Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 451 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 448
Uživatelů: 3
Celkem: 451

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

03.09 2015 0:32


Ahoj audiňáci

Jelikož se nám má v listopadu narodit přírůstek, tak musím vyměnit svoji A3 za něco prostornějšího... Jasná volba je pro mě A6 .... jenom potřebuji trochu pokopnout, takže...
Zajímají mě Vaše rady, zkušenosti a pocity... Děkuji

Představa by byla něco mezi 2008 až 2010 (facelift), s rozumným nájezdem, do těch 400 max 450 optimálně Sline venku venitř, šíbr, elektrické sedačky s alcantrou/kůže a nejlépe i pamětí, MMI s SD kartami, keyless,

1) motorizace a převodovky
chtěl bych 3.0TDI tiptronic nebo manual
od 2.0 i 2.7 jsem byl zrazován, kvůli spolehlivosti a výkonu na tu váhu, byl jsem také upozorněn na 7st multitronic (že to je velice poruchové)
Automat bude výhra pro ženu a pohodlí pro mě, na druhou stranu mě vbec nevadí řadit, a věřím že to je pro motor příznivější a taky se toho může méně podělat (nikdy jsem automat neměl a jaksi mu moc nevěřím)

2) přemýšlím o klasické a nebo allroadu, takže který vybrat?
u allroada sem se dočetl že odchází měchy a potom když se na to nepříjde tak vyplivne kompresor (může být i u avanta se vzduchem)

3) poraďte, jestli se nějak liší NE-FACE (např 2006) a FACE 2009 v interiéru?
Co vím, tak se liší výkonem u 3.0 NEFACE 165 a 171 a FACE 176 - o tom mi bylo řečeno že ty 176 jsou nejspolehlivější, ty dřívější prý nebyly toliká vychytaný... Pravda?
Vím že se liší zvenku NEFACE má přední lampy bez denního svícení, zadní lapmy mají krátký zpátečkový bílý světlo jen v 5 vratech, u FACE je to protáhlé až do blatníkového světla, a NEFACE má koncovky výfuku ohlé dolů, FACE rovně....
Liší se nějako i vevnitř?

4) Na co dále si dávat pozor u A6? Jakýkoli rady, zkušenosti, názory...

Díky moc za každou odpověď...
Michal
nahoru

sponzor





03.09 2015 0:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

03.09 2015 18:51


ahoj,
1] plati jako se vsim jak se o to staral kdo pred tebou, i 2.7 vydrzi kdyz ma peci. 3.0 je lepsi samo

2] mech odhalis snadno a pokud to nekdo necha bejt ano odejde kompresor... ale zase neni to nic co se stane ze dne na den takze zase plati jak se o to kdo staral
Allroad je paradni vec, vzduchac je nenahraditelny pohodli. U Allroada plati ze je potreba opravdu vybirat a nekupovat to nejlevnejsi, idealne auto co znas par let.

3] face interier ma chromovy doplnky kolem ruznejch spinacu, tusim ze prvni 4f mely sedej klimatronik, pak uz je cernej a face ma myslim o neco tmavsi drevo (to si jistej nejsem)
lampy jsou tak jak rikas i koncovky jak rikas

4] hledat
http://audiklub.cz/forum/tag/4f
http://audiklub.cz/forum/tag/3-0tdi
http://audiklub.cz/forum/tag/mkb-asb

Allroadu v 3.0 se neboj, ale nekupuj prvni vec co se ti zacne libit za nizsi cenu... historie historie historie!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

04.09 2015 11:56


Já bych jenom doplnil, pokud budeš kupovat allroada, tak počítej s rezervou kdykoliv na servis. I když případný problém budeš řešit okamžitě, tak měchy/kompresor/čidla prostě nejsou levná záležitost.
Pokud auto koupíš, uděláš nějaký úvodní servis a pak nebudeš mít pomalu ani na naftu a budeš počítat s tím, že to pár let bude stát jenom pár korun, tak takový auto neber. Bez dvacky v kapse to nemusí dopadnout dobře...
Já osobně bych si už jetýho allroada bez důkladné znalosti minulosti nikdy nekoupil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

