Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 6
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.07 2010 21:33


Jezinka: moja ranna tvorba v audi smere
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





06.07 2010 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

07.07 2010 10:01


SCORPION:
Satas: pocuvaj poziadam kriznika aby ti hodil pod nick dr. 2,5 TDI*
To kdyby šlo by bylo dobrý-))))
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

07.07 2010 22:10


Tak první diagnoza !!! ventil N75 uvidíme každopádně přístup klobouk dolůůům
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

07.07 2010 22:26


a co to je?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.07 2010 22:31


dr. 2.5tdi je nudný
chybí nápad přátelé ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.7. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.07 2010 22:18


Tak jak to dopadlo s tím nouzákem vyřešili jste to nějak?mám úplně to stejné a nevím si s tím rady, díky zajakoukoli radu,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.7. 2010
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.07 2010 22:20


nemáte někdo návod na A6 2.5 TDI* avant 2000?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2010
Příspěvků: 28 | Témat: 3

12.07 2010 16:36


Ještě nic jak bude něco nového dám to sem
nahoru

sponzor





12.07 2010 16:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 3

10.08 2010 12:20


Ahoj všem bohužel mám ten samý problén na 2.5 TDI* jsem bezradný vag mi nic neukázal a Turbo* mi vůbec netlačí. Když to přišlápnu tak regulátor tlatu turba se mi zvedne cca o pul centaku a hned spadne. už volám pomóóóóc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.08 2010 22:47


sprty: kontaktuj satasa ak volas o pomoc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.08 2010 22:55


Kriznik:
dr. 2.5tdi je nudný
chybí nápad přátelé ...
tak vytvor nieco sam, ale nemyslim ze servisman ak ci ako to ma vlasta je o moc zabavnejsie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 84 | Témat: 2

10.08 2010 23:24


sprty:
Ahoj všem bohužel mám ten samý problén na 2.5 TDI* jsem bezradný vag mi nic neukázal a Turbo* mi vůbec netlačí. Když to přišlápnu tak regulátor tlatu turba se mi zvedne cca o pul centaku a hned spadne. už volám pomóóóóc

Vag ti musel něco ukázat, jen se musí sledovat správné hodnoty. Kolik ti tlačí Turbo* a kolik dává váha vzduchu na 3 do kopce od 1200 do 3500 ot/min? Tam musíš logovat kanál 3, 10, 11 myslím, jinak se v tom taky moc nevyznám.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

11.08 2010 15:18


Cipra:

Vag ti musel něco ukázat, jen se musí sledovat správné hodnoty. Kolik ti tlačí Turbo* a kolik dává váha vzduchu na 3 do kopce od 1200 do 3500 ot/min? Tam musíš logovat kanál 3, 10, 11 myslím, jinak se v tom taky moc nevyznám.
Jako po netu to težko vyřešíte co takhle zajet nekam kde to maj v paži??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 3

11.08 2010 22:17


No nic jdu v sobotu na VAG a nechat zaslepit EGR* ventil po sobotě písnu jak to dopadlo i s VAGem co mi řekne, neřekne.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

12.08 2010 0:02


Satas:
Jako po netu to težko vyřešíte co takhle zajet nekam kde to maj v paži??


jiná doba.. oprava auta v kyberprostoru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

23.09 2010 20:14


tak jak to dopadlo?mám ten stejný problém.
nahoru

sponzor





23.09 2010 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

23.09 2010 20:32


Mi reknete na co jezdite ze vam netlaci Turbo* ci stim mate furt problemy ja ho nemel 5 let tak nevim.... kde to je

uzivatel servis auto

nebo auto servis uzivatel

ci servis auto uzivatel..


nekde to vazne.. ale motorem to nebude...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

23.09 2010 21:10


Křižniku.... napiš tam satasovi 2.5 TDI* Demon Helper
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

12.12 2010 0:44


Tak se mi asi po půl roce podařilo asi definitivně odstranit problém. Byla to náhoda a pomohla tomu tuhá zima. Zamrzla mi nafta a zjistil jsem, že palivo teče z bublinama z filtru. Po vyjmutí filtru a zjištěné že je 3 roky starý jsem neváhal koupit nový a přidat do nafty aditivum a doplnit aditivovanou naftou. Od té doby perfektní i s pedálem na podlaze )) Rada pro ostatní, zkontrolujte palivový filtr, protože v registru chyb je pouze uvedeno nedosaženo tlaku paliva a nebo mez překročena.
Uvidíme ale co dál časem. Zatím je to týden, najeto jen pár desítek KM ale OK. V zimě mě to zlobilo skoro denně už a nemohl jsem ani šlapat na plyn více. Ke konci už ani jemně.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

