Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 365 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 361
Uživatelů: 4
Celkem: 365

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 12.2. 2008
Příspěvků: 212 | Témat: 39

19.08 2008 22:20


Remzi: nehraješ ty na nějaký dechový nástroj v nějakém orchestru? Neviděl jsem tě na akci Kmochův Kolín? Pěkně popsaný postup.
nahoru

sponzor





19.08 2008 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.12. 2007
Příspěvků: 13 | Témat: 0

19.08 2008 22:26


tak snad ti to bude topit pořád, mě to od té doby topí už skoro rok.
Mě se do té výměny radiátoru nechce, takže to nechám svému osudu a budu to řešit až to zase přestane topit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

21.08 2008 11:44


Marwin:
Remzi: nehraješ ty na nějaký dechový nástroj v nějakém orchestru? Neviděl jsem tě na akci Kmochův Kolín?


Marwe. ... Všechno je možné Už nehraju, ale hrával sem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

21.08 2008 22:14


velice dobra prace remzi, a je jedno jestli to delas u diesla nebo u benzinu ze???? toz zkusim to taky ale stejne mam strach ze to pomuze jen na chvili, ale ja mam asi takovej special problem ptz me to topeni nekdy topi a nekdy ne.....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

23.08 2008 13:14


smazáno
Naposledy upravil Remzi dne 25.11 2008 21:11, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.11. 2007
Příspěvků: 138 | Témat: 8

05.10 2008 11:31


cau lidi jak to tak zpetne procitam tak nikdo nenapsal kolik asi tak stoji ten novej radiator. chci ho dat vymenit za novej at mam klid. dejte vedet dik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 70 | Témat: 5

05.10 2008 12:33


Ahoj, novej radiátor stojí např. v APM 1450,- (Hella). Ale dá se sehnat i levněji (mě vyšel na 600,-). Největší dřina je sehnat někoho kdo bude ochotnej to rozebrat a vyměnit. Za výměnu jsem dal 2500,- Kč.

Moje audi je dalším důkazem, že výměna radiátoru je tou nejlepší variantou. Před výměnou netopila vůbec, po výměně topí jak čerti v pekle .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.11. 2007
Příspěvků: 138 | Témat: 8

05.10 2008 22:08


jeste me napadlo než seženu novej radiator, myslíte že by aspon na chvilku pomohlo prostě jen sundat hadice z toho radiatoru kompresorem z neho vyfoukat kapalný obsah nalít tam nějakou tu kyselinu octovou a pak to zahradní hadicí proudem vody pořádně propláchnout?
Dík za názor.
nahoru

sponzor





05.10 2008 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

09.10 2008 21:53


fiki:
jeste me napadlo než seženu novej radiator, myslíte že by aspon na chvilku pomohlo prostě jen sundat hadice z toho radiatoru kompresorem z neho vyfoukat kapalný obsah nalít tam nějakou tu kyselinu octovou a pak to zahradní hadicí proudem vody pořádně propláchnout?
Dík za názor.

presne to co pises udelej, usetris dost penez, dnes smi to delal jeden typek! auto mi netopilo vubec ale kdyz myslim vubec tak fakt vubec... vyplachoval to nejmin 4x tekla z tama hrozna sracka a aji to profoukal vzduchem a auto topi uz pri 70°C!a kdyz se zahreje na provozni teplotu tak je to parada topi paradne....zkus a uvidis! kdosi tady psal ez tahle varianta je jen reseni na chvili,tak uvidim co to udela! good luck
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

13.10 2008 18:41


Pokud to pomůže, tak do toho jdu taky. Máš nějaké info, jak se ti rozebírala palubka?
Já vím, lepší je to nechat vyměnit, ale jsem z těch, kteří k autí přistupují hodně osobně a tak... čím víc si udělám sám, tím lépe se pak o ni budu starat
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

