Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 4
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

02.03 2012 8:11


Ahojte,

chtěl jsem Vás zase o něco poprosit, jde o tyhle věci:

1)Potřeboval bych podrobné informace o tom, jak sundat olejovou vanu a vyčistit uvnitř to sítko. Jsem bohužel mechanik amatér, takže bych potřeboval takovej "návod pro blbečky" jako tady ty šrouby povol a potom sundej ..... a taky by mě zajímalo jestli je to nějak složité a zaslouží si to kvůli tomu automechanika, nebo bych to mohl zvládnout.

2)Olejové čerpadlo - včera, když jsem jel delsí trať tak mi na dvojku a trojku někdy kolem 2000ot/min jakoby zacukal motor, pár takových jemných cuknutí. Tady na foru jsem četl, že tyto cuknutí může dělat právě slabší olejové čerpadlo. Nenapsal by jste mi někdo návod na to jak ho alespoň otestotvat? Nerad bych nějak poškodil motor.

3)Nevím jestli to s tím úplně souvisí, ale vždy po prudším ubrání plynu to auto cukne také takové cuknutí jako by mu šel benzín, ale už by neměl a dělá to tedy hlavně při ubrání plynu.


Pokud by jste někdo věděl nebo s tím měli už skušenost prosím napište mi své poznatky.

Díky a Audi zdar

Bery
nahoru

sponzor





02.03 2012 8:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

02.03 2012 18:46


Nevím jak to je u Tvojí Audiny... já mám A4 1.9 TDI*, a musel jsem při výměně vany povolit celou přední nápravu a nechat ji viset na šroubech a i tak to byl ježek v kleci vanu vytáhnout. Nikdy více! Určo bych se s tím nesral sám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

05.03 2012 9:37


No ja prave nevim jak slozity to je a jeste ke vsemu mam Q. Tak nevim...nemate nekdo skusenost primo s 1.8T ???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

05.03 2012 18:31


Co se týče toho cukání při ubrání plynu mám stejný problém. Bohužel jsem ještě nepřišel, čím to je. Je to nepříjemné. Pokud plyn ubírám plynule, tak je to v pohodě. Nevím jestli to souvisí s tím cuknutím, ale když přeřazuji na vyšší rychlostní stupeň a nevyhraji si se spojkou, tak přeřazení je doprovázeno takovým bouchnutím. Byl jsem u jednoho chlápka co děla do diferenciálů a ten mi říkal, že diferál je v pohodě. Kardán by měl být také v pohodě, ale když zařadím zpátečku a pouštím spojku, tak mě něco cvaká u převodovky a myslím, že to bude mít s tím cukáním a boucháním něco společného. Možná silentbloky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

06.03 2012 8:18


No tak to máme společný problém, přesně jak říkáš. Taky mě napadly silentbloky, ale bohuzel nevim kde a kolik jich je.

A jak poznam ze dif a Kardan* jsou v poradku...?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

07.03 2012 7:45


Tak a je to v prd...
Včera jsem se rozjížděl na křižovatce a na jednicku, dvojku i trojku to auto cukalo...prostě vteřinu jelo a pul vteřiny nejelo.
Ale jen v nižších otáčkách kolem 3000ot/min to už zase je v pohodě.

Tak já nevím, nemůže to být třeba palivový filtr?Nebo špatný katalizátory...?

Nenapadá Vás něco?

Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

11.03 2012 17:21


Stále laboruji...zkoušel jsem těsnost hadic a ty jsou v pohodě. Už nevím, čím by to mohlo být. Po rychlé puštění plynu si dvakrát cukne. Je to závislé na teplotě. Jakmile jedu se studeným autem, tak to plynule ubere ale po cca 5 km se to objeví. četl jsem i škodovácký fora, kde řeší stejný problém. Jeden to vyřešil zapalovacím modulem...už jsem zoufalí. Nenapadá někoho, čím by to mohlo být. Auto jinak jede dobře, akorát tohle škubání mě rozčiluje. Nemůže to být např řídící jednotkou, která ubere plyn rychle a ne postupně. Dá se to nějak nastavit přes diagnostiku?? Díky za reakce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

13.03 2012 11:28


Copak se s tim nikdo z Vas nesetkal???

prosim poradte nam neco...

Dikec
nahoru

sponzor





13.03 2012 11:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

13.04 2012 0:22


Už si problém s cukáním vyřešil??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

13.04 2012 8:40


Bohužel ještě ne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2008
Příspěvků: 34 | Témat: 9

21.04 2012 22:44


Ahoj zkus odpojit konektor k snimači proudění vzduchu.Když to přestane je v háji váha vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

21.04 2012 23:59


Aho panove tak jsem to dal do servisu a uvidime co reknou deuji ya radz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

22.04 2012 19:29


Tak to jsem zvědavý, co ti řeknou. Taky se s tím v blízké době chystám do servisu. Už jsem bezradný. Jinak váhu vzduchu jsem odpojil, motor naskočil a po 2 sekundách padly otáčky a motor hebnul. Zkoušel jsem to ještě 3x a to samé. Váhu jsem připojil zpět a motor naskočil a běžel normálně. Tak nevím, jak to ostatní dělají, že po odpojení váhy motor normálně šlape.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

05.05 2012 12:57


Už to máš opravené?? Co ti řekli v servisu?? Já se snažím ještě laborovat, ale myslím si, že to bude v elektronice (nastevení vstřiků nebo něco okolo toho). A s tím já nic nezmůžu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

15.05 2012 11:17


??????
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

15.05 2012 22:36


Takze dnes jsem si to vyzvedl u elektrikare a rikal ze byla spatna vaha, ale pry za 15let co to dela se nesetkal s takovou zavadou : vaha ukazovala vic nez skutecnost a vstrikovaci ventily byly otevreny az na 5ms normlane pry jsou tak na 1-1.5ms podle zatizeni.

Jinak cukani pri prudkem ubrani nebo pridani plynu nezmizelo, ale ted jeste pujde k mechanikovi na vymenu retezu mezi vackami a hydr.napinaku tak se mrknu na Kardan* jestli neni nejak vylitanej...

Zatim
nahoru

sponzor





15.05 2012 22:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

18.05 2012 10:28


Díky za odpověď. U mě to cukání nebude mechanická věc (aspoň si to myslím), protože v zimě, když jsem jel ráno do práce, auto jelo prvních 5 km naprosto normálně (bohatší směs) a jakmile se trošku víc ohřálo, tak to začalo cukat. Váhu jsem měřil přes VAG a vypadá, že je v pořádku. Vstřiky by to mohli dělat...

Tobě to cuká i když auto je studené??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

20.05 2012 18:43


Jo to cuká při každým i jemným přidáním nebo ubrání plynu.Ale třeba když jedu rychle 100km/h a zrychluju a najednou uberu, tak pokud neuberu úplně pomalinku tak to cukne celým autem, jak kdyby bylo někde něco volnýho ale když se to točí je to ok nevím nějaký vůle nebo tak, ale snad tu najdu diskusi o quattru, ještě mi někdo říkal silentbloky, ale nevím jak poznat jestli jsou dobré nebo ne a jaký všechny by se měnili, nevíš o tom něco ...

Děkuju
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email