Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 320 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 314
Uživatelů: 6
Celkem: 320

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

15.08 2009 15:46


Zdravým všechny příznivce a majitele vozů Audi.Jelikož mi je 19 let a nejsem technickej typ tak vás všechny poprosím o radu.Před rokem jsem si koupil svoje první auto Audi A4 sedan r.v 1996,spokojenost nade vše,,udělaj jsem nový rozvody,olej,brzdový destičky a audinka jezdila suprově..
Před dvouma měsíci nastal problém,auto začalo černě kouřit z výfuku a ztratil jse mi i výkon,když jedu 14Okmh i na rovince tak to prostě výc nechce jet a rafička pořád stojí,dříve nebyl problém skusit maximálku 180kmh.Byl jsem stím v servisu na vagu a všechno ok,řekli mi že to je normální že to kouři,je to prý nafták a nemám si stím lámat hlavu,i když má moje audina najetých 233tisíc km tak to poedle mě normální nebude,proto vás všechny prosím o radu co to může být???Předem všem děkuji.
nahoru

sponzor





15.08 2009 15:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

15.08 2009 16:35


Ahoj, měl jsem tenhle problém na srazu. Auto začalo kouřit a netáhlo, ztratilo výkon a nereagovalo. Maximálka 110 km víc ani ň. Do kopce ztrácela výkon a musel jsem přeřazovat. Po kontrole vag to ukázalo závadu na ventilu, který pouští tlak do turba. Mám 1,9 TDI* 81 kW. Ty ventily jsou tam 2. Jeden vepředu a jeden vzadu. Nakonec to byla prasklá, textilií opředená hadička a po výměně ( 20,- Kč ) to jede zase jak má.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

15.08 2009 16:48


Díky moc snad to bude ono
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 1

15.08 2009 19:42


Willy:
Ahoj, měl jsem tenhle problém na srazu. Auto začalo kouřit a netáhlo, ztratilo výkon a nereagovalo. Maximálka 110 km víc ani ň. Do kopce ztrácela výkon a musel jsem přeřazovat. Po kontrole vag to ukázalo závadu na ventilu, který pouští tlak do turba. Mám 1,9 TDI* 81 kW. Ty ventily jsou tam 2. Jeden vepředu a jeden vzadu. Nakonec to byla prasklá, textilií opředená hadička a po výměně ( 20,- Kč ) to jede zase jak má.




Tak jsi měl pravdu,ta hadička byla uplně prasklá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

15.08 2009 21:02


Jsem rád že to vyšlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.3. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 3

24.05 2012 13:30


a kde se ta hadička nachází?? nebo kterou hoši máte na mysli?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

25.05 2012 12:14


Může to být i jakákoliv netěsnost hadic, nemusí být fyzicky poškozena. Mi se povolila jenom eskapaska a jelo to jak 1.2HTP. Opravil jsem to v bílé košilce (+ chirurgické rukavice které nosím). Jednoznačně si je všechny očisti a pořádně s baterkou prokontroluj a pohýbej s nima jestli ti nevyskočí. Taky s úpadkem výkonu může mýt spojitost zanesené soustavy atd čti dotazi problém s turbem neboli jak rozdělat Turbo*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.3. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 3

26.05 2012 13:00


ok:)
nahoru

sponzor





26.05 2012 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 1

05.10 2012 0:43


tak s tim tlakem od turba jsem to taky resil vymenou hadicek i jednoho ventilu, Turbo* jsem nechal vycistit a doporucuje mi ho pretesnit ale nevim kde abych se nenechal napalit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

05.10 2012 18:35


Každý spoj musí být pevný bez jakékoliv vůle. I dírka, netěsnost, vůle velikosti 0,5mm může spůsobit problémy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 6

08.10 2012 6:35


Mám podobný problém cca při 110-120 jak kdy mi z ničeho nic vypne Turbo*, když jsem to měl cca před půl rokem rozdělané, tak to potom běhalo cajk, ale potom jsem měnil těsnění pod hlavou atp. a problém se znovu ukázal, měl jsem to všechno rozdělané a znovu složené a furt to dělá to samé...nemůže to dělat ten EGR* nebo ERG ventil? Nevím, jak se přesně jmenuje, ale hodně lidí mi o tom říkalo, že ho mám zaslepit, ale nevím kde...můžu poprosit o radu? Mám 1.9 TDI* 66 kw, díku dík ) P.S.: Turbo* po repasu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

