Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 368 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 364
Uživatelů: 4
Celkem: 368

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

29.10 2010 19:53


Ahoj.Prosím každého,kdo by mohl pomoci.
Řešíme problém na Audi A4 1.9 TDI* 81kw.r.v 1998
Při jízdě v tahu,auto zničeho nic ztratí výkon a chová se to jako obyčejný diesel.
Po vypnutí a zapnutí klíčku,je vše ok,ale pak to udělá znovu.
Bylo to na vagu a tato chyba:

1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-00 - regulacni diference
Poraďte prosím,co to znamená a jak tuto závadu odstranit.
Děkuji všem
nahoru

sponzor





29.10 2010 19:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 945 | Témat: 6

29.10 2010 19:58


Ze by neco s turbem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2010 20:04


je potreba udelat live diagnostiku(ne jen vycteni chyb), zjistit proc se rozchazi hodnoty....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

29.10 2010 20:20


macek:
To je chválihodné že to bylo na VAGu - ale problém ti měl říct ten dotyčný co ti to Diagnostikoval - udělat test a Log za jiždy!!! Jinak taková Diagnostika je o ničem. Že sem tak smělý - kolik si takoví odborníci za to učtujou??

Těch příšín souvisejících s tímhle problémem může být vicero - netěsné hadice,tlaková nádobka,plnicí tlakový ventil atd.

Tak že zajeď kdo ti to udělá pořádně - se vším všudy. (a ne jen vyčte chybu)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

29.10 2010 20:49


Bylo to v jednom malým servisu,toto mi řekli.Budu to muset svěřit někomu,kdo tomu rozumí.
Za napíchnutí na vag si řekl 300 kč.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2010 21:38


macku, nechci ti do toho kecat, ale pascal ma pravdu....dneska ma vag kazdej, kdo si umi na internetu koupit zubni kartacek...ale vetsina z nich konci vycteni registru chyb, coz jsou dve kliknuti myskou (vyber jednotky a volba registru chyb)...

diagnostika motoru chce ale neco vice, jednak dobrou znalost onoho motoru (principu regulace plniciho tlaku motoru, pouziteho systemu vstrikovani, elektroniky)....Na zaklade techto znalosti pak muzes delat live diagnostiku, odecitat zhodnot "kondici" motoru....

300kc je cena bezna, ale rekl bych ze vcetne toho, co jsem tu napsal...mozna je na case vymenit mechanika....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.10 2010 21:42


81kw ma regulaci pomoci zmeny geometrie lopatek, tam to muze delat vicero veci...od zanesenych lopatek, nefunkcniho N75 ventilu, problemu s podlakem atd..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

30.10 2010 9:54


Tak to máš pravdu.Vag má kde kdo,ale nikdo s tím pořádně neumí.Toho servisáka u koho jsem byl,mi doporučily,ale zřejmě toho taky moc neumí.
Budu muset vyhledat pořádný servis,kde tomu budou rozumět.
Díky všem za vaše příspěvky.
nahoru

sponzor





30.10 2010 9:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.10 2010 10:08


macek: Pohladaj si tema, ktore som ja zalozil, riesil som tento problem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

30.10 2010 10:42


hemic:
macek: Pohladaj si tema, ktore som ja zalozil, riesil som tento problem

Prosímtě,nějaký odkas? Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.10 2010 11:01


http://audiklub.cz/prispevekp344373
http://audiklub.cz/prispevekt5821
A ked DAS* hladat "nouzovy rezim", najdes vela dalsich
V skratke a odporucanom poradi
1. Skontroluj tesnost vsetkych hadic (od filterboxu, od podtlakoveho cerpadla, od turba, a k RJ), tie tenke opletene preventivne vsetky vymen, stoja par Kc a pod opletom nevidis ci je dobra
2. odpoj si ventil naklapania lopatiek turba
2a. ak ide naklapanie turba tazko, rozobrat vycistit, vid link, pozor na spravne poskladanie, aby si nedopadol ako ja
2b. ak ide naklapanie turba lahko, vymenit ventil N75
3. skontrolovat vahu vzduchu, za jazdy VAGom, pripadne vymenit
4. skontrolovat, vyliat olej, pripadne vymenit cidlo v RJ motoru
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

30.10 2010 11:50


Diezla mam i Kriznik tak mu napis on ti poradi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

30.10 2010 12:34


avatar: Co tím sleduješ? Tvoje příspěvky jsou čím dál víc trapnější a trapnější..

