Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 324 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 317
Uživatelů: 7
Celkem: 324

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 11:49


Zdravím, na naší Audince 80 B3 z roku 89 se vyskytl takový problém. Jedná se o kastli 1,6 benzin s motorem 1,9 TDI* - motor je upravovaný - upravené vysokotlaké vstřikování a všechno je řízeno mechanicky - není tam žádná elektronika. Motor má zvýšený výkon na cca 140 PS.

Teď k problému, když se motor zahřeje začne ve volnoběžných otáčkách hodně vibrovat. Až tak, že se houpe celá kastle. Když se ale nalije voda na trysky, tak všechno ustane. Motor si zase vesele pobrukuje bez větších vibrací. Trysky se čistily před týdnem a nepomohlo to. Nenapadá někoho z vás, jak si s touhle věcí poradit? Uvítám jiné řešení, než snížení výkonu. Napadlo mě třeba nějak extra chladit trysky, ale otázka je ... jak ?

Tak díky za pomoc.

P.S.: motor je předěláváný od profíka a ten si s tímhle problémem taky nevěděl rady.
nahoru

sponzor





07.06 2009 11:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 11:55


Hmm,zajimavej problem,co treba dat trysky z jinyho motoru,ted teda presne nevim jak to na tom 1.9 TDI* je,ja jsem spis na Benzin.Muzes poslat foto motoru ????
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

07.06 2009 11:59


takhle se mi to třepalo na volnoběh jak byl prasklý silenblok co drží motor ale já mám benzín.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 12:10


Já mám právě taky Benzin,ale to by mu to asi neprestalo kdyz polije trysky vodou,to je prave dost divny.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 12:11


rocky33: Jen tak mimochodem,mas fakt peknou B3
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 12:18


Tak posílám nějaký fotky. S tím silentblokem má Mefisto pravdu. Rozhodně jsou v tom trysky. Zkrátka když se vychladí tak jde všechno tak jak má. Trysky z jiného motoru? Těžko říct ale z jakého a jak by to fungovalo. Přecijen jsou to součásti, které se tolik obměňovat nedají. Ale díky za rady zatím.




P.S: Omlouvám se za špatné natočení fotek. Ale mělo by to být snad jedno.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 12:27


Zatim mě teda napada jen dodelat to co ma 2.2 Turbo*,to ma extra okruh na chlazeni vstriku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 12:33


Jo.. to je naprosto geniální nápad. nevěděl jsem, že to 2.2 T má. Přemýšlel jsem o nějakým dochlazování, ale nenapadlo mě jak to vyřešit. Ale když to má tento motor tak to snad nějak dodělat půjde na ten náš.
nahoru

sponzor





07.06 2009 12:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 12:42


Snad jo no,táta má 2.2 Turbo* a zrušil to odsud ,protože to měl nejaký rozbitý. Zkus to schválně někde sehnat a uvidíš,ja si myslím že by to tam mělo jít dodělat,vždyť přece Českej člověk je vynalezavej Minulej tjden jsem si zrovna dodělával do svojí B3 1.8S servo a i když to bylo celkem dost úprav nakonec se mi to taky povedlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 12:52


Tak to určitě zkusím! Jinak ti díky za radu.

Měl bych ještě jeden dotaz. Sháním páčky pod volant na ten náš typ. Je to B3 a jsou to ty starší hranatý páčky. B4 a novejší B3 z 89 ty páčky má už kulatý a jinak konstrukčně řešený - jsou rozděleny na levou a pravou část. Ovšem náš model má ještě ty starší a to je pouze jedna část s dírou. A ty se nedají nikde sehnat. Nemáte někdo nápad ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 12:57


Jo jo,ja vim,mam v mojí B3 taky ty starý hranatý,ale mám ještě to samý auto jako mám já na díly a to v tej samej barvě Takže mám i ty páčky Možná bych měl i jedny navíc,pasujou tam totiž i z Audi 100
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 13:03


Kolik za ně?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 13:07


Hele nevim,musim se podivat jestli je opravdu mam,jedny mam urcite,ale ty nedam,ty si necham kdyby se mi na moji rozbili Ty potrebujes obe packy,nebo ti staci jedna ????
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 13:09


Mám rozbitou tu která zapíná světla nalevo. Ale nevím jestli se to dá prodat jako víc dílů? Zatím jsem to nezkoumal jak moc je to rozebiratelný, akorát vím, že to nejde půlit jako ty novější.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

07.06 2009 13:11


Cagefree: hranatý páčky mám. Chceš je?

