Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 269 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 266
Uživatelů: 3
Celkem: 269

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 8

03.02 2012 18:09


Zdravím Vás pánové, jak složité pro laika je výměna žhavících svíček v A6 3,0 TDI* 2006 165kW. A jak se dají poznat které odcházejí.
nahoru

sponzor





03.02 2012 18:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

03.02 2012 18:19


Není to nikterak složité.Stačí napojit na diagnostiku a podívat se na motor,pokud bude nějaká špatná tak se uloží chyba do paměti závad a napíše který válec to je.Výměnu je třeba dělat za tepla (ohřátý motor) svíčky jsou přístupné pod plastovým krytem motoru a to směrem od středu k hlavám.Je nanich nasazená gumová fajfka docela drží tak opatrně sundat a vzít malou golu s prodlouženým oříškem M10mm a delším nástavcem a opatrně povolit vyšroubovat a vyměnit.Montáž opačným způsobem a nedotahovat to nakrev ale s citem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 8

03.02 2012 18:25


Ptám se právě proto že se mě zhostila panická hrůza poté co jsem oddělal plastový kryt motoru a viděl jsem co všechno zajímavého by se tam dalo rozebrat . Nic nepokazím když vyměním všech šest pro jistotu? Ráno jsem už poslal do věčných lovišt baterku. V Jeseníku - 26 a žhavilo to asi 2 vteřiny tak jediný co mě napadlo je že jsou v pr.... svíčky.
Zitra zkusím. Díky za info.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

03.02 2012 18:28


To je normální že to žhaví tak krátce je to common rail ten nepotřebuje žhavit dlouho. Spíš bude chyba ve špatný naftě.
Nech to nejdřív napíchnout na diagnostiku a uvidíš jestli jsou dobrý nebo špatný tam se to ukáže hned.
Podle výsledku bych teprv rozhodoval zda měnit nebo ne.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

03.02 2012 18:32


ALE pri -26 by to malo zhavit dlhsie aspom 4-5 sekund
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 8

03.02 2012 18:34


No do nafty jsem nalil Aditiva*. Naftu beru na Agipce, ale v dnešní době co benzinka to jiná nafta a benzín. A v našem kraji si zase nemůžeme tolik vybírat kde budeme tankovat. Buď Agip nebo Benzina. Ale jak říkám žhaví max. 2 sek.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

03.02 2012 18:40


Prvně to nech diagnostikovat pokud je něco špatně tak ti napíše.Žhavky se daj koupit v kelly buď bosch nebo beru oboje se pohybují cenově okolo 55Okč kus ale to se mrkni podle motoru na jejich stránkách.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 8

03.02 2012 18:46


Už mám koupené NGK tak uvidím co řekne vag. Kdyžtak schovám na horší časy.
nahoru

sponzor





03.02 2012 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

06.02 2012 21:58


Ukáže vadné žhavky i vag u C5 ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.02 2012 22:07


ninasek:
Už mám koupené NGK tak uvidím co řekne vag. Kdyžtak schovám na horší časy.
A jak víš jestli máš keramické či normálni na 3.0 TDI*??Objednával si doufam dle VIN*....
Naposledy upravil Satas dne 06.02 2012 22:08, celkově upraveno 1 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

06.02 2012 22:07


gab79:
Ukáže vadné žhavky i vag u C5 ?
Ne!A jak to startuje s novou tryskou a sladenym čerpadlem??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

07.02 2012 12:56


ninasek:
... V Jeseníku - 26 a žhavilo to asi 2 vteřiny ...

Čidlo teploty motoru?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 8

08.02 2012 8:11


Tak 4 žhavící svíčky byly špatné. Vyměnil jsem všechny a dnes ráno bez problému startuji.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

08.02 2012 18:21


Tak vidíš, a jak to šlo celkem v pohodě ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2007
Příspěvků: 76 | Témat: 8

09.02 2012 8:03


No po pravdě přístup jak k penězům.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

09.02 2012 13:23


Satas:
Ne!A jak to startuje s novou tryskou a sladenym čerpadlem??

startuje líp, jezdí parádně

starty jsou lepší, ale furt to není ono (na brnk)...mám už slabší baterku a hlavně jenom 70Ah. Nabil jsem jí a je to lepší...myslím, že žhavičky budou KO.
nahoru

sponzor





09.02 2012 13:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

22.07 2012 20:08


Panove,jak poznam,zda mam keram. zhavice???

