Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 353 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 353
Uživatelů: 0
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: koupě oleje
tagy:
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 21:14


darkwhite: opytaj sa venca6
sponzor





10.11 2009 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.11 2009 21:31


Nejdřív to zahřej potom to nech cvíli aby to steklo a vypust,pvol víčko filtru aby to vyteklo rychlejc.Dej tam filtr ale správně ,nesmí se otočit a pak tam nalej olej,pak po projetí ještě zkontroluj jestli ho je tam dost.
AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

10.11 2009 21:36


ok zejtra to proženu do práce a hned to DAM* na díru a necham vytect. Ten filtr tam snad ani jinak nejde ne? to se nasadí na nějakou trubku nebo něco podobnýho asi kž tak na něj koukam a nějaký 2 těsněn k němu jsou (jedno velký jedno malý)
AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

11.11 2009 16:36


tak sem ho vyměnil.. jen se mi zdá ho moc nevyteklo a novýho se tam vešlo sotva 4 litry
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

11.11 2009 23:43


Ty čtyři litry jsou OK něco ti vždycky zůstane v chladiči,asi půl litru.
AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

11.11 2009 23:55


ok, právě známej mi říkal že nedávno měnil olej a stejně jako u všech 130ti "koňovejch" PéDéček lil tak 4,3-4,5 litru tak sme se divili žeby to u tohodle bylo jinak. Hned byl černej ten olej na měrce tak mi to bylo taky divný že by ho tam tolik zustalo...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.8. 2009
Příspěvků: 305 | Témat: 8

23.03 2010 0:48


kluci, do sveho PD s DPF* potrebuji normu 507.00 .. mam moznost mit shell za super ceny .. a u nich pripada v uvahu Shell Ultra Extra 5W-30 a Shell Helix Ultra VX 5W-30. Jedna se o naprosto totozne oleje jen s tim rozdilem, ze Ultra VX plni pouze normy VW .. tedy 504.00 a 507.00. Ultra Extra plni normy VW, ale taky normy i jinych vyrobcu nez VW. Cena za oba typy oleje je na korunu stejna a zadny jiny rozdil u nich neni - psal jsem mail primo na Shell, kde mi to potvrdili. Co byste koupili? Dost dobre nechapu, proc vznikl olej Ultra VX, pokud Ultra Extra je to same plus plni vice norem.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

23.03 2010 9:52


Máš od nich tecnické listy?Podívej se jak je na tom dinamická viskosita HTHS a ber ten kterej jí má vyšší,jinak pokud splňujou normu 507.00 oba tak je to jedno.
sponzor





23.03 2010 9:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





05.04 2010 18:36


Zdůř, mám problém. Nevím jaký olej mám dát do auta, protože bývalý majitel jaksi nenechal vzkaz o tom, co tam lil....


Jedná se o Audi A4 Avant V6 2.8 quattro* a jde mi o to, že když tam třeba naleju 5w30 a on tam předtím dával 10w40, tak aby se něco nezkurvilo?? I když jak jsem pochopil z jednoho článku na netu, tak není co by se posralo?? (ale mám delší vedení, takže jsem to možná pochopil špatně)


A nějaké tipy co tam dát, a třeba na aktuálně nejlevnější oleje máte?

Díky.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.04 2010 18:58


r0nn1e: 5w-40 /5w-30 na znacke nezalezi kym to nebude tesco tak nevadi, Valvoline, Mobil, Castrol (pozor na TXT ci ako tomu nadavaju, na ten tu uz odznelo par negativ. ) v tych vodach by som sa pohyboval
Ak chces trochu usetrit (na oleji by sa nemalo setrit) tak Valvoline, zopar pacientov nan jazdi a nestazuju si, pisni spravu uzivatelovi Jarajede, tvrdi ze predava za dobre ceny akurat ten Valvoline, tak skus u neho.
Inak tvoj motor maju SammotZdeny, Steblo napis im nech ti poslu skusenosti s olejmi
Anonymní





05.04 2010 19:15


A určitě záleží na značce? Však jsou jen 2 dodavatelé podkladu a 3 na Aditiva*, takže všecko je stejný, akorát ty ceny jsou různě odstupňované dle velikosti mediální masáže....

Jináč dík za odpověď, a 10w40 je už zbytečně moc hustej?? Hlavně v zimě??
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

05.04 2010 19:34


SCORPION:
r0nn1e: 5w-40 /5w-30 na znacke nezalezi kym to nebude tesco tak nevadi, Valvoline, Mobil, Castrol (pozor na TXT ci ako tomu nadavaju, na ten tu uz odznelo par negativ. ) v tych vodach by som sa pohyboval

SKORPION ja na txt nemôžem povedať ani pol slova do 2,0 som ho dával 12 rokov a auto šľape ako hodinky a ma už 650tisic za sebou.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.04 2010 19:57


r0nn1e: byt tebou, zustanu u 10W40. Ten olej motoru nevadi, nebude se ti tolik ztracet olej a je lepsi davat porad stejnou viskozitu, nez to pri kazde vymenen menit
Anonymní





05.04 2010 20:04


Díky, ale jde o to, že nevím co tam bylo předtím?!
Tak OK, nacpu tam 10w40, jistota je jistota.

S tím bych měl asi rovnou vyměnit olejovej a vzduchovej filtr což?

EDIT: co to plácám, vzduchovej budu měnit protože ho mám zasviněný. Předpokládám, že MANN.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.04 2010 20:08


r0nn1e:
Díky, ale jde o to, že nevím co tam bylo předtím?!
Tak OK, nacpu tam 10w40, jistota je jistota.