Mefisto:: O tom chlazení vstřiků slyším prvne Nemáš fotku?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 13:12


Teď si nejsem jistej,ale myslím že se dá rozdělit zvlášť strana s blinkrama a zvlášť se stěračema ne ???
nahoru

sponzor





07.06 2009 13:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 13:13


Chci Pošlu kdyžtak ještě fotku jak vypadaj. A myslím, že se půlit nedaj. Jaká by byla cena?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 13:14


Dave_S2: Hele fotku nemám,protože jak jsem psal táta to z auta vykuchal,ale na 100 % to tam je,nevim jestli u všech modelů,ale táta má Audi 100 2.2 Turbo* rok 88 a tam to bylo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.06 2009 13:14


Já jsem si skoro jistej, že se to nedá Alespoň ne u našeho.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 13:15


Cagefree: Myslim siže fotku posílat nemusíš,tam je jen jedna možnost
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 13:16


Cagefree: Je to možný,asi se to fakt nedá půlit,já jsem to vždycky vyndal celý a zase celý namontoval,takže fakt nevim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

07.06 2009 13:18


Bavíte se o těchto páčkách, že?


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

07.06 2009 13:20


Dave_S2: To si piš,to je přesně ono
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

07.06 2009 14:20


Mefisto:
rocky33: Jen tak mimochodem,mas fakt peknou B3

Díky moc
nahoru

sponzor





07.06 2009 14:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.06 2009 6:59


Zkus se podívat na to, jak to má řešený Uno Turbo*, má tam malej turbínkovej ventilátor, od něj hliníkovou hadici, na druhým konci takovou plastovou podlouhlou pixlu, ze které to čtyřma trubičkama funí na vstřiky. Když se to po zahřátí sepne, je to docela hukot, fouká to hodně a vstřiky jsou prakticky jen vlažný, i když tomu nakládáš.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

08.06 2009 7:01


Cagefree:
Tak to určitě zkusím! Jinak ti díky za radu.

Měl bych ještě jeden dotaz. Sháním páčky pod volant na ten náš typ. Je to B3 a jsou to ty starší hranatý páčky. B4 a novejší B3 z 89 ty páčky má už kulatý a jinak konstrukčně řešený - jsou rozděleny na levou a pravou část. Ovšem náš model má ještě ty starší a to je pouze jedna část s dírou. A ty se nedají nikde sehnat. Nemáte někdo nápad ?

Jo pujdou tam dát,ale musíš předělat i konektory-kulaté vs. hranaté maj jiné konektory;-)..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.06 2009 7:33


nejde to předělat na ty novější?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

08.06 2009 18:41


Satan Coupe: jde to předělat, ale jak psal NOVON, musí se přdělat konektory
hranaté páčky - mají takový patvar konektory
kulaté páčky - mají pravidelně tvarovanou kostku, řekl bych, že je to jen o přepinovaní, popř. přepájení
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

08.06 2009 18:44


Cagefree: Zajímalo by mě to zvýšení výkonu, jakým způsobem se to dělalo?
Btw. máš to postavený na papírech legal nebo je to ilegal přestavba, tady se ptám ze zajímavosti, jestli to jde legálně nějak přepsat... ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

08.06 2009 19:12


Kvůli povinnému ručení je to dělané na ty staré papíry, akorát je tam uvedeno, že je to diesel. Kód motoru je přeražený. Myslím to typové označení - dvě písmena. Co se týče číselného kódu motoru tak ten sedí - nevím jak je to možné. Měl to dlouhou dobu soused automechanik, kterej jí nadloubal na takový výkon a posléze si zařídil takovouto "legalizaci" Na emisích ale sliníme a saze dáváme z výfuku na čidlo prstem . Kdyby to oroštoval do toho zařízení, tak mu asi vybouchne. Takže je všechno legální, ale na emise by se musel snižovat výkon na polovic .. Jinak přestavba by určitě udělat šla a nechat nahlásit. To se myslím běžně dělá.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email