Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 5
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

13.03 2008 20:17


Zdravím

Už delší dobu mi nefunguje budík teploty oleje, nejspíš to bude čidlo.
Stálo v Anglii 14 liber, v Čechách říkali přes čtyři sta, takže stejný...

Rád bych ho vyměnil, ale nevím, kde ho hledat . To se pak mění blbě, že

Motor 2,8 142 kW ALG.

Chtěl jsem naformátovat řídící jednotku po odpojení baterky, ale Petan tvrdí, že to chce mít všechny čidla v cajku, jinak to stejně nebude ono.
Už mi leží měsíc v kastlíku, tak bych to tam konečně šoupnul, naformátuju a snad se i volnoběh ustálí.

Od tý doby, co mi na Vánoce dělali LPG*, tak jsem to neformátoval...Takže bych potřeboval zabít víc much a stojí to teď na tom čidlu...

Máte někdo případně zkušenost na co si dát pozor apod.?

Díky moc
nahoru

sponzor





13.03 2008 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

15.03 2008 11:32


Sice nevím kde je,ikdyž mě by to taky zajímalo(taky mi nejde),ale podle mě řidlo teploty oleje nemá žádný vliv na ŘJ a složí jen jako informativní udaj na budáku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

15.03 2008 20:48


Dík za reakci Kovi. Jak jsem psal, jen posílám dál, Petan říká, že by měly být všechny čidla při formátování ok, jinak to načítá chybný info a kraví to.
Už jsem myslel, že někdo bude vědět, škoda

Jednotku jsem naformátoval a je to snad ještě horší. Po nastartování mi motor neudrží volnoběh a chcípne. Teda pokud nesešlápnu plyn. Druhý startování už je v pohodě.
Jelikož se mi zvláště na plyn občas neobnoví volnoběh po vyřazení, asi budu mít i špatný čidlo voln.otáček. Uvidím, jestli se to srovná. Hlavně ale musím do plyn.servisu, čekám na to jak na smilování, tady to řešit nechci. Doma v červnu mi to udělají zadara a pohrajou si s tím celkově.
Trochu OT

Čidlo je na 14 klíč. Tušíte aspoň někdo, kde by mohl bydlet, syčák jeden..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

15.03 2008 22:06


Tak možná už to vím.
Na německým fóru jsem našel, že bude u olejovýho filtru
Takže by to mělo být v pohodě. Olej se chystám měnit zrovna v pondělí Doufám, že to zvládnu a nic mě nepřekvapí..
Dám pak vědět.
http://www.motor-talk.de/forum/wo-hin-mit-oeltemperaturfuehler-t1513469.html
Jsou tam zajímavý témata, kdo trochu šprechtíte, můžete zkouknout. Už jsem nedoufal, na třináctý stránce jsem nakonec přece uspěl
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

15.03 2008 22:51


jj je presne za remenicou co je vedla olejoveho filtra.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

16.03 2008 1:47


zepon:
jj je presne za remenicou co je vedla olejoveho filtra.

Tos nemohl říct dřív chlape? Jsem si musel nejdřív vypálit oči na tom německým klubu
Ba ne, dík za potvrzení
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

17.03 2008 20:55


Tak jsem dnes měnil olej, chtěl zároveň vyměnit čidlo a zrada.
Nový čidlo je jiný.
Našel jsem ho hned, je opravdu hned u filtru, ale hroznej přístup. Ten původní, kterej tam mám, je na obří klíč 24mm. Nechápu, proč je tak trapně velkej.
Klíč č.24 nemám, jenom golu ořech, ale ne prodlouženej. Ty mám jenom do č.19.
Takže jsem to povolil sikovkama, šlo to hodně blbě opět kvůli přístupu, dost jsem se u toho navztekal. Ještě, že jsem měl venku olej.filtr, jinak je jediná možnost klíčem a ještě hodně blbě.
Myslel jsem, že by šlo třeba sejmout tu černou umělohmotnou přírubu na čidlu (vypadala jak gumová). To nešlo, přičemž jsem zistil další problém.

Čidlo funguje jako takový druhý výpustný šroub. Takže až ho budu měnit za správný, budu muset upustit olej. Což je pakárna, trochu se vykoupu v oleji. Je samozřejmě výš, takže stačí upustit tak litr dva spodní zátkou, nebo to nechat upustit čidlem po vaně, což by teklo bůhví všude kam. Ale kvůli správnému měření teploty být v oleji asi musí (hádám).

Aby jsem si byl jistej, že ho dobře utáhnu a nepoteče to, těma sikovka bych to nedokázal, tak jsem tam poslal to nový na klíč č.14 (vnitřní závit je stejný) a spolehlivě a příjemně ho utáhl golou. Drátování jsem obalil páskou, ať je v čistotě a nechal volně viset. Alespoň mám starý na ukázku.

Ještě jsem, já blbec, vyhodil paragon, takže ho stejně nemůžu vrátit, spoléhal jsem na ně . Tož je za úplatu volný (nehlaste se všichni, určitě bude prudkej zájem ).
Nechápu jak mi mohli dát jiný, když to v Audi zjišťovali podle VIN* . Mohlo to už bejt hotový.
No tak nic, pokračování příště
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

17.03 2008 21:23


Pěkná práce,porad ještě kde je čidlo teploty tlaku oleje,budík mi ukazuje 2 bary když je motor vypnutý
A jaká máš teda volné? Ono tam pasuje akorát je na 24ku klíč? Teplotu oleje mi to neukazuje vůbec.
nahoru

sponzor





17.03 2008 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

17.03 2008 22:17


ked som pozeral v etke to cislo sedelo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

17.03 2008 22:22


to cidlo co mas ide asi niekde inde... nie som odbornik ale etka ukazala miesto niekde medzi remenicami na klinovom...neviem to skopirovat by som ti to poslal na obrazku
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

17.03 2008 22:50


Kovi:
Pěkná práce,porad ještě kde je čidlo teploty tlaku oleje,budík mi ukazuje 2 bary když je motor vypnutý
A jaká máš teda volné? Ono tam pasuje akorát je na 24ku klíč? Teplotu oleje mi to neukazuje vůbec.