S tím bych měl asi rovnou vyměnit olejovej a vzduchovej filtr což?

EDIT: co to plácám, vzduchovej budu měnit protože ho mám zasviněný. Předpokládám, že MANN.


olejový se mění vždy při výměně oleje. vzduchový měním co druhá výměna oleje... tzn. 30tkm. u toho vyměním i kabinový filtr. u tvého auta bych dal 10W-40
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

05.04 2010 20:10


SCORPION: Máš v tom nějakej hokej, Valvoline je jeden s těch lepších baličů olejů.. Tam neušetříš, je dražší než ostatní.
sponzor





05.04 2010 20:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

05.04 2010 20:11


r0nn1e: Každopádně vyměň i svíce a před létem nechej vyměnit i náplň klimy a máš pokoj.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.04 2010 20:11


teo: ja nedopustim celkovo na castrol, iny tvrdia ze prave TXT im dorazilo motor
r0nn1e: na znacke nezalezi ale dal by som tam ten valvoline ten ma prijatelne ceny a ludia su spokojny
Ak chces tak kludne tam mozes davat aj 10w-40 volba je na tebe, len potom stale pokracuj v jednom type

Odporucil by som min. 5w-40 a max 10w-40 pri tom hustejsom by mal byt motor tichsi a pri starsom motore je asi lepsie dat hustejsi olej.

PS: ked sme pri tych olejoch, nedavno ma pobavil jeden clanok v ktorom pisali ze novodobe oleje su tak vyvinute ze v benzinovom motore mozu byt 30 000 km a v naftovom az 50 000 km, supnut to tak do 2,5 TDI* a skusit ci sa dozije druhej vymeny, rovno to mozu nazvat dozivotna napln, iba raz a potom menis motor
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

05.04 2010 21:25


I já v Jettě používal Castrol TXT,a i přes mé poněkud ostřejší ježdění,a lehce zvýšenou kompresi(12:1),má motor 430 000...

r0nn1e Hlavně,až budeš měnit olej,pořádně se podívej,od čeho odšroubováváš zátku!Je tu jeden člen,co vypustil olej z převodovky,místo z motoru....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.04 2010 21:37


SamotZdeny:
Je tu jeden člen,co vypustil olej z převodovky,místo z motoru....

jazvec
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

05.04 2010 21:41


SCORPION Bonzovat se nemá,ale hlásit se to musí!
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

05.04 2010 21:42


Castrol Magnatec 5W-40 , 4litry za 670 kaček. Finančně i kvalitou dost dobrý ...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

05.04 2010 21:59


SamotZdeny:
Je tu jeden člen,co vypustil olej z převodovky,místo z motoru....

Taky jsem o tom slyšel
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.04 2010 23:05


r0nn1e:
Zdůř, mám problém. Nevím jaký olej mám dát do auta, protože bývalý majitel jaksi nenechal vzkaz o tom, co tam lil....


Jedná se o Audi A4 Avant V6 2.8 quattro* a jde mi o to, že když tam třeba naleju 5w30 a on tam předtím dával 10w40, tak aby se něco nezkurvilo?? I když jak jsem pochopil z jednoho článku na netu, tak není co by se posralo?? (ale mám delší vedení, takže jsem to možná pochopil špatně)


A nějaké tipy co tam dát, a třeba na aktuálně nejlevnější oleje máte?

Díky.

Mrkni do diskuzního fóra na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sponzor





08.04 2010 23:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

08.04 2010 23:22


Záměnou 5w za 10w nic nezkazíš, jsou to plně syntetické oleje. Když půjdeš výš, tam už jsou polosyntetické a ještě výše minerální. Nemůžeš dát po minerálu synťák, protože ten uvolní nečistoty, co tam minerální nechal. U 10W je menší spotřeba oleje a motor tižší. 5w je pro nové motory i starší v dobré kondici. Hlavně jak už jsem psal je problém přejít z minerálu na synťák. To nejde. Obráceně to se skřípějícími zuby jde, ale nevím proč by to kdo dělal. Aby ušetřil grešli??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

08.04 2010 23:35


Hanys: 10w je polosyntetika

Já mám dobrou zkušenost s olejema Mobil, po doporučení do auta už jiný nedávám
Měl jsem tam Havoline, teď mám Mobil Super 2000, a motoru se to, zdá se, líbí Do předchozího sem dával Mobil Super S Turbo* Diesel, ale ten už se nedělá.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.04 2010 23:39


10w , může bejt polosyntetika ale nemusí, viskozita nemá se složením oleje nic společnýho. Ale je pravda že většinou to tak bejvá. Jinak já dávám texaco. 5w 40
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.04 2010 23:44


Normálně mě z těch termínů 'syntetika,polosyntetika,minerál' jebne..! Kua prvně si něco přečtěte a pak nebudete psát 'čičoviny'!
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.04 2010 23:49


deejayvenca:
10w , může bejt polosyntetika ale nemusí, viskozita nemá se složením oleje nic společnýho. Ale je pravda že většinou to tak bejvá. Jinak já dávám texaco. 5w 40

Stejně taj jako 5W může být olej syntetický,ale nemusí..
Třebas právě MOBIL SUPER S 10W-40 je olej 'minerální' ..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.04 2010 9:49


NOVON: deejayvenca: obidvaja mate pravdu, podla tych cisiel je vseobecne dane ze 0-5 byva plna, 10 byva polo, a zvysok mineral ALE nie vzdy to tak musi byt, existuju vynimky ako napisal novon
NOVON:
Mrkni do diskuzního fóra na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
inak toto forum je s 80 % na smiech, hlavne tie casti kde si miesaju vlastne Aditiva*
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email