Ted jsem narazil na toto - cituji Dieselpower... -

Servisny manual nepozna ziadnu chemikaliu na uvolnovanie tychto zhavicov - len pokus uvolnit zhavič silou 20Nm. Ak tato sila nestaci na uvolnenie tak vyrobca prikazuje zhavič nevymontovavat ale demontovat hlavu valcov a zhavič uvolnit mimo motora - mohla by totiz padnut keramicka cast do valca

Realita je vsak taka - diagnostika hlasi vadny zhavič čislo 1 a 6 - t.j. v kazdej hlave jeden - pri demontazi zhavicov silou mensou ako 20Nm vyjdu vonku bez problemov vsetky zhavice - tie ktore diagnostika hlasi ako dobre vyjdu vonku neposkodene - tie ktore hlasi diagnostika ako zle vyjdu von oba polamane - auto ma 2 roky a 4 mesiace od predaja a najazdene 140000km.

V aute su namontovane keramicke zhaviče fy Bosch - tie uz nie je mozne objednat - vyrobca ich uz hned v nasledujucom modelovom roku nahradil zhavičmi kovovymi fy BERU - keramicke neobjednate ani v autorizovanom servise - musite ich nahradit kovovymi - pred tym nez vsak zapnete zapalovanie musite zmenit software v RJ motora lebo kovove zhavice su riadene inak ako keramicke.

Vysledok je taky, ze ak dojde v dosledku prirodzeneho opotrebenia keramickeho zhaviča k jeho znefukčneniu tak je velka pravdepodobnost ze sa keramika ulomi a padne do spalovacieho priestoru a tymto vam znici motor. Firma Audi Vam vsak ziadnu zaruku neuzna.....Myslim si ze pouzitie keramickych zhavicov v tomto motore bola konstrukcna chyba, ktoru defacto vyrobca nepriamo priznal tym ze hned v dalsom modelovom roku zmenil typ zhavicov za kovove.
Inak predbezna cena opravy v AUDi je 70000SKk. Velmi pekna cena za vymenu zhavicov....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

22.07 2012 22:54


patper: Ja som sa pytal na zhavice priamo v Audi asi pred mesiacom ci dvomi, dal som im VIN* cislo, hodil do pocitaca a povedal: Neviem ake su tam zhavice, mozu tam byt take alebo take, treba to rozobrat. Ak by boli keramicke a chcel by som normalne, tak flashnutie software stoji 40 eur.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

22.07 2012 23:29


Aha, diky za info
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

28.07 2012 10:06


Tak mam take vymeneno Slo to prekvapive dobre

Jeste se zeptam - jak jsou cislovany valce u 3.0 TDI*??? Konkretne kde je treti valec?
Dik Pat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

28.07 2012 23:20


Ake zhavice si tam mal, ake si dal a co ta to vyslo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

29.07 2012 10:45


Ahoj
byli tam BERU a dal jsem D-POWER NGK - daval jsem si je sam a sehnal jsem 6ks za 800,-
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

29.07 2012 10:53


patper:
Tak mam take vymeneno Slo to prekvapive dobre

Jeste se zeptam - jak jsou cislovany valce u 3.0 TDI*??? Konkretne kde je treti valec?
Dik Pat

1 válec je z pohledu do motorovýho prostoru na straně spolujezdce (co je filtr box) od chladiče směrem vzad tudíž třetí je u přepážky před pylovým filtrem a číslování na druhý straně jde stejným směrem vzestupně zase od chladiče k přepážce.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

29.07 2012 11:06


Diky
nahoru

sponzor





29.07 2012 11:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.11. 2011
Příspěvků: 61 | Témat: 15

29.07 2012 21:04


patper:
Ahoj
byli tam BERU a dal jsem D-POWER NGK - daval jsem si je sam a sehnal jsem 6ks za 800,-


to si kde kupoval take lacne ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

29.07 2012 21:23


Tak to by aj mna zaujmalo lebo tu chcu okolo 30€ za kus
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

29.07 2012 22:38


Neprehanaj, cena je 24 eur. Ak mas niekoho kto je regnuty v Elite, pripadne sa regni a ta cena pojde mozno na takych 20 eur za kus.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

30.07 2012 0:18


Ja kupoval na VW-foru ....

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

30.07 2012 10:43


Ahoj, dokázal by někdo prosím sehnat origo žhav.svíčky na 2.7 TDI* BPP ? Díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

03.08 2012 10:53


Takže vymena prebehla bez problemu 1ks po 13€ NGK ale stare boli ešte dobre ale pre istotu som vymenil cas vymeny asi 15 minut ale pristup na chuja.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email