04.09 2015 19:10


Díky za názory a rady, to je k nezaplacení

Kdybych nějakého allroada s dobrou historií znal, tak už se o něj zajímám. Problém je, že žádného neznám

Cena není největší priorita při mojí koupi, samozřejmně že každý chce kupovat za co nejméně, a protistrany prodávat za co nejvíce... Já chci mít spolehlivé auto, takže si jsem ochotný něco připlatit...

Když jsem kupoval A3, jezdil jsem půl roku po inzerátech, viděl jsem dobrých 35ks, a až když jsem viděl něco, co mi dávalo smysl, tak jsme kupoval (a podotýkám, že ne zrovna za nejnižší cenu na trhu )
Ale stálo to za to! Celou dobu jsem jen jezdil, dělal pravidelný servis tak, jak to má být, a v podstatě neřešil problémy.... Kdežto spousta známých okolo, co uspěchalo výběr, tak jen sypali kačky do nových turb, vstřiků, řešili potkaný motory a tak...
Já měnil po koupi rozvody a olej, po čase a nájezdu cca 70tis přišlo na spotřební matroš jako kotouče, desky, tlumiče, pravidelně oleje a filtry a spokojenost, na audi nedám dopustit... po dalším čase a větším nájedu to byli zase rozvody, spojková sada a zase kotouče, tlumiče atd.... Vesměs spokojenej člověk, samo že občas na mě bafla nějaká zrada (třebas altík) ale vždy se to nějak rozumně vyřešilo a hlavně to nebyla žádná velká věc, vždy otázka nižších řádu jednotek tisíc....

Mám teda s bodem 4) spoustu literatury na studování, tak se do toho večer ponořím

Díky za rady

PS: rezerva musí být, je a samo bude ... přece si neodpářu chleba, nebo mladýmu sunar, kdyby něco kleklo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 15

11.09 2015 8:42


Jednoho takoveho tu nedavno prodaval slepi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

11.09 2015 10:32


Colin2001: V kostce, pokud by to byl opravdu zachovaly kus tak bych se nebal i starsiho modelu. Jde videt, ze na to jdes se zdravym rozumem a neocekavas ze Te servis nebude nic stat, takze to je jedno.

Jinak samozrejme cim lepsi vybava tim lepe
Good Luck.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

16.09 2015 18:34


Přemýšlím o autě, co má najeto 242.000 km , asi mi to budete vyvracet, ale auto vypadá zachovale a mělo by to být najeto na dálnících v itálii....

konkrétně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


dokžete mi poradit, co by mě mohlo v brzké budoucnosti čekat?
třeba jak často (nebo v kolika) se dělají nějaký velký servisy, v kolika km by mě mohli říct papa tiptronic, vstřiky, turbo, filtr pevných částic nebo v kolika se dělají rozvody?

Děkuji za rady

PS: vím že to asi nikoho moc nezajímá, ale v pondělí jsme předčasně porodili v 7 měsíci Vojtu Koláře, 1170g 42cm takže to teď už pro mě hoří, i když pár týdnu než mi ho pustí z inkubátoru ještě mám ....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

16.09 2015 19:51


Tak ako pises:
Vstreky
Rozvody - 250-300 tisic km
a mozno aj prevodovka/hydromenic.

takze takych 5000 EUR k cene ak dobre zozenies a nebude este nieco dalsie nafigu.

