Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 384 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 379
Uživatelů: 5
Celkem: 384

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: teplo v aute
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 6

18.02 2009 12:03


Zdravwím, mam a A4 TDI* r.v97 digi klima a moc to netopí,sece se do auta nejdu zahřat ale dvojka golf mi topil nesrovnatelne líp.Ohreje se to vzdy do pulky a stejne nefoukauplne teplý,termostar to určite nebude protože i po 150km žadná sláva.Tak nevim jestli je to v té digi klima nebo nevím.
nahoru

sponzor





18.02 2009 12:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.02 2009 12:05


miroun: Takže može to byť:
1. servomotor na klapke ktorá ovláda teplotu
2. výmenník tepla
3. zavzdušnený výmenník
4. teplotné čidlo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.02 2009 12:09


miroun: Doporučuji najít v okolí někoho s diagnostikou a provést:
- načtení chyb
- udělat test akčních členů
- udělat případně základní nastavení
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 6

18.02 2009 14:20


Ok,hodim to na Pc a uvidim.Zlaty stary TDcka tam jeden kabel a vse fungovalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

18.02 2009 14:56


Ahoj, zrovna dneska jsem byl u vlasty na púrohlídce a ptal jsem se ho, jestli audi topí naplno jak jsem byl zvyklý z VW Vento. Odpověď zněla : "Neee". Automatika si to reguluje sama a nepouští úplně horký vzduch do kabiny, i když máš motor ohřátý na 90 st. Vytopí na 22 nebo jinou nastavenou teplotu a ztlumí ventilátor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 6

18.02 2009 15:32


takto tedy vyrobci digi klima nemysleli na poradnou zimu tedy,proto asi v rusku nejezdi moc novejsich aut s digi klim. A Venta topi extremne to je pravda,je to divne ale trojka golf TDI* bez klima topi min.Proste u TD se zahrejes nejvic
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.02 2009 15:38


miroun: Doporučuji si pročíst toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.02 2009 15:40


Heh trošku som mimo medzi vašimi odpovedami ale ak raz nastavím na digi klíme 22 tak v aute bude stále 22 to znamená že nebude zima. Ak by mi bola zima tak dám viacej aj napr. 26 alebo existuje ešte aj možnosť ju ovládať ručne.
Takže nechápem žeby digiklíma nekúrila dobre.
nahoru

sponzor





18.02 2009 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

18.02 2009 23:29


Přesně tak,nastav 32 a možeš jezdit v tangách.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.02 2009 8:51


No, třeba má ucpaný ten radiátor topení a ta digitální klima s tím nic nenadělá. Už tu podobný problém byl, že radiátor topení byl neprůchodný a netopilo to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 6

19.02 2009 12:49


tak jsem si to pročetl .Je to zajimave .takze chladící okruh protahnu octem a pak protahnu vodu ,DAM* pak fridex ,zaligruju a uvidim.pak prubnu to topeni,ale vyndavat přístrojovku no si nezávidím
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.02 2009 13:14


miroun:
tak jsem si to pročetl .Je to zajimave .takze chladící okruh protahnu octem a pak protahnu vodu ,DAM* pak fridex ,zaligruju a uvidim.pak prubnu to topeni,ale vyndavat přístrojovku no si nezávidím


Takže:
- propláchnout chladící soustavu není problém a za zkoušku to stoji
- v žádném případě tam nedávej fridex ale kapalinu, která tam patří, třeba Antifreeze G12 - specifikace VW TL 774 D(červená) nebo VW TL 774 C (modrá). Ale specifikace je závislá podle roku výroby.
- Po napuštění je potřeba soustavu odvzdušnit, jinak se tvoje práce může minout účinkem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

19.02 2009 13:21


miroun: Takže môžeš to prepláchnuť s octom ale hlavne by si mal vyskúšať či problém nieje v klíme.
Ďalej takýto preplach ti moc nepomôže.
Doporučujem prečítať ešte:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

19.02 2009 15:58


Jednoznačne, ja keď nastavím klímu na "HI" tak sa v aute po 15 km nedá vydržať. Čiže ak to u Teba tak nie je, tak niekde bude problém, tiež odporúčam vyššie uvedené odkazy. Tam sme to riešili, k mojej spokojnosti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.2. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 6

20.02 2009 10:20


tak jsem si přečetl ty odkazy co tam dal flaschmajstej ,každopadně jsem si z opák jazyk Slovenský a udelam to taky tak proplachnu to a uvidim,ale Myslim si ze nejdřív proplachnu komlet cely okruch chlazeni(i velky chladič) protoze tam bude stejnej humus co v tom radiatoura ,takze by to fungovalo fakt jen chvilku a pak na zaver ho propláchnu solo.Vymnenil bych radiator ale chtíč je malej a prace big.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.02 2009 13:52


miroun: Hlavně tam nedávej po proplachu fridex ale Antifreeze G12
nahoru

sponzor





20.02 2009 13:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

20.02 2009 13:59


Petan: A prečo nie?
Pozerám na stránku výrobcu a Fridex je aj G12 a má aj WV normy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Stačí si len správne vybrať.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.02 2009 14:08


flashmajster: Máš pravdu. Trochu nešťastně jsem to napsal.

Používám hodně Antifreeze G12, takže jsem jej vypíchl před Fridexem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

20.02 2009 14:09


Petan:
[i]:
Používám hodně Antifreeze G12
Ja tiež používam túto kvapalinu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

20.02 2009 14:35


ja tiež používam všetko od toho výrobcu od oleja cez nemrznúcu až po brzdovku a som spokojný a to kúrenie musí fachčiť tak ako ma ak DAM* 18 malo by byť 18 a keď dám maximum tak sa tam nedá vydržať
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email