Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 1
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

08.07 2010 22:59


Po dnesnej uprave


http://img37.imageshack.us/img37/5720/profituning10.jpg

Rezonacia od spojky az na Kardan* je rovnaka aj pri seriovom softe, je to dan za vyssi vykon pri upgrade jednohmoty. Ale ten vykon, odporucam.
nahoru

sponzor





08.07 2010 22:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.07 2010 7:06


riki18: tož přesně kvůli tomuhle jsem chvíli pokukoval po tomhle motoru i když byl mimo mé mantinely. ten šestiválec tam má opravdu rezervu, podobný chip nabízí i spousty jiných firem. každopádně přes 600Nm krouťák je rachota, tak zlom vaz s novou spojkou a bacha na poloosy . ale raketa to musí být strašná...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

09.07 2010 7:21


Dik, hadam vsetko bude ok. Z toho motora je teraz asi max na seriovych komponentoch. Profituning sa teraz s tym dokonale vyhral, ved je to asi x sty soft na tomto aute tvoj benzin ma ale krajsiu vonu z tvojho motora dostanes nad 300k za par korun ked vymenis Turbo* a vstreky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.07 2010 7:36


riki18: jestli budu mít ještě auto až mi odejde Turbo* (počítám ještě tak 20-30k km), tak už tam nevrátím sériové Turbo*, ale zkusím tam opravdu šoupnout trochu větší... pak dáme závod
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

09.07 2010 7:55


Urcite sa neoplati davat nove seriove ak ti odide. Skoda ze nemozem dat GT2260 Turbo* ktore je udajne super, ide aj odspodu. Ina varianta ako hybrid u mna nie je mozny. cena je tiez "ina"
Na zavod sa tesim
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.07 2010 8:48


riki18:
Na zavod sa tesim

no těš se, už šetřím na tohle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

09.07 2010 9:06


Klobuk dole ale za taku cenu urcite kupis vela inych veci na vykon min 350 hp. Chcelo by to quattro* v tom pripade.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.07 2010 10:16


riki18: ty tam nemáš Q? no sakra, to asi teď hrabe pořád co? to mě hráblo i to moje na suchém asfaltu po výměně spojky a to mám Q...
nahoru

sponzor





09.07 2010 10:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

09.07 2010 10:42


Mam ale myslel som ze ty mas predohrab, mne uz aj 2jka hrabe aku lamelu si daval? Vsetko origo? Mna len trochu hneva vibrovanie spojky cez prevodovku na Kardan* pri malych otacok. Ides z parkoviska a bud pridas rychlo a nic nepocut alebo si pripadas ako keby mas 1000MB hold na nieco tam davaju dvojhmotaky
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.07 2010 11:56


sem si říkal že s tím tvým motorem snad už nedělali bez Q. mám ho taky kvůli němu sem si kupoval audi . jinak spojka nová i setrvák a vše série, ten můj lehce zvýšený výkon to zvládne, do budoucna případně připadá v úvahu lepší lamela nějaká polosportovní.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

21.07 2010 22:13


caute,Riki teba sa chcem spytat,ja mam take iste auto aspon motor lebo nemam avant :)budem potrebovat menit celu spojku lebo trochu vybruje a sem tam presmikne,,,kolko ta ta parada sasch vysla-myslim cela spojka a to nacipovanie????? diki a ci je velky rozdiel ked si to cipol a co spotreba? dikes cauu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

21.07 2010 22:38


Zalezi ako chodis. Ked si bezny sofer tak daj radsej origo a light soft tak na 260k 540Nm. Spotreba moze klesnut, mne sa da ist aj na 6L usek 40 km do prace pri rychlosti 90-100. Inak pri vyuzivani potencialu okolo 8-10. Samotna spojka stala 1700€ plus praca. Vibruje v nizsich otackach ale to je udel jednohmoty, uz som si zvykol ale ten vykon sa neda porovnat oproti dvojhmote. Ja som chip mal aj na seriovej spojke.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

22.07 2010 22:12


takze ak tomu dobre rozumiem na tej seriovej 2hmote je velka strata vykonu???a nevies kolko stoji ta origo spojka????? dikicau
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

22.07 2010 22:18


Na jednohmote ide motor lepsie do otacok a pripadalo mi to ako keby sa chvilkami motor trapil origo cely set stoji asi 1500 eur.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

23.07 2010 8:09


u vašich šestiválců tu jednohmotu ano, ale mě u čtyřválce většina lidí doporučila dvouhmotu, přECI* jen čtyřválec má ten chod méně pravidelný a navíc auto nemám na závodění - většinou .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

23.07 2010 8:15


S tym suhlasim, mal som na 1,9 TDI* jednohmotu dva dni a stacilo ale ak niekto chce vykon, musi ozeliet komfort seriovej spojky.
nahoru

sponzor





23.07 2010 8:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

23.07 2010 16:03


no ani ja nejazdim kazdy den ako schumacher ale sem tam si vytocim v6 pre ten pekny zatah od spodu a takisto ma ten motor pekny zvuk,,,takze asi mi bude stacit to origo.spojka Riki este sa ta chcem spytat ci to v nasich v6 mame ten DPF* -filter p.castic??? tie bludy co dusia motor ako napr.EGR*..???diki...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

23.07 2010 16:16


Kolko konovu verziu mas v zaklade? Ja ma bez DPF* a mam pokoj sice trochu dymu je ale nie ako precipovane 1,9 )). Kat mam a budem mat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

23.07 2010 23:03


ja mam tu seriovu 150 kw 205 ps,,, nemam ziadnu upravu co sa tyka motora a sam neviem ci tam mam ten DPF* ci nie :)uvazujem o nejakom chipe preto sa pytam na ten DPF* a ine chobotoviny ktore brzdia vykon,,,najradsej by som to vsetko vyhadzal ,,,,a ten DPF* si si dal vymontovat???ci si ani nemal,,,a EGR* ventil si neskusal zaslepit??? diki
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
1
04.Únor 2021 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
2
14.Duben 2020 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email