Osobne by som do toho 2x nesiel
nahoru

sponzor





16.09 2015 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

16.09 2015 20:41


ty otazky jsou polozeny v zasade spatne...
muze te cekat po koupi kompletni repase uplne cehokoli anebo taky nikdy nic

jde pouze o to JAK SE O TO KDO STARAL PRED TEBOU! ty famy o tom, ze se do toho vysypes jsou o nicem, takove jedna pani povidala.
Ano muze se to stat, kdyz netusis co se delo predtim, kup auto s historii o ktere budes vedet vic nez jen ze "melo jezdit v italii dalnice" to je takovy bazarnicky evergreen kdyz prestal tahnout doktor z rakouska...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2011
Příspěvků: 84 | Témat: 4

16.09 2015 20:54


Kolko ludí,tolko názorov.Ja by som zas do toho šiel.Tiež som predal svoju A4 a kúpil od známeho A6,síce ešte predfacelift 2007,ale s približne rovnakými km a reťaz zatial nehrkoce,prevodovka radí,skrátka všetko je ako má byť.Nie že by som s prípadnými opravami v budúcnosti nerátal,ale chcem tým povedať že aj auto s 250tis.km.(skutočnými a nie stočenými z 500tis.),môže byt O.K.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

16.09 2015 20:59


Pravda. Len prosto treba ratat s pripadnymi investiciami.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2011
Příspěvků: 84 | Témat: 4

16.09 2015 21:01


Ináč podla tvojich otázok si zober so sebou niekoho,kto ti to auto preklepne....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

17.09 2015 17:20


bubulak: díky za infoa tip, to jsem potřeboval vědět..... Jestli rozvody mají životnost mezi 250-300tis. tak další otázka bude, za kolik takové rozvody seženu / popř. kolik by stála výměna v autor. servise?

kriznik: chápu jak to myslíš, pokud tam bude serviska z IT odkud je dovezené, a bude v ní napsáno, že rozvody (a klidně i další díly) byly měněny v originál servise audi, tak není co řešit a je to přesně co hledám
Chápu, že ta otázka je položená blbě, nikdo neví co má to auto za sebou a jak se k němu předchozí majitel choval a jediný co to může objasnit je serviska (pokud není zfalšovaná)


to by se ale dalo zjistit v servise audi, když tam třeba zavolám přes nějakého známého tak podle vinu či podobně, nebo nějaká cebie...

Nový info z dneška je takové, že mám pár dalších fotek a serviska je vyplněná jen do 60tis. pak měl údajně servis pokračovat v autorizovaném servisu AUDI v IT ale už nebyla vyplňovaná kniha. Prý je ale možné to v AUDI ověřit, tak zítra budu mít podle VINu snad kliku a známý mi to vytáhne...


hergot přidal bych sem fotky, ale neumím to vím vím, je tady návod a stačí ho přečíst ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

17.09 2015 17:30


Ahoj,
co som pocul tak v audi stoja rozvody okolo 2500 EUR. Samozrejme ak su OK tak skoda ich menit.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

17.09 2015 17:31


na fotky se vybodni, aby se ti auto libilo jich staci par, pak uz je to hlavne o tom se sebrat s nekym kdo vi na co si dat pozor a prosmejdit to, poslechnout, napichnout na diag a pak se rozhodnout.

od stolu to nema smysl.

na fotkach dobry, ale fotky jsou fotky a lecos prikrejou, najezdu bych se nijak zasadne nebal, mam stejnej motor s malinko mensim najezdem v allroadu a je naprosto v klidu stejne jako zbytek auta, nicmene u nej vime historii coz je dulezitejsi nez najezd.

ted auta vybiram podle vybavy, drive podle spolehlivosti, kazdopadne vim, ze spolehlivost i u "nespolehlivych" aut je naprosto stejna v pripade ze to pred tebou nemel debil bez koruny.

60tis na servisku je pekelne malo kdyz ma 242k, ale uvidis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

17.09 2015 17:47


díky

chtěl jsem přidat foto VINu aby bylo možné na to kouknout, ale to je buřt jak říkáš....

