Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 7
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

18.10 2010 18:25


Tak a jsem v tom taky další adept co má problém za studena
Jedná se o A6 C4 2,5 TDI* 103Kw
Ráno když startuju auto, tak to moc nechce chytat a ty zvuky taky nic moc.
Voltmetr při startu spadne na 9 voltu, (že by baterka v háji, ale je udájně cca 3 roky stará)
Po nastartování se rozsvítí červená výstražná kontrolka vykřičník v kolečku a závorkách, ale k tomuto jsem četl že to upozorňuje na nízkou kapalinu v nádobce brzdovky, nebo porucha ABS*. (nádobku jsem ještě neskontroloval)
Je zajimaví že to dělá jen ráno na první start, když jdu z práce po 9 hodinách tak chytne v pohodě. Dokonce jsem to zkoušel nahodit až k večeru asi po 13 hodinách a chytl taky bez potíží.

Jinak motor klape parádně a klidně, žhaviče jsem kontroloval naposled asi v únoru.

částečné řešení:
Vyřešení dotazu:
spravila to repase startéru

dále se řeší
Naposledy upravil radar354 dne 06.12 2010 12:03, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.10 2010 18:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

18.10 2010 19:40


radar354: Začal bych kvalitním nabitím baterky a aspoň multimetrem přeměř žhaviče, jestli mají +,- podobný odpor. Ono na raní start potřebuješ minimálně 50km jízdy na dobytí toho startu. Vždy před zimou dám baterku na den na nabíječku a pak jestě jednou v zimě, protože jízdou se to dobijí jen pramálo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

18.10 2010 19:46


rakyroky:
Mám doma ještě jednu baterku, zkusím ji nabít a dát do auta, ale to dělám už týden a furt na té nabíječce není. Půjdu to udělat raději hned.


Hotovo dal jsem to nanabíječku přímo v autě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

18.10 2010 20:22


Tak to me zajima, jak jsi dopadl. Mam stejny problem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

18.10 2010 20:35


Dzany:
Tak si počkej na výsledek já to řeším tady na fóru ode dneška.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

18.10 2010 20:36


jj nabil som a už to točí ako sprosté žiadne padanie napatia žiadne pípanie výkričníka, ide na brnk
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

18.10 2010 21:07


Ja nabijel nekolikrat doplna a nekdy to chyta blbe. Nemuze u me byt problem v pos.... Jablotronu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

18.10 2010 21:14


Dzany: skontrolovať žhaviče a potom predvstrek a nakoniec štartovaciu dávku, asi takto by som to riešil. Ked nabijes točí normálne? Lebo nedostatocne otáčky urobia vela co som si vsimol
nahoru

sponzor





18.10 2010 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

18.10 2010 21:32


Toci normalne, ale nechytne to hned.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 5

18.10 2010 21:49


Standartní problém - žhaviče, mám to taky vyměnit a je klid.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

18.10 2010 22:29


Jakou funkci maji zhavice pri teplotach okolo 10stupnu. Ty zhavi az od 5 a nize. Ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

18.10 2010 22:42


mozna mam podobny problem.

rano sednu nazhavim zacnu startovat 3-4 [mozna 5] sec. to startuje a pak chytne. a je to ok. kdyz je motor zahraty tak bez problemu nebo kdyz je jen trosicku ohraty tak taky bez problemu.

to jsou taky zhavice???

btw: na diagu mi zjistili ze mam spatny snímač zdvihu jehly myslim... [nevim zda to mas polu primou souvyslost.]

dik.
Naposledy upravil xelerate dne 18.10 2010 23:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

18.10 2010 22:46


No ja si myslim, ze prave ne... Kdo to vi presne?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.10 2010 7:51


Dzany:
Jakou funkci maji zhavice pri teplotach okolo 10stupnu. To žhaví az od 5 a nize. Ne?
I při teplotách nad 5°C to žhaví hned po naskočení motoru, dožhavuje, kvuli emisím atd..pod 5°C to žhaví i před startem.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

19.10 2010 15:27


Tak u mě to asi byla opravdu baterka, přes noc jsem ji nabyl a ráno to chytlo v pohodě. Uvydím jak to bude dál.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

19.10 2010 15:42


radar354: jestli ti Ubat klesne při startu pod 9V tak už to neni nic moc
nahoru

sponzor





19.10 2010 15:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

19.10 2010 18:41


mamut:
Už jsem to taky pochopil zkusím to chvíli sledovat co to bude dělat dál, pokud to nepřestane tak zkusím prohodit baterku z z malotraktoru a pak když tak koupit novou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

19.10 2010 20:16


Ja mam taky problem, a nevim, zda tu baterku nevybiji ten posr.... Jablotron, rano to toci bez zhaveni a je to takove unavene.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

