Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 364 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 358
Uživatelů: 6
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

01.11 2012 20:31


Nazdar chalani. V prvom rade sa chcem spýtať kedy treba meniť hlavnú remenicu, pretože ta moja kmitá do strán asi 2mm. Neviem, možno je to ešte v normále, ale dosť mi piští aj napínacia kladka remeňa. Ked je vonku chladnejšie, tak sa to nedá vydržať. Ako zistím či je remenica ešte gut, ale treba meniť. Takisto aj ten napinak, či sa to ešte dá nejako spraviť, alebo nový...aj ked tie ceny teda nič moc. Vďaka.
nahoru

sponzor





01.11 2012 20:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

01.11 2012 20:35


remenice okolo 2500 a kladka bez tlumice okolo 6000....delal jsem to loni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

01.11 2012 20:51


No to sú krásne ceny...chcem sa ešte spýtať, či sa nedá ten tlmič úplne vyhodiť a dať tam niečo iné a na alternátor dať volnobežku...Načo v základe vlastne ten tlmič slúži ???
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.11 2012 20:55


Peter_c4: Mám vlastní test na zkoušku utrženosti řemenice. Když jí mám v ruce, tak s ní klepnu krajem o podlahu. nesmí v ní cvaknout. Na autě to lze poznat hůř, ale podobným stylem zkusit klepnout jemně šikmo do hrany řemenice. Když v ní cvakne, je jasná. Napínák řemene určitě vyměnit. Odnáší to pak řemen další komponenty přes který řemen běží. Určitě neexperimentovat s nějakými domácími pokusy o náhradu. V Ingolstadtu věděli proč to udělat takhle.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

01.11 2012 22:55


na nic nečekej a kup novou řemenici a tlumič vibraci jinak to muže mit fatalni nasledky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

02.11 2012 0:08


to ste ma nepotesili teraz....jazdim s tym uz tak 3 mesiace...pisti to ja sproste ale 200€ za hentake k*k*tiny dať ach jaj...Furt niečo furt...K tej remenici...je normállne že trošku kmita do strán ? alebo sa ma pekne rovno točiť v každom prípade?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

02.11 2012 0:25


ta řemenice ze ze dvou kusu spojena gumou.Jak ti kmita do stran tak už je to v řiti.Bud s tim nejezdi nebo to kup nove.Napiš uživateli meggy a ten ti určitě vymysli veselejši ceny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

02.11 2012 7:28


Peter_c4: neexperimentuj....ja to pisteni take prehlizel a melo to skoro fatalni nasledky.Remenice se rozpadla,znicila mi napinaci kladku a hlavne rozvody....jeste ted jsem vdecny Vlastovi,ze mi to tenkrat prijel dat dohromady...ale kdybych vymenil zavcasu jen tu remenici,mohlo to cele stat jen 2500 a ne 20 000.A to jsem jeste mel super cenu...
nahoru

sponzor





02.11 2012 7:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

02.11 2012 12:57


Peter_c4:
To že řemenice kmitá do stran (předpokládám že myslíš ve směru osy auta) je první známka zkázy motoru. Znamená to, že je povolený, nebo byl někdy v minulosti povolený ten velký šroub co drží tu řemenici u kliky a otlačilo se čelo klikového hřídele.
Jak to tak celé hezky kmitá, tak se poškodí i řemenice ozubeného řemene a také "klínek" (ve skutečnosti je to tvarový spoj pero-drážka). To se pak ustřihne a jak jednou kdysi řekl Vlasta: "motor se spontánně změní na hromadu šrotu".

Takže rozhodně nepodceňovat, vyměnit obě řemenice (ta malá stojí pár (sto)korun). Nechat zafrézovat čelo kliky, dát nové šrouby (ty čtyři co drží řemenice u sebe i ten velký co to celé drží na klice), celé to dobře poskládat a utáhnou předepsaným momentem (a bez lepidla!).

Napínák mikrořemene na A100 je bez tlumiče (resp. tlumí to třením), ale běžně stojí kolem 6.500,- (možná ho tady od někoho seženeš levněji). Ale zase tak často neodchází (díky tomu že tam není ten "poruchový" tlumič). Stačí na něm vyměnit tu kladku, popř. jen ložisko. O obou variantách toho tady najdeš v diskuzi dost i postup a vše okolo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

02.11 2012 19:45


Pokud nemáš nějak poškozen ten napínák,tak stačí na něm vyměnit tu kladku asi 800kč ,potom vyměnit tlumič vibrací asi 1700 a potom ta hlavní řemenice dá se sehnat už kolem 2500, ale nečekej jak píšou kluci.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

02.11 2012 21:00


rocky33:
Na A100 žádný (přidaný) tlumič vibrací není.

