Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 8
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 6 | Témat: 3

12.07 2011 13:01


Zdraviiim.
Kluci a holky, viete mi poradit olej do 7-stupnoveho multitronicu ?
Rozhodol som sa ho vymenit po 100 000km. Filter uz mam.
Do tiptronicu sa odporuca DEXTRON iii, ale nie som si isty, ci sa hodi aj do multitronicu. Kazdy servisak radi nieco ine, ako keby to nikto presne nevedel...
Dakujem za kazdu radu.
nahoru

sponzor





12.07 2011 13:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 3

13.07 2011 21:40


Já mám sice jen 6-st. Multitronic*, ale co vím tak filtr je uvnitř převodovky a dá se vyměnit jen rozděláním celé převodovky - tudíž se nemění.
Jinak olej jsem si nechal měnit zde www.kaps.cz dobrý přístup kvalitní práce.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.6. 2011
Příspěvků: 16 | Témat: 1

13.07 2011 22:30


a kolko prosim ta stala ta vymena oleja???ja mam 6.st Tiptronic* asi-)))) ale to bude asi jedno.dakujem..
nahoru

Anonymní





13.07 2011 22:40


Me stala vymena oleje v multitronicu ve firme KAPS v kojetine 3100kc , meli zrovna nejakou akci Odkud jsi ze slovenska? ten kaps je docela blizko hranic.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.07 2011 1:12


Multitronic* ma iny olej ako Tiptronic*, co sa tyka vlastnosti aj farby. Ten Dextron ani nahodou, ani do jednej ani druhej. Farba oleja cervena.
Multitronic* 6 a 7.st.ma olej po 20e /aspon u nas/, meni sa cca 5ltr...Filter ako bolo uz spomenute je v strede prevodovky, nemozno vymenit bez de-montaze a rozobratia jej samotnej.
Tiptronic* 5.stupnovy ma iny olej ako 6.stupnovy.
5.stupnovy potrebuje napr.Mobil ATF* LT 71141, minimalne originalne balenie je 20ltr, 1ltr su rozlievane a ani boh nevie, co tam je, comu napoveda aj velmi nizka cena na nete. Farba oleja zlta.
6.stupnovy potrebuje ZF Lifeguard 6, balenie takisto minimalne po 20ltr, 1ltr ako som napisal vyssie.
Alebo kupit original belenie v audi, olej do 6.st.Tiptronic* A6 3,0tdi stoji pre zaujimavost v AUdi u nas v MT 53,70eur, proste katastrofa
Lifeguard 6 je olej ziarivo zlty, original balenie BG055005A2
Lifeguard 6+ je olej ziarivo modry ,original balenie BG055162A2
Lifeguard 8 je olej ziarivo zeleny
Naposledy upravil lubomt dne 14.07 2011 8:45, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

14.07 2011 2:21


lubomt: nevím kde jsi přišel na to že mobil ATF* se nedělá v 1 ltr balení?! Kupuju ho už několik roků.
S tím ZF nemám zkušenosti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.07 2011 3:02


anry30:
lubomt: nevím kde jsi přišel na to že mobil ATF* se nedělá v 1 ltr balení?! Kupuju ho už několik roků.
S tím ZF nemám zkušenosti.

Ale nebodaj... Ale asi si zle cital... Mobil vyrobca olejov nevyraba mensie balenie tohoto oleja ako 20ltr bandasku, chapes uz? Kolkokrat to tu musim este napisat? Mensie balenia su rozlievane oleje vraj zo suda alebo 1000ltr nadoby. Zavolaj importerovi a uvidis! Vsimni si laskavo obal litrovky, je strieborny, vsak? A vies aky ma byt original? Odpovedz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

