Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 355 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 353
Uživatelů: 2
Celkem: 355

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

14.11 2010 11:25


kua ta 1.6 a 1.8 by bolo dobre video tiez...
sponzor





14.11 2010 11:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

14.11 2010 11:37


Vitezz: Kolik Ti to jede na trojku? Já nedám víc jak 150. Co jsem se díval na netu tak i Octa dá 160
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

14.11 2010 11:38


Q maji kratsi prevody, u doutniku 100 procentne.
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.11 2010 11:47


DK: Trojka taky 150. Octa dá 160?? 1.8 non Turbo*? Zajímavé, někdy to pořádně změřim.. Já omezovač nerad pokouším, max 5800 a pak na to kašlu
AK batole
AK batole


Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 502 | Témat: 7

14.11 2010 12:02


Vitezz: Octa 1,8T. Ale jak jste psali tak převodovky by měly být totožné pro 1,8 a 1,8T.
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

14.11 2010 13:13


milujem taketo tvorive diskusie, fakt som ostal zavisly na tomto fore

kua chalani chcelo by to viac takychto porovnani, cista pecka, trochu ma mrzi, ze nemam takmer ziadne skusenosti s tymi 1.8 a 1.8T v nicom. Raz som pocul sprintovat Passat 1.8 a ten zvuk bol vynikajuci, soferoval som kusok Octu 1.8 a javilo sa mi to vyborne az na jej stav. Este ale nikdy som sa ani neviezol v 1.8T a to by som mal nejako zmenit. Aspon si to vyskusat v bazare alebo co...Zaujimalo by ma ako isla verzia 1.8T 225PS, to musi byt ine kafe a chcel by som skusit Octavia 1. RS, to musi byt neskutocny autak...
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.11 2010 13:25


Paolo: Oktávka RS nic moc Bohužel, ale 1.8T v TTčku to by mohlo jet trochu

DK: Já myslim, že octa má jinou převodovku, už jenom tím že je jinak uložen motor..
AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

14.11 2010 13:29


Vitezz:
Paolo: Oktávka RS nic moc Bohužel, ale 1.8T v TTčku to by mohlo jet trochu

DK: Já myslim, že octa má jinou převodovku, už jenom tím že je jinak uložen motor..


ani by mi neslo tak o odpich v tej RS ale celkova vyvazenost auta musi byt bomba. A strasne sa mi paci ako vyzera v cervenej alebo zltej...
sponzor





14.11 2010 13:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.11 2010 13:33


Vitezz:
DK: Trojka taky 150. Octa dá 160?? 1.8 non Turbo*? Zajímavé, někdy to pořádně změřim.. Já omezovač nerad pokouším, max 5800 a pak na to kašlu

kdyz teda pises ze nejdes dal nez na 5800 otacek, tak nevim jak si prisel na to ze 1.8 non T, da 150 na trojku??? mam s tim autem odjete spousty kilometru a vyzkousene ruzne meze vsech kvaltu.....ale na trojku 150 to nejede, natoz tak v otackach 5800.......
ale jinak peknej test!!! dik ze jste si s tim udelali praci, a konecne 1.8 atmosfera dokazala ze zas takovej lenochod neni jak se tady casto mluvilo
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.11 2010 14:24


Stillman: A kolik to teda je? Když to máš tak odzkoušené? Já nepsal otáčky 5800/150 já psal, že nechodim přes 5800 ale neřekl jsem, že jsem tam nikdy nebyl!!

Další věc, mrknu na to pořádně aby jsi byl spokojenej

Tak oprava 150 na trojku ne no, na trojku do 135 takže nevim proč jsem to měl zafixovaný.. Omlouvám se za mystifikaci.. Koukal jsem na videa, ale nějak se mi to nezdá, musim mrknout někdy po cestě
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.11 2010 17:37


Vitezz:
Stillman: A kolik to teda je? Když to máš tak odzkoušené? Já nepsal otáčky 5800/150 já psal, že nechodim přes 5800 ale neřekl jsem, že jsem tam nikdy nebyl!!

