Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 381 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 376
Uživatelů: 5
Celkem: 381

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

30.06 2010 19:20


Klepe mi motor. Jsou to pravidelné docela tvrdé rány. Nejvíc klepání vyází ze předu auta, při poslechu zespodu se zadá, že z řemenice. Ta má na krut vůli cca 1cm(střed oproti kroužku po kterým běhá řemen) Je to vůbec možné aby to klepalo? Když sundám řemen, tak je klepání jiné, asi měkkčí a při chcípání to nezaklepá oproti tomu když tam klíňák je. Prosím o vaše postřehy. Díky, díky moc.

Vyřešení dotazu:
Klepalo to kvůli utrženýmu šroubu II. hlavního lágru klikovky. Řemenice byla taktéž KO
Naposledy upravil rakyroky dne 02.07 2010 13:58, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.06 2010 19:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

01.07 2010 14:20


Jestli mluvíš o řemenici na klice tak ti nejspíš odešel silentblok na této řemenici a nedá se opravit pouze koupit novou to samé se stalo i mě, nevim jakou máš audi , ale nejspiíš to tak bude: doporučiji dál nejezdit mohl bys vykurvit i něco jinýho ta vůle se bude zvětšovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 4

01.07 2010 14:54


teď jsem si všimnul že máš C4 tak to je na 99% ono co jsem už psal mám stejný auto už 8 let a tohle jsem měnil asi tak před 2 rokama za 5000Kč řemenice a kurva blbá práce, nárazník chladičová stěna ven a mooooc velká páka cca 2m na povolení šroubu co tu řemenici drží má jemnej závit, auto nmusí stát na kolech, až to budeš utahovat tak silou 160Nm a potom ještě dotáhnout o 1/2 otáčky, jo a měl by to bejt novej šroub a nevim jestli ho k tý řemenici dávaj.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.07 2010 15:17


garf: Díky, za potvrzení mojí teorie o klepání řemenice. Odstrojení auta už není problém, to už mam nacvičený Teď celý den vytvářím přípravek na přidržení a povolení tý řemenice, ale snad se podaří. Jinak ten utahovací moment je 220Nm + 3x 90° u AEL od poloviny roku 94!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

01.07 2010 18:21


rakyroky: Ahoj, mohl bych prosím poprosit o nahození fota toho přípravku, nebo třeba i náčrtku jeho rozměrů? Moc by mi to pomohlo. Musím dávat dolů rozvody, a tak bych byl rád na to připravený.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.07 2010 21:36


Řemenice vyměněna, ale klepe to ještě jinde a to už je na jiné vlákno. Nejspíš klika. To už je na mašli Hodně se to ale uklidnilo. Řemenice byla opravdu KO.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 7

01.07 2010 22:51


A neklepe ti náhodou vakuová pumpa?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.07 2010 23:43


a u d i c 4: Bohužel vakuovka to není, to bych to měl moc jednoduchý, po tý jsem šel hned nazačatku. Dal jsem novou vačku, zdvihátka, řemenici. téměř nový vstřiky teď ověřený i přezkoušením u Bosche. Vše trochu pomohlo, ale hlavní příčina klepání je uvnitř. I ten motor má takový nepravidelný chod. Jediný co si dovedu už představit je ojniční ložisko. Jak se pístst díky vůli na klice dostává o něco výš, tím pádem větší komprese a vzniká tak tak nepravidelnost v chodu. proto se utrhla i ta řemenice.
nahoru

sponzor





01.07 2010 23:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

02.07 2010 0:28


nesmysl. píst kdyby měl vůli, vejš se nikdy nedostane, protože kompresi nepřepere! a i kdyby se o pár setin dostal (jakože to fakt nikdy nedokáže - komprese přes dvacet!), k dramaticky rozdílnýmu zvýšení komprese by nedošlo. v případě větších vůlí na klice by se mechanismus už dávno zadřel. jestli to klepe, můžou bejt v háji třeba ložiska, ale ne že píst vyjíždí výš než ostatní
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

