Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 8
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 1

29.04 2009 18:31


Ahoj,
právě sem pořídil S4 B5 Avant, dovoz Švýcarsko a zajímá mě jestli plní EURO II nebo EURO III. Měl jsem za to, že právě EURO III, ale při přihlašování auta mi řekli, že tomu tak není...

A je nutné jezdit vždy na Natural 98 nebo vyšší okt.číslo? Pokud DAM* N95 tak tam nebude takový výkon nebo to nedělá motoru dobře?

předem díky!
nahoru

sponzor





29.04 2009 18:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

29.04 2009 18:35


Zdravim a vítej na klubu. Tak plní Euro 2 protože podle roku výroby EURO 3 začali motory audi plnit až přelom roku 2000. Tak na natural 98 bych jezdil. Na tu 95 to nebude mít požadovaný výkon, ale někdo to pozná někdo ne. A s tím motorem, jestli mu to dělá dobře nebo ne. Myslim, že to není košer ale pokud podle techničáku můžeš na 95 jezdit, tak to asi nebude tak horký. Ale třeba Ti poradí někdo kdo tento motor má.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.04 2009 20:44


Jen doplňuji, zlomovy rok byl 2001 - B5 a B6
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2009
Příspěvků: 49 | Témat: 2

19.06 2009 13:35


mám S4 B5 avant 2,7 Bi r.v.99 v techničáku je napsáno Natural 98,ale když jsem zkusil dát téměř do prázdné nádrže N95 tak jsem žádný rozdíl necítil.ale raději zůstávám u
N98 spíš pro ten pocit,že nedělám něco špatně
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

19.06 2009 13:53


N95 můžete do 2.7T klidně nalít, motoru to neškodí, píše se o tom i v manuálu. Výkon by měl být o pár % nižší, ale žádná trága. Imho je to neznatelné...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 16 | Témat: 0

20.06 2009 20:25


pouze pokud můžeš tak jenom 98 a víš, ja tankuji pouze u OMV 100 oktanu, Benzina Verva myslím 99oktan, nic by se tomu nestalo i kdyby jsi tam dal 95 pokud nemáš nějaké úpravy pokud ano pouze 98 a výše. pokud ti můžu doporučit .)

nevím jak ostatní ale pokud natankuji nějakou sračku i 98 tak to Auto nejede ale to asi pozná málo kdo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

21.06 2009 10:34


Steanley:
OMV Carrera 100 ma oktanove cislo okolo 99. Verva 100 je pouze marketingova 98. Jediny cisty 100 oktan ma Shell - a i to je otazkou.

Jinak Oktany se resily v sekci TT. GGTT to zkousel na brzde a rozdil u 225 konoveho TT mezi 98 a 95 je 25 koni.

Ja se pomalu na 95 ani nerozjedu, ikdyz mi to tu nikdo neveri
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 16 | Témat: 0

22.06 2009 21:25


mikejn:
Steanley:
OMV Carrera 100 ma oktanove cislo okolo 99. Verva 100 je pouze marketingova 98. Jediny cisty 100 oktan ma Shell - a i to je otazkou.

Jinak Oktany se resily v sekci TT. GGTT to zkousel na brzde a rozdil u 225 konoveho TT mezi 98 a 95 je 25 koni.

Ja se pomalu na 95 ani nerozjedu, ikdyz mi to tu nikdo neveri


to vím že je to marketing, ale Benzina plus se hodne spravila oproti tomu co byla i kvalitou, samozřejmě je poznat nejvíc shelka to je good benzín pokud já natankuji 95 mám minimum asi 40PS dolů a to je co říct. a jde to hodně znát
nahoru

sponzor





22.06 2009 21:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

23.06 2009 0:29


Steanley:
Vsak jsme na stejne lodi! Jen jsem te chtel vyvest z omylu, ze Carrera 100 ma 100 oktanu a Verva 100 99

Jinak tu RS 4 mas fakt peknou a davat tam N95 snad ani nejde od vyrobce coz?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

06.08 2009 14:50


Steanley:
pouze pokud můžeš tak jenom 98 a víš, ja tankuji pouze u OMV 100 oktanu, Benzina Verva myslím 99oktan, nic by se tomu nestalo i kdyby jsi tam dal 95 pokud nemáš nějaké úpravy pokud ano pouze 98 a výše. pokud ti můžu doporučit .)

nevím jak ostatní ale pokud natankuji nějakou sračku i 98 tak to Auto nejede ale to asi pozná málo kdo


Dá se nějak zjistit jestli ŘJ motoru má mapy na víceoktanovej benzín? By mně zajímalo jestli tam ten Shell V-Power Racing leju jen z masírky na benzině a nebo jestli to má nějakej efekt....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email