14.11 2008 19:37


Takže novoty. Audi topí v závislosti na okolní teplotě. Nevím proč a nevím za jakých podmínek, ale topí Každopádně jsem se ptal na ten radiátor pod palubovkou, svýho známýho v AUDI. Říkal, že je to možné, ale ještě nikdy se tam s tím nesetkali. Říkal, že se to stává hodně málo a podle toho, že to i někdy topí byhc taky řekl, že to ucpaný není, takže budu pozornost sěřovat jinam. Seženu OBEčko, připojím to na kompl a uvidíme, co řeknou čidla
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.11. 2007
Příspěvků: 138 | Témat: 8

15.11 2008 9:08


Takže lidi proplachnul sem to jen a jen tou zahradní hadicí v obouch směrech, to by ste neveřili co z toho teklo za sračky.
ale vysledek SUPEEER. Topí jen se rafička teploty malinko pohne a hned je v aute hyc, fakt parada.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

15.11 2008 10:17


fiki:
Takže lidi proplachnul sem to jen a jen tou zahradní hadicí v obouch směrech, to by ste neveřili co z toho teklo za sračky.
ale vysledek SUPEEER. Topí jen se rafička teploty malinko pohne a hned je v aute hyc, fakt parada.

tak to je nice dalsi spravena vec po domacku to mam rad:)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

15.11 2008 18:01


Jsem rád, že to pomohlo. Fakt z toho tečou strašný srajdy. No každopádně jsem opět ve slepé uličce. Ani nevíte, kolikrát už jsem to propláchnul ... ani už to nepočítám... A stále musím konstatovat, že nic. Občas to topí, občas zase ne. Už z toho mám šedivý vlasy. Shrnuto:

1. vyčištěna expanzní nádobka
2. propláchnuto několikrát za tepla s otevřenými ventily do všech koutů topení
3. použitý roztok pro odstranění usazenin (půl hodiny v chodu)
4. výměna za nemrznoucí směs

Po těchto krocích by to mělo už fungovat bez problémů při 60+ stupních. No, stále to netopí jak má. Někdy to zapnu na max a letí z toho samý teplo, jindy prostě nic. Fakt už to nechápu... Radiátor ucpaný není, protože to někdy topí. Jinak by to netopilo nikdy, takže poraďte, co vás napadá.

PS: Jenom chci upravit ohledně proplachování. ... Nenechávejte tam obyčejnou vodu z vodovodu dlouho, páč se z ní v tom autě usazují další chnusný sračky. Takže pokud je potřeba to propláchnout vícekrát, tak by mělo stačit zhruba každých 100 km nebo po dvou dnech (kdy jste alespoň chvilku jezdili) ... ty usazeniny se rozpouští i když nikam nejezdíte, ale co se rozpustí, to se znovu po čase usadí.


Nemáte někdo poblíž k zapůjčení OBE II s redukcí na USB a programem? Potřeboval bych to všechno proměřit za chodu auta, abych věděl, co to kdy dělá. Páč jinak už fakt nevím. U nás v servisu mi 3x řekli, že je to všechno ok, a mělo by to topit, tak nevím jestli sem blbej já, nebo oni
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

19.11 2008 9:07


Tak sem dneska byl v servisu. Jediná teplota, kterou mi dokázal přečíst, byla teplota chl. kapaliny 80,1°C. Teploměr v autě ukazoval 90°C. Při zvýšení otáček se to v autě ani nehnulo a jemu to šlo o 2°C dolů, takže budu muset chtě nechtě fyzicky zkontrolovat teploty na potrubí, z čehož vyplývá, že jdu rozmontovat přístrojovku :/ ....

