Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 326 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 2
Celkem: 326

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 12

14.08 2008 23:02


hojec nevi nekdo jestli jde chipnout a6 4b motor 2.4 rok 1999 nebo nakym jinym sbusobem zvisit vykon ?
nahoru

sponzor





14.08 2008 23:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.08 2008 23:17


u 2.4 to nemá smysl ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

15.08 2008 9:21


Zkus radsi mrknout sem:
http://audiklub.cz/forum/tema/12316
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

15.08 2008 13:31


určitě to smysl má,protože motor půjde líp do otáček, vyrovná se křivka kroutícího momentu,sníží se spotřeba a zvýší se výkon zhruba o 15koní a dát k tomu KN filtr,tak to určitě bude znát...jestli máš pár chechtáků navíc tak do toho jdi...taky se na to chystám...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

15.08 2008 13:37


Tady něco je ,takže kdo tomu trchu rozumí tak Ti řekne,určitě čipovat...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 12

16.08 2008 11:48


super dik moc
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.08 2008 15:52


root:
u 2.4 to nemá smysl ...


Na to jsi prisel kde ty mudro? U 2.4 a 2.8 doporucuji chip, spotreba jde o litr dolu, dynamicka je uhlazenejsi, auto reaguje odspodu lepe...

U 4 valcu atmosferickych je to o nicem, to souhlas...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.08 2008 15:59


Lumpiq:
Definuj "uhlazenější", "odspodu" a "lépe"

Není to spíš subjektivní potažmo zbožné přání? Ale nezkoušel jsem, takže jen říkám podle sebe, že nějakých 10koníků navíc není podle mě na té váze skoro poznat.

A co emise s tím litrem dolů?
nahoru

sponzor





18.08 2008 15:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.08 2008 19:37


Ne u 2.4 je to vyzkousena vec...2.4 jsem mel rok a neco, mel jsem tu moznost okostovat s a bez chipu dve vedle sebe...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.08 2008 19:45


Lumpiq:
Inu dobrá, pokud jsi vyzkoušel a můžeš doporučit, tak nic nenamítám
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.08 2008 20:09


Zarizoval jsem chip u Bitpoweru pro 10 lidi, tehdy i pro Jabu s 2.8, zkouseli jsme to pred a po na stejnem aute a rozdil docela. Samo ze ne jako u turba. Hlavni vyhodou chipu u atmosferaku V6 je spotreba, litr dolu je znat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.08 2008 20:11


Lumpiq:
Jak to hnulo s emisema? O 2.4 uvažuju jako o možném nástupci.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.08 2008 12:27


Emise nevim, ale selska logika mi rika, ze kdyz jde spotreba dolu u benzina, je to zapricinene lepsim spalovanim (stoichiometrickym pomerem) a tudiz i mensi emise. U dysla ano, tam bych rekl, ze s chipem rostou emise, staci se podivat na nachipovane cervene cervene I, co mu leze z vyfuku za humus. Ale to je jen muj dohad a spekulace.

2.4 je dobra volba, asi nej benz. motor, co jsem kdy mel. Samo, neni to zadny setrilek, ale svezeni je kralovske - zadne kvrdlani radickou, skemrani o vykon pri predjizdeni. Kecy o tom, ze to je slaba verze 2.8 vubec neposlouchej. Jednak to tvrdi lide, co tyto motory nikdy nemeli, za druhe 2.8 jsou jen Q (jeste jsem nevidel bez Q), zatimco 2.4 povetsinou predohraby - vykonove se to srovna. Fyzicky jsou az na jednu kladku/remen uplne stejne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.08 2008 13:13


vidis, me sem na servis jezdej dve 2.8 v predohrabu. jedna manual druha tiptron
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.08 2008 14:29


dle mého názoru 10% navýšení výkonu u 2.8 = 19PS bude znát
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.08 2008 15:06


vlasta:
vidis, me sem na servis jezdej dve 2.8 v predohrabu. jedna manual druha tiptron


142kw? to sou veci..kdyz sem pred dvouma rokama schanel A6, nikde jsem 2.8 predohrab nenasel, same Q a vetsinou tiptron. Ma to nekdo tady na klubu?
nahoru

sponzor





19.08 2008 15:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

20.08 2008 20:31


Lumpiq:


142kw? to sou veci..kdyz sem pred dvouma rokama schanel A6, nikde jsem 2.8 predohrab nenasel, same Q a vetsinou tiptron. Ma to nekdo tady na klubu?


pár jich je, ale je fakt, že většina je Q
já jsem prozměnu z tý druhý strany, 2.4 Q


z klubu třeba A6Petr
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email