Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 472 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 468
Uživatelů: 4
Celkem: 472

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

03.01 2012 23:38


bafi3464: O tom ani neuvažuj pokud nechceš měnit převodovku.Doporočuju se podívat na DP je tam o tom hodně dlohé vlákno.Výsledek js ve většině případů shodný,po pár tisících v pytli ložisko na hlavním stromečku.Je je jen pro ty neumdlévající chiptunery co s tím chtějí závodit.
nahoru

sponzor





03.01 2012 23:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 23:41


pasa:
bafi3464: O tom ani neuvažuj pokud nechceš měnit převodovku.Doporočuju se podívat na DP je tam o tom hodně dlohé vlákno.Výsledek js ve většině případů shodný,po pár tisících v pytli ložisko na hlavním stromečku.Je je jen pro ty neumdlévající chiptunery co s tím chtějí závodit.
) to néééé , neuvažuji , jenom jestli to někdo skoušel jsem chtěl vědět Já moc experimenty rád nemám a myslím jsi že se to ani nevyplácí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 9

03.01 2012 23:45


No co mě tam ještě zaujalo , že jeho životnost je cca 250 000 km , tak u auta kolem 200 000 je to realná šance na výměnu , ne ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

03.01 2012 23:53


Antracit: 81 kW v B6 vubec neni, davala se jen do B5.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

04.01 2012 6:41


Lumpiq:
pak tu byl u me vasa s nachipovanou v Q taky to nebyl zadny rychlik, co me povozil do kopcu..


jj kopce pěkný
neříkám že to bylo bůhvijaký letadlo, ale na to že to jezdilo na těžkých 18" kolech z S8 to jelo pěkně

podle mě je 96KW TDI* do B6 nejlepší volba v naftě, 1.9 77kW je na A4 slabá
2,5 V6 mi přijde těžká na předek (neochota zatáčet) a pomalá reakce na plyn. řad. 4 vál půjde vždy líp do otáček. Na dálnice bude asi lepší 2,5 V6

ad quattro*: přijde mi že auto otupí skoro o jednu výkonovou třídu dolů, spotřebu zvedne o cca litr, ale jízdí vlastnosti jsou v určitých situacích lepší (prudký výjezd ze zatáček, voda, sníh atd), ale pro paní/a co jezdí v davu s ostatnímy ráno do práce a jednou za rok na hory je úplně k ničemu
v některých situacích bude mít jízdní vlastnosti horší vyplývají z větší váhy vozu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

04.01 2012 8:47


Řekl bych že to asi není o váze ale o zrátách a odporu na tom Q o čemž vypovídá i ta větší spotřeba.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

04.01 2012 12:51


jasně na spotřebu a dynamiku, ale měl jsem spíš na mysli hmotnost v zatáčkách a při brždění spolu s rotující hmotou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.01 2012 13:51


taky si myslim, ze 2x naprava = 2x ztraty/odpor, ktery musi motor prekonavat...

nejakych 100-150 kg na vic neni az tak znat zase podle me, aby se to tak projevilo...
nahoru

sponzor





04.01 2012 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 242 | Témat: 1

04.01 2012 21:54


Mike100:
jj, moje chyba
četl jsem jeden post, kde bylo psáno o B6 a nad tím 81kw, ale nebyla tam souvislost
překouknul sem se, nejsem motorizaci jednotlivých řad 100% kovanej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 129 | Témat: 19

07.04 2012 19:41


Jsem pročetl o tomto motoru kde co a mám ještě jeden dotaz. Mám těsně přede koupí 1.9TDi 96kW, ale 5ti kvalt. Je to ve spolehlivosti a provozu horší než 6ti kvalt? Mám se raději poohlédnout po 6ti kvaltu (pak z jakých důvodů prosím) nebo na mé ježdění (každý den v pracovním týdnu jen cca 100 km, plus víkendy, takže týdně cca 900 km) a jednou v měsíci o víkednu k tomu 600 km po dálnici. Dík předem za rady.
Naposledy upravil U-Sepp dne 07.04 2012 23:15, celkově upraveno 2 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 6

07.04 2012 19:47


nejsem si jistej,ale mam pocit,že v 1.9 TDI* 96 kw 5tikvalt neni,jen 6ti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.12. 2009
Příspěvků: 333 | Témat: 45

07.04 2012 21:47


Já mám 5ti kvalt 5 dopředu a zpátečka..

Jinak 6sti rychlostní měli problém s převodovkami protože často odcházeli.
5ti kvalt vydrží hoddně ale spojka hlavně douhmota dostává záhul...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 129 | Témat: 19

07.04 2012 23:19


Díky za názor Karle. Ví někdo, proč dělaly do stejného motoru - 96kW 130 PS 5ti a 6ti kvalt?

Četl jsem opakovaně Tvé názory na 5ti kvalt, Karle, který máš, a dost jej vychvaluješ, tak proto o něm taky přemýšlím. Bohužel jiný názor někoho s pětikvaltem jsem tu snad ani neviděl...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

08.04 2012 8:50


Moja 1,9tdi 96kw 6 rychlostna, quattro*
-najazdenych 280 tis km
- sptrotreba v meste pod 7litrov, mimo mesta s kombinaciou horskeho prechodu a dvoch miest (martin a Zilina) a dialnice na letnych gumach predpisovou rychlostou 5,2litra priemer. dlhodoby priemer (i jazda v zime, na zimnych gumach) 5,6litra/100km
- 6 rychlost je urcite fajn, pri 110 mam 2000otacok, je lepsi komfort koli hlucnosti pri vysich rychlostiach
- aby som len nechvalil, caka ma vymena spojky a dvojhmoty. Predbezna cena so sach je 500eur(i s robotou)
- akceleracia si vsimama zavisi i od nafty ktoru natankujem a teploty motora. Jedna vec je ci je mozne sa takto santit na nasich cestach (neustale kolony, radary) a na druhej ked sa nalozi auto. Avsak neviem posudit ako vplyva odchadzajuci zotrvacnik (tiez som raz zaznamenal v zime za studena trasenie auta) a spojka na prenos krutiaceho momentu

DOteraz co citam tak PD 1,9 TDI* rocnik 2002 su vynikajuce motory, s dobrou trvacnostou a spolahlivostou.

