Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 380 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 371
Uživatelů: 9
Celkem: 380

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 2

28.06 2008 0:26


čau.Mam Audi A4 1,9TDi 81kW a chtěl bych zvýšit výkon mam jen CHIP tak
jestli mi muzete nekdo poradit???diky
nahoru

sponzor





28.06 2008 0:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

28.06 2008 0:28


jasne ... prodat a koupit silnejsi auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 2

28.06 2008 0:31


No to ale nechci sem jinak spokojenej [/img]
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

28.06 2008 9:08


Zkus se mrknout na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.06 2008 16:50


Tyfi:
Vytrhej zadní sedačky. Pokud to není úplně uspokojivý řešení, tak zbejvaj už jen:
1) modrý LEDdiody
2) kopie M-kových BMW zrcátek
3) brutální koncovka laufu made in OBI
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

28.06 2008 21:35


Prodat a koupit Tatru 815 by Loprais,850HP,3200Nm,Vmax195Km/h,spotřeba 34-150L/100Km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 2

29.06 2008 22:24


Koukam ze tady jsou jenom samy vtipalci ale poradit neumi!!!!!!!!Tak teda dik
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

29.06 2008 23:01


Jaktože ne? Podíval ses na ten odkaz??
nahoru

sponzor





29.06 2008 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

30.06 2008 8:06


Tyfi:
Koukam ze tady jsou jenom samy vtipalci ale poradit neumi!!!!!!!!Tak teda dik


jj kluci na dieselpower ti rádi a rozumne poradí tady jsi si asi udelal obrazek sám ale všichni zde nejsou jen na bžundu a legrandu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 2

30.06 2008 21:04


Jo ja vim tam sem koukal takze bych potreboval trysky ale vubec nevim jaky??
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

30.06 2008 21:11


nejde ani o bzundu ani o legrandu jde o praktickou stranku veci

"zvysovat vykon" u 1.9tky je cesta tim nejspatnejsim smerem
co chces? aby ti to pojelo kdejakej sportak a zralo jako fobie HnedToProdej?

ani to ani to, se ti nepodari
takze za usetreny penize, ktery zacnes vrazet do imho totalne nesmyslny upravy si kup sportak, pokud ti tedy jde o vykon

tot vse


-------
root, jakej vyznam ma zminka o obi vejfucku a m3 zrcatkach? ptal se na zvyseni vykonu neptal se na zvyseni vykonu vzhledem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2007
Příspěvků: 6 | Témat: 2

30.06 2008 21:18


Chci si nechat diesela sem spokojenej se spotrebou ale proste bych chtel zvysit vykon jen o nakejch 20-25 koni tot vse
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.06 2008 21:53


to je ale skoro o čtvrtinu! proč máte pocit, že konstruktéři se ukájej tím, jak by mohli z těch motorů klidně dostat víc bez vlivu na životnost, ale naschvál nás nechaj ploužit se s 81 kW? a seš si jistej, že ti bude dvacet koní navrch stačit?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.06 2008 21:58


a co takhle
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

30.06 2008 22:06


Tyfi:
Chci si nechat diesela sem spokojenej se spotrebou ale proste bych chtel zvysit vykon jen o nakejch 20-25 koni tot vse


... ja myslim ze bys mel slezt z toho stromu zpet na zem, asi tam dychas nejakej ridci vzduch

uprimne na to fakt zapomen, nebo si kup 2.5TDI ;]
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.06 2008 22:12


Tyfi: psal jsi, že máš chip. na kolik to máš zvednuté?
nahoru

sponzor





30.06 2008 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.07 2008 8:45


No jo, ono nelze zvyšovat výkon motoru do nekonečna.

Samozřejmě se dají udělat nějaké úpravy, ale Tyfi: jsi stále omezen motorem 1.9TDI, který máš. Raději si kup V6.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 11:59


Kriznik:
root, jakej vyznam ma zminka o obi vejfucku a m3 zrcatkach? ptal se na zvyseni vykonu neptal se na zvyseni vykonu vzhledem


Naprosto stejnej jako rada typu "Prodej a kup". Autor tím měl na mysli, že se snaží o pikačovinu.

edit:
Pokud zvýšit výkon, pak asi následující, abych jako jen blbě nekecal:
- upravit hlavu kvůli kompresnímu poměru (platí u beneli, jak moc se dá realizovat na dehtu, nevím)
- ostřejší vačky
- sání, filtr
- laděné svody
- odlehčit všechno co se motá a pokud to jen trochu jde, tzn. setrvák, řemenice, kladky ...
- vstřikovače?
- turbo

Ruku v ruce s tímhle jde úprava brzd, podvozku, (zadní primitivní vlečná na B5 je asi pro takovou drsnou kchár spíš vostuda)

To všechno by's ale dělal na autě které někdo vyvýjel celé roky, každý z těch zásahů by jsi musel dělat tak, že víš sakra dobře co děláš. Prostě a jednoduše, si myslím, že to není jednoduché a stojí to hromadu peněz.
Naposledy upravil root dne 01.07 2008 13:00, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.07 2008 12:11


zkrátka se tu shodnem na tom, že už více výkonu Tvému motoru nepřidávej. Pokud ho máš aspoň trošku rád...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