Měl jsem tam jet minulou sobotu, jenže jsem v pátek kvůli krvácení zavezl ženu do špitálu a kolotoč se roztočil.... Už jsem domluvený jedu tam tuhle sobotu, to se ví že od stolu člověk nic nepozná...
Líbí se mi Tvůj zdravej názor a děkuji za rady....

prosím ještě o radu, prodal jsem svojí A3 včera a dneska mi napsal borec že jí chce, chtěl bych inzerát zamknout nebo tam napsat že to je prodaný, ale nenechá mě to přidat příspěvek, protože tam zatím nikdo do tematu nepsal a abych si ho jako neposoiuval dopředu, co teď, at tam není matoucí neplatný inzerát...

díky
nahoru

sponzor





17.09 2015 17:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

17.09 2015 17:49


bubulak (Čt, 17.09, 2015 17:30) orig :
Ahoj,
co som pocul tak v audi stoja rozvody okolo 2500 EUR. Samozrejme ak su OK tak skoda ich menit.


kurde to jsou sakra drahý rozvody, na A3 jsme to pořídil do 10k i s prací ....

no jo no, chceš opici, musíš mít na banány
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

17.09 2015 19:28


Colin2001:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Drzim palec, facelifty jsou hezky a pokud je dobre vybavena tak si dej zalezet
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

21.09 2015 13:50


Byl jsem omrknout o víkendu nějaké kousky, a u vzduchového podvozku mě trochu zaskočilo, jak málo leze nahoru zadek, i když se nastaví LIFT, tak nevyleze toliká vysoko jako předek...



Je to normál že ten zadek se nezvedene o tolik, nebo to signalizuje nějaký problém? Kompresor šel, auto se zvedalo, ale bylo ta jakoby na části, že chvíli jelo nahoru (dolu) a chviličku nic, a zase chvíli jelo a takhle asi 2x až 3x, když jsme to dával na místě z dynamic na lift
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

21.09 2015 20:37


to ze to jede na casti je normalni - vyleze to nahoru do polohy a pak to trosku klesne na spravnou vysku, pak chvilicka nic a leze o dalsi step nahoru atd.

pokud mas pocit, ze vepredu je vetsi dira nez vzadu, tak opticky mozna ano, hodnoty kolik mm od stredu kola ma byt lem blaniku mas zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Citace:

Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)

pokud by to bylo blbe, nesignalizuje to nutne spatnej kompresor, kdyz uz tak spis kostka rozdelovani tlaku, ale treba je jen blbe nastavena vyska, prenastavitelna diagnostikou.

Zatim bych nepanikaril, zmer si to a uvidis co s tim dale, pripadne pohledem na diagnostiku budes vedet vice.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

22.09 2015 18:47


Bezvadný, děkuji moc!

Zítra, resp. dneska večer jedu znova do Prahy, přespím a zítra ráno jdu na ní znova kouknout a tak zrovna oměřím ty hodnoty....
Zkoušel jsem je umluvit, jestli s tím můžeme zajet na Prosek, dělá tam známý a tak by mi domluvil diagostiku, jenže mi řekli že to nepůjde, že mi jí klidně vezmou na jejich diagnostiku.. Ale já tomu nerozumím

zeptám se ještě trochu hloupě, ty měchy - to jsou tlumice, je to tak?

jinak jedná se o tonhle kousek
http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/16475539?goFrom=list

barevně to není ono, šedá metla by byla lepší, ale ta výbava je prostě super.... třebas ty sedačky - tenhle typ jsem viděl snad jen na 2 autech, co u nás v inzerci jsou...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

22.09 2015 18:59


Pokud odmítají prohlídku v autorizovaným servisu, tak se něčeho bojí. Slušný prodejce nemá problém nechat auto zkontrolovat v autorizáku.
Měchy jsou místo pružin, tlumiče tam jsou.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

22.09 2015 20:05


Zadara do autorizaku nepojedou, to celkem chapu. Nabidni neco.
Je to pod essoxem coz muze a nemusi znamenat problem, to si zjisti co to znamena viz cebie.

