Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 6
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

01.11 2010 16:44


Zdar fachmani ,

mam dotaz k otackam....

Kolik jsou optimalni otacky pro jizdu s A4 1.8 T

predtim jsem mel diesel a tam se radilo cca u 2000 rpm cervena byla uz u 4000 rpm

tady je cervena nekde nad 6000 rpm ....

ted na delsi ceste se mi zdalo ze min zere kdyz udrzuju otacky u 3000 rpm nez u 2000 rpm ... pred tim jsem nikdy benzinak nemel tak pro to se ptam ..

dik
nahoru

sponzor





01.11 2010 16:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

01.11 2010 16:55


ja.viper: Nejmíň žere na 2700/5kvalt. Nezáleží to jen na otáčkách, je tam více proměných
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

01.11 2010 16:57


tak je jasne ze to zalezi na hodne parametrech ...

no jinak je to 6 kvalt , quatro

takze pri 4 na cca 2700 - 3000 asi jeste nema smysl radit pokud teda nepocitam ze pojedu delsi dobu stejnou rychlosti , pak teda asi 5
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

01.11 2010 17:05


ja.viper: Vyplň si auto v garáži, ať víme s čím máme tu čest.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

01.11 2010 22:03


ahoj, taky bych to rád věděl. Pokud je rovinka, řadim už při +-2500ot. a nenechávám to pod +-1500ot.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

02.11 2010 16:56


Ezio: Tak řadim při opravdu studeném motoru, jinak je dobrý to točit spíš k těm 2700 až 3000 a občas pořádně prohnat..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

02.11 2010 17:06


od 2t ot bere Turbo* tak pokud jedes rovinku a stalou rychlosti muzes jet 2t ot plus..
cim nizsi otacky tim lepsi spotreba pokud neches razantneji zrychlovat..

v race modu jsem radil kolem 5,5t max 6t a bohate to stacilo bo charakteristiky vykonu a toc.momentu jdou pak dolu..

mel jsem octavia 4x4 Haldex* r.v.01 a jeudil jsem od 7 do 8 na sto..
nejmin jsem byl 6,5 okresky podle predpisu, nejvic dalnice bno - pha kdyz jsem spechal za 9,5 na sto..

ale je mozny ze mas starsi typ motoru a spotreba muze byt malinko vetsi...
najdi si graf vykon toc.moment otacky a tam uvidis kde je zatah a vykon nejlesi..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

02.11 2010 18:09


nj ale logicky při nejvyšším výkonu bude největší spotřeba


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





02.11 2010 18:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

02.11 2010 18:20


ja by som to povedal trochu jednoduchsie... Pri tvojom motore je maximalny krutiaci moment od 1950, teda v mieste kde motor dosahuje max krutak je aj najlepsia spotreba, jazdil by som tak 2000-2200 Cim viac otacok, tym viac vykonu v KW potom od motora chces, tym viac ti bude zrat...

Co sa tyka otazky na radenie, je otazne ako rychlo preradis, ako velmi ti klesnu pri tom otacky... Idealne je aby ti po preradeni zostali v rozsahu max. krutiaceho momentu. Treba odskusat a podla toho preradit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

02.11 2010 18:51


DEW:
ja by som to povedal trochu jednoduchsie... Pri tvojom motore je maximalny krutiaci moment od 1950, teda v mieste kde motor dosahuje max krutak je aj najlepsia spotreba, jazdil by som tak 2000-2200 Cim viac otacok, tym viac vykonu v KW potom od motora chces, tym viac ti bude zrat...

