Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 5
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.11 2010 11:11


oni tydle stary generace jsou paradoxne na mechanicinu nejlepsi, nejpreciznejsi...holt stara skola, na vse micrometr, ne jako dnes
nahoru

sponzor





29.11 2010 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

09.12 2010 22:07


Zatím je vše OK.Od té doby co se Turbo* vyčistilo to jezdí bez problému.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 708 | Témat: 14

09.12 2010 22:42


řešil sem stejnej problem byli tři možnosti Turbo* nebo váha vzduchu v hajzlu a nebo praskla hadice co vede vzduch k mímu štěstí to byla jen ta prasklá hadice takže oprava mě vyšla na 100 kč
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

29.12 2010 17:12


nevim co je padnuti do nouzaku ale dnes se mi stalo ze sem pri jizde ztratil vykon na budikach se nic neobjevilo.

Jedu na ctvrty rychlostni stupen cca 3500ot a najednou jako kdyz naskoci omezovac. Auto sice jelo ale netahlo na zadny kvalt. Po vypnuti a zapnuti klicku vse okay

motor 1.9 96kW
- podle me se tohle nestava
- mam t onechat jestli problem nastane znova?
- mam to nekomu sverit radeji?

nekdo z okoli Brna kdo se vyzna?

diky za rady
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 708 | Témat: 14

29.12 2010 17:49


Hl@dys: mě to udělalo to samé to bude ta prasklá hadice.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

29.12 2010 17:59


Hl@dys:
nevim co je padnuti do nouzaku ale dnes se mi stalo ze sem pri jizde ztratil vykon na budikach se nic neobjevilo.

Jedu na ctvrty rychlostni stupen cca 3500ot a najednou jako kdyz naskoci omezovac. Auto sice jelo ale netahlo na zadny kvalt. Po vypnuti a zapnuti klicku vse okay

motor 1.9 96kW
- podle me se tohle nestava
- mam t onechat jestli problem nastane znova?
- mam to nekomu sverit radeji?

nekdo z okoli Brna kdo se vyzna?

diky za rady


Měl jsi to na VAGu?Co hlásí?Pokud závada tak hledej první v hadicích.Mě praskaly jedna za druhou (kupoval jsem asi jen samý shit)a pak jsem zašel do gumotexu a od té doby klid,ale vždy to byla naštěstí jen ta hadice
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

29.12 2010 19:28


chtěl bych se zeptat jakou myslíte prasklou hadici?já mám tedkom problém že mě Turbo* nejde přes 3000 otáček ale váhu vzduchu a ventil mám v pořádnu podle life data za jízdy.Problém je ten že mám auto a v papírech je 66 kw ale je upravené na cca 85kw je tam dávané Turbo* s naklápěcíma lopatkama a jinačí řídící jednotka a podle diagnostiky Turbo* tlačí cca 2.5 resp atmosfera 890 a Turbo* kolem 1.6.do nouzového režimu ale me to začlo chodit až ted.děkuji za info
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 708 | Témat: 14

29.12 2010 19:33


Blesk: od intercoleru k turbu je vedenej vzduch v takovym plastovim potrubí a to je na dvou místech přerušený a spojený gumovejma hadicema sou dlouhý asi jen deset čísel a maj průměr 50 mm tak jednu z tech hadic sem měl prasklou .
nahoru

sponzor





29.12 2010 19:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

29.12 2010 19:47


aha tak to zítra zkontroluji.dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

29.12 2010 20:02


cedan:


Měl jsi to na VAGu?Co hlásí?Pokud závada tak hledej první v hadicích.Mě praskaly jedna za druhou (kupoval jsem asi jen samý shit)a pak jsem zašel do gumotexu a od té doby klid,ale vždy to byla naštěstí jen ta hadice


na VGAu sem to nemel prtoze se me to stalo dneska poprve,po novym roce sem domluvenej s jednim typkem odcud ze me to projede tak tak treba neco bude

ja jen obecne jak moc se mam bat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 708 | Témat: 14

29.12 2010 20:21


Hl@dys: já měl ůplně sejný příznaky jak máš ty kdyžtak dej vědět můem na to mrknout
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

29.12 2010 21:39


kužvart:
Hl@dys: já měl ůplně sejný příznaky jak máš ty kdyžtak dej vědět můem na to mrknout


mno a jak se pozna ta praskla hadice,hadam ze vizualne ne...

zitra zkusim opet vytocit motor jestli to udela,pokud jo,ozval bych se,ze by sme na to teda mrkli.