Takovej klid tady chvíli byl..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.2. 2010
Příspěvků: 115 | Témat: 32

30.10 2010 16:17


ctu tady problem s turbem zajima me jestli s moji obyc.diagnostikou dokazu udelat test a Log za jiždy??? Par znamim jsem to napichoval ale mohl jsem jim rict nanejvis tuto chybu a nic vic, diky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.10 2010 16:20


co je obyc diagnostika . Ale na 99% ano
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.2. 2010
Příspěvků: 115 | Témat: 32

30.10 2010 16:25


hemic:
co je obyc diagnostika . Ale na 99% ano

koupil jsem si obyc kabel asi za 1500kc a k tomu stahnul tady nekde z netu tu verzy co pouziva vetsina lidi. vymatzu stim vsecky chyby motor, airbagy, klima atd.akcni cleny..... ale nevim jak zjistit toto. ted nevim z hlavy co to mam za verzy presne pac to mam v jinym kompu...
nahoru

sponzor





30.10 2010 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.10 2010 16:26


Staci obyc diagnoze na logy z jizdy, jen musis dodrzet urcity postup, merit urcite skupiny( 11 a 3 mam poct z hlavy/aktualni a ocekavany MAF* plus map, n75, otacky) plus nejaky sw na vizualizaci v grafu....a taky znalost fungovani motoru, jinak ti krivky nic nereknou....

U levnych kabelu se obcas muze stavat, ze dojde behem logovani/mereni k vypadkum diky vznikajicim chybam na sbernici, to je dan levne china klony - levnym soucastkam a ocesanemu zapojeni kabelu s ohledem na nizkou prodejni cenu....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.10 2010 16:31


avatar:
Diezla mam i Kriznik tak mu napis on ti poradi


Todle sem fakt nepatri....od toho mas zoo atd...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.11 2010 9:27


jdi na motor, blok hodnot, dej kanal 3,11 dej log. prepis ty cisla dej si tam nejakej nazev a vyjed. az budes pred nejakym kopcem dej DAM* 4 (pokud velkej kopec tak 3) pod 1500 otacek zmackni start dej plnej treba do 4000 nebo dokud ti nevypne Turbo*. pak dej stop, dokoncit a vypni vag. log najdes ve slozce logs ve slozce kde mas VAG-COM*.

stahni toto -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

v tom to otevri a uvidis ze se zvysujicima otackama se ti zveda tlak turba nad pozadavek, regulace se bude zvysovat (snizovat) a nakonec Turbo* slitne a nouzak. PS pravim tlacitkem si rychle odklepes veci ktery na tom grafu mit nechces..

nebo sem posli graf my ti reknem..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

03.11 2010 22:42


Už to je v servisu.Mechanik se zasmál a řekl,že to za 2000kč opraví.Prý ví co stím je,ale možnou závadu neřekl.
Začalo chcát vtřikovací čerpadlo,tak jsme to museli ihned řešit.
Až budu vědět víc,napíšu co stím bylo....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.11 2010 23:22


asi tak ze ti rozoberie a vycisti Turbo*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 0:23


nebo jenom vymeni hadicky k n75 ale to ze chcije cerpadlo to asi dobry nebude..

me ted zase utika voda(prosakuje) tam jak je hadice s chl. kapalinou pripojena na hlavu je tam na to nasroubovanej drzak krytu motoru.. pristup jak penezum opet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.11. 2008
Příspěvků: 274 | Témat: 29

04.11 2010 12:46


mě to dělala díra v hadici mezi turbem a sáním
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2010 13:55


myslim, ze by bylo fer, kdyby ti to mechanik sdelil co s tim je, za co budes platit...
nahoru

sponzor





04.11 2010 13:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

04.11 2010 20:13


Prý to opraví a pokud to bude dělat znovu,tak mi vrátí peníze.
Děsí mě čerpadlo,na autě nebylo vůbec vidět,od kud to teče.Jsou vidět velký kapky,jak kapou na blok motoru.Někdy to teče,pak zase ne.
Dneska mi volal,že asi bude prasklá nějaká hlava v čerpadle a hned mi nabízel jiný čerpadlo z golfa.
Mám pocit,že mě houpe...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 21:05


no kdyby to bylo cerpadlo tak by to hodilo asi jinou chybu nez nez s tlakem vzduchu? mel si udelat ten log za jizdy a hned by to bylo jasny..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

04.11 2010 22:07


Pardon.To jsem odbočil o tématu.Čerpadlo se strátou výkonu,nemá nic společného.
Řeším strátu výkonu a do toho začlo chcát čerpadlo,aby toho nebylo málo....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

05.11 2010 0:07


no teoreticky by to mohlo zpusobit i cerpadlo ale to by to pak nejelo ani mezi 1500-2000 nez ti ma zapnout Turbo* proste by to jelo jeste hur nez diesel bez turba
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2008
Příspěvků: 64 | Témat: 5

05.11 2010 20:29


Tak to je opravený.
Na čerpadle byla prasklá hlava co s ní vedou ty tlakový trubky do vstřiků.
Na otázku proč motor strácel výkon a co stím bylo,mi neodpověděl.Nevím proč
Celková oprava včetně čerpadla 4900kč bez papíru.
Tak uvidíme,jestli se to nebude opakovat.

Děkuji všem za vaše názory a připomínky,moc mi to pomohlo.
Díky Macek
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.11 2010 21:01


Zvlastni, mas na to pravo vedet co s tim bylo....pokud byl nejaky ko dil, mel ti ho dat do kufru/ruky.....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email