:21


Ak boli vymenene komplet sada lamiel všetkých košov a neposkodil sa niektory koš ( je ich tam dost ), ak je dost oleja a bolo to spravene ok, ak je spravny olej, ak je dobra RJ prevodovky, ak je dobra šupatkova skrinka ,tak hladaj chybu na motore. Bud napise nejaku zavadu alebo potom hladaj problem s vykonom, Turbo*, EGR*, trysky, vaha vzduchu atd... Mozeme od pc iba hadat
Naposledy upravil lubomt dne 14.05 2014 21:56, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

14.05 2014 20:43


O lamelach a kosi tam nic nepisou,olej zjistej v pondeli a VAG tam maj,tak uvidim.Jak to udelali taky netusim,snad ok za skoro 35 tis.U motoru jen podfukuje tryska,rikal Satas,to asi nema vliv,jede to bez problemu,jen to tam cvaka nebo jak ro rict: ).Diky za vse,uvidim co v pondeli.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

14.05 2014 21:00


tak ak ide preradit "manualne" tak je chyba len a len v riadeni, v elektronike...
bud v prevodovke alebo v motore, ak nieje ziadna zavada, treba to diagnostikovat za jazdy... veru ze tuto od pc sa to neda
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.05 2014 2:11


Ciko - takymto tozmyslanim toho vela nenaopravujes
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

15.05 2014 8:05


Ahoj omlouvám se píšu z fonu. Ne neutral jen když stabilně držím plyn otáčky.tak to přidá .ano mám 6 stupňů takže to je multitronik?a asi při dvojce po cukava trochu.ale to přidávání plynu už mi se.... prostě jedu otáčky na 1300 ne u beru ani nepridam a auto malinko přidá samo a hned se vrátí na 1300 otáček.jako bych seslapl plyn ale to nedělám.dík za radu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.05 2014 16:39


Zavada na motore alebo vydrate variatory
sponzor





15.05 2014 16:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

15.05 2014 18:08


Co to je variatory? Dráha oprava....ukáže mi pc zavadu?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

15.05 2014 22:03


Variátor* je nejdůležitější díl převodovky.Diag ti to neukáže.A oprava je drahá.Nech nejdřív zkontrolovat motor ať víš na čem seš.Musí jet bez chyb aby Převodovka* fungovala tak jak má.Tak jak všechny automaty.Ale to už sem psal lubomt mnohokrát.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

16.05 2014 7:03


Dík za řadu
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

17.05 2014 22:35


takze zas sa budem opakovat...

pisete tu jeden cez druheho, riesite dva problemy

pisal som PINDRUSOVI, ktory ma vraj tiptronik, ze ak ide manualne radit bezproblemov, blbne iba automat tak je problem v tom, ze RJ prevodovky nevie ze ma preradit ----

lamara ma multitronik, cize audi multitronik, spojka funguje tak, ze do 1800ot/min je v rezime tusim tomu hovoria microclipping, cize tlak v spojke sa riadi v zavislosti na zatazeni, to znamena ze prevodovka si meria krutiaci moment motora, v rj motora sa vypocitava krutiaci moment na zaklade nameranych hodnot, a podla toho sa spojka riadi
cize problem moze byt, v netesnosti hydraulickeho systemu spojky, vadna spojka, zle ADAPTOVANA spojka (da sa aj pomocou VAG), porucha v motore, porucha v RJ prevodovky (v ktorej je integrovany snimac tlaku), a nakoniec ako pisal Lubomt, vadny vstupny hriadel s variatorom - na ktorom sa totizto nachadza "snimac" krutiaceho momentu
asi tolko
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

17.05 2014 22:36


a este pre banditoz-a

aj v motore moze byt "zavada" ktora sa na diagnostike neukaze
resp. neukaze sa v pameti zavad
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

18.05 2014 0:05


ciko_pp: Já vím,ale nepsal jsem že ho má kontrolovat jenom diagnostikou.Důležité je že když nebude v pořádku motor hledá naslepo.Víceméně
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

19.05 2014 9:51


Ahoj chtěl bych se ještě zeptat čím to ze občas kope automat 2,3 ka Multitronic* dík moc,
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

19.05 2014 9:53


Může dělat starej nebo nedostatek olej?nutno dodat ze většinou až při zahradu,,,za studena v pohodě,
sponzor





19.05 2014 9:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 25 | Témat: 3

21.05 2014 7:22


?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.05 2014 7:33


Asi nikto nevie rozlustit to "...pri zahradu" . Co to je za slovo?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.11. 2008
Příspěvků: 43 | Témat: 1

21.05 2014 8:29


žeby zahřátí.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

21.05 2014 9:55


Tak Allika mam doma,je pretesnena vana,olej nechybel,VAG tam maj jen nejakej ochuzenejsi a dela to furt,mezi 2-3,jak jsem psal.Motor je v pohode,tak nvm.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

21.05 2014 14:42


Najskorej vydrate variatory
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

21.05 2014 21:28


pindrus pisal ze ma tiptrona, preto som pisal ze ak to manualne prepne normalne nebude to mechanicka chyba ale elektronicka

mozno by som vybral vsetky snimace otacok a vycistil, ci niesu kovove piliny a niekedy zblbne...ale zasa by to robilo nahodne a nie len z 2 do 3

ked sa zohreje robi to stale? alebo to robi nahodne ?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email