AK nováček

Registrace: 20.8. 2008
|
Zaslal: St, 20.08, 2008 22:07 |
|
Ahoj,
mám problém s automatem, který je asi dost běžný. Nicméně jsem neznalý techniky, tak hledám pomoc a radu ještě před tím, než s tím vlezu do servisu a tam mě voberou i vo gatě...
Převodovka* začala nějak poškubávat, hlavně při rozjezdu po ránu, když je ješě studená (při rozjezdu do kopce auto couvne a občas vykape motor, takže to musím rozjíždět na ruční brzdě) no a když jedu po klidně po měste, neakceleruji a nedupu na to, takže nepodřazuje ani nic podobnýho, mám pocit, jakoby přehazoval rychlost z vyšší na nižší apak zase zpátky (předchází tomu pokles otáček cca o 200 o/min a pak cuknutí a znovu to vyskočí na původní otáčky.) tento problém mizí, když to přepnu do sekvenčního modu a řadím sám. Je to závažný problém? co je tam špatně a na kolik by vyšla případna oprava? olej v převodovce vyměnili v audi asi před 3měs. a měl jsem pocit, že to na nějaký čas přestalo. nejvíc mě trápí ten rozjezd do kopce, a celkově je to otravné a nepříjemné, zatím jsem s autem neměl nikdy žádný problém.
Děkuji všem za radu!!!
Michal
|
|
|
|
|
|
|
|
sponzor
|
Zaslal: St, 20.08, 2008 22:07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AK batole

Registrace: 29.12. 2006
|
Zaslal: St, 20.08, 2008 22:38 |
|
Á, novej. Tak Tě tu vítám.
Radu nemám, asi něco v řídící jednotce, nebo i Turbo*? Ale obrať se na Snipera.
|
|
|
|
|
|
|
|
AK nováček

Registrace: 20.8. 2008
|
Zaslal: St, 20.08, 2008 22:43 |
|
jj, novej:) dyť koukám, že jsem ještě kinder...
no myslim, že Turbo* je v pohodě, tam by neměl být problém. jde z něj hezkej zvuk a táhne jak má, takže tam problém asi nebude.
|
|
|
|
|
|
|
|
rastAKing
Registrace: 28.8. 2006
|
Zaslal: St, 20.08, 2008 23:05 |
|
prvni co bych resil je kontrola oleje, ale zajed nekam kde delaji automaty
jakmile se neco udela blbe automat lalapapa
----
no a pak navstiv AK servismana (ten ale automaty nedela) 
|
|
|
|
|
|
|
|
AK batole

Registrace: 25.4. 2009
|
Zaslal: Pá, 01.05, 2009 17:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|