14.07 2011 7:39


jistě že se olej dělá i 1L balení, ale ne od Mobilu...tam je to opravdu od 20L

Pošli VIN*, napíšu ti správnou VW normu podle které seženeš správný olej
nahoru

sponzor





14.07 2011 7:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

14.07 2011 8:00


JJ je stříbrný. Originál zabalený. Chceš mi snad tvrdit že pokud si koupim 20l ATF* a 1l ATF*, tak je to jiný olej i když jsou etikety stejné?? Proč by to výrobce dělal? To by byl sám proti sobě, protože to co by bylo ve vnitř nesouhlasilo by s obalem, to by závánělo pěkným prúserem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.07 2011 8:25


anry30:
JJ je stříbrný. Originál zabalený. Chceš mi snad tvrdit že pokud si koupim 20l ATF* a 1l ATF*, tak je to jiný olej i když jsou etikety stejné?? Proč by to výrobce dělal? To by byl sám proti sobě, protože to co by bylo ve vnitř nesouhlasilo by s obalem, to by závánělo pěkným prúserem.


Boze,boze, nehnevaj sa, ale dobre si precitaj este raz co som napisal. 1ltr balenia "vraj" rozlieva uz nejaky predajca, co to ponuka. Vyrobcu ako MOBIL do toho netahaj. Po lopate - nejaky predajca kupi olej v 1000ltr nadobe a ten porozlieva do 1ltr baleni , popr.si to da niekde urobit. Ci je tam uz tento olej a nie napr. ATF* 320, to uz Ty ako kupujuci nevies. Mozno je a mozno nie je. Takze preto vyrobca ako taky uz nemoze rucit za tento olej. Ked si pozries aj oleje ATF* 320, ATF* 330, ATF* 3309, vsetky maju rovnaku 1ltr nadobu a iba inu etiketu.
20ltr bandaska a takisto 200ltr /je tam 208ltr oleja/ sud maju rovnaku farbu - bordovu /je to nieco medzi tmavo cervenou a hnedou/. Ja kupujem iba tieto a teraz prechadzam na sudy. A propo - rozpravame sa stale o ATF* LT 71141. Inak aj 3309 a ostatne menovane maju tuto farbu balenie od Mobil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 6 | Témat: 3

14.07 2011 11:09


V AUDI mi povedali cenu 22 bez DPH za liter oleja. Spolu ide do mojho 7 stupnoveho multitronicu 7,7l oleja, cize treba kupit 8 litrov.
Hydraulicky filter mam uz kupeny, ten ma stal 32€ po zlave 35%, staci uz len zistit presny typ oleja. V AUDI to totiz nechcu prezradit, co je pochopitelne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

14.07 2011 11:27


THX: kdyby jsi cetl tak jsem ti psal at posles VIN*, ja ti poslu co tak je za olej, je jasne ze v audi ti to nereknou, to by byli sami proti sobe.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.07 2011 11:47


6 aj 7 st ma rovnaky olej... Z hlavy neviem cislo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

14.07 2011 18:19


G 052 180
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

14.07 2011 22:54


Meggy:
G 052 180

G 052 180 A2 , tak ako pise Meggy,toto je cele oznacenie. Pre vymenu Ti treba 4 až 5ltr. Preplachni aj chladice,maly zboku, velky chladic a hadice, teda cely chladiyci system oleja. Napr.naftou. Potom po naliati oleja vymazat zavady a nanovo adaptacia prevodovky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.07 2011 7:22


lubomt: se pleteš, pouze G 052 180

A2 znamená jen balení
nahoru

sponzor





15.07 2011 7:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

15.07 2011 8:20


Meggy:
lubomt: se pleteš, pouze G 052 180

A2 znamená jen balení

Ok, to je tym, ze ja ho kupujem priamo vo vacsich baleniach, nie cez audi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 3

17.07 2011 20:01


vanDit: můžeš mi napsat, kdy jsi měnil olej v tom Kapsu?? Já ho měnil před 2 lety za 6000 Kč a teď mě to čeká znovu.
nahoru

Anonymní





17.07 2011 21:06


Majlan:
vanDit: můžeš mi napsat, kdy jsi měnil olej v tom Kapsu?? Já ho měnil před 2 lety za 6000 Kč a teď mě to čeká znovu.