01.07 2008 15:57


Tak je tady nekolik cest jak upravit vykon. Kazdopadne z toho nikdy nebude R10-tka.
Dale ber v potaz stari motoru a pocet km a predchudce co to auto meli. Tyhle vsechny faktory se podilej na tom, jak moc to chces upravit.
Nejsnazsi je ten chip. Nevim kdo ti ho delal ale dela se obvykle podle stavu turba a motoru v rozsahu 20-30%.
Dale jsou uz narocnejsi upravy a to hardwarove.
Dava se sportovni sani, sportovni trysky, vetsi turbo a vetsi intercooler.
TDicko potrebuje hodne vzduchu a jsou na to haklyvy. Sam jiste znas ze za dusna ci ridkeho vzduchu to nejede jak ma.
Proto cim vic vzduchu tam nacpec a cim bude chladnejsi, tim lepe. Mnohdy je to lepsi jak chcip.
Napasuj tam IC z oktavie rs napr a to sportovni sani, staci jen vlozka od KN.

Samozrejme co jedu musi take brzdit a musis to take na te silnici udrzet.
Navic seriova spojka ti to take dlouho nevydrzi. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam.

Tak az provedes tyhle upravy, mohlo by ti to stacit na chvili zase.
Kazdopadne at te nenapadne snizovat hlavu u TDicka kvuli kompresnimu pomeru... a zadnou ostrou vacku tam taky nedavej, to je vyhradne pro benzinaky...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

01.07 2008 16:10


[quote="Kriznik"]nejde ani o bzundu ani o legrandu jde o praktickou stranku veci

ale jak vidíš tak to zabralo a ten clovek se dozvedel co potreboval i kdyby to bylo to aby to nedelal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 16:11


Knightey-:
kvuli kompresnimu pomeru... a zadnou ostrou vacku tam taky nedavej, to je vyhradne pro benzinaky...


Tak to snížení hlavy mi bylo celkem jasné. Ale ta vačka to je na vstřikovanejch motorech obecně docela blbej nápad, že?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

01.07 2008 16:15


root:


Tak to snížení hlavy mi bylo celkem jasné. Ale ta vačka to je na vstřikovanejch motorech obecně docela blbej nápad, že?


No nikdy jsem neslysel, ze nekdo daval ostrou vacku na TDicko...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 16:23


Knightey-:
Tak to já neslyšel ani to, že by někdo dělal jiný svody. Spíš jde o to, že změnou vačky chceš docílit změnu časování ventilů. Což je u jakýhokoli "í"čka celkem bezpředmětný, ne?
nahoru

sponzor





01.07 2008 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

01.07 2008 16:46


Jojo asi tak. Ikdyz ja jsem ji mel na GTicku a davaji to lidi na MPicka. Tak nevim no. Na benaly to jde a zvedne to vykon a to razantne.

Dale jsem malem zapomel jeste na 2 drobne upravy u TDicek.
Neda se rict, ze by zvedly vykon ale spis pomohou motoru k lepsimu chodu. Sice na tom zase trpi zivotni prostredi a auto legalne neprojde STKackem.
- zaslepenim EGR ventilu (motor pujde lehcejc od nizsich ot., prestane tak vybrovat a nepujdot ti z vyfuku sracky a teplej vzduch zpet do sani a tudiz do motoru)
- vyndanim katalysatoru (stejne po 150tis km prestava fungovat a akorat brzdi vyfukove plyny)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

01.07 2008 21:10


Knightey-:
- vyndanim katalysatoru (stejne po 150tis km prestava fungovat a akorat brzdi vyfukove plyny)


jezisi tenhle tuzerskej mytus snad nemyslis vazne, odstranenim katu zmenis TLAKY v celym systemu, ono to tam je jako brzda to sice ano, ale na tu brzdu je spocitanej celej zbytek
kdyz to vyndas, cely se to rozhodi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.07 2008 21:14


Ten kat si myslím, že je přesně z důvodů co řekl kriznik ptákovina. Navíc životnost katu je dneska minimálně 300tkm
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

01.07 2008 21:32


Citace:
- vyndanim katalysatoru (stejne po 150tis km prestava fungovat a akorat brzdi vyfukove plyny)

Chachaaaa, a je to tu zase. Mobilni emise na vas

Tyfi: Na kolik to ted mas chipnute?
Nepujde udelat ta finta, kdy se vykon 2.5TDi 110kW zvysil tim, ze se tam daly vstriky z 132kW? Myslim, ze uz se to tu nekde resilo. 1.9TDi ma v serii nejvic 96kW, tak pouzit neco z tohoto motoru.
No nic, to byl jen takovy napad. Jdu hrat fotbal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.07 2008 21:50


stejně to nechápu. když si kupuju 1.9TDI, tak vím, jaký to má výkon, když chci vyšší, koupím 2,5TDI. To samé benzín. Mám 1.8T, tak vím, že 150 koní mně bude stačit, když ne, koupím silnější verzi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.07 2008 21:52


vencaa6:
stejně to nechápu. když si kupuju 1.9TDI, tak vím, jaký to má výkon, když chci vyšší, koupím 2,5TDI. To samé benzín. Mám 1.8T, tak vím, že 150 koní mně bude stačit, když ne, koupím silnější verzi.


Má pravdu předsedo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email