Jinak vybava vypada slusne, recara jsou imho vic nepohodlny na delsi trasy, ale to je subjektivni
Gud luck!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

23.09 2015 0:18


a ty tlumiče u vzduchu samy o sobě stojí oproti nevzduchu nějaký nesmysl? Nebo jsou to tlumiče standard jak u nonvzduchového podvozku?

Zkusím jim něco strčit, že bychom se tam zastavili u projížďky s autem, díky za tip
Oni argumentovali, že nemohou jinam kvůli převozu kvůli pojistce, či co.... No, úplně to smysl nedávalo, asi jen výmluva...

Ty informace mám zjištěný takto: auto neí bazaru ale je tam na komisi, vlastní to nějaký transportní kamionový SRO, který to mají zaúvěrovaný u toho essoxu a přenechání úvěru je pro ně prý nezajímavé, prý to chtějí prodat a leas (uver) zrušit ....

díky za rady chlapáci a za zkušenost se sedačkami
nahoru

sponzor





23.09 2015 0:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

23.09 2015 11:36


vzduch pro 4f neni zadna raketa, neco to stoji, ale pokud kupujes auto za 4kila tak te to nezrujnuje.

pokud je auto v komisi, je normalne pojisteny od majitele, pokud ma auto bazar, ma ho bezne pojisteny na tusim 25km v okoli bazaru.
takze kecy

P.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

24.09 2015 17:17


Povedlo se dohodnout s prodejcem, že příští týden s audinou zajede na Prosek, kde s mým známým projedou kompletně diagnostiku
jako spokojené a dobré gesto jsem prodejci něco strčil, aspoň jsem si ho trochu získal na svou stranu trochu

Znova jsem zkoušel ten vzduch a všimnul jsem si, že nahoru i dolu leze tedy na části, to už víme, a teď... Je normál, že leze postupně předek a poté zadek, že to nejde naráz oboje (celé auto)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

24.09 2015 17:17


jinak jednání postupují dobrým směrem, už i cenově jsme na hladině, která mi je stravitelnější, ale furt to není ono- protože tam brzo půjdou na výměnu komplet brzdy, a chtěl bych si dozapravit ty karosářský nedostatky trocha, vyměnit výbojky (jedna je vysvícená - svítí žlutě) a samo udělat oleje motoru a přemýšlel jsem i tiptronic a haldex (co myslíte? hloupost? Vím že jsou lifetime, ale říkal jsem si pro jistotu..) Jakmile projde ta diagnostika a budu vědět že vzduch a ostatní je v richtiku, tak nebudou překážky začít finální jednání o ceně, uzavření leas. essoxu a přepisu... A už teď mi vstávají vzrušením chlupy na rukách, jak se na ty nový kruhy těším
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

24.09 2015 19:53


Predek zadek neleze najednou, to je normalni
Drzim palce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 13

06.10 2015 9:38


Tak se musím pochlubit

V pátek bylo auto na prohlídce na Proseku, totální diagnostika. Vzešlo z toho, že všechno, až na pár drobných a sporadických chyb, je v pohodě, podvozek měřen fyzicky a taky přes computer a diagnostika nic neřekla, fyzický měření ukázalo hodnoty vpředu 386 (jak má být) a vzadu 387 (má být 384)... - Nevím, ale kdyby tam bylo něco špatně, diagnostika by to řekla, ne? To může být jen nerovnost podlahy, nebo něco ne? 3mm... i když by to asi mělo být přesně...?

I přes to jsem se rozhodnul do auta jít a včera vyvolal konečné jednání o ceně, přepisu atp a mám zaplacenou zálohu a ve středu pro ní jedu

Takže bych chtěl moc poděkovat za rady všem, zejména Kriznikovi... Máš to u mě
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

06.10 2015 10:19


3mm nic neznamenaji, chyba mereni anebo se to samozrejme poladi diagem.
gratulace, az na tu barvu vypada super a bude delat radost

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email