08.10 2012 8:39


Tak zkus ten EGR* nejdřív vyndat a vyčistit. Já jsem po koupi taky hned vyndal a po 260tis co má auto natočené byl zasratý jak sviňa. Nebyl skoro průchozí. Tak jsem si stim 2hodky hrál a pořádně ho vyčistil. Pro jistotu jsem vyměnil všechny ty podtlakový hadičky, celkem vyšli asi na 600kč. Ještě si zkontroluj váhu vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

17.02 2016 19:52


Ahoj. Mne auto tiež nechce šlapať, je ako kby v nudzovom režime a všimol som si že aj dosť dymí.
Myslim že by to mohlo byť aj turbom respektivne jeho regulaciou.
Viete mi prosim poradiť kde su tie 2 ventily ktore puštaju tlak do turba ? spominal ich tu Willy.
popripade mi viete poradiť kolko barou má to Turbo* tlačiť ?
- ide o A4 B5 81kw AFN

Dakujem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

17.02 2016 21:10


Hoj. Willy píše "Nakonec to byla prasklá, textilií opředená hadička a po výměně ( 20,- Kč ) to jede zase jak má." Z toho vyplývá abys se podíval na všechny vzduchové hadice a pořádně! A když si budeš na 99% jistý že je soustava těsná tak je minimálně potřeba to Turbo* vybrat ven a dát mu očistu. I když budeš mít hadice vizuálně popřípadě tlakem odzkoušené nezapomeň na nové eska-pásky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

20.02 2016 18:06


Dakujem Za radu. Hadičky mam odskušane tlakom, su v poriadku.Tak už miostava asi len te 2 ventily ktore puštaju tlak do turba - len neviem kde su a ako ich skontrolovať.Tiež neviem kolko bar má Turbo* tlačiť aby som vedel tento problem vylučiť. A4 B5 81kw AFN
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

25.10 2016 21:45


Zdravim.
Ma niekto skusenosť s touto riadiacou jednotkou ?
Je možne že mi ju na STK** poškodili ?
Ide o to že požadovyny tlak aj aktualnni tlak turba je stale tych 0,89 . a topri volnobehu a aj 4000 otačkach.
Viete poradiť čim to može byť a čo sa s tym da robiť ?

Rozmyšlal som čo by sa stalo keby som mechanicky odpojil reguklaciu turba
a Lopatky zafixoval v polohe aby Turbo** davalo maximalny vikon
Je to možne aby motor takto fungoval ? v podstate by to Turbo** bolo niečo ako u 66kw motoru ktory nema regulaciu

Dakujem
nahoru

sponzor





25.10 2016 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2019
Příspěvků: 21 | Témat: 1

17.04 2019 22:33


ahoj nedavno sem koupil audi A4 B5 1.9 TDI* 66kw motor AHU rok 97
ma tedy náke mouchy jako třeba budu měnit ramena brzdy atd.......ale co mě zaraží je že mi take pada výkon(vypiná Turbo*)tak čtu čtu a čtu a čistim čistim čistim.některé věci už tu byli zminovany hadičky podtlaky solenoidy ale ja si všiml že mám odpojený EGR*(ne zaslepen ale jen odpojený a vlastně stoho solenoidu nebo elektroventilu jak se říka čumí jen tři hadice co nikam nevedou ted myslím ten pod turbem u chladiče nejsem si jist ale tuším že jde o N75 a ten by měl být připojen k filtru ovladat Turbo* druhý za mtorem nejspíš N18 nebo N239 by měl ovladat EGR* a mě jde jen hadička s vývěvy do toho ventilu za motorem ten myslím je ten N239 stoho vede hadička do filtru další do turba a jedna do řídící jednotky a auto vrčí jede akorad při zatěži vyřadí Turbo*.

otázka č1:nemáte to někdo nafocené?
otazka č2:ten uplně odpojený ventil u chladiče plechoveho vzhledu je nebo není N75
otazka č3:jak ten ventil proměřit a zjistit jestli je fungční(netuším proč ho kdo takle natvrdo vyřadil s provozu)
otazka č4:má nebo nemá A4 1.9TDI s 66kw s roku 87 podtlakovou krabici kterou take ve svem voze nevidím

take nevím jaké hadičky koupit nekde sem čet že většinou to je 3-5mm takže je dobrý koupit jen 4mm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2019
Příspěvků: 21 | Témat: 1

22.05 2019 16:35


Opravdu nikdo nevíte jak to má být zapojené
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email