Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 2
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2008
Příspěvků: 39 | Témat: 4

11.01 2009 19:10


Ahoj lidi.....Jsem tu nový a převážně jsem sem chodil vyčíst radu když jsem si se svou A4 nevěděl rady ale teď mě potkal problém s topením.Z ničeho nic přestala topit.Z topení jde jen vlažný vzduch a i to je možná moc.Tak jsem zkusil vyměnit termostat,přitom jsem zjistil že mi teče vodní pumpa a tak jsem ji vyměnil taky.Vše jsem řádně propláchnul a po smontování a odvzdušnění vyzkoušel.Nic nikde neteče,termostat pouští jak má,do topení i z něj teplá voda jde,serva na klapkách fungují jak mají ale z topeni se line vlažno pořád dál.
Tak jsem se přikloníl k variantě jako Remzi....výměna radiátoru topení.Můžu říct že je to vopruz jakej jsem snad ještě neviděl....jak píše Remzi nejednou jsem se vytočil a u mě to odnášel malej pojízdný hever který letěl z garáže ven na zahradu.A to jsem teprve v polovině...tzv. rozbral jsem to zatím...co teprve montáž zpět.
Abych řek pravdu tak mě nejvíc potrápilo čidlo (či co to je) které je na palubní desce uprostřed ofuku na přední okno..a přitom to bylo tak jednoduché,potom trošku i Airbag* spolujezdce a krycí plast na volantové tyči co je pod budíkama---jsou tam dva malé šroubky na hvězdičku ale velice mizerný přístup k nim.Jinak palubka sama o sobě na moc šroubkách není.Tunel a středový panel je vpohodě..držel jsem se návodu z knížky Jak na to!
Zítra budu pokračovat v montáži a pokud bych narazil na nějakou zradu či problém tak Vám ho sem napíšu aby o něm bylo vědět.Jinak po dokončení této operace a odzkoušení se ozvu jak a sem dopad.
Mějte se zatím pěkně
nahoru

sponzor





11.01 2009 19:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

11.01 2009 20:28


No tak držím palce, som presvedčený, že ten radiátor problém vyrieši; a tak ako píšeš - všetko zaujímavé sem ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.01 2009 23:29


P4HT: Ak mozes HOD* sem navod aj s fotkami lebo Remzimu sa nejako nechce .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2008
Příspěvků: 39 | Témat: 4

16.01 2009 10:11


Tak mám hotovo.Topení krásně topí sotva se dotkne 60°.Výměna byla očistec ale kompletace celkem v pohodě.Jsem spokojen
Trvalo mi to trošku déle pač jsem to dělal po večerech po práci ale výsledek je nad očekávání.
Pokusím se sesmolit nějakej ten návod na výměnu ale záleží na tom kolik budu mít volného času.
Zatím čau
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.01 2009 11:51


P4HT: Gratulujem, len tak dalej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2007
Příspěvků: 42 | Témat: 10

23.01 2009 19:43


Moje audi už taky topí konečně.Radiátor vyměněn za 2 dny v servise u jednoho šikuli a jsem spokojen.Vypádá to tak jak to bylo původně.Nic zničeného aspoň na pohled.Topí to jak divý.Skoro půlka radiátoru zanešena.Byl tak 3 krát těžší než novej.Sice mě to stálo 2500,ale němel jsem momentálně volnou garáž
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2007
Příspěvků: 42 | Témat: 10

23.01 2009 19:46


Podle mě ta cena není zas tak šílená.Zajmalo by mě v kolik bych platil jinde v servise a zejmená v servisu audi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

23.01 2009 19:50


jenda.unc: V audi cca 10-20x viac. Ked za dorobenie tempomatu chceli 13000,- CZK.
nahoru

sponzor





23.01 2009 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

27.01 2009 17:11


Tak konečně. Dneska mám noční a pak 20 dní volno... Kluci, fakt se omlouvám, ale opravdu nebylo kdy ten návod udělat. Takže ho buď teď udělám, nebo ho udělá P4HT. Každopádně prostě budu na tom teď o volnu dělat a pokud to udělám dřív, tak to tu bude. Když to udělá P4HT, tak se na to vyfláknu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.01 2009 17:20


Remzi: P4HT ho už spravil. Je v tejto téme:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

03.02 2009 17:07


Super
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.2. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

28.02 2012 22:03


a jak jsi se na tu klapku dostal? je třeba vymontovat palubní desku? díky.
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

29.02 2012 1:59


Nazdarec. Sice je to už tři roky staré téma, ale pořád aktuální

Nevím sice jakou klapku máš na mysli, ale abys vytáhnul tu "jednotku topení" kdse všechny ty klapky jsou, tak bohužel musí celá palubka dolů. V tom návodu, o pár reakcí výš, je to hezky popsané.

Klidně se ptej. Ale pošli mi SZ, páč tu nejsem každý den, na rozdíl od mailu.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2010
Příspěvků: 31 | Témat: 0

07.11 2019 18:42


Ahoj,
sice je to velmi staré téma, ale třeba radiátory se budou ucpávat pořád .

Nefunkční radiátor na mé A4 B5 mě překvapil minulou zimu, tak se jen propláchl vodou oběma směry. Mírné zlepšení bylo znát, myslel jsem že mám vystaráno... Léto jsem topení neřešil, a s nastávajícími mrazíky se ukázalo, že propláchnutí bylo k ničemu.. Při zahřátém motoru foukal jen mírně vlažný vzduch, přitom hadice pro vstup i výstup do radiátoru byly horké.

Takže nastalo rozhodnutí pro výměnu radiátoru. Servis? Cena za radiátor 400, práce 3500... Proto jsem se rozhodl pro výměnu svépomocí dle návodu v tomto vlákně. Výměna hotova, radiátor vyměněn, a audi opět topí jako o závod..

Návod zde je luxusně propracovaný, podrobně popsaný, text označen barevně podle šroubů. o které se právě jedná.. Manuálně zdatný člověk se nemá čeho bát..

Celkový čas strávený výměnou - cca 4 hodiny demontáže, 48 sekund výměna radiátoru, a asi 3 hodiny zpětné montáže

Jedinou věc, kterou bych dalším pracantům doporučil, je značit si šrouby, a dávat si je zvlášť třeba na velký arch papírů, podle toho, kde byly namontovány... Mě totiž zbyly asi 4, a nemám tušení, kde byly

Moc děkuji klukům za skvěle zpracovaný a podobný návod

Michal
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email