Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 209 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 4
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.11 2010 12:44


No pokud má člověk cit pro motor, tak i jízda na 4ku mírně pod 50km/h není problém.
Záleží na tom, jestli jedu rovinku, nemám nic před sebou, tak nechám motor vklidu brumlat. Nesmím chtít od motoru super výkony. Pokud ale situace vyžaduje přidání plynu, tak podřadím, rozjedu se a zase zařadím 4ku.
nahoru

sponzor





08.11 2010 12:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

08.11 2010 13:20


todle tema me vzdy velice zajimalo a vzdy jsem se sanzil prijit na optimum tohoto motoru otacky-spotreba-vykona-zatizeni motoru.
Urcite zalezi na prevodovce jak ruika Petan , ale nevim kolik typu jich bylo pokud ma nekdo 6kval tak mu tise zavidim.
Taky bych nerekl ze se Turbo* kazi kdyz se jezdi v nizkych otackach-1500, A rozdil meti 2000 a 3000 urcite neni par deci!na treti prevodovy stupen.
Je samozrejme potreba to obcas radne protahnou pak nic nehrozi jak rikal lord si mysilm ja take.
A halvne je otzakou jestli po meste nebo mimo. op meste tam davam 5tku od 70km/h a vejs jinak se sanzim plynule dostat na 4ku a pak to drzet lechce nad 1500.kdyz je to rovinka tak to necham jen tak upalovat a okamzita je klidne ji 5,5L/100
niz uz je saptne pod 1400uz to podtacis a to je pak pruser pro vsechno.
Jinak u 110kw Turbo* taha od 1700ot nebo jeste nize? si nejsme jist...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.11 2010 14:46


Trošku bych rozlišoval, co myslíte tím, že jezdím na tolik a tolik. Nebo někdo tím myslí, že na jakých otáčkách se snaží trvale jezdit a někdo, že do kolik otáček motor točí, než přeřadí.

Já osobně řadím tak kolem 2600-3000ot. (niž motor sice jede, ale prosté je cítit, že mu to nesedí).

A ve městě tak jak píše lord a pod. když mám auto už rozjeté, tak zařadím 4. a pak jen udržuji rychlost. Když nastane potřeba akcelerovat nebo začne stoupání, tak podřadím.

A všeobecně moje hoeslo je radši podřadit, jako nepodřadit a ušetřit pár deci paliva, ale škodit motoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

08.11 2010 15:38


Stejně ty nový auta se dřív rozpadnou než umře motor...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

08.11 2010 15:54


Mr. Death: Tak to je taky pravda, ale když to podtáčíš nebo tomu zas šlapeš, tak dostává na prdel celý hnací mechanizmus, nejen čisto motor.

Ale v praxi je to tak, jak říkáš. Auto odepíš spíš pro jiné, než pro motor.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.11 2010 18:58


Michal.K:
Ale v praxi je to tak, jak říkáš. Auto odepíš spíš pro jiné, než pro motor.

třeba v sosnovej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

08.11 2010 19:16


Není pro benzínovej motor 1600 nebo 1800 otáček dost málo? takhle jezdí optimálně diesly. Nechci říkat, že to je blbost, třeba se pletu já, ale žiju tedy v tom, že optimum je tak něco jako 2000-2200 otáček..takže při čisté 50km/h to je trojka, při 60km/h teda už tu čtverku
Podle mě se motor nemá zbytečně podtáčet, akorát začne být línej a pak se rozchlastá. Občas je určitě dobré to pěkně prohnat

Jinak sorry, že to pletu do tohoto témata, ale jak je to s dochlazováním turbodmychadla u těchto motorů? Já mám tedy už novější 120kW verzi. Někdo říká 2 minuty po ostřejší nebo delší jízdě a někdo říká vždy dochladit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

08.11 2010 19:25


Kazaam:
jj optimum to urcite je , ale staci i min a je to v pohode.
jinak Turbo* se chladi docela dobre a rychle po ostrejsi jizde je nutny smoze dochladit..
nahoru

sponzor





08.11 2010 19:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

08.11 2010 19:27


tam se myslí spíš delší jízda po dálnici apod. , pokud se to žene někde po okresce, tak nějaký zbytek cesty pak stejně dojíždíš v klidu, tak se to ochladí
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.3. 2010
Příspěvků: 537 | Témat: 8