02.07 2010 1:11


Být tebou,tak už bych ten motor netrápil!Tohle vypadá na ojniční ložiska.Možná,že teď už budou chycená i ostatní.Klasika.Motor ven,rozdělat,přebrousit klikovku,koupit nové ložiska(šály).Smontovat.Nezapomenout před montáží díly namazat olejem.Nejhorší z celé té práce je nastavení rozvodů.Hlavně nedělat Fixou! .
Další možnost je svěřit to třeba vlasta ,nebo Satas ovi,nebo někomu takto šikovnému....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

02.07 2010 6:10


nemůžu říct,jestli to bude i tvůj případ,ale na mém autě se mi stalo,že se mi změnil zvuk motoru-začel z ničeho nic trochu klepat. Říkal jsem si taky že by vývěva,ale nebylo to tak strašné a najedzdil ještě nějaké km až jsem jednou nastartoval rozjel se a klepání mnohem větší. Jak kdyby lagry na ojnici.
Po sundání vany na mě vypadly dva šrouby z hlavních klem kliky. Takže jsem měnil všechny lagry,ale šlo to naštěstí na autě.

Stejný případ se mi stal pří výměně oleje u LT,kdy se na mě z vypoušťáku podíval taky šroub. Majitel to také nechtěl řešit,když to jezdí a za 1000km jsem mu to dělal taky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.07 2010 8:30


rakyroky: Me zacal motor z niceho nic doslova mlatit. Ostre kovove zvukysly ven z bloku a halvy v oblasti 3-4 valce. Co ja se natrapil, nez se prislo na to, ze je to o pul zubu posunuty hlavni rozvod! Prekontrouj nastaveni, at tohle muzes vyloucit.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.07 2010 9:30


jarajede: Máš samozřejmě pravdu. Ale už sem tak zoufalí, že mi napadají i scifi příčiny.

SamotZdeny: Přebrousit kliku? To jsem nechal dělat u škoda 120 a pak si to skládal, ale tady do toho se pouštět nebudu. to to raději hodím ze stráně. Ten motor na volnoběh i při mírným zvýšení otáček jakoby zakopává a trochu vybruje s celou kastlí. Kompresní tlaky jsou v toleranci.

bartpt: To co píšeš o povolených lágrech kliky zní docela logicky. Pokud bys nepsal, že si to viděl, tak bych tomu ale nevěřil. Stojí to za úvahu. při poslechu tyčkou zespoda jde nejvic klepání z bloku v místě kde je silná nerezová olejová trubka k turbu. Koukám že jsi z Prachatic, to nemám tak daleko a pokud si se s tím už setkal, možná bys to podle toho zvuku poznal.

sniper: Rozvody bych vyloučil. Ty mi před tím dělal Vlasta a už tenkrát ten motor nešel hezky. Rozvody jsou 100% OK, já jsem je od té doby měl dole 2x. Jednou když jsem měnil vačku a zdvihátka a jednou teď s tou řemenicí. Vždy nastaveno na nulu a na pravítka přesně podle návodu. Až na čerpadlo, to jsem dělal na fix, ale to by to nestartovalo, nebo něco, ale jde to na drc.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.07 2010 13:02


Odhaleno klepání!!! Nedalo mi to a sundal jsem vanu. Na dně se válel utrženej šroub II. hlavního lágru. bartpt měl si pravdu a tvůj přízpěvek mě podnítil k tomu to rozdělat. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

02.07 2010 13:23


rakyroky:
Odhaleno klepání!!! Nedalo mi to a sundal jsem vanu. Na dně se válel utrženej šroub II. hlavního lágru. bartpt měl si pravdu a tvůj přízpěvek mě podnítil k tomu to rozdělat. Díky
To ma podrž, ako sa to mohlo stať ???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.07 2010 13:28


zepon: to udělala ta řemenice. Ona funguje jako tlumič torzních kmitů. Pokud je špatná, tak netlumí a všechno to chytá klika zpátky. Prostě někde něco musí ulítnout. Proto je včasná výměna této řemenice tak důležitá.
nahoru

sponzor





02.07 2010 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.07 2010 14:02


vlasta: Já už věřím všemu. Snad to Corteco nebude taková katastrofa jak si psal. V nejhorším až nastřádám, tak přijde jiná. Teď mám o investice docela postaráno.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

02.07 2010 16:25


rakyroky:
Odhaleno klepání!!! Nedalo mi to a sundal jsem vanu. Na dně se válel utrženej šroub II. hlavního lágru. bartpt měl si pravdu a tvůj přízpěvek mě podnítil k tomu to rozdělat. Díky


