Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 329 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 8
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

31.03 2012 8:55


Zdravím, tak sem si obědnal přídavný palubní přístroj, abych mohl kontrolovat tlak oleje. Nejsem si tak uplně jist kam to čidlo mám namontovat, nebo jestli by šlo vyměnit za to co mi spíná mazací kontrolku, ale pak je tu problém jestli ta kontrolku bude pak pracovat správně.

Další co mě napadlo: vymontovat originální spínací čidlo na olej a dát tam nějaký t-kus nebo Y-kus, ale nevím kde ho mám sehnat, zda se to vůbec prodává.

Další způsob je že na internetu prodáváj mezikusi pod filtr oleje. Toto řešení se mi zdá být takové prostě takové nevěřil bych tomu moc, a navíc je to celkem drahé.

Nějaké info kde bych ten T/Y kus sehnal? Nebo mám říct kamarádovy aby nastartoval soustruh?

//edit jinak je to pro 2.5 TDI* 5-ti válce
nahoru

sponzor





31.03 2012 8:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2008
Příspěvků: 41 | Témat: 3

31.03 2012 19:49


já jsem kdysi koupil budík tlaku oleje, tuším výrobce eqqus a tam se místo čidla tlaku oleje namontovalo jejich čidlo (taková větší baňka) a to mělo vývod jak na budík tak na původní kontrolku a všechno fungovalo dobře ... pokud máš k budíku čidlo s vývodem jen pro něj nezbývá než nejakej ten T-kus ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

31.03 2012 19:55


proč nekoupíš origo budíčky přídavné ? nicméně mělo by to být že vyměníš origo čidlo za to tuzingové
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

03.04 2012 11:01


přece každé auto má jiné tlak oleje, nebo je to stejný u všech? a to čidlo na tu mazací kontrolku se spíná při určitém tlaku, nebude mi to dělat nějakou neplechu v elektrice?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

04.04 2012 8:35


právě to čidlo co jsem k tomu dostal je jenom snímač tlaku má jeden vývod právě na ten tlak, jinak není v audině třeba nějaká záslepka někde? že by se to odmontovalo a švihlo tam?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.04 2012 8:54


Kluci a k čemu je dobré mít v autě budík s tlakem oleje?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

04.04 2012 9:49


Michal.K: třeba abys viděl, kolik Ti to maže?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

04.04 2012 9:56


třeba se může stát že ti ta spínač prostě přestane fungovat a ted se něco stane a seš v prdeli, a když máš i tlak, tak už je míň pravděpodobný, že by ti obě čidla odešli naráz a navíc je to pěkný a vím kolik mi to maže
nahoru

sponzor





04.04 2012 9:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

04.04 2012 10:03


Michal.K:
Kluci a k čemu je dobré mít v autě budík s tlakem oleje?

k čemu sou zákony když existují pistole ?
prostě tlak oleje, teplota oleje, dobíjení jsou docela potřebné udaje
minálně u motoru u verzí co se tváří sportovně
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

04.04 2012 10:31


sem docela háklej na motor, když tam slyším nějakej jinej sebemenší zvouček tak hned jdu po tom, a prostě chci mít pod kontrolou všechny údaje )) Jinak už mi někdo řekne jesli tam není někde další místo na čidlo nebo musím použít rozdvojku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.04 2012 10:40


Jako argument, že to líp vypadá beru, ale...

honzaban: K čemu to při řízení jako pořebuješ vědět? (neřeknu při diagnostice závady, ale při jízdě?).
Buď to maže a je to OK, nebo to nemaže dostatečně a třeba odstanit závadu (ale to Ti řekne i kontrolka). Změnou jízdního režimu to nevyřešíš...

Ricman666: Jako fajn, ale pochybuji, že se na ten budík budeš každých 30 vteřin dívat, abys postřehl, že najednou padla ručička a stihl zareagovat do té doby, než dojde k poškození motoru...

Krysar: Jako souhlas, u nějakého sportovního speciálu bych to ještě chápal.
Ale jednak, on tu mluvil, že "je to pro 2.5 TDI* 5-ti válec", což je sice vydařený a skoro nesmrtelný motor, ale sportovně se tedy ani netváří...

P.S. Já nechci rýpat, jen se normálně ptám...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

04.04 2012 10:57


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

mno problém bude asi svazek
ale A6 měli přídavné budíky
- teplota oleje
- dobíjení
- hodiny


100 c4
měli
- teplota oleje
- tlak oleje
- hodiny

prdel je že doutník měl všechny
- teplota oleje
- tlak oleje
- dobíjení

takže sehnat budíček a čidlo tlaku z kila c4 plus svazek z zkusit to natáhnout
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

04.04 2012 15:40


já už to mám zabudované do sloupku řidiče, ještě mi kámoš ten sloupek i s tím držákem budíků komplet potáhne novím tapecem, takže to bude vypadat, jako by to tam bylo, navíc elektriku mám pořešenou, tlak turba mi funguje, budíky se zapínají společně se zapalováním a stmívání osvětlení na přístrojovce spolupracuje s osvětlením budíků. Navíc sem předělal budíky na komplet červené podsvětlení aby ladilo s palubovkou. Jediné co mi schází je zapojit jenom to čidlo na tlak oleje, tak se ptám, jestli tam není třeba nějaká volná záslepka.

Michal.K: jinak věř tomu, že na budíky čumím víc jak na cestu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2009
Příspěvků: 457 | Témat: 16

04.04 2012 16:31


nejsem si jistej jak je to u TDI*, ale moje oba pětiválce mají dvě olejový čidla nad sebou. V případě že je budík na tlak, tak je to horní čidlo jiný a je připojen k němu. Asi tak ve zkratce.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

04.04 2012 16:49


takže buď si musím opatřit někde tu rozdvoju, nebo adaptér pod filtr(cca 800,-) a nebo čidlo se spínačem kontrolního tlaku který stojí něco málo kolem 1500,- ..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email