ale zajimavy ze to dnes udelalo poprve, ja tak 2x do tydna vytocim trojku nebo ctverku az do 3500-4000tis otacek abych nechal otevrit klapky na turbu a ocistil je a udelalo me to ted poprve
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

01.01 2011 13:07


tak me to vcera za studena udelalo zase aniz bych to nejak vytacel, jel sem jen do kopce.
Asi to budu muset dat na diagnostiku nekam a doufat ze to bude tou hadici.Vyplati se nechat i vycistit Turbo* kdyz uz na tom bude nekdo delat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

01.01 2011 14:12


Hl@dys:
tak me to vcera za studena udelalo zase aniz bych to nejak vytacel, jel sem jen do kopce.
Asi to budu muset dat na diagnostiku nekam a doufat ze to bude tou hadici.Vyplati se nechat i vycistit Turbo* kdyz uz na tom bude nekdo delat?


Prolezl jsi ty hadice a hadičky?Jinak pokud Ti bude všechno kontrolovat a demontovat tak určitě vyčistit.U koho to necháš dělat???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

01.01 2011 18:52


neprolizal sem, rozumim tomu jak kozel petrzeli,mozna vizualne bych to zvladl kdybych vedel na ktery se koukat ale stejne s tim nic neudelam.

O auto se mi stara kamos z Boskovic
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

02.01 2011 9:50


Tohle už mám za sebou.Při jízdě do kopce nebo v zátěži,to přestalo táhnout.Po vypnutí a zapnutí klíčku,vše ok.Spousta lidí se v tom hrabalo a nic.Pro jistotu se vyměnily všechny podtlakový hadičky.Já musel nechat vyčistit Turbo* a mám klid.Od té doby to neudělalo......
nahoru

sponzor





02.01 2011 9:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

02.01 2011 10:36


no ja doufam ze to bude tez tema podtlakovejma hadicema.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2010
Příspěvků: 18 | Témat: 5

04.01 2011 14:11


mne to robi presne to iste... vypadne Turbo* pri 2300-2800 ot., po vypnuti a zapnuti motora je na chvilu vsetko ok... Turbo* a hadice boli kontrolovane (nie mnou) a zevraj su v pohode... v com moze byt problem? zanesene Turbo*? ventil N75? som z toho nestastny, auto uplne stratilo tah...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

05.01 2011 9:46


tak po vymene hadic cca po 30km se zapla kontrolka elektroniky motoru a nechcela zhasnout. Rano nesvitila, ale na VAGu chyba na regulaci tlaku preplnovani. Takze me ceka asi vymena toho preplnovaciho ventilu.
No potes koste
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

05.01 2011 10:23


Hl@dys:
tak po vymene hadic cca po 30km se zapla kontrolka elektroniky motoru a nechcela zhasnout. Rano nesvitila, ale na VAGu chyba na regulaci tlaku preplnovani. Takze me ceka asi vymena toho preplnovaciho ventilu.
No potes koste


No pokud je to jen ten N75 kterým bych určitě začal tak to zas taková investice není.Horší je to Turbo* pokud by se nechytil N75.Máš možnost si ho někde půjčit a vyzkoušet ho jestli to bylo jen tím ventilem???Výměna trvá cca do 10min.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

05.01 2011 10:27


moznost prohodit ty N75 bohuzel nemam,kamos co me to dela zjistuje cenu u dodavatele.Co sem videl na netu tak se to pohybuje kolem 2300,-

jeste primo k tomu N75 vede hadicka ktera je zahuta na par mistech,da se nahradit standartni rovnou nebo je potreba ji objednat primo u audi?

sundani, rozdelani a cisteni turba nechavam az selze vymena hadic a ventilu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

05.01 2011 10:57


Hl@dys:
moznost prohodit ty N75 bohuzel nemam,kamos co me to dela zjistuje cenu u dodavatele.Co sem videl na netu tak se to pohybuje kolem 2300,-

jeste primo k tomu N75 vede hadicka ktera je zahuta na par mistech,da se nahradit standartni rovnou nebo je potreba ji objednat primo u audi?

sundani, rozdelani a cisteni turba nechavam az selze vymena hadic a ventilu


Neřešil bych asi tu hadičku dal bych origo.Ale ten N75 bych fakt asi někde se snažil půjčit a ten kamarád má servis???Pokud ano a objedná to tak se s ním můžeš domluvit můžete to tam zkusit namontovat a pokud to nebude tím tak to může vrátit na z5 kde to objednal (jinak běžná praxe servisů )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