Další věc, mrknu na to pořádně aby jsi byl spokojenej

Tak oprava 150 na trojku ne no, na trojku do 135 takže nevim proč jsem to měl zafixovaný.. Omlouvám se za mystifikaci.. Koukal jsem na videa, ale nějak se mi to nezdá, musim mrknout někdy po cestě

Nemusis se na to divat abych byl spokojenej.....ja vim kde je pravda spis se mrkni ty abys priste vedel ja jsem jednou trojku podrzel do 140(TACHO) a otacky byly nekde kolem 6500, coz je hlavne nesmysl, proto jsem se zarazil kde jsi prisel na tech 150!!!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.11 2010 17:59


Podle záznamu jsem řadil s Vencou přibližně stejně. Trojka se tahala tak do těch 130. Já jsem při testu řadil hlavně podle sluchu a pocitu, nesledoval jsem rychlost ani otáčky, soustředil jsem se na to, co se děje přede mnou, aby se něco nestalo. Mě bez turba ten krouťák pak rychle padá. K omezovači jsem to dal jednou na dvojku.
Bylo by zajímavé porovnat Oktu bez turba. Hodně se tvrdilo, že tam ten motor nefunguje, když je daný napříč. Stejně to má i A3. Tak na nějakém srazu se ta dynamika může prubnout, něco podobného, co dělal Venca a já. Protože tohle je situace, která se nejvíc potřebuje, zrychlení z cca 50(60) na zhruba 120. A tady jsem rád, že ta atmosféra fakt jela.
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.11 2010 18:26


Petr_C:
Podle záznamu jsem řadil s Vencou přibližně stejně. Trojka se tahala tak do těch 130. Já jsem při testu řadil hlavně podle sluchu a pocitu, nesledoval jsem rychlost ani otáčky, soustředil jsem se na to, co se děje přede mnou, aby se něco nestalo. Mě bez turba ten krouťák pak rychle padá. K omezovači jsem to dal jednou na dvojku.
Bylo by zajímavé porovnat Oktu bez turba. Hodně se tvrdilo, že tam ten motor nefunguje, když je daný napříč. Stejně to má i A3. Tak na nějakém srazu se ta dynamika může prubnout, něco podobného, co dělal Venca a já. Protože tohle je situace, která se nejvíc potřebuje, zrychlení z cca 50(60) na zhruba 120. A tady jsem rád, že ta atmosféra fakt jela.

ja jsem mel moznost ridit octu 1.8 20V.....a je to uplne jiny svezeni...nema takovou reakci na plyn dle mych pocitu....a musi se vice tocit! jsem presvedcen ze by test dopadl stejne jak u vas....s tim ze by samozrejme audinka byla o ten chlup lepsi!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

14.11 2010 18:30


Na té třetí rychlosti asi musel čučet ten s tou červenou dodávkou, když takhle prolítnou 2 audiny Ještě bych dodal že ochcávka 1.8 bez turba do roku 98 mělo méně kroutivého momentu. Jináč dobrej test, bych vyzkoušel 2.6 VS 2.5 obě 110kw co asi pojede rychlejc..?
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

14.11 2010 18:56


motorář: Já právě myslim, že do roku 00 tam bylo jiný sání nebylo variabilní nastavení délky u Octy, motor jinak uložen to by ani něměl mít moc vliv.

Kolega mi řikal, že měli v rodině Octu 1.8 a tu točil aby vůbec trochu jela a spotřeba pak k 15 litrům. Takže asi tak.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.11 2010 19:00


No první test byl nejlepší. Za mnou jel nějaký fiat a už se chystal, že začne předjíždět, nakukoval, jestli má místo. Ještě že Venca nečekal až k tomu místu, u kterého jsme to chtěly rozjet. Pak zůstal někde vzadu. Je vidět pak jak stojíme, je to první záznam na konci. Jo a ještě se tam vyskytuje nějaký pežot, pořád mu to tam kuckalo a nejelo a my se tam kolem něj proháníme.
sponzor





14.11 2010 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.11 2010 19:03


Petr_C: jooo, ten byl dobrý, už měl myslím našlápnuto a pak mu zklaplo

stejně si říkal, kua agresoři v audi
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.11 2010 19:10


