Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 6
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

07.05 2010 15:51


Dobrý den pánové,
tak bych vám rád sdělil informaci, že moje TT je po tom všem už zase naživu, novej motor, nova spojka, novy vsechny brzdy, nove zadni pruziny, nova hadice k turbu, pretesneni motoru atd...mno proste 73 tisic v hajzlu

ale mám dotaz prosím: audi jsem koupil uz s nejakym blow off ventilem, takze nemam bohuzel informaci co je to zac. je na ni chip, jedna se o verzi 165kw, nyní kod motoru BAM. Pocituju ze mi auto obcas cukne po ubrani plynu, nekdy i v prubehu zátahu, tak 3x pocuka. Z meho laickeho pohledu mi to pripada jakoby blbnul blow off ventil, protoze nekdy si jakoby nestihne odfouknout nez se uzavre, proto ta ztrata vykonu... jednou se mi dokonce stalo ze mi spadla do nouzaku...to jsem ale zrovna zrychloval opravdu fest...

Nejake napady zdali to opravdu muze byt Blow off, popripade cim ho nahradit ?
diky moc za rady
nahoru

sponzor





07.05 2010 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.05 2010 19:13


Kubik.dogma: Ono záleží na tom, jaký BOV ventil tam je. A už jsem slyšel, že kvuli němu padá motor do nouzáku. Hoď sem nějakou fotku toho ventilu, ať víme co je to zač a kde je umístěn.

Co se týče cukání,tak tenhle problém dělá většinou vadná váha vzduchu. Určitě doporučuji napojit auto na diagnostiku (Bosch nebo VAG-COM*).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

07.05 2010 20:38


Petan: Hele, uprimne ja se v autech fakt nevyznam, takze a) nevim kde to hledat - asi teda u turba co jsem slysel..b) u TT je hrozne blbej pristup vsude, takze bych to musel asi hodit na zvedak a sundat kryty zespod...

a co se tyce vahy vzduchu, auto jsem ted mel na generalce, daval se novej motor atd...a vahu vzduchu cistil... Na diagnostice to prej taky bylo... Hele btw diagnostiku delas i ty ze ? nebudes mit nekdy ve vsedni den navecer cestu kolem Florence ?

Nejake dalsi napady ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.05 2010 21:56


Kubik.dogma: Aha, tak to je jiná. To je fakt, že je všude špatný přístup.
Diagnostiku ti udělat můžu a klidně i o víkendu. Tedy když se u mě zastavíš. Ono je to totiž lepší, když mám doma nářadí a tak.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

07.05 2010 22:11


Petan: tak mi prosimte HOD* do SZ nejakou adresu a kontakt na tebe, zitra dopo zavolam a dohodnem se, slo by to ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

10.05 2010 9:18


Kubik.dogma: diagnostika ti spatnou vahu neodhali, zkus ji odpojit a uvidis jestli to bude cukat dal, kdyz ne, vymen vahu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.8. 2008
Příspěvků: 379 | Témat: 4

10.05 2010 12:04


když bude cukat dál, tak buď podtlakové ventilky na sání nebo cívky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

11.05 2010 14:55


tak jsem odpojil vahu vzudchu, auto je silene line, ale necuka....coz tedy ma za vysledek, ze vaha vzduchu je opravdu spatna, uz resim novou. Panove a je normalni ze je auto line kdyz se odpoji ta vaha vzduchu ? musi se to dost tocit aby to jelo a dle zatahu se to spis chova jak atmosfera

Diky za odpoved
nahoru

sponzor





11.05 2010 14:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.7. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 0

31.07 2010 21:51


čau chlape, hoď ten BOV někam, nějakou dobu jsme s tím laborovali v práci na stolici, pokud je to nějakej sh*t, což u nás na trhu jsou skoro všechny a má manuálně regulovatelnou pružinu membrány, shora na 10tku klíč většinou... bude na nic nastavený, a proto ti buď dřív, nebo později odpustí tlak a ... problém je na světě, navíc je potřeba si uvědomit, že nám váha vzduchu změří nějaké množství, které nám vstupuje do motoru a to my pak odfoukneme do atmosféry => problém! origo BOV ventil kup kdekoliv v autodílech audi/vw atd... ten odfukuje tlak zpět do motoru, takže se změřený vzduch stále vyskytuje v motoru a auto jezdí normálně, časem se i u originálu pružiny unaví a vznikají problémy...

