Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 380 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 372
Uživatelů: 8
Celkem: 380

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6 2.7 3.0 tdi
tagy:
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

29.07 2010 22:10


nejvic me zajima jestli davate plnou synt nebo polo syntetiku a jestli je dobre tam strcit longlife a nechat ho tam treba max 12tis.. tak to delam na a4 co jeste mam 2,5tdi
nahoru

sponzor





29.07 2010 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.07 2010 22:35


no longlife je jeden velkej podvod dávej tam normální kvalitní olej a měň těch 10-12 tis..

co se týče jaký olej nech si poradit od někoho kdo má delší zkušenosti s daným olejem.. každý ti bude cpát to co prodává..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

29.07 2010 22:59


jo jasne no me se zda ze skoro kazda druha plna synt ma napsane long life.. ja pouzival Midland.. svycarske.. jezdim to v superbiku na zavodech a cela špička v čr v mistraku a spokojenost velika.. do auta sem to daval taky .ale ted mam ty oleje Gulf a je to velka spolecnost.. spis si myslim jak fungujou vsechny spolecnosti co prodavaji olej.. berou to od nejake velke filialky co dela olej.. daj si tam svoje barvivo a hura je tu olej.. ...............co olej filtr???
a prosim jaka je specifikace 3.0tdi.. co tam patri za olej ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.07 2010 23:15


premek798:
jo jasne no me se zda ze skoro kazda druha plna synt ma napsane long life.. ja pouzival Midland.. svycarske.. jezdim to v superbiku na zavodech a cela špička v čr v mistraku a spokojenost velika.. do auta sem to daval taky .ale ted mam ty oleje Gulf a je to velka spolecnost.. spis si myslim jak fungujou vsechny spolecnosti co prodavaji olej.. berou to od nejake velke filialky co dela olej.. daj si tam svoje barvivo a hura je tu olej.. ...............co olej filtr???
a prosim jaka je specifikace 3.0tdi.. co tam patri za olej ?


tak o tom já ti moc nepovím.. ale vím že technik mi tam leje něco jako dáváš ty rozhodně ne žádný castrol a podobný sračky dělaný v polsku.. filtr to samé kvalitka za rozumný peníz a měním to po 10 tis..

sláva někdo rozumnej konečně kdo mi nebude tvrdit že castrol a longlife jsou skvělý protože to koncern VW doporučuje.. dávám ti karmu..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

29.07 2010 23:21


já tady veřejně nebudu hlásat co dávám za olej, protože by mi asi 85% lidí tohoto fora začalo tvrdit že je to špatně a že já nevím co..

jezdím na ten olej už skoro deset let, první VW passat B4 s tím za mě najelo 150tis celkem 350 tis a prodal jsem ho a prý ještě jezdí.. Druhé Passat B 5.5 já 100 tis celkem 250 tis a jezdí vesele dál.. bez výměny turba oba.. golf přítelkyně najeto 40 tis na ten olej celkem 200 tis na tachometru, a do audi to leji taky najeto já 20 tis celkem na tachometru 120 tis. před tím tam dávali němci prý longlife. teď po třetí výměně oleje, první byla po dovozu i´hned, začalo teprve pořádně ject..

ač to zní možná divně či ne ale já olej kvalitu v autě poznám na jízdě a věř že poznám i kdy se mi blíží výměna oleje.. u všech aut jsem to cítil stejně cca v 8 tis najetých km na olej po výměně..

áá čekám lavinu argumentů že to není možné..
nahoru

Anonymní





29.07 2010 23:31


ricom: No schválně, svěř se.. Já jsem dával do benzínových motorů oleje BP, a do dieslů TEXACO. Brácha dával do dieslů AGIP a teď přešel taky na TEXACO a pohoda..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

29.07 2010 23:33


tak mozne to je. jak si super senzitivni typ , nicmene mozna je to psychika taky urcite vis ze je uz najeto 8 tis km ale to je jedno.. tak mi napis do sz jaky ze to olej tam davas.. s tim long life si to myslim taky. ikdyz na druhou stranu proc by lidem cpali olej ze ho nemusi menit a pripravovali se o zisk kdyz meni olej, ale asi maji vetsi zisk kdyz se jim zkazi motor a musi si koupit novy nebo rovnou nove auto, ale na druhou stranu kdyby se mi to stalo tak si koupim jinou znacku hehe tak sakra nevim proc to vlastne vymysleli ten long life.. ale menit po 20tis olej v dieselu je jasny nesmysl.. podle me teda
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.07 2010 0:19


Union:
ricom: No schválně, svěř se.. Já jsem dával do benzínových motorů oleje BP, a do dieslů TEXACO. Brácha dával do dieslů AGIP a teď přešel taky na TEXACO a pohoda..


