Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 355 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 353
Uživatelů: 2
Celkem: 355

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

27.07 2008 11:17


Ahoj,
mam dalsi dotaz.
ve vybave mam co se tyce hudby toto:

8AD Rádio "Gamma"
8RN 8 reproduktorů (aktivní)

Navic je v kufru originalni menic na CD od Audi a predchozi majitel si dodelal subwoofer.
Zadni aktivni reproduktoru me prej odesli - tak tam dal normalni pasivni, ktery mu hraly kdyz mel jiny autoradio.
Me to prodal s tim originalnim radiem a tvrdil mi, ze se na to radio ty repraky nadaji napojit - ze by museli byt zase aktivni.
Pritom v navodu k radiu pisi vystupni vykon 4x20 W, tak ze nevidim duvod, proc by nemeli jit pripojit pasivni reproduktory. - bude to jen o zapojeni.

Nemate nekdo popis, kam by se do vystupu na radiu Gamma meli pripojit pasivni repraky a odkud jdou ty kabely k zadnim aktivnim reprakum? Ze bych to jen prepojil a tim by to melo hrat.

Diky
nahoru

sponzor





27.07 2008 11:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

27.07 2008 11:59


Já mám ve Dvoukile Choruse, který má výstup 2x20W na pasivní bedny a zvlášť výstup na aktivní bedny. Chtěl jsem zachovat stereo tak, jak jsme zvyklí, takže mi HCM napájel ještě jeden zesilovač a mám z toho 4x20W a pohoda. Pokud máš 8 pinů na výstupu neaktivních beden, tak to půjde, pokud jenom 4, tak to nepůjde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

27.07 2008 12:06


No ty predni jsou porad puvodni - takze asi aktivni. Tak by me stacilo i 2x20 W. - i kdyz podle navodu je to 4x20W. Jde mi hlavne o to, kam je pripojit - na ktery vyvody?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

27.07 2008 18:53


Dneska jsem zapojoval Gammu do Coupe GT. I když má 8 pinů na výstupu, přesto má na neaktivní bedny jen 2x20W, což mě trochu nasralo, ale zvládl jsem to.
Na aktivní repro je jiná patice, jsou tam většinou 3 pole a mělo by to být i nakreslené na rádiu.

Která je to Gamma?

http://audiklub.cz/audiwiki&M [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

27.07 2008 19:44


Tak se omlouvam - ve vybave mam sice napsanou gammu, ale v aute mam deltu CC
viz: http://audiklub.cz/audiwiki&MODE=SHOW&PAGE=Delta%20CC
K te delte mam aji navod a pise se v nem 4x20 W.
Ale pokud bude zapojeni podobny jako u gamma S:
http://audiklub.cz/audiwiki&MODE=SHOW&PAGE=Gamma%20S
Tak bych to mohl snad nejak vygoumat.
Nevite nekdo jak se radio vydelava ven z palubky? - chce to jen tah?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

28.07 2008 8:28


V pravo od tlacitka RDS* a vlevo dole od ovladani hlasitosti mas 2 diry. Do nich, kdyz strcis neco (nejlepe primo vyndavaky na radio, ale da se to zvladnout svepomoci bez nich) plocheho, pevneho, priblizne o velikosti tech dir, tak uvolnis pojistky, ktere tam jsou a radio jednodues vytahnes tahem ven
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

24.08 2008 20:32


Tak jsem si na to konecne vzpomnel a podival se po necem na to vytahnuti.
Nasel jsem u tatky v garazi vytahovaky na radio z Octavie (nejaky to s oznacenim Skoda - mam dojem ze je to od Grundigu) - do tech orvoru je strcim (pasuje to tam uplne presne), neco to jakoby nadzvedne,ale radio stejne nevytahnu. Jak moc to tam musim strcit? Mam strach to tam cpat nasilim.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

27.08 2008 20:41


Tak uz se mi to podarilo vytahnout tema vytahovakama - chtelo je to tam nacpat a pak trosku zapacit a tahnout ven - slo to nakonec dobre.

Ale stejne je mi to prd platny.

Na radiu je toto schema:


Odkaz do galerie


- vypada to, ze ma radio snad jen dva vykonovy vystupy. Ale podle navodu ma mit 4.

Z tech vykonovych oznacenych LF a RF jdou draty, z tech krajnich vykonovych taky (skoro 2 mm prurez).

Z te patice co je na schematu vpravo dole vedou kabely s cinchema - 2x front, 1x SUB a 2x REAR.

2x REAR je asi nekam zapojeno - nejde uz vic vytahnout - ale ty ostatni maji jen volny cinche na konci a nikam nevedou.

Kdyz steluju vyvazeni predni/zadni na radiu, tak to ma vliv i na Subwoofer - kdyz DAM* jen predni, tak subwoofer nehraje.

Takze mam podezreni, ze ty 2 mm vykonovy kabely co jsou z vystupu pro zadni jsou nejak pouzity pro subwoofer (i kdyz je aktivni).
Nevim jak jinak by tam byl pripojenej, kdyz ten cinch s oznacenim SUB je volnej.
Predchozi majitel ale rikal, ze s jinym radiem mu hrali i zadni i subwoofer - je ale otazka jak to tam pozapojoval.

Jinak vzadu byly puvodne tyto repraky:


Odkaz do galerie



Odkaz do galerie


- aktivni - udajne shoreli.

Takze ted nevim vubec co s tim.

Nema nekdo zkusenost s pripojenim pasivnich repraku k tomuhle radiu?

Diky

edit: Tak rano moudrejsi vecera:
Spis to bude tak, ze subwoofer si bere signal ze signalovych zdirek pro zadni repraky. Ted je otazka, jestli kdyz jsou vyuzity signalovy zdirky, tak jestli se tim neodpojuje vykonovej vystup. Zitra to zkusim odpojit ty signalovy vystupy a uvidim.
nahoru

sponzor





27.08 2008 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

01.09 2008 15:28


to rádio určitě dává jenom 2*20 pro přední repra, pro zadní je tam ten signál z horního konektoru a zesilovače přímo na bednách, mám taky deltu a dával jsem do zadu origo aktivní repro, je fakt, že většina jich je po smrti, protože tam oxidujou dráty, rozchodil mi je Hardcoreman z AC. Dával dohromady 2 ze čtyř nefunkčních...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

01.09 2008 20:49


tak to sem z toho blbec - proc teda v manualu pisou 4x20 W?
Uz sem premyslel aji o vymene za jiny radio - ale zadny tam nesedne tak hezky jak tohle - vypada to paradne - nejakej dnesni podre podsvicenej vyplod se mi tam davat nechce.

Nema nekdo nahodou ty zadni aktivni repraky k prodeji?

Pak uz by mi zbyvalo akorat predradit jeste 2x20 W zasilovac.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 50 | Témat: 7

06.02 2012 19:39


Chtěl jsem se zeptat kde je umístěn ten osmí reproduktor??????
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

06.02 2012 20:11


Roza: U standartni hudby mas 4x vyskovy repro a 4x stredobas. Vzdy po paru v kazdych dverich.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email