Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 2
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

21.11 2011 0:48


Zdravím vás, chcel by som sa opýtať, či má niekto skúsenosti s týmito katalyzátormi
http://www.sportovniautodoplnky.cz/performance-kat [zkrácená url] (boli spomenuté v staršom threade). Ešte by ma zaujímalo, ktoré z nich potrebujem ako malý Katalyzátor* a veľký. Prípadne mi skúste odporučiť nejaké iné (nie originál, ale ani najlacnejšie univerzály). Katy sú vykuchané, ale ten zvuk je strašný . Ide o auto A4 3.0i ASN, quattro*, Tiptronic*. Ďakujem za rady.
nahoru

sponzor





21.11 2011 0:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

21.11 2011 1:08


ešte jedna otázočka, môžu vykuchané katalyzátory spôsobovať biely dym z výfukov na voľnobehu? (nech je motor zohriaty akokoľvek a teplota takmer tiež akákoľvek, ide na voľnobehu z výfukov biely dym), vďaka
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

21.11 2011 4:43


a vodu Ti neberie?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

21.11 2011 7:47


to som nepostrehol, že by bralo. Keby áno, tak čo to môže byť? Je tam šanca, že nebudú presne nastavené rozvody, alebo to by robilo viac problémov? ďakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 2

21.11 2011 23:47


To, že sa parí z výfuku neustále voda značí na 90% odídené tesnenie pod hlavou.V mojom prípade sa katy rozpadli a následne vykuchali, ale ten momentálny zvuk je otrasný. Na konci výfuku mi pravidelne kondenzuje voda s olejom a mám zvýšenú spotrebu oleja.
S tými katmi som bol v špecializovanom servise ABA v Bernolákove, kde mi povedali, že univerzálne katy nieje problém navariť, stálo by to dokopy cca 250€, lenže do katu je vložená Lambda*. Preto by trebalo zohnať katy, kde je závit na nasadenie lambdy, poprípade tú lambdu umiestniť pred Katalyzátor* (rozumej kopa zvárania, dopasovania a roboty okolo toho). Taktiež mi poradili, že by som mohol pohľadať použité katy z audi a6 alebo a8, nakoľko aj tie sa robili s motorom ASN.
Nakoľko pri manuálnej prevodovke mal motor ASN ešte aj predkaty, tak je to ešte komplikovanejšie v mojom prípade, preto rozmýšľam, že predkaty sa nahradia vlnovcami alebo lešenárskou trubkou, aby tam výfukové plyny zbytočne necirkulovali. Ty našťastie tento problém nemáš, nakoľko s Tiptronicom boli na výfuku len dva katy.
Rozvody to v tvojom prípade nebudú, nakoľko by ti motor išiel nepravidelne, nemal by si výkon, kontrolka elektroniky motora by ti neustále blikala, a aj diagnostika by ti to ukázala. Keď vyriešiš katy, tak by bolo vhodné vymeniť aspoň riadiace lambdy, nakoľko už budú opotrebené a pokiaľ sú dlho vystavené vodným parám, tak zoxidujú a neukazujú presne, čo v konečnom dôsledku zvýši spotrebu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 2

21.11 2011 23:57


Počul, že vraj firma profituning vie odstrániť kontrolu katalyzátorov softvérovo, tzn, že softvérovo odpojí zadné lambdy a kontrolka motora zhasne.

Inak čo sa týka toho tesnenia hlavy, tak jedno stojí v autokelly takmer 200€ a to je strašne moc, ak počítam, že by som rovno vymenil obe strany + práca servisu. Viem si ale objednať z USA tesnenie pod hlavu, ktoré by ma vyšlo na 40€/kus + poštovné, lenže je to na motor AVK, ktorý sa do USA dodával. V autokelly píšu, že to tesnenie je na ASN a AVK rovnaké, preto by som sa chcel spýtať, či niekto neviete zistiť, či je tesnenie pod hlavu u motorov ASN a AVK rovnaké alebo nie.
P.S.: Inak nežere ti to auto nadmerne olej? Tzn cca 1l/1000km alebo podobne? Lebo mne sa katy najprv zaniesli olejom a pomaly rozpadli, preto som musel vykuchať.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 2

22.11 2011 0:01


No a som si spomenul, že v Modre je firma AMA, ktorá sa špecializuje na výrobu výfukov na mieru. Tento týždeň sa tam idem opýtať, či nevedia ako vyriešiť ten problém s katalyzátormi a umiestnením lambdy. Dám vedieť, ako som dopadol.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

22.11 2011 0:03


ďakujem za info.
no a práveže mám aj ja 2 katalyzátory na jednej strany, jeden malý, predkatalyzátor a druhý štandardný veľký. Stalo sa mi to, čo nejednému z fora, rozpadol sa malý, zapchal aj veľký a auto nešlo.
Všetky problémy vznikli, keď mi pripchalo jeden kanálik na mazanie vačky a zodralo mi ju (jednu). Potom sa zosypalo všetko za tým, tj Lambda*, katy a teraz tá biela para z výfukov. Momentálne som bez katalyzátorov, ale ten zvuk je fakt zlý, rád by som to nejako vyriešil. Ale rozmýšľam, asi 2x (za 10tis km) sa mi stalo, že mi pri predbiehaní začala blikať kontrolka motora, obmedzilo výkon, na diagnostike to ukázalo vynechanie zapaľovania 2. radu valcov, niekedy aj prvého. Môže to byť aj tým, že keď mi to mechanik vykuchal, nechal tam celé prázdne katalyzátory (resp obaly) a v nich cirkuluje vzduch a sem tam to urobí problémy so zapaľovaním? Stále sa mi nedarí nájsť schopného a cenovo prijateľného mechanika, ktorý by sa do toho trošku viac vyznal
nahoru

sponzor





22.11 2011 0:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

22.11 2011 0:06


a nadmernú spotrebu oleja nemám, dolieval som olej 3x, akurát v trochu divných intervaloch, že napr 7tis km nič, potom si vypýta, dolejem pol litra, o dva dni znova pol litra (zrazu ho je zas menej) a potom mám zas dajme tomu 5tis km pokoj.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.11 2011 0:23