B je správně.. tak sláva nejsem sám..
nahoru

sponzor





30.07 2010 0:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

30.07 2010 6:21


premek798:
tak mozne to je. jak si super senzitivni typ , nicmene mozna je to psychika taky urcite vis ze je uz najeto 8 tis km ale to je jedno.. tak mi napis do sz jaky ze to olej tam davas.. s tim long life si to myslim taky. ikdyz na druhou stranu proc by lidem cpali olej ze ho nemusi menit a pripravovali se o zisk kdyz meni olej, ale asi maji vetsi zisk kdyz se jim zkazi motor a musi si koupit novy nebo rovnou nove auto, ale na druhou stranu kdyby se mi to stalo tak si koupim jinou znacku hehe tak sakra nevim proc to vlastne vymysleli ten long life.. ale menit po 20tis olej v dieselu je jasny nesmysl.. podle me teda
Tak tuhle tvoji dedukci mě nějak hlava nebere.Ještě že si jí ukončil....podle me teda....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

30.07 2010 7:51


Michallll:
Tak tuhle tvoji dedukci mě nějak hlava nebere.Ještě že si jí ukončil....podle me teda....


no tak kamo ja si totiz myslim ze vsechno je o penezich, a nejak mi nejde do hlavy proc se prodluzoujou servisni intervaly chapes???? tak kdyby nekdo vedel, necham se rad poucit,

treba ve spojenych statech ti neustale cpou do hlavy ze olej se musi menit po 3tis mil nakych nechelych 4800km , a hurá vsude jsou zasrane jiffy lube a jim podobne ktere maji celej den cely rok tolik prace ze nevi kam skocit a rovnou ti zkontroujou vsechny kapaliny a maji vydelano, a proste je kseft. lidi maji praci atd atd
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

30.07 2010 8:39


premek798:


no tak kamo ja si totiz myslim ze vsechno je o penezich, a nejak mi nejde do hlavy proc se prodluzoujou servisni intervaly chapes???? tak kdyby nekdo vedel, necham se rad poucit,

treba ve spojenych statech ti neustale cpou do hlavy ze olej se musi menit po 3tis mil nakych nechelych 4800km , a hurá vsude jsou zasrane jiffy lube a jim podobne ktere maji celej den cely rok tolik prace ze nevi kam skocit a rovnou ti zkontroujou vsechny kapaliny a maji vydelano, a proste je kseft. lidi maji praci atd atd
Proč prodlužujou servisní interval? No asi proto aby jsi furt nestál v servisu a provoz vyšel levněji.Jo a nevím co maj ve státech ale já mám ve vaně senzor kterej olej vyhodnocuje a rozhodne kdy měnit,když mám nastavenej long.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

30.07 2010 9:28


Michallll:
Proč prodlužujou servisní interval? No asi proto aby jsi furt nestál v servisu a provoz vyšel levněji.Jo a nevím co maj ve státech ale já mám ve vaně senzor kterej olej vyhodnocuje a rozhodne kdy měnit,když mám nastavenej long.



no jo jenze ta poenta je nekde jinde a ta je ....ze chcou vydelat vice penez a kdyz ti usetri penize tak okradaji sami sebe... a to neni jen tak sami sebou ........... a to kdyz ti to ta sonda spatne vyhodnoti nebo se posere tak meni nebudes ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.07 2010 9:55


Michallll:
Proč prodlužujou servisní interval? No asi proto aby jsi furt nestál v servisu a provoz vyšel levněji.Jo a nevím co maj ve státech ale já mám ve vaně senzor kterej olej vyhodnocuje a rozhodne kdy měnit,když mám nastavenej long.