19.10 2010 23:19


Dzany:Odpoj mínus od baterky a změř klidový odběr elektroinstalace v autě tak, že připojíš do serie mezi mínus baterky a minusový kabel multimetr. Zhasnuté lampičky, vyplé rádio, zavřené dveře. Odběr by neměl přesáhnout tuším 20mA (ale ruku do ohně bych za to nedal, možná je to i míň) Pokud je odběr naprázdo větší, odpojuj spotřebiče(Jablotron) vyndaváním pojistek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2010
Příspěvků: 281 | Témat: 1

19.10 2010 23:31


rakyroky má pravdu, jak s funkcí žhaviček, tak s baterkou. Navíc, baterka nemá záruku delší jak rok, hádejte proč!
Tvrdí se, že její životnost je 2-3 roky, ale měl jsem i Varty blue v poho deset let. Hlavní je je nešokovat extrémním vybíjením, udržovat dolité (pokud mají nalejváky) a nabité.
Bacha na špatné kostry jak motoru, tak baterky.
Alarmy jsou spotřebič, prostě...taky žere. Musí se s tím kapacitně počítat.
Jo, zima prověří, jak je na tom palivovej filtr, vzduchovej filtr, čerpadlo, vstřiky, žhavky

ps: jak je na tom baterka se měří pod zátěží, volty naprázdno nejsou v tomhle moc směrodatné. Nabitá má jinak 12,8V jestli se nepletu.Auto za chodu 14,4V (altík).

Ještě si vzpomínám , jen tak okrajově, to s tímhle nemá moc společného....i když taky trochu, s řepkovou srajdou má nafta horší filtrovatelnost s klesající teplotou. Na pumpě píšou -40,ale to není zcela pravda, to je jen v největších mrazech, Aditiva* jsou drahá a aditivuje se podel předpovědi teplot na týden dopředu, takže nafta z října je v únoru dost k ničemu )))
Existuje řešení, Mercedes se tíhle zabývá už od II.SV, protože dodával auta Wermachtu pro tažení do Ruska, kde rusáci problém neměli...jezdili na benzín,ale němci přijeli s diesely.
Takže dodnes u limuzín v manuálu je , že v mrazu je možné podle teploty (-10,-20,pod -20) (přidávat nějakých 5-15% benzínu do nafty. Dělám to přes zimu roky s Isuzu 10.motorem (čerpadlo i vstřiky dost vybíravé) a ok. Filtrovatelnost nádherná.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2010
Příspěvků: 281 | Témat: 1

19.10 2010 23:40


jo a když už o tom mluvím, měl bych říct ještě jednu věc k té směsi, oktan je antagonista cetanu, takže nafta lehce poníží Cetanové číslo*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

20.10 2010 0:49


farmář:
Navíc, baterka nemá záruku delší jak rok, hádejte proč

Baterka ma standardni zaruku 2 roky....hadej proc?

farmář:
Bacha na špatné kostry jak motoru, tak baterky.

To je pravda-velika.
farmář:
Nabitá má jinak 12,8V

Presne.

farmář:
Takže dodnes u limuzín v manuálu je , že v mrazu je možné podle teploty (-10,-20,pod -20) (přidávat nějakých 5-15% benzínu do nafty.

Benzin naftu dela zle suchou - uz takhle suchou ceskou naftu delat jeste sussi?(cerpadlo i vstriky jsou mazany pouze naftou - nicim jinym!!) Kdyz jsem tocil cerpadla na stolici, videl jsem mraky oddelanych cerpadel a zadrenych vstriku diky teto praktice. Pokud chcete nekdo vazne oddelat cerpadlo vstriky, dodrzte vyse uvedeny navod.


radar354:
Po nastartování se rozsvítí červená výstražná kontrolka vykřičník v kolečku a závorkách

klasika u C4. Bud vybita (vadna) baterka, nebo vadny starter(diky vuli rotoru a pastorku dochazi ke krizeni starteru a tim k vysokemu odberu proudu - v dusledku toho dochazi k velkemu poklesu napeti akumulatoru) anebo - a to je vzhledem ke stari a probehu km pravdepodobne, jde o kombinaci mnou vyse uvedeneho.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

20.10 2010 11:15


vlasta:

klasika u C4. Bud vybita (vadna) baterka, nebo vadny starter(diky vuli rotoru a pastorku dochazi ke krizeni starteru a tim k vysokemu odberu proudu - v dusledku toho dochazi k velkemu poklesu napeti akumulatoru) anebo - a to je vzhledem ke stari a probehu km pravdepodobne, jde o kombinaci mnou vyse uvedeneho.