Ti ktori radia upustit od Q by ma nepresvedcili. Pekny priklad tejto zimy ked som sa kvaril dvakrat do tyzdna cez tri horske priechody v kalamitach a ked som mal raz pozicane ine auto s prednym tak po 3h som bol cely spoteny ako z nejakeho hororu. Neustale som trpol ci sa rozbehnem, ci vyjdem maly kopcek predo mnou, atd... :/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 82 | Témat: 1

08.04 2012 9:20


kralik_j:
Moja 1,9tdi 96kw 6 rychlostna, quattro*
-najazdenych 280 tis km
- sptrotreba v meste pod 7litrov, mimo mesta s kombinaciou horskeho prechodu a dvoch miest (martin a Zilina) a dialnice na letnych gumach predpisovou rychlostou 5,2litra priemer. dlhodoby priemer (i jazda v zime, na zimnych gumach) 5,6litra/100km
- 6 rychlost je urcite fajn, pri 110 mam 2000otacok, je lepsi komfort koli hlucnosti pri vysich rychlostiach
- aby som len nechvalil, caka ma vymena spojky a dvojhmoty. Predbezna cena so sach je 500eur(i s robotou)
- akceleracia si vsimama zavisi i od nafty ktoru natankujem a teploty motora. Jedna vec je ci je mozne sa takto santit na nasich cestach (neustale kolony, radary) a na druhej ked sa nalozi auto. Avsak neviem posudit ako vplyva odchadzajuci zotrvacnik (tiez som raz zaznamenal v zime za studena trasenie auta) a spojka na prenos krutiaceho momentu

DOteraz co citam tak PD 1,9 TDI* rocnik 2002 su vynikajuce motory, s dobrou trvacnostou a spolahlivostou.

Ti ktori radia upustit od Q by ma nepresvedcili. Pekny priklad tejto zimy ked som sa kvaril dvakrat do tyzdna cez tri horske priechody v kalamitach a ked som mal raz pozicane ine auto s prednym tak po 3h som bol cely spoteny ako z nejakeho hororu. Neustale som trpol ci sa rozbehnem, ci vyjdem maly kopcek predo mnou, atd... :/


tiez mam 1.9TDi 96kW ale chip na 114kW. spotrebou som sa v zime drzal niekde okolo 4.8 az 5.2 podla stylu jazdy. casto chodim smer zilina juh co su min. dva horske pechody. v meste sa drzim na 6.5 az 7.0. siesty prevod stupen tam chyba hlavne na dialniciach. pri okresnych cestach je pri 90 - 110 km/HOD* asi zbytocny.

mam predohrab takze neviem porovnat Q nakolko som snim ani raz nesiel ale ani s mojou som nemal problem vyskrabat sa na sturec v kalamitach. uz navam vyhody Q ale co clovek nema to mi nechyba.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

08.04 2012 10:29


kralik_j: ty mas vazne spotrebu ve meste pod 7l s quattrem?!!!
nahoru

sponzor





08.04 2012 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2011
Příspěvků: 49 | Témat: 1

08.04 2012 11:38


ako som pisal, jazdim po BB, kde je ten priemer okolo 7l

v priemere BB-Povazska je tych 5,6litr
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

08.04 2012 12:29


Tak to jsem zvedavy na nazory ostatnich, ptz ja se dostanu pod 7l na dalkovce a ve meste i 8-9l
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.7. 2009
Příspěvků: 82 | Témat: 1

08.04 2012 23:08


zatial rekord ZA -PD


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

09.04 2012 7:18


žádnej zázrak máš mrtvý segmenty na tom maxidotu a tak tam ta jednička před čtyřkou neni vidět. má tam být 14.4 ted vážne jezdim chvilkz s 1.8T Q a je to opravdu mnohem línější než dvoukola, moje rada zní koupit naftu a nachipovat....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2012
Příspěvků: 31 | Témat: 5

09.04 2012 11:34


ja mam 96kW 5 kvalt bez Q..mám ho sice len 5 dní ale zatial spokojnost. Na studený ide ticho, kod motora AWX... Spotrebu neviem, lebo nemam PC ale oproti Golf 3 1,9 TDI* 81kW kde som mals priemer 4,2 je to viac
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 6

10.04 2012 7:54


remša:
nejsem si jistej,ale mam pocit,že v 1.9 TDI* 96 kw 5tikvalt neni,jen 6ti.
jak tak čtu,tak je.no ještě jsem se s pětikvaltem v 96 kw nesetkal.aspoň jsem zas o něco moudřejší
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.9. 2011
Příspěvků: 219 | Témat: 8

22.04 2012 23:22


Hezké a bezporuchové auto. Vlastním Audi A4 1.9TDI quattro*. Spotřeba 5,6l/100km. Pravidělně měním olej a jezdím slušně. Zatím žádná investice už tři roky...jestli nepočítám odřený přepínač, spínač okna atd ...jen spokojenost
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email