tak jinak michallle zkus nalejt olej třeba long a v 7-9 tis ho vylej a dej si ho mezi prsty a podívej na jeho barvu..a pak to samé udělej třeba v 15 tis.. a uvidíš sám o čem tady mluvíme..

a uznej sám je přECI* lepší kšeft pro servis prodat za draho long a těšit se že zákazník v 150 tis přijede přinejmenším s turbem v prdeli možná motorem načatým, než mu prodávat olej na 12 tis a mít pár drobásků z oleje.. co říkáš..

myslím že na long tady jezdí hodně moc málo lidiček..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2010 10:00


jojo. to je odbornej postoj, panečku. a pro ty z nás, co nemaj mezi prstama spektrometr, se doporučuje vypít decku longu před spaním. prostým porovnáním následků dojdeme k jednoznačnýmu přesvědčení, že průjem po normální plný syntetice se longlajfem nedá srovnat...
nahoru

Anonymní





30.07 2010 10:00


ricom:
myslím že na long tady jezdí hodně moc málo lidiček..

HoDnE MoCiNkY MaAaLo lIdIcZeK.. Toe WoDWazZz Woe!!!
Myslim, že problémy s LL olej servisem u nás, tkví ve kvalitě paliva, tankovaného v ČR..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

30.07 2010 10:40


LL intervali se tu už řešili několikrát a myslím, že se došlo k závěru, že oleji nevadí, když na něj najedeš víc km, ale když na něj jezdíš déle.
ricom: kolik najezdíš km za rok? Při intervalu 7-9t km bych dělal olej 2×-3× ročně. A to toho nenajezdím zdaleka tolik co někteří.
Jinak mám najeto už 240t km a v německu jezdila na LL a já jezdím také (ale měním po roce (ne po dvou) nebo po 20t (ne po 30t). A leju tam TEXACO, nebo tak nějak se to jmenuje.
Nehledě na to, že A6 4F má nějakou kontrolu kvality oleje, a i těch 30t bys na to třeba nenajel, když se podíváš do MMI*, tak se tam interval různě zkracuje...
nahoru

sponzor





30.07 2010 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.07 2010 10:49


nasty:
LL intervali se tu už řešili několikrát a myslím, že se došlo k závěru, že oleji nevadí, když na něj najedeš víc km, ale když na něj jezdíš déle.
ricom: kolik najezdíš km za rok? Při intervalu 7-9t km bych dělal olej 2×-3× ročně. A to toho nenajezdím zdaleka tolik co někteří.
Jinak mám najeto už 240t km a v německu jezdila na LL a já jezdím také (ale měním po roce (ne po dvou) nebo po 20t (ne po 30t). A leju tam TEXACO, nebo tak nějak se to jmenuje.
Nehledě na to, že A6 4F má nějakou kontrolu kvality oleje, a i těch 30t bys na to třeba nenajel, když se podíváš do MMI*, tak se tam interval různě zkracuje...


najedu měsíčně mezi 4-5 tis měním olej každé dva měsíce.. tzn. 6x do roka tak. kontrola kvality v 4F je a v podstatě si ji můžeš přizpůsobit obrazu svému. interval jde nastavit také jakkoliv já ho mám upraven na 10 tis.. Texaco dobrej.

já prostě měním tak jak měním.. dělám to už deset let a najezdil jsem s auty takový dardy bez problémů že se mi to vyplácí.. nečoudím, neřeším turba, nežere mi to olej a vím že motor je spokojen. víc se o tom bavit nechci.

ať si každý leje co chce a mění si to jak chce.. já to dělám prostě takto a dělat to budu..

na ten samý olej jezdí u technika mého jeden človíček co má nájezd cca 8 tis měsíčně dělá to každý druhý měsíc tzn cca po 15 tis a minulým autem nějakej wv měl celkový nájezd 560 tis a to bych řekl že to měl ještě smotaný při koupi...

nedělal nikdy Turbo*, motor nic..

nikomu nic nenutím.. ani svůj názor jen píšu na co jezdím já
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.07 2010 10:52


jinak nedávno mě můj bývalý šéf co měl ochcávku cvičil v tom jak dávám blbej olej že on v autorizáku jezdí na zaručeně nejlepší long.. měl funglovku a v 200 tis mu začalo pískat Turbo*.. pak přiznal že ho měnil.. jezdí dále v audi na long.. to mluví samo za sebe..