Celý napínák vypadá takhle (pružina je v něm a rozkmit to tlumí třením):
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

03.11 2012 7:00


t_kali: |Jo v pohodě já to vím že to tak u té stovky bylo, měl ji i Radar ale tady mě zmátl rok výroby jeho vozu a automaticky jsem myslel že má A6 AEL, nic v tom případě by si to měl poopravit a ujasnit co tam je , měl tu už někdo i 100 s motorem AEL. Tak dívám se do jeho garáže a má tam AAT .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

03.11 2012 9:27


rocky33:
V pohodě já jen, aby nekoupil ten tlumič zbytečně a pak zjistil, že tam žádný není

No vidíš já si zase toho roku nevšiml vůbec. Asi se chlapec přeťukl, chtěl napsat 1994 a ťukl do klávesy výše
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

04.11 2012 7:52


Ten srob co drzi rozvody je novy. Resp. 3mesiace stary odkedy mi kamos menil rozvody. Inac ta remenica kmita v osi auta vpred a vzad. Akokeby bola kriva. Inac, vymenim to aj sam, alebo to budem musie dat kamaratovi ? Treba zhodit cely predok zas ? ...a ohladom toho roku auta. Nehnevajte sa ale ja uz sam neviem co mam, pretoze ako som tu uz niekde pisal v tp mam ine podla VIN* mam totalne ine auto a na karticke STK* mam iny rok vyroby ako je v tp a aj podla VIN*. Jedine cim som si isty je ze je tam motor AAT.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

04.11 2012 8:50


no jestli mas rok 97,tak to urcite neni 100vka.,...
A predek sice musi dolu na vymenu,ale to by snad nemel byt problem,ne?Ja ho mam rozebranej behem 15 minut....
Jestli nevis co mas za model,tak sem HOD* nejakou fotku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

04.11 2012 10:17


Peter_c4:
Ten šroub nový být může, ale jak jsem psal kmitat to nesmí. Jestli to kmitá, tak je průser a okamžitě to řeš!!

Buď je ten šroub málo utažený a povolil se, nebo se to stalo někdy v minulosti a je otlačené čelo kliky.
nahoru

sponzor





04.11 2012 10:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

04.11 2012 10:46


Pro lepší orientaci tady máš foto motorového prostoru jednotlivých verzí:

Motor AAT 1. gen (Audi 100 1990-1994):

Náhled, klikni pro zvětšení.


Motor AEL/AAT 2.gen (Audi A6 1994-1997)
Bez krytu motoru:

Náhled, klikni pro zvětšení.


S krytem motoru:

Náhled, klikni pro zvětšení.



Hlavní rozdíly na první pohled jsou v krytu motoru (A6 má, A100 ne), ve vstřikovacím čerpadle (A100 má vývod zpátečky nahoru a A6 má vývod dopředu), dále pak napínací kladka mikrořemene (A100 nemá tlumič vibrací A6 ano), krytu rozvodů (A100 má zadní část plechovou a přední plastová je jakoby hranatější, kdežto A6 má obě části plastové a zaoblené), atd.
Těch rozdílů je daleko více, ale tyhle jsou na první pohled patrné.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

04.11 2012 11:30


Tady si už něco řešil a dával svoje video, pokud je to ono tak je to podle mě AAT první generace to bylo ve 100 C4.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

04.11 2012 14:49


Ano mate pravdu. AAT 1.gen. Dufam ze ta remenica vydrzi kym zozeniem druhu. Ohladom toho piskania. Moze piskat aj samotna remenica? Alebo sa mam rovno poobzerat aj po nejakej napinacej kladke alebo co tam je...? Po nastartovani je ticho a po cca 30s to zacne pravidelne piskat v zavislosti od otacok. Niekedy to az "skripe" neviem ako to popisat presnejsie. Ked pojazdim dlhsie (2-3hodiny) tak sa to stisi. Este jedna laicka otazka: Akym sposobom je pripevnena hlavna remenica na klukovke? Je potreba pri vymene nieco robit aj s rozvodovym mechanizmom?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

04.11 2012 15:10


Tak to víš že ti může pískat hlavní řemenice,kladka od napínáku ,visko ,nebo řemen pokud je už napínák v hajzlu, potom alternátor ,klimakompresor nějaká kladka od rozvodu ať už hlavního nebo naft. čerpadla musíš se mrknout na to.Takhle to budou jenom spekulace ale podle mě máš ten napínák po smrti .Tady máš návod musiš hledat:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email