Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 8
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 13

09.02 2011 15:40


Zjistil jsem ze mam vysypany kat na C4. Resit to budu pravdepodobne univerzalni nahradou. Nez ji tam ale DAM* tak bych znal pricinu toho rozsypani, at mi neodejde i ten nahradni.

To ze kdyz tam zhori benzin, kat odejde to vim. Nicmene, nevim jak by se tam v mem pripade dostal. Auto jsem nikde neroztlacoval, startuje vicemene dobre, v tuhych mrazech -20 je ten start sice trosku delsi (max do 3s), ale to se mi zda v norme. Nebo by to mohlo byt ono?

Nekde jsem tez cetl ze kdyz motor zere prilis oleje (v mem pripade cca 0,8l)tak na to tez kat trpi, ale nevim jestli by se rovnou vysypal nebo jen prestal fungovat.

Mam najeto necelych 170tis tak jestli je kat puvodni tak uz by tez byl jeho cas ale to by se asi nevysypal nebo jo?

Da se u C4, 96 neco vycist z VAGU?

pokud ma nekdo napad nebo resil podobnou vec, budu moc rad za vsechny postrehy a rady.
nahoru

sponzor





09.02 2011 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

09.02 2011 18:23


Zadnej tam nedavej nech to jak je to ja mam teda diesel a mam je vykuchany oba dva delal jsem si to sam byly tak zasrany ze to auto vubec nejelo to bylo strasny a hlavne to nez jsem na to prisel kde je zavada
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 13

09.02 2011 20:34


ja ale nemam znameho na emisich...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.12. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 19

11.02 2011 19:11


Ty nevis jak se to dela nejni to nic sloziteho kazdy ma rad vis co to uz si domyslis.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 13

11.02 2011 20:10


rozumim, ale je mi to cizi, takze mi to nepomuze.

nikdo nema napad cim mohl ten kat odejit nebo jak to zjistit????
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

11.02 2011 20:51


Asi ti nikdo nechce napsat,ze resis blbost.Vsechno ti jednou odejde a jestli ma ten kat najeto 170 000,tak se nediv.
To je jako...proc se mi sjizdi pneu nebo proc mam shnily vyfuk?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

11.02 2011 20:57


Jo náhrada bude stačit a to že to má 170tis tak už na to má nárok.Ono stačí trošku bohatší směs a postupem času se to vypálí a vysype se.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 13

12.02 2011 18:16


to slepi: nevim co je na tom blbost, vzdyt sem se ptal na to jak vypada kat kdyz ma odslouzeno, zda je pouze nefunkcni nebo se vysype.

pokud to je jak pise acek, ze se opravdu muze vysypat treba trochu bohatsi smesi a tim kolik ma najeto tak potom vim ze to resit nemusim a muzu tam s klidem dat tu nahradu.

diky za reakce
nahoru

sponzor





12.02 2011 18:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.02 2011 11:47


u C4 se neda vycist temer nic vagem (motor, ABS* plus mozna neco), je to moc stare auto a to je i opoved na tvou otazku, co se tyka katalyzatoru...

katalyzator, stejne jako dalsi mechanicky/tepelne namahane prvky auta typu Lambda* sonda, svicky atd.. maji omezenou zivotnost..ptat se u auta, co objelo 3x planetu zem(pravdepodobnost, ze auto z 96 ma najeto 170, zvlaste C4 je opravdu jako vyhrat druhou ve sportce) na to, proc odesel, je nesmysl...zivotnost katalyzatoru je nejakych 120-200 tisic, potom uz jen pomalu umira...v zavislosti na kondici motoru...jak psali kluci nahore...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 269 | Témat: 7

04.04 2011 20:18


Zdarec, nechci zakládat nové vlákno tak to prdnu sem:
Něco mi drnčí pod autem, hlavně za studena, při vzrůstající teplotě to přestává, ale ne úplně...takže za mechanikem a ten poklepem na pravý Katalyzátor* konstatoval jeho smrt, cosi v něm lítá a drnčí. Kuchat je a nahrazovat trubkou nechci, takže leda výměna (a to zřejmě obou zároveň)...ale zase nechci dávat orig. či druhovýrobu, páč to je po všech možných i nemožných slevách tak 18tkč, což je skoro půl hodnoty auta, ale uvažuji nad uni katy Bosal, kde za oba je cena cca 4tkč. Už jste je tam někdo dával? Vydrží to pár let nebo několik desítek tkm? Jde to vůbec když origa mají vstupy zešikma? A co lambdy...ty jsou uchycený v katech nebo v trubkách a jsou 2 nebo 4?
Příčina vysypání zřejmě bude stáří, auto má cca 222tkm. Jinak jede normálně, možná se mi zdá jako kdyby trochu míň táhlo, ale třeba je to jen tím, že vím o tom katu.
Dík za rady či zkušenosti.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

04.04 2011 22:21


Martin_A6: Lambdy máš dvě a jsou ve svodech, katy jsou bez nich.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 1

05.04 2011 14:31


Mám taky oba vysypaný,spotřeba je stejná,ale výkon je určitě menší,je to poznat na akceleraci,hlavně na vyšších př.stupních.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

05.04 2011 14:50


ja jsem zase bez katu vykuchal je predchozi majitel ja jsem koukal ze origo po sleve cca 18t jeden tak to budu resit universalem jeden za cca 3-4t to je kurna rozdil
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email