Díky Kovi.
Jaký čidlo teploty tlaku oleje? Tak buď jedno nebo druhý ne.. Mně to tlak neměří..
Pasují tam obě dvě, ale jak můžeš vidět z fotek, připojení na drát je jiný. A to původní na 24 klíč má i přiliš velkou tu černou plastovou přírubu. Přemýšlel jsem , zda-li ji nejde sundat a připojit na nový čidlo. Nejde, ta příruba je k tomu čidlu přilisovaná.

Zepone, díky moc, ale co jsem teda vyndal? Nedovedu si představit co jinýho by to mohlo být
Ještě jsem s tím nejel, ale už jsem to měl po výměně natočený, aby se nacucal filtr a já mohl přesně dolít olej po měrku.
Nic to nehlásí, vše OK, teda míněno ohledně možnosti, že by to mohlo být čidlo výšky(množství) oleje. To by už řvalo, když je teď odpojený...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

18.03 2008 20:12


No mně snad jebne!

Ráno do práce, s pocitem z dobře vyměněnýho oleje a čidlem v pohybu. Dojedu deset metrů k bráně a
PPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!

Takže už víme, kde je čidlo měřící hladinu oleje
To je vážně skvělý, ale to jsem vědět opravdu nepotřeboval. Hlavně jsem nechtěl mít čidlo množství oleje venku a místo něj čidlo teploty oleje
Takže mám dvě nefunkční čidla, novej olej, kterej budu muset upustit a znovu nalít, zrušený zítřejší důležitý schůzky v Manchesteru (což je 300km odsud a s pípáním a blikáním to nedám) a před sebou práci s deklem od motoru, výměnu čidel a hledání toho správnýho někde utopenýho u řemene, kam nestrčim ani NOS*, paráda

A vy jste se kromě zepona taky vytáhli Copa nikdo nevíte, že tohle zkur... čidlo je pro něco ouplně jinčího? Zjevně ne. No co, učíme se všichni

Kdybych to včera nenechal pět minut po výměně běžet, tak bych nevěřil, že je to jiný čidlo. Myslel jsem, že by to mělo hlásit hned...A z toho německýho fóra to je teda špatně, u filtru čidlo teploty rozhodně neni. Asi taky někdo vyměnil jiný

Tak jsem asi dneska ujel nejdelší vzdálenost s hláškou akutního nedostatku oleje Asi 70km.
Takže zas zejtra.
Zepone, kdybys to mohl vyfotit a postnout, byl bych moc vděčen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

20.03 2008 12:55


otvor si navod na vymenu rozvodoveho remena v PDF.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nalistuj stranu 17 prve foto dole v pravo mas remenicu na klimu a to cidlo by malo byt hned vedla. Tak vela zdaru mas peknu robotu pred sebov.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

26.03 2008 22:07


Dík Zepone, ale v tý výměně rozvodů jsem to nenašel, už jsem ale tušil, jak si to popsal předtím...

Tak jsem to minulej týden vyměnil zpět, jsem rád, že to mám za sebou.
Klíč na dotažení čidla jsem kupoval nemusel, dostal jsem na kraj ořechu kousek nástavce a protáhl to až za nápravu, kde jsem mohl otočit ráčnou.
Jak to šlo sikama povolit, tak utáhnout ani trochu. To by chcalo bezpečně
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

26.03 2008 22:11


Po delším plazení pod autem a svícení čelovkou jsem konečně to správný našel.
Je teda pěkně utopený, jen co je pravda Bez baterky žádná šance ho najít.
Dostat se k němu je velkej problém, ruku k němu odnikud nestrčím. Jediná možnost je sundat nárazník a chladič, což je dost v pr...
Takže asi až při rozvodech (dělaný nedávno ), nebo si někdy hodně ulítnu, ale to už je prácička solidní..
Pak ještě malinká naděje by bylo sundat vrtuli chladiče a prostrčit ruku mezi dvě spodní řemenice, potom zbývá asi deset čísel od řemenice do hloubi motoru. Ale nemyslím, že by šla ta vrtule vymontovat jen z tý velký matice bez nutnosti demontáže chladiče...
Takže smůla. Tohle čidlo si na výměnu počká asi hodně dlouho, kurňa
Tak co ta vrtule myslíte?

EDIT: Zítra jedu na pět dní vejletit do Skotska, tak se omlouvám za nepřítomnost. To víte, Nessie nepočká
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

27.03 2008 8:26


No potěš koště,taky s tím teda počkám na léto
nahoru

sponzor





27.03 2008 8:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 109 | Témat: 9

28.03 2008 13:00


Jak jsou na obr. č. 3 ty dvě čidla tak mi to bylo divný, protože přesně takový mám u osmiválu na tlak oleje. Ty jsi sice psal že ti to tlak neměří, ale pro počítač je to čidlo nutný. A olej odtamtud mi stýká takže pokud ho nebudeš měnik okamžitě po jízdě tak olej upouštět nemusíš (osmivál jasný jo) myslím že to bude u tebe stejný.A nejspíš to tak bude i u ostatních čidel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.07 2011 17:42


Bunda: čoveče Bunda, asi pozdě ale ty jis vytáhl čidlo tlaku oleje, proto ti to taky hend začlo řvát , když jsi to měl rozpojený, já jdu zítra přesně todle měnit ..

a pro po jaka je situace nyni po 3 letech ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email