Přejte mi štěstí

Kdo má škodolibou radost?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

19.11 2008 16:26


Takže po dlouhých pokusech a všelijakém snažení musím konstatovat, že nejlepší cestou pro mne bude autorizovaný servis. Jakkoli jsem se této možnosti chtěl vyhnout, asi se jí nevyhnu. Jak se vlastně věc má:

Dnes jsem odvzdušnil topení (nevěřte rádoby profíkům, co říkají, že odvzdušňování u tohoto vozu je automatické), pak jsem rozdělal celý spodek palubovky, včetně středového panelu, kolem řadící páky... Kostru panelu jsem nedemontoval, neboť na ní nějaký "profík" utáhl šrouby tak silně, že kolem nich kostra popraskala a při sebemenším pohybu by se to všechno rozpadlo.

Na co jsem přišel?

Už jsem si říkal, že jsem to rozebíral zbytečně, ale přišel jsem alespoň na pár věcí. Teplá voda ve výměníku tepla jaksi cirkuluje (zjištěno při odvzdušnění), ale nedostává se do topného tělesa, které je hnedle za ventilátorem. Těleso je studené jak psí čumák. Ano, správně jste vydedukovali, demontoval jsem ventilátor, který je pod palubovkou u spolujezdce. Hned vlevo od ventilátoru je v té plastové krabici ukryté topné těleso, přes které se žene vzduch, aby se ohřál. No, u mě se nic neohřeje, páč topné těleso je studené.

Další věc. Při bádání jsem narazil na skutečnost, že by TDI* měla mít přídavné elektrické topení. A teď otázka. Kde? Nebo spíš, kde jsou kontakty, které vedou proud pro žhavicí cívky tohoto topení? Nezjistil jsem. Pokud máte někdo tušení, tak mi napište.

Dále, oběh chladicí kapaliny má vypouštěcí ventil. Ten by měl být vpravo dole na chladiči (tudy tedy příště budu vypouštět chl. kapalinu.

Takže závěr:
Jelikož začíná být zima jak sviň, mám dvě možnosti. Buď seženu novou kostru středového panelu, tím pádem demontuju všechno včetně kompletní palubní desky, výměníku tepla a topného tělesa. Poslední dvě zmiňované vyměním a bude to fungovat. Nebo možnost B. Hodím to do servisu a zaplatím nehorázné prachy za to, že to udělá někdo jiný.

Toť prozatím konec příběhu "Jak mi netopilo audi".
nahoru

sponzor





19.11 2008 16:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.11 2008 17:56


Remzi: To čo si chytal čo bolo studené nebol to náhodou výparník pre klímu? , ten sa nachádza nalavo od ventilátora. Výmenník na teplo je v strede.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

19.11 2008 22:15


A víš to určitě? Já bych řekl, že výparník je uplně jidne nebo se fakt pletu ?:/
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.11 2008 22:45


Remzi Je toho viacej typov, ale vždy to začína nasávanie vzduchu, ventilátor, výparník, a posledný výmenník tepla.
Viď. priložené obr.

[/i]
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

19.11 2008 22:56


Teď nevím, jestli mám psát, žes mě potěšil, nebo ne Každopádně ano. Máš pravdu, bude to ten výparník. Věc druhá. Proč mi to teda netopí, když přívod i odvod chl. kapaliny do radiátoru je teplý a voda tam proudí.. ??? Nevíš náhodou?

Každopádně díky za podrobné obrázky. Hodí se
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.11 2008 23:16


Remzi: Ak je výmenník OK, potom jedine zmiešavacia klapka resp. jej ovládanie.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

20.11 2008 14:52


Tak jsem prošel všechny hodnoty diagnostiky autoklimy při provozní teplotě chl. kapaliny 90°C, nastavené vnitřní teplotě na 22°C, bez zapnuté klimy a tady jsou hodnoty(snad to k něčemu bude):