Mohu potvrdit Vlastova slova o startéru. Můj startér měl hodně vyběhané bronzové ložisko u kolektoru do oválu. Točil už velmi bídně, přilepoval se rotor ke statoru a křížilo se i ozubení v převodovce starteru. Nové bronzové futro jsem nesehnal a nový starter byl raketa peněz. Vytočil jsem si nové bronzové futro, celý jsemm ho vyčistil a promazal pohyblivé části kvalitní vazelínou.Uhlíky byly ještě solidní. Běhá teď jako nový.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

20.10 2010 16:54


vlasta: rakyroky:
Tak to vám pánové pěkně děkuji, ještě dělat startér, pes aby se z toho pojebal. Já budu doufat že to dělá baterka a vyměním ji.
nahoru

sponzor





20.10 2010 16:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

20.10 2010 20:50


Pak pisni, jak jsi dopadl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

20.10 2010 22:29


tak sa zas pridam aj ja
zrepasovany starter chvilu to startovalo ok,potom posunute rozvody oprava starty zas dobre teraz tomu zas hlob... rano kim nenazhavy nechce chytnut.starter toci pomali az sa zastavi rucne prizhavim a chytne v pohode a potom aj cely den.niekedy chytne aj v pohode rano je to tak pol na pol
Dal som zmerat eletriku neakim bosch merakom starter ok,dobijanie ok,baterka ok len miesto 800A davala 680A ale nebola uplne nabita
toz teraz babo rad
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 311 | Témat: 10

22.10 2010 2:48


Zdravim, mam to samé u C4 2,5 TDI*. Ráno se třikrát nebo čtyřikrát převalí než chytne. Ale tak líně že už nevěřim že naskočí. Pak celý zbytek dne bez problémů. Mam ji chviličku a ještě jsem to neřešil. Začnu dobitím baterky a nechám přeměřit žhaviče, pak uvidíme. A ta kontrolka s tím výstražným výkřičníkem mi svíti od té doby co jsem Audi koupil. Myslím že je vadný plovák v nádobce na brzdovku, zatim jsem to vyřešil tak že jsem odpojil žárovičku na přístrojovce, zářilo to jako lampion.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

22.10 2010 8:51


vlasta:
klasika u C4. Bud vybita (vadna) baterka, nebo vadny starter(diky vuli rotoru a pastorku dochazi ke krizeni starteru a tim k vysokemu odberu proudu - v dusledku toho dochazi k velkemu poklesu napeti akumulatoru) anebo - a to je vzhledem ke stari a probehu km pravdepodobne, jde o kombinaci mnou vyse uvedeneho.


Tak jsem vyměnil baterku za druhou, celou noc byla na nabyječce a výsledek je stejný.
Vlasto mě nejde do hlavy že to dělá jen ráno?? Přece kdyby se měl křížit startér, tak by to muselo dělat i přes den nebo aspoň po delším stání, ale to dělá fakt jen při prvním ranním startu, za nějakejch 10 hodin co auto je v klidu to chytne na drb.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

22.10 2010 9:36


radar354: Pokud je olej po delším stání v zimě hustší, tak to potřebuje prostě větší sílu. než přes den když už to auto jezdilo nestihlo vychladnout. Tenhle motor vydrží být relativně teplý i několik hodin. Zkus vyndat starter a odšroubuj z něj v zadu tu krytku ložiska. Drží na dva křížové šrouby.Pokud je ložisko vyběhnuté do oválu, je to jasný. Za tím ložiskem je na rotoru kolektor, na který dosedají 4 uhlíky. Pokud se vyosí, není to pro uhlíky ideální a můžou v tu chvíli mít kontakt třeba jen dva ze čtyř.(to se dělo mě). Není na tom nic na tom rozebrání. Povolíš dva šrouby co jdou skrz tělo starteru a vysuneš plechové víko(v něm je to ložisko a pod ním uhlíky). celý to vyfoukej a zbav prachu z uhlíků, skoukni jejich stav a ložisko u kolektoru. To ložisko ti šikovný soustružník vytočí z bronzu.Já to zvlád sám. Pozor u toho ložiska je axiální podložka.Ještě jsem rotor upnul do soustruhu a velmi jemným šmirglem na rovném kusu řeleza jsem trovhu přelíznul kolektor do hladka a pak proškráb lamely kolektoru, nesmí ti ale vzniknout ostré hrany těch lamel. Teď už jen namazat to ložisko u kolektoru, taky to u převodovky a lehce to ozubení převodovky a složit zpět. Nic na tom není. Nejhorší akce na tom všem je asi ten starter vyndat pak už je to pohoda. Když dáš jiný startér nevíš co tam dáváš, takhle máš jistotu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

22.10 2010 10:48


rakyroky:
Tak toto je prfektní postup to máš ode mne plus.
Já už pár startérů rozebíral, nejhorší je ho dostat ven z auta kolikrát je tam místa zbydou na dětskou ruku.
musím to teda pořešit co nejdřív, nebo 1. listopadu jdu na operaci z rukou a to pak měsíc asi nic neudělám.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email