05.01 2011 10:58


jo ma servis, pokud to tim nebude urcite to nejak poresi.Ma me volat tak uvidim co mi rekne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

07.01 2011 8:59


po vymene hadic a N75 je klid zatim,mozna to je subjektivni protoze sem tri dny jezdil ve felde (nic proti,mam to auto rad) ale zda se me ze motor de lepe do otacek ted
nahoru

sponzor





07.01 2011 8:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

07.01 2011 10:59


Hl@dys:
po vymene hadic a N75 je klid zatim,mozna to je subjektivni protoze sem tri dny jezdil ve felde (nic proti,mam to auto rad) ale zda se me ze motor de lepe do otacek ted


Ve tvém případě jsi měl štěstí tak někdy na srazu

Jo a jak si řešil tu zahnutou hadičku???
Naposledy upravil cedan dne 07.01 2011 11:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

07.01 2011 11:02


klepu to do dreva ze to tak i vydrzi nadale.

ty jsi nechal uz cistit to Turbo*?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

07.01 2011 11:26


Hl@dys:
klepu to do dreva ze to tak i vydrzi nadale.

ty jsi nechal uz cistit to Turbo*?


Já ještě ne.Sice jsem to koupil nedávno ale klučina co to měl předemnou tak to měl jako voňavku jsem asi 6 majitel ale po motorické stránce a to musím zaklepat vše OK.Byl jsem s tím i u Humla v Brně,spolu jsme to projely a vše OK.Ale neboj třeba zítra se to vysere i mě s tím musím počítat každý den tak trochu.A propo mám dvě A4 jedna už to měla na B5 jsem ho měnil a Turbo* nevím protože jsem nechal dát nový motor tak to snad udělaly,ani jsem se neptal.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 381 | Témat: 50

07.01 2011 11:29


stara dobra B5 v 1.8 bez turba co sem mel,nejlepsi auto

1.9 je prej taky kasicka ale ne takova jako 2,5
Dneska uz to proste i nemci delaj ze to vydrzi do konce zaruky a konec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

07.01 2011 11:41


Kámoš měl 1.8T a nadával jak špaček,jenom do toho cpal prachy no ale co si chválil tak 1.8 BezT
Já na té B5 340000km skoro bez problémů,ale těch posledních 10000km katastrofa.Napřed Převodovka* pak motor a s motorem i spojka tak a teď ještě čekám na Turbo*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2010
Příspěvků: 70 | Témat: 1

07.01 2011 12:24


Tak předem jsem tu nový a zhruba před měsícem jsem koupil A4 B5 Avant TDI* 81KW r.v. 96 Jelikož auto bylo po rozvodech a kupoval jsem ho z firmy tak mělo slušně nalítáno 410tiskm, ale servisovane a znamé, takže pohodka. udělal sjem běžný servis, oleje, filtry, žaviěe, nová baterka, tak aby vše bylo na zimu o.k.

No chtěl jsem tenhle problém také řešit, dostali jsem se jen k vyčištění turba, ale nepomohlo. Pak bylo auto v tatrách, kam dojelo bez problémů, jen druhý den už nešlo nastartovat, jen zakodrcalo a zdechlo, tak ho strčili ke kolegum na stanici do teplé garáže a ráno to same chvili chytlo a pak zdechlo: Myslel jsem ze nafta,ale.... nakonec prijel nejaky borec zkontroloval striky a chytlo to, dojelo na benzinku dotankovat do plna a dojelo zpet na stanici, kde to borec napichnul zjistil maly tlak na cerpadle a potocil motor do 3500ot. a zdechlo to a z tater jelo na podvalu...
Doma jsem zjistil, že uz to ani netocí pres starter.
Rozhazel jsem predek, abych se dostal k rozvodům ty sundam, a zjistim ze cerpadlo dobre, ale vacka chodi jen kousek a klika take... takze hlava dolu a k mému údivu rozsekaný 3 píst a ohle ventili, prve jsem na to hledel jako lampa.
No po blizsi kontrole jsem zjistil, ze z noveho zahvice zrejmne vypadnul cca 3cm vnitrek toho co zhaví, jelikoz v nem byla dira a ten kousek nikde...
NA sobotu mám domluveného soudnho znalce, aby na to kouknul a uvidi se, zda za to opravdu mohl ten zhavic ci nikoli, pisu to celé, jen proto, že jsem po prectení tehle diskuze, chtel menit hadicky, ty uz mam i koupene, ale nedoslo k tomui. mám uz druhý motors sobotu na tom zacnu makat
Naposledy upravil bazzi dne 07.01 2011 12:34, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email