Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 319 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 1
Celkem: 319

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

01.06 2008 4:32


Jedná se o motor 2.7 BiTurbo* 195kw (AGB)Jde špatně zařadit zpátečka a druhý rychlostní stupeň, a celková tuhost řazení je trošku větší. Lze to jen seřídit? Je mi jasné, že je potřeba to vidět spíš rozhozené, ale než se bude do něčeho takového pouštět, tak bych byl rád, zda už někdo takové problémy neměl, a nevyřešil nějakou maličkostí.

Jinak spojka už má také své léta za sebou, takže možná je to v souvislosti s ní (při přeřazení, je cejtit občas ráz, ale silentblok motoru a převodovky vypada OK, a při hodně velkém zatížení při extrémním rozjezdu spojka někdy proklouzne.)
nahoru

sponzor





01.06 2008 4:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 9

01.06 2008 21:18


Mám to podobný... spojku mám docela fest tuhou a nedávno se mi stalo že dvojka mi tam nešla dát vůbec... musel jsem zastavit a pak jsem jí tam krásně dal. Ale většinou mi jde zařadit dobře... jenom v tom víc jakoby "cvakne"

Mechanik říkal, že to je na výměnu spojky, když jde ztuha. Prej to ani neni drahý ale oprava je na dýl.
Naposledy upravil Laddys dne 01.06 2008 21:25, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

01.06 2008 21:22


U me to take neni ze by to slo vylozene spatne, nesmis tam tu dvojku rvat, a chvilinku pod tlakem pockat, (par setin ale neni to proste hladkej prubeh)

a zas takovej buran ze bych ji tam narval vsi silou nejsem... jen si rikam cim to, jestli staci vymenit synchron na prevodovce treba, nebo jen seridit, nebo uz jsou vykloktany zuby co ja vim... jak to funguje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 9

01.06 2008 21:28


nevim no... moc ti v tom neporadim... chce to servismana nějakýho.

Ale já jsem takovej ten typ, že dokud to funguje tak ať to funguje. Až se to vysere, tak pak do opravny. (jak s čim samozřejmě )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.07 2008 14:15


heled a nemas nahodou zmknuty defend lock ze tam nejde zaradit ? )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.07 2008 14:26


SpeedyS4:
Kolik s autem najezdíš? Taky mi dělala lehce problém dvojka a zpátečka, ale jak jsem začal teďkom v létě hodně jezdit, tak problémy zmizely
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

17.07 2008 14:39


Jezdim s nim denne....takze v tom problem take nebude uz jsem se s tim smiril
nahoru

Anonymní





17.07 2008 16:47


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





17.07 2008 16:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

17.07 2008 16:50


neprosmejkava, jedine pokud ji trosku podrzim v otackach napr pri rozjezdu abych trosku usetril Kardan* tak zacne v tu chvilku klouzat ale to je celkem i pochopitelny.

Kazdopadne spojka, nebo Kardan* uz maji asi nejlepsi leta za sebou, pokud spojku nepodrzim pri prerazeni zhruba v pulce nez se vyrovnaji otacky... tak je cejtit "ráz" jakoby nějaká vůle... nevim jak to poradne vysvetlit...
nahoru

Anonymní





17.07 2008 17:10


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

17.07 2008 17:12


taky se chystam an vymenu, preci jen 180k najeto uz ma a kdo vi kdy spojku kdo menil.
nahoru

Anonymní





17.07 2008 17:28


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

17.07 2008 22:41


tak vidim ze v tom nejsem sam....me se zas nekdy stane (ale kdyz stojim) ze mi jde sptatne zaradit jednicka....a zpatecka tam taky nejde uplne lehce...u te zpatecky bych to jeste bral ta se celkove radi tak nejak u vseh aut trochu jinak nez ostatni rychlostni sptupne.....ale staci kdyz jedu napr rychlosti 10 km/h tak tam jednicka skoci jak po masle....a uz se mi tak 2x stalo ze pri prerazeni sem dostal takovou mensi ranu do ruky.....ale dival sem se oleje je v prevodovce dosti..tak nevim ze by to melo nejakou souvislost se spojkou..????
nahoru

Anonymní





17.07 2008 23:10


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

17.07 2008 23:15


zlatý slova avatara. oleje měnit, pochopitelně ztrácejí používáním na svých vlastnostech. a ctít výrobce, snaha o "vylepšení" něčím na první pohled kvalitnějším, se nemusí setkat s pochopením ze strany mechanismu. když to vypouštíte po dlouhý době, je to jak špinavá voda. a nepředstavitelně to smrdí
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

18.07 2008 1:30


zase kdyz reknou celozivotni napln tak celozivotni ne:)

co jsem se ptal tak se nazory v tomto docela rozchazeji, na co se vrtat v necem co funguje...par lidem se to pak i vysypalo, tezko rict. V tomhle nevim, zda vymenit nebo ne.
nahoru

sponzor





18.07 2008 1:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

18.07 2008 1:36


speedy, už jsem to tady rozebíral několikrát. zkus se zamyslet, a pak mi řekni jedinej případ, kdy se nějakej mechanismus poškodí následkem výměny olejový náplně za novou. která má vlastnosti a specifikaci předepsanou výrobcem. to je ale hovadina, co? když se něco vysype po výměně oleje, tak to bylo načnutý už před ní, ta výměna to maximálně víc zviditelní. ale nikdy nezaviní. opakuju, pokud se použije to, co se použít má. nebo si vážně myslíš, že olej v převodovce je na věky? viděl jsi ho někdy vypuštěnej po deseti, dvanácti letech? by bylo zajímavý ho dát do nějaký zkušebny, jaký má vlastnosti...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

18.07 2008 1:40


to je mi jasny...ale problem je ze ja tohle sam delat nebudu a nevim o nikom, komu bych v tomhle mohl duverovat. Kdyz se na to vrhnu sam, tak uz vidim jak diferak nebude tesnit atd. ale souhlasim s tim ze asi napln po 10 letech nebude fungovat tak jak ma. Ale ono kdyz vidim jakej je provblem na me auto sehnat pomalu i desticky...jakej v tom maj bordel.. nevedej zda to hledat pod A4 nebo S4, vsude to znacej jinak a maj jeste pomalu tri druhy a verze vseho mozneho...takze tohle je hlavni hledisko, ktere me od toho odrazuje
nahoru

Anonymní





18.07 2008 13:03


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

18.10 2011 19:18


tak jak , nějak se to vyřešilo , pomohla výměna oleje ? popr vymena oleje z 6 kvaltu ?
nebo byl v haji synchron ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 112

18.10 2011 21:48


už si to nepamatuju

měnil jsem olej v převodovce, i spojku,...auto bylo pul roku rozhozene, motor mimo, pak se to slozilo se vsim novym .... a bylo to ok

nevim jestli pomohl olej, nebo spojka (ale spis bych to videl na spojku) jak to jde pres zuby olejem to uz asi nebude nikdy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email