26.3.2010 , jestli chces ofotim ti sem zitra fakturu , mam ju v aute v prihradce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 3

18.07 2011 20:23


vanDit: Díky, věřím ti
Já jsem si ji dnes taky vyhledal a je ze dne 26.6.2009 a cena...6545 Kč Jsem zvědav jaká bude cena pro rok 2011 až tam pojedu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2014
Příspěvků: 17 | Témat: 6

31.12 2014 4:07


JAKY OLEJ PROSIM DO MULTITRONICU a kolik?
GEC 6st.bez sport. VIN*.WAUZZZ8E53A360832 A4 B6 2.5TDI
-G 052 180 ?Jak zde pišete?už sem s toho na prašky ...prosim pomoct!dík!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

31.12 2014 8:59


atomi2 (31.12 2014 4:07) orig :
JAKY OLEJ PROSIM DO MULTITRONICU a kolik?
GEC 6st.bez sport. VIN*.WAUZZZ8E53A360832 A4 B6 2.5TDI
-G 052 180 ?Jak zde pišete?už sem s toho na prašky ...prosim pomoct!dík!


G 052 180 - 7,7 litru je náplň

300,- / litr od SWAGu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.01 2015 2:44


Staci Ti 5ltr, ale pokial to chces menit sam alebo dat niekomu, kto sa tomu poriadne nerozumie,riskujes poskodenie prevodovky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2014
Příspěvků: 17 | Témat: 6

01.01 2015 13:25


DĚKUJI ZA ODPOVĚDI A VŠEM PŘEJI MNOHO ŠTASTNYCH KILOMETRU V NOVEM ROCE 2015 !
JINAK JEŠTE K MEMU PROBLEMU ...KOUPIL JSEM AUDI A4 2.5TDI ROK 2003 S MOTOREM A PŘEVODOKOU BEZ PŘEDKU A INTERIERU A Z MÉ 1.9 TDI* quattro* BOURANE NA ZADEK JSEM VŠE PŘEHÁZEL A POSKLADAL ALE JA MĚL MANUAL A TOHLE JE AUTOMAT A PŘEVODOVKA MĚLA ZE ZHORA POVOLENOU TU KRABICKU ZREJMĚ RIDICI JEDNOTKA TAKŽE JSME SI NEBYLI JISTÍ ZDA JE V PORADKU ALE VŠE VYPADALO ORIGO TAKŽE SE TO DOTAHLO A VYPUSTILI JSME Z NI OLEJ ZE HO VYMĚNÍME...MECHANIK TVRDIL ZE JE TO Tiptronic* DSG* TAK JSEM KOUPIL ORIGINAL OLEJ DSG* OD AUDI ZA 18EUR LITR A NALILI TAM 8 LITRU OLEJE ALE NEJAK TO PRY NEMOHLI ODVZDUSNIT NEBO CO TAK JSEM ZACAL ZJIŠTOVAT CO VUBEC MAM ZA PŘEVODOVKU A CO STIM...ZJIŠTENÍ JSOU PŘEKVAPUJÍCÍ A MECHANICI BEZRADNÍ
TED JSEM SE KONECNĚ DOPATRAL CO TAM PATRI ZA OLEJ, ZE TO JE Multitronic* A JAK POSTUPOVAT PRI TE VYMĚNĚ S TIM ODVZDUSNĚNÍM A TEPLOTOU OLEJE A MUSIM TO NĚJAK SKUSIT DAT DOHROMADY ...MOŽNOST TO NĚKAM ODTAHNOUT DO SERVISU NEMAM,TAKZE UVÍTAM JESTE JAKOU KOLIV RADU...PŘEDEM diky v3em
nahoru

sponzor





01.01 2015 13:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.01 2015 14:48