Sám jsem si to xkrát vyzkoušel na gtičku a ttčku, motory AGU a AJQ a štelovali jsme to hodiny a bez užitku, buď špatný volnoběh, cukání atd...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2010
Příspěvků: 159 | Témat: 24

21.03 2011 10:34


Ahoj, v autech se nevyznám. Prosím vás mám nejspíš problém s BOV...kolem 3tis otáček mě to mrčí a někdy mě neodfukuje vzduch....chtěl jsem se zeptat kde je BOV umístěn? Přikládám foto. Je to jeden z nich 1 nebo 2?



Uploaded with ImageShack.us

A ještě na co je toto čidlo? To je proti přehřátí motoru nebo něco takového?



Uploaded with ImageShack.us

Díky za odpověď.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

21.03 2011 11:12


tictac4you:
čau chlape, hoď ten BOV někam, nějakou dobu jsme s tím laborovali v práci na stolici, pokud je to nějakej sh*t, což u nás na trhu jsou skoro všechny a má manuálně regulovatelnou pružinu membrány, shora na 10tku klíč většinou... bude na nic nastavený, a proto ti buď dřív, nebo později odpustí tlak a ... problém je na světě, navíc je potřeba si uvědomit, že nám váha vzduchu změří nějaké množství, které nám vstupuje do motoru a to my pak odfoukneme do atmosféry => problém! origo BOV ventil kup kdekoliv v autodílech audi/vw atd... ten odfukuje tlak zpět do motoru, takže se změřený vzduch stále vyskytuje v motoru a auto jezdí normálně, časem se i u originálu pružiny unaví a vznikají problémy...

Sám jsem si to xkrát vyzkoušel na gtičku a ttčku, motory AGU a AJQ a štelovali jsme to hodiny a bez užitku, buď špatný volnoběh, cukání atd...


Já sice nemam TT ale mam A3 1.8T AGU koupil sem BOW HKS SSQV Black edition mám ho na aute rok a zatim zadnej problem ale asi sem mel stesti do nouzaku mi to nepada.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.12. 2008
Příspěvků: 299 | Témat: 10

21.03 2011 11:14


Jindurain:
Ahoj, v autech se nevyznám. Prosím vás mám nejspíš problém s BOV...kolem 3tis otáček mě to mrčí a někdy mě neodfukuje vzduch....chtěl jsem se zeptat kde je BOV umístěn? Přikládám foto. Je to jeden z nich 1 nebo 2?



Uploaded with ImageShack.us

A ještě na co je toto čidlo? To je proti přehřátí motoru nebo něco takového?



Uploaded with ImageShack.us

Díky za odpověď.


Myslim že bov je ta 2. Musí vést od sáni takže by to měla být ta 2
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2010
Příspěvků: 159 | Témat: 24

21.03 2011 15:22


A co je ta jednička?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

21.03 2011 15:32


Jindurain:
A co je ta jednička?


Nebuď zvědavej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2010
Příspěvků: 159 | Témat: 24

21.03 2011 16:07


Právě že jsem víš co to je?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 37 | Témat: 3

23.03 2011 16:01


1 = decelerační ventil (to, co je na obrázku je originál), který se mění za BOV (lepší nechat originál Bosch). Může odejít i ten Bosch, nový stojí origo cca 1100 v Audi...
nahoru

sponzor





23.03 2011 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

23.03 2011 16:46


Jojo.. už mi psal, že stojí kolem 700Kč takže kdyby to bylo tím, tak je to v poho
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2010
Příspěvků: 159 | Témat: 24

23.03 2011 20:24


Velvetek:
1 = decelerační ventil (to, co je na obrázku je originál), který se mění za BOV (lepší nechat originál Bosch). Může odejít i ten Bosch, nový stojí origo cca 1100 v Audi...


Dík za odpoved...prosimte vis co je to za cidlo na tom druhem obrazku??
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email