08.11 2010 19:28


snad každý auto co sem kdy viděl má převodovku postavenou tak, aby byl motor provozovanej na 2tis otáček... jak u dieselu tak u benzínu

ve městě je to trojka a 2tis otáček(50km/h), na okresce to je pětka a 2tis otáček(85km/h)

myslim, že 2 tis otáček je takovej zlatej střed
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

27.04 2011 22:54


ahojte
dnes mi odislo Turbo*. este neviem ci do vecnych lovist alebo nie. kamos povedal ze to mam zato ze jazdim na male otacky... ake su teda optimalne otacky ked chcem jazdit na spotrebu? mam a4 avant 1,9TDI 2000r B5
BTW: jazdim na 1400-1800 radim pod 2000
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

28.04 2011 2:34


A kolik to Turbo* má nalítaný? U jedenáct let starýho auta bych tipoval přes 250.000km a tam už je celkem jedno, jak se s tím autem jezdí, to už má prostě za sebou.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.04 2011 6:48


optimální otáčky u 1.8T jsou 4000+
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.11. 2010
Příspěvků: 155 | Témat: 7

28.04 2011 6:56


murgy: to myslis vazne? 1400-1800? omg mam to same auto jen ne avanta a 1400-1800 neradim ani kdyz je to studeny to to davam na 2000 a kdyz se to ohreje radim podle toho jak chci ject pomalu tak okolo 2500 a rychle hodne pres 3000 BTW vubec bych se nedivil kdyby kamarad mel pravdu ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

28.04 2011 8:12


lordmystic:
Lorde pamatuj hlavne na to ze mas na aute dvoujhmotu (pravdepodobne - pokud si to neupravil tak na 100% jo) a podtaceni je to nejhorsi co ji muzes udelat....
Myslim ze zdravy provoz tohoto motoru je tak 2000 a vyse...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

28.04 2011 14:12


missmasaker:
murgy: to myslis vazne? 1400-1800? omg mam to same auto jen ne avanta a 1400-1800 neradim ani kdyz je to studeny to to davam na 2000 a kdyz se to ohreje radim podle toho jak chci ject pomalu tak okolo 2500 a rychle hodne pres 3000 BTW vubec bych se nedivil kdyby kamarad mel pravdu ...


nuz asi to tak bude.... ale ked idem teraz nad 2000 ot. tak pocujem ako sa Turbo* toci, akurat ze ho necitit. tak hadam vyradene uplne nebude.... vycistime a uvidime
dik za rady
nahoru

sponzor





28.04 2011 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.11. 2010
Příspěvků: 155 | Témat: 7

28.04 2011 16:12


murgy: preju at ti to dobre dopadne a NEPODTACEJ TO
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

28.04 2011 20:34


motor určitě není dobré podtáčet...já jezdím za studena třeba pod ty 2000, ale jak se to zahřeje, tak optimálně cca 2250 a řadit 2500 - 2700, někdy 3000...občas určitě prohnat, aby to nezačalo chlastat, nezlenivělo a neusazoval se bordel..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

28.04 2011 21:37


Dakujem vam chalani.... uz som zase mudrejsi uz len aby to Turbo* neslo do **** hadam sa to spravi
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

29.04 2011 9:49


pedro m:
Myslim ze zdravy provoz tohoto motoru je tak 2000 a vyse...

myslíš nebo víš? 1500rpm po rovince v klidu není žádný problém, u dieselů jsou také dvouhmoty a tyto otáčky i ještě nižší jsou absolutně normální. podle mě je hlavní to, aby auto necukalo nebo divně nehučelo či dunělo, záběr musí být plynulý a konstantní. ano když se to podtočí tak to klepe a vibruje, ale takhle nejezdím a mé auto 1500rpm zvládá v pohodě. schválně jestli budete na srazu tak si projedem moje i vaše auto a můžem to vyzkoušet. ve svém mám i chip a krouťák v nižších otáčkách o dost zvýšen, což je také výhoda pro jízdu v nižších otáčkách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.04 2011 11:03


lordmystic:
myslim..
Vedet to bude urco Vlasta nebo Satas...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

04.05 2011 21:35


ahojte
takze Turbo* funguje ako ma.... asi sa treba najprv pozriet aj pod kapotu uvolnila sa taka vacsia hadica z turba (neviem co to je, nevyznam sa) tym padom to nemalo tlak.. zakrutil som to a slape to ako pred tym
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email