Tak aspoň že zjištěno. Nové šrouby a lagry, trochu hraní,ale jde to tam nastrkat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.07 2010 18:30


rakyroky: koukám, že máš s tím motorem celkem porod...a to už jsi nám odnesl půlku skladu a pořád nic...no aspoň, že už víš kde je problém
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.07 2010 18:44


Chlapi, popřejte mi upřímnou soustrast. OPERACE SE ZDAŘILA, PACIENT ZEMŘEL Ta klema tý kliky se natahla jak tam ten jeden šroub chyběl, tím jak jsem to opět přitah, tak se to kouslo a motor se ve volnoběhu ozval naposled. Věřil jsem, že to nebude tak strašný, ale už to klepalo moc dlouho a moc se to natahlo. Vše se dá spravit ale na tohle už jsem krátkej. J mi strašně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

02.07 2010 18:53


Tak to ti ji přeju skoro sousede, buedš to opravovat nebo prodáš a koupíš jiný OOOO ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.07 2010 19:09


Dave001Cz: Musí motor ven a v tom případě, jestli to nepoškrabalo kliku, tak ten lágr znovu spasovat. Ale než se to kouslo, ten zvuk bez klepání byl hezkej. Vydyndal jsem se z veškšrejch peněz na opravy tak teď mi zbývá jezdit favoritem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

02.07 2010 19:16


rakyroky: To je mi jasný, každej čistej zvuk je krásnej. já si taky zatim užívam, adoufam že budu dlouho. Přeju te, aby si to dal co nejdřív dohromady a užíval si pohodlí, ve Fáčku to moc nejde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.07 2010 19:19


a kurňa
nahoru

sponzor





02.07 2010 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.07 2010 20:35


nedalo mi to znovu jsem to rozdělal. Klema je o desetinu hnutá. Klika přežila bez škrábance. Spodní pánev je mázlá, ale asi by šla zachránit. Má někdo nějaký nápad jak to zachránit bez vyndání motoru? Pokusím se tu klemu stahnout zpět, výsledek nejistý. Každá rada vítána. Neví někdo jestli i ve spodní pánvi je mazací kanál? Buď ho mám rozmazaný, nebo tam neni.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.07 2010 22:56


rakyroky:
nedalo mi to znovu jsem to rozdělal. Klema je o desetinu hnutá. Klika přežila bez škrábance. Spodní pánev je mázlá, ale asi by šla zachránit. Má někdo nějaký nápad jak to zachránit bez vyndání motoru? Pokusím se tu klemu stahnout zpět, výsledek nejistý. Každá rada vítána. Neví někdo jestli i ve spodní pánvi je mazací kanál? Buď ho mám rozmazaný, nebo tam neni.


trocha sa potráp a spasuješ to, ložisko treba jemne prerovnať škrabákom nie šmirglom ! ,potom ak to poskladáš treba tam dať olovenny drotik a zmera´ř volu v tom ložisku aby nebola malá inak sa ti to kusne.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.07 2010 10:32


Tak jsem trochu měřil, je to k ničemu ale jen pro zajímavost uvádím jak ta klema a pánev vypadají.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


oproti pánvi je to hnuté celkem o dost. Na sedlu klemy chbí 0,6 mm. Za něco může ohnuti a za něco neustalé zaklepávání materialu když to jezdilo bez jednoho šroubu. Nápady?

Kdyby někdo měl starší pánve horní i dolní moc by mi to pomohlo. Označení na spodní pánvi je: (VW OOOO) 034 591B a je tam ještě jedno číslo 9823EI. Horní pánev zatím nemám venku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

18.07 2010 21:29


Tak auto už mi zase jezdí. Opravené uložení kliky. Jen jsem chtěl zmínit, že dalším zdrojem tvrdého zvuku, připonájícího klepání byla i prasklá roura výfuku, ta co je mezi turbem a katem. Nakonec praskla za držákem co je u převodovky a výfuky upadl. Po zavaření je chod motoru zatím nejlepší jaký to kdy mělo.
Naposledy upravil rakyroky dne 18.07 2010 22:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2010
Příspěvků: 568 | Témat: 13

18.07 2010 21:48


Tak ať ti šlape.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email