Škoda, že nebyl nikdo další, kdo by udělal záznam toho okolí, co se dělo, atd.
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

14.11 2010 19:11


motorář:
Na té třetí rychlosti asi musel čučet ten s tou červenou dodávkou, když takhle prolítnou 2 audiny Ještě bych dodal že ochcávka 1.8 bez turba do roku 98 mělo méně kroutivého momentu. Jináč dobrej test, bych vyzkoušel 2.6 VS 2.5 obě 110kw co asi pojede rychlejc..?

v tomhle pripade bych spis bylo lepsi srovnat 2.4 vs 2.6
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

14.11 2010 19:15


Vitezz:
motorář: Já právě myslim, že do roku 00 tam bylo jiný sání nebylo variabilní nastavení délky u Octy, motor jinak uložen to by ani něměl mít moc vliv.

Kolega mi řikal, že měli v rodině Octu 1.8 a tu točil aby vůbec trochu jela a spotřeba pak k 15 litrům. Takže asi tak.



tak tak jsou tam modelový změny...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

14.11 2010 19:20


Stillman:

v tomhle pripade bych spis bylo lepsi srovnat 2.4 vs 2.6


no to by mě 2.4 určo nakopala, ta má víc kw právě že sem si říkal 2.6 vs 2.5 benzín vs nafta a oba 110 kw
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.11 2010 19:22


motorář: Vitezz:
Jo vzpomínám, že se psalo něco o sání. Audi asi nedalo škodě to správné now-hau. Jo je to dobrý motor ve správném autě.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

14.11 2010 21:36


vencaa6:
váha vozu už jsem psal. navíc valmet byl sám, já s ženou...


To je sice pravda, ale vy dva dohromady vážíte jak já.

Jinak pěkný téma.
AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

15.11 2010 8:13


motorář:


no to by mě 2.4 určo nakopala, ta má víc kw právě že sem si říkal 2.6 vs 2.5 benzín vs nafta a oba 110 kw

praveze jsou to oba atmosfericke 6-ti valce.....a rozdil kw neni zas tak velkej....tohle by bylo hodne vyrovnave:)
sponzor





15.11 2010 8:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

15.11 2010 23:19


to by chtělo vyzkoušet, mě to i samotnýho zajímá keré je rychlejší ale papírově je na tom líp 2.4 no bylo by to zajímavý.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

16.11 2010 0:36


no kucí co blnete vždit ta turbína tej atmosfere jasne dava na prdel a to se jeste vezla na ty rozjezdy ve vaku
mel jsem oba dva motory a zvuk tej atmosfery je fakt peknej od tech 3ot . tak sem cekal od turbiny vic kdyz jsem v ni poprve jel (mjusi se to tocit aby foukala) ale halvne ten motor se da snadno a dobre poladit az ovej, ale s tou atmoskou toho tolik delat nejde.
bratr ma Octavia I RS 132kw uz druhou takze jsme tem motorum docela verny. ale taky bych to chtel posoudit jak by ten motor jel v oooo . zkusime k tomu zlanarit treba Petana
kazdopadne peknej test, nekdy bych se rad zapojil
Naposledy upravil TAVIC dne 16.11 2010 16:52, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

16.11 2010 14:04


Stillman:

v tomhle pripade bych spis bylo lepsi srovnat 2.4 vs 2.6


Pro to jako majitel 2.4 125kW hlasuju
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

16.11 2010 22:48


bubin:


Pro to jako majitel 2.4 125kW hlasuju


Já sem taky pro a rád to s někým podniknu.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

16.11 2010 23:18


Pěkné chlapci, nebydlím daleko (cca 20 Km od Frenštátu), mohli bychom udělat porovnání třeba 1.8, 1.8T a 2.8 .... vím o nové úplně rovné cestě, co má asi 1km, jako stvořené pro sprinty a nikdo tu nejezdí, kdyby byl zájem, můžeme se domluvit, rád do toho půjdu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

16.11 2010 23:28


Kage, zrovna ode mě to je štreka přez celou ČR ale je to dobré a zajímavé téma, tak pokut by to chtěl někdo vyzkoušet ze severu čech, tak bych navrhnul letiště.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email