Co sa tyka otazky na radenie, je otazne ako rychlo preradis, ako velmi ti klesnu pri tom otacky... Idealne je aby ti po preradeni zostali v rozsahu max. krutiaceho momentu. Treba odskusat a podla toho preradit


S tím bych souhlasil, okolo 2700rpm to žere citelně víc než v těch 2000-2200, což jsou moje běžný otáčky. V tu chvíli nelze očekávat maximální výkon, je třeba buď pořadit nebo počkat, až se otáčky dostanou přes 3000.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2010
Příspěvků: 33 | Témat: 4

05.11 2010 9:45


Mám 1,8T quattro* 120kW pětikavlt a musím říct že tenhle motor se VW hodně povedl, tuk tuk tuk... Když se šetří dá se jet kolem 7l/100km a když potřebuješ jet tak jede ale s jídlem roste chuŤ
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.7. 2009
Příspěvků: 293 | Témat: 8

05.11 2010 13:12


ved to musus aj citit, kedy treba radit. Od 1750 - 4600 tusim surfujes na krutaku, takze pruznost je stale v zalohe aby ta vyhnala za kW. A skor si myslim, ze tu spotrebu ovplyvnis dupanim na plyn ako otackami s tymto motorom. Teda dosiahnut pozadovanu rychlost a plyn steklit na hrane spomalovania a zrychlenia, teda udrzovat rovnomerne rychlost. U dizlaku si asi nebadal taky rapidny narast spotreby ako tu po pridani plynu, myslim...
Inak ta 1.8T musi ist na hociaky prevod a vhodnu rychlost akoby si ani nedrzal plyn
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2010 17:36


No ono je to vše závislé na tom jakou tam má kdo převodovku. Je jich opravdu podle roku výroby hodně. Já například mám motor s 132kW s kroutákem 250nm, takže nedokážu poradit.

Obecně ale platí, že motoru 1.8T nesnáší podtáčení. Motor by se v optimálním případě měl držet mezi 2000-3000ot/m.

Upravil jsem krouták na 250Nm
Naposledy upravil Petan dne 07.11 2010 12:29, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

06.11 2010 19:06


Tak ja tam mam 1.8 Turbo* , r.v. 2006 163 koni 6 kvalt , quattro*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

06.11 2010 20:05


nedá se to říct přesně, záleží jestli se jede do kopce nebo z kopečka. obecně mám vyzkoušeno jak s dieselem tak s benzínem - vše teda turba, že nejlepší spotřeba je v nejnižších otáčkách kdy to ještě jede a necuká, prostě kdy to ještě plynule táhne. já třeba na rovině netočím víc jak 2000rpm, když nepospíchám tak řadím i kolem těch 2000rpm a jezdím od 1600rpm běžně. ale mám chip a posunutý krouťák do nižších otáček. ale jak říkám, jezdi co nejnižší otáčky kdy to ještě táhne plynule.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

06.11 2010 20:44


lordmystic: A zasírej Turbo*, nemyslim si že je dobrý u těchto motorů jezdit na spotřebu v řádech deci.. O kolik se Ti zvedne když to budeš držet 2500/3000?
nahoru

sponzor





06.11 2010 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

06.11 2010 20:53


Vitezz: přežitej názor, ty motory a turba na to jsou stavěny a bez problémů to zvládnou. neříkám podtáčet, ale držet se na spodní hranici to není problém. jako občas to pořádně protáhnout beru za samozřejmost a pak je to v klidu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

06.11 2010 20:56


lordmystic: Věř mi, přežitek to není, uvidíš sám časem...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

06.11 2010 21:38


To jako jezdíš po městě na dvojku? Já když tam mám trojku a jedu do 60km/h, tak tam mám maximálně 2200rpm. Nebylo by pak divní, že se počítá s jízdou po městě, kde je většinou právě těch 50 a motoru to pak nesvědčilo?
Jo a rozdíl mezi řekněme 2400rpm a 3000rpm je zhruba litr.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

06.11 2010 21:46


To já netvrdim, ale dlouhodobě jezdit pod 2300 až 3000 u benzínových motorů není dobré kor pokud máš turbínu..

Mr. Death: Pokud jedeš 60 a máš max na trojku 2200 tak to máš zajímavě odstupňované.. Ale ok.. Nebudu se s váma přít..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

07.11 2010 0:35


Petan:
No ono je to vše závislé na tom jakou tam má kdo převodovku. Je jich opravdu podle roku výroby hodně. Já například mám motor s 132kW s kroutákem 150nm, takže nedokážu poradit.