To teda boli odbornici...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 0

12.02 2015 0:21


Chtěl bych se zeptat - o víkendu když jsem kontroloval dokumenty jsem zjistil, že olej v převodovce mam přejetej asi o 7000 km, tak jsem byl dnes v audiservisu a v něm mi po hodině čekání šéfmechanik oznámil, že moje auto je příliš starý než aby se jim zabejvali, že je to pro ně riskantní. Vzhledem k tomu, že bydlim v Paříži tak je pro mě nejlepší řešení si koupit vag, olej, plničku a udělat si to sám, protože francouzským mechanikům už vůbec nevěřim a do čech se mi to nechce riskovat s tim jet. otázka zní, jetli postup co jsem tu našel je správný, viděl jsem totiž tady na foru tvrzení o jiných teplotách. mám audi a6 2003 Multitronic* :

Demontujte ATF* výpustnou zátku „A“ s tisícihranem -3357- a vypusťte ATF* olej.
Zašroubujte ATF* výpustnou zátku. Utahovací moment 24 Nm
Demontujte ATF* inspekční zátku „B“.
Do závitu ATF* inspekčního otvoru „B“ našroubujte spojovací díl na ventil plnícího zařízení pro převodovky CVT* VAS 5162.
Otočte ventil ve směru k plnící hadici – spodní šipka. ATF* olej vtéká do převodovky.
Naplňte převodovku nejméně 4.5 .. 5 litry nového oleje ATF*.
Nastavte volící páku do „P“, nastartujte motor a nechte motor běžet ve volnoběžných otáčkách.
Vozidla od modelového roku 2005: Nastavte volící páku do „P“ a sešlápněte plynový pedál, aby se krátce otáčky motoru zvýšily nejméně na 2.500 rpm.
Demontujte VAS a namontujte zpět zátku „B“
Nechte motor běžet v „P“ a kontrolujte teplotu.
Jakmile ATF* dosáhne teploty 35°C, demontujte inspekční zátku „B“.
Když demontujete ATF* zátku, vždy vyteče přibližně 5cl ATF* ven z vnitřní trubky pro hladinu oleje.
Jestliže ATF* pokračuje ve vytékání skrze ATF* inspekční otvor trubičkou pro hladinu oleje až do doby naž teplota oleje dosáhne 40°C, tak množství oleje je OK.
ATF* inspekční zátka musí být opět uzavřen jakmile ATF* teplota dosáhne 45°C. (v zemích s teplým klima 50°C).
Pokud teplota ATF* překročí 45°C, příliš mnoho oleje odteče, protože olej vlivem
zvyšující teploty expanduje. V tomto případě je množství náplně v převodovce
NEDOSTATEČNÉ.
Pokud žádný ATF* nevytéká inspekčním otvorem, jakmile teplota dosáhla 40°C,
proveďte doplnění ATF*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.02 2015 7:36


Tak o Paríži viem tiež svoje. Daval som koncom roku pred sviatkami renovovanu prevodovku do A6 3,0tdi. Chalam isiel do roboty hned zaciatkom jsnuara, prevodovku doviezol do Pariza do autorizaku, kde mal svoju A6 s poskodenou prevodovkou. Tam mu cca po 2 tyzdnoch povedali, ze ma vadnu RJ prevodovky (co som mimochodom este nikdy nemal u 6hp19) auto mu opravene odovzdali az vcera. Prizom diely po objednani chodia vzdy do druheho dna. Drahy servis, pomaly, katastrofa. Hanba...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 0

12.02 2015 9:28


no, fakt mě včera docela rozhodili, proto jsem se rozhodl to radši risknout sám než to nechat dožít. Prosimtě co si myslíš o tom návodu co jsem tu našel, jsou tam správné ty teploty? Je to docela akutka, do práce a z práce denně jezdim přes 60km... Zatim ta Převodovka* nikdy nezazlobila
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2014
Příspěvků: 17 | Témat: 6

21.02 2015 5:37


Tak jsem udelal vse jak je v popisu a prevodovka stale netaha..zadna zmena...nemuze to byt tou jednotkou co je prisroubovana na prevodovce?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

22.02 2015 22:21


Ahoj odkud jsi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email