1 - 0
2 - 149
3 - 138
4 - 117
5 - 128
6 - 165
7 - 169
8 - 0
9 - 43
10 - 37
11 - 61
12 - 60
13 - 157
14 - 154
15 - 220
16 - 221
17 - 0
18 - 3,4
19 - 3,7
20 - 14,2
21 - 0
22 - 1
23 - 1
24 - 1
25 - 0
26 - 0
27 - 0
28 - 443
29 - 73
30 - 2
31 - 2
32 - 0
33 - 0
34 - 0
35 - 0
36 - 217
37 - 41
38 - 218
39 - 37
40 - 216
41 - 42
42 - 223
43 - 31
44 - 20
45 - 278
46 - 12
47 - 0
48 - 0
49 - 85
50 - 62
51 - 90
52 - 13
53 - 010
54 - 142
55 - 10
56 - 19
57 - 23
58 - 16
59 - 12
60 - 30
61 - 28
62-65 - 0
66 - 14
67 - 0
68 - 100
69 - 30
70 - 46
71 - 42
72 - 37
73 - 0
74 - 82
75 - 139
76 - 254
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

22.11 2008 15:51


Remzi máme stejnej problém,po dnešku už na to nemám,celej den sem to prolejval a vubec nic..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Ví někdo co znamenaj ty hausnumera??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.8. 2008
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.11 2008 21:18


Remzi, ja som mal tiež problém s kúrením išiel mi len vlažný vzduch. Na diagnostike mi zistili, že mi nefunguje servomotorček zmiešavacej klapky. Chlapík mi to urobil a kúrenie ide. Počuješ pri prestavení teploty na klimatroniku motorček, ktorý presúva klapku?
nahoru

sponzor





22.11 2008 21:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

23.11 2008 10:25


paldi Neslyším ho, já ho vidím. Motorek funguje, táhla táhnou. Buď je urvaná klapka nebo ucpaný radiátor. V obou případech je potřeba rozebrat palubovku, takže tak nebo tak do toho musím.

Felipo
Taky už toho mám dost. Proto uklidím garáž, abych to nerozebíral venku v mrazu, a jdu sundat palubku, odmontovat výměník a vyhodit ten zas..... radiátor.

Co se vlastně stalo? Pravděpodobně to někde netěsnilo. Tak tam někdo nasypal tu "mouku" na utěsnění a utěsnil to i s radiátorem A já to teď musím vyřešit.

Takže ti přeju, aby to nebylo radiátorem, ani klapkou, ale třeba servem, které jde odmontovat bez toho, abys musel dávat pryč celou palubku
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

24.11 2008 19:22


Tak takhle sem prozatím skončil:
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 347 | Témat: 37

24.11 2008 22:02


no ty kráávo hezky!!!jak dlouho ti to trvalo odstrojit
Mě to mozná dela ten servomoturek,kdyz pridavam a ubiram teplotu tak zacina pekne vrčet..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

25.11 2008 0:04


Nevim. Pár hodin to dalo. Zastavil sem se asi 2 hodiny na mrtvém bodě. Ten už sem vyřešil, takže teď bych měl už jen vytáhnout nemrzku, hadice z trubek radiátoru a celý výměník i s radiátorem... Akorát nevim, co s výparníkem Klimatizace*. Vůbec netuším, jak to mám rozdělat. Fakt netuším. Pokračovat budu zítra až přijedu z práce. ...


Chjo Sem z toho uplně v háji. Toli šroubků sem v životě neviděl...

Nevim nevim, kdo to bude dávat dohromady.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

25.11 2008 20:16


Při každá práci, dříve či později, dojde ke zranění. A jak tomu bývá, ani těm nejlepším a nejzručnějším mechanikům se taková událost nevyhne. Tedy ani já jsem se neobešel bez zranění. Je to sice jenom malé říznutí, ale definice zranění tomu odpovídá. Z toho vyplývá, že dalších 5 minut nebudu moct používat malíček levé ruky, protože ta dezinfekce pálí jako čert.

Za chvilku to bude venku, takže pak sedna a napíšu víc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

25.11 2008 20:32


Remzi:
Tak takhle sem prozatím skončil:

to topeni nejde asi videt z tehle fotky ze????
btw: velice dobra prace Remzi smekam klobouk
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email