Obecně ale platí, že motoru 1.8T nesnáší podtáčení. Motor by se v optimálním případě měl držet mezi 2000-3000ot/m.

Snad 250Nm,ne?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.11 2010 12:28


bull: Díky za upozornění. Samozřejmě je to 250Nm. Raději to v textu opravím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2010
Příspěvků: 305 | Témat: 38

07.11 2010 14:52


já mám 1.8T 120kW quattro* a ve městě jedu 50 na 3ku..točí to cca 2200...nahoru řadim mezi 2500-3000...občas to protáhnu pěkně za městem a řadim o vysoko, aby se chlapec nerozežral a nezlenivel ..tak jsem si nastavil latku ja, auto mam chvilku, takze me klidne poucte a opravte, pokud to delam spatne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

07.11 2010 14:57


takže já řadím:

trojku ve 30, čtverku v 50, pětku v 70
trojku ve 100, čtverku ve 150, pětku ve 190

jak kdy
nahoru

sponzor





07.11 2010 14:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

07.11 2010 17:55


ja na mojom motore v meste stvorku takmer vobec nepouzivam... Zistil som totiz, ze to auto ide kludnejsie na 5 ako na 4 stupni v meste pri rychlosti cca 60. Samozrejme ked potrebujem pridat podradim do 3, potiahnem, kratka 4 a potom 5.

vencaa6 suhlasim, hovorit v akej rychlosti co radit je volovina. Musis citit ten motor a samozrejme podla situacie
Naposledy upravil DEW dne 07.11 2010 17:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.11 2010 17:55


Vitezz:
To já netvrdim, ale dlouhodobě jezdit pod 2300 až 3000 u benzínových motorů není dobré kor pokud máš turbínu..

hele najdu ten článek, přímo vedoucí mechanik přes motory ve škodovce v rozhovoru říká, že určitě motory TSI a TFSI* jsou dělané také pro nízké otáčky, přímo tam zmiňuje Turbo* že to je na to plně dimenzované a není se čemu divit, technologie přímého vstřiku jako u dieselů, Turbo* s velkým krouťákem v nízkých otáčkách jak u dieselu, prostě tady je to jasný. otázkou je jak starší 1.8T třeba na tom budou opravdu o trošku hůř, ale jezdit kolem 3000rpm i s 1.8 při běžné klidné jízdě mi přijde jako holej nesmysl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

07.11 2010 17:58


lordmystic:
ale jezdit kolem 3000rpm i s 1.8 při běžné klidné jízdě mi přijde jako holej nesmysl.


suhlas...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

07.11 2010 18:51


lordmystic: Řeknu to takhle, já jezdim spíš kolem 3000 protože mám krátkou převodovku.. Nejčasteji jedu ve studeným do 2500 a držím tak plus mínus 2200-2500. Ale jezdím spíš mimo město, takže kolem těch 3000 fakt

A koukám, že jsem napsal pěknou blbost, no nic, myslel jsem 1800 až 2200 takže takhle je to správně..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

07.11 2010 20:49


Já jsem to teď před chvílí studoval, takže tachometrových 50 je na trojku 2100rpm, 55 zhruba 2300rpm a 60 zruba 2500rpm. Takže v podstatě podle tohoto, kdybych jezdil předpisových 50, tak mám ten motor permamentně podtočen.
A na rovině mít 60 na 3 nebo na 4 dělalo rozdíl přes litr spotřeby, spíš se to blížilo ke dvěma.
Naposledy upravil Mr. Death dne 08.11 2010 0:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

07.11 2010 22:11


Mr. Death: mám to velice podobně, na rovince se nechá ve městě jezdit 60 na čtyřku, je to max. ekonomické a motoru by to za normálních podmínek nemělo ublížit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email