12.12 2010 11:44


Jezinka:

výměna palivového filtru by měla být dost častá záležitost.. Měním ho každých 20-30 tis Km.. Spíš mě překvapuje jak ho může mít někdo v autě 3 roky a divit se tomu, že něco nefunguje..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2010 14:50


ricom:
Ty měníš paliváč za 1,6tis jednou ročně? To se potom vyplatí takovej provoz s TDI*...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

12.12 2010 18:44


jizan.com:

ano já měním palivový filtr cca po 30 tis km.. tzn skoro 2x do roka.. nezdá se mi to taková investice zase a ano stojí asi 1500 kč..
taky leji VIF při každém tankování, olej dělám max. při 10 tis, kabinový filtry 1x v zímě a tak 2x v létě, vzduchovej filtr tak cca 30 tis..

možná jsem blázen, ale ano mě se to vyplácí, protože pak neřeším mnohem dražší věci na výměnu, které odcházejí..

a přECI* jen v Praze a okolí se ty filtry kab. a vzduch rychleji zaserou. .to už se tady řešilo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2010 19:02


ricom:
Chápu ty už šetříš na nové rozvody a vstřiky..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

12.12 2010 19:09


jizan.com:

počkej teď moc nechápu.. výměny brzy či pozdě ??

a o rozvodech a vstřikách mi radši nemluv.. to je moje noční můra tohoto vozu..

copak ten vstřik ale to první fuj..
nahoru

sponzor





12.12 2010 19:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2010 19:16


ricom:
Kdyby jenom jeden vstřik, však čteš co tady píšou ostatní tak víš co tě čeká....s těmi filtry jsem to myslel že už se připravuješ na větší investice tak trénuješ na malých....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

12.12 2010 19:22


jizan.com:

ne ne já to dělal na všech autech co jsem měl posl. dobou.. včetně golfa co má polovička.. ještě že jezdí méně.. mě tohle přijde tak nějak normální daň za pohodlné a bezpečné a bezproblémové ježdění..

vstřiky no jeden mi lítá v normě.. ostatní ok.. vím že mě to nemine, ale posehnat umíme tak proto píšu že to není tak drámo..

ten motor, Převodovka* ven atd mě straší více.. a samozřejmě i výdaj větší..
ale je to věc na kterou jsem byl upozorňěn takže vím že mě to asi nemine.. pokud tedy audinu nepošlu do světa..

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.12 2010 19:31


ricom:
Já ti dám pošlu do světa...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

12.12 2010 19:37


No chlapci,ja som presedlal z 2.5TDI kde som menil hlavy a zozralo to auto par desat tisic za posledny rok s viziou ze 3.0TDI je lepsi a nekazi sa tak,ale co tu citam tak same zle predpovede:(

Kedy sa seru tie rozvodove retaze ?
Mam auto z DE,este je na nom ta zaruka plusko,tak hadam sudruhovia nedali zaruku na nieco,co je na pikacu.. jedina utecha..

Ak sa mi to bude srat utekam od audi co najdalej......

Mam najazdene necelych 160tis..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

12.12 2010 19:44


barkley1:jizan tu robi iba bubu bubu. Pochvalil by ta keby si tiez mal staru vranu v benzine alebo v plyne
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

12.12 2010 19:58


jizan.com:

hele narovinu.. doba není zrovna příznivá co si budeme povídat.. na servis a provoz mám, ale trochu mě drásá pomyšlení mít v autě více jak půl mega..

zase vím jedno, že pokud ji vystřelím do světa, tak půjdu s kvalitou dolů to každopádně a zřejmě už do tak drahého auta nikdy nepůjdu..

ale to je můj takovej vnitřní boj, kterej nějak pořeším.. uvidíme podle situace finanční a tak vůbec podle rozložení hvězd na obloze, kávové usedliny, vyspání do růžova a jiných okolností..

asi chápeš co mám namysl..

zrovna teď mám určitou nabídku na prodej holky a vůbec nevím jak to pořešit..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email