Odbloknut to vedia aj ini
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 2

22.11 2011 0:52


No to, že mi niekedy pri predbiehaní, alebo prudkej akcelerácii začne blikať kontrolka motora, to sa mi stáva tiež. Na diagnostike píše, že 2há rada valcu vynechavani zapalovani - sporadická. Môže to byť aj cievkami zapaľovania, i keď predchádzajúci majiteľ vravel, že ich menil, ale jedna stojí 50€ a pred predajom investovať 300€ do auta sa mi nejako nezda. Inak pokiaľ chceš šikovného mechanika, tak odporúčam autoservis Flexia. Nachádza sa na starej vajnorskej v BA, kúsok od predajne autokelly. Robí mi tam kamoš a fakt sa vyzná. On mi vie vyriešiť katy a lambdy za 400€, lenže akosi prednejšie musím vyriešiť tú spotrebu oleja, inak by som nehľadal lacnejšiu alternatívu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 2

22.11 2011 1:15


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Toto som našiel na googli. Je to z veľkej británie a cena za keramický je do 200€ aj s DPH, len aká kvalita, značka? A či to posielajú v rámci EU?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.3. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

22.11 2011 12:02


no som zvedavý, ako to nakoniec poriešim, lebo rád by som to dal do super stavu, len je to finančne náročnejšie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 1

19.02 2012 13:33


Takze k veci....
Som na konci celej kalvarie katmi lambdami a cievkami a to vsetko so sebou suvisy.
Pekne postupne.
Ked diagnostika pisa, ze Katy su KO, tak su. Na 90% to plati.
Aj Automat aj manual maju dve katalyzatory. Je aj predkat aj velky kat. Predkat je vyhrievany a je kontrolovany lambdami. Velke katy nie su kontrolovane, kedze lambdy sa nachadzaju este pred nimi.
Rozdiel medzi katmi manual a automat je rozmer katov. KEdze automat zabere viac priestoru, rozmery katov musia byt mensie a su aj drahsie.
Najprv sa rozpadaju predkaty a casto im prraskne aj obal. MNe sa stalo oba. Aktualne mam predkaty vonku s prazdnou vlozkou a a katy na lavej strane mrtve. Najlecnejsie riesenie:
Kedze prazdne puzdro predkatov robi zlu cirkulaciu a pri spatnom tlaku neprijemne veci, treba to robit nasledovne.
Komplet nove potrubie bez predkatov, pruzny diel treba dat pred velke katy a a potom velky kat. Pozor pri automate na rozmer katov. V tomto pripade ale musite odstavit Lambda* kontrolu v RJ. Ja to mam urobene. Odvtedy mam nizsiu spotrebu.
Uplne original riesenie je dat tam nove kat. potrubie s pred a velkymi katmi. Na manual to stoji cca.500 na obe strany a na automat je to az 900-1000€. Na e-bay su to celkom kvalitne.
Moje odporucanie. Nove potrubie bez predkatov, dat nove katy, univerzalne, alebo sportove, alebo nejake V6 katy okolo 3.0 obsahu z koncernu. Napr. 3.2 FSI* alebo 2,8 V6 a odstavit lambdy.
Cievky:
Ked vypisuje vynechavanie zapalovanie, tak to nie su katy, halvne ked uz predkaty ani nie su. Cievky na tom aute odchadzaju pravidlene a niektore nove origo cievky su od vyroby vadne, ako sa to preukazalo aj u mna. Aktualne mam vymenne vsetky cievky a problemy s trhanim a vynechavanim vykonu su prec. KEd vam to n ehadze iskru ani nezapaluje, to potom zatazi aj katy a preto odchadzaju. Zial jedina choroba tych motorv.
Co sa tyka bieleho dymu. KEd ten dym je biely a nie sivy a okamzite rozplynie tak to je kondenz. A4 3.0 ma hrube kovove vyfukove potrubie, kym sa to cele vyhreje a vypari to potrbuje cas. Aj mne to robi no po 5-10 km uz to nie je a poznamenal som to len v zime. Keby nieco, tak mi napiste na slovenskom audi-klube. Nick je tiez M@te.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.06 2018 16:01


Zdarey chlapy, nemáte někdo kontakt na kolegu M@te: z přízpěvku výše ?
Potřeboval bych s nim probrat dtaialy té závady.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 2

17.03 2021 15:43


Zdravim kontak na M@te?vdaka
nahoru

sponzor





17.03 2021 15:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

17.03 2021 16:06


162kw: je to 9 rokov dozadu...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

17.03 2021 16:27


162kw (17.03 2021 14:43) orig:
M@te

M@te (19.02 2012 12:33) orig:
Keby nieco, tak mi napiste na slovenskom audi-klube. Nick je tiez M@te.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 2

17.03 2021 17:16


Na slovenskom neni nic, a tu neviem ako poslat spravu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email