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

30.07 2010 11:51


ricom: Taky se nechci hádat, jen mi přijde zbytečný měnit tak často (motoru to samozřejmě neuškodí), pokud to najedeš za dva měsíce. U má audinky, bylo za těch 240t měněno jednou Turbo*, ale ještě v Německu a někde hned po začátku. Jinak pouze nafta, olej, voda, filtry... Takže zůstanu u svých 20t nebo rok na LL olej.
Jinak to s tím turbem nemusí být vůbec olejem, ale tím, že ho nenchá dotočit a schladit...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.07 2010 12:24


Jinak to s tím turbem nemusí být vůbec olejem, ale tím, že ho nenchá dotočit a schladit...[/quote]

to dotáčení a schlazení kolik znáš lidí co to dělají. já se tedy občas oto snažím ale spíše je to o tom že na to zapomenu.. ale přesně jak to píšeš.. více nikdy nebude na škoud a lépe také ne.. to se shodneme..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

03.08 2010 12:03


TO: kubikzovocia
Bližší o opravě snímání otevírání klapek v mém profilu a investicích.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

03.08 2010 17:19


taky se podívám to se hodí.. kamarád má to samé a můj technik to chce řešit.. říkal že se to dá rozpohybovat nějak.. díky za tip
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

03.08 2010 19:16


kvak123:
TO: kubikzovocia
Bližší o opravě snímání otevírání klapek v mém profilu a investicích.
Co si měl za problém než se to upravovalo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 1

03.08 2010 19:27


Michallll:
Co si měl za problém než se to upravovalo?

Chyha motoru. Vasil (VAS) hlásil chybu klapek. Mám známé na Auto Vysočina a od těch jsem se dozvěděl, kde je problém (už takhle opravili hodně 2.7 i 3.0) . Mají maníka autoelektrikáře co s osciloskopem zjišťoval signály, které jdou k servomotorkům u klapek a signály které se vrací. Ty se musí z obou dvou klapek krýt (je to kvůli sladění výkonu obou polovin motoru, tak aby nebyl jedna řADA* válců dřív v záběru než druhá a neztrácel se její výkon). Stačí milisekundové zpoždění tohoto signálu a vyskočí okamžitě chyba. Nepomůže čištění klapek a někdy ani jejich výměna. Proto je napadlo napojit signál o natočení jen na jednu klapku a je pokoj.
nahoru

sponzor





03.08 2010 19:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

03.08 2010 19:38


kvak123:
krásná práce... jestli to funguje, tak to je slušnej "vynález"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

03.08 2010 20:27


kvak123:

Chyha motoru. Vasil (VAS) hlásil chybu klapek. Mám známé na Auto Vysočina a od těch jsem se dozvěděl, kde je problém (už takhle opravili hodně 2.7 i 3.0) . Mají maníka autoelektrikáře co s osciloskopem zjišťoval signály, které jdou k servomotorkům u klapek a signály které se vrací. Ty se musí z obou dvou klapek krýt (je to kvůli sladění výkonu obou polovin motoru, tak aby nebyl jedna řADA* válců dřív v záběru než druhá a neztrácel se její výkon). Stačí milisekundové zpoždění tohoto signálu a vyskočí okamžitě chyba. Nepomůže čištění klapek a někdy ani jejich výměna. Proto je napadlo napojit signál o natočení jen na jednu klapku a je pokoj.
To je divný,ty klapky jsou jen na třech sacích kanálech ze šesti na každý straně.A ještě těsnost nebude nic moc páč je to jen plast-plast.Takže motor má vzduch vždy .Spíš to bude chyba přímo v servomotorech.Já když to občas přečtu tak tam klapku mám ale jen sporadickou a na chodu motoru nic nepozoruju.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

03.08 2010 21:47


no nevím nevím.. zní to sice zajímavě ale spíše si myslím taky že buď je chyba na těch servomotorech nebo prostě jsou prostě klapky v hajzlu. ale údajně jde ty klapky vyměnit.. servomotrky pochopitelně taky ale to je jinej peníz..

a chyba je sic sporadická ale má to vliv na výkon a spotřebu.. minimálně ale má..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email