Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 5
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 7:21


Ahoj kolegové, mám docela velký problém, koupil jsem před nedávnem 3,2fsi A4 B8 ,195kw, manuál, teď auto začalo chcípat a prý výměna rozvodů tak si říkám ok dám do toho 40 000, ale jedu do asi 3-4 servisů a všude mi řekli, že se musí měnit kromě řetězů, napínáků, vodících lišt, atd.. také stavěcí čidla na klikovce a vačkách což dělá dohromady opravu za 100 000. Je nutné čidla měnit? máte s tím někdo zkušenost prosím? Díky moc za každou radu či tip.
nahoru

sponzor





08.07 2015 7:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 10:10


neni potreba je menit pokud nevyhazuji chybu jen te tahaji za nosanek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 12:15


Auto chcípne a napíše ingnition is on. a sviti taková orandžová kontrolka. Tak právě nevím... u toho předchozího modelu to prý nebylo třeba, ale že tady se mi nikdo nezaručí pod tu opravu, že to nezačne dělat znovu když se nevymění i čidla.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 12:20


tak ono je to vice mene na tobe, kdyz je to doporuceno je lepsi to udelat a jestli to jsou prvni rozvody na tom aute tak urcite vymenit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 12:30


Bude se to měnit poprvé právě, ale 100-120tisíc mě přijde strašnej ranec
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 12:33


tak si nakup dily sam a nech to udelat jen za praci...ale 100k za rozvody je nesmysl podle meho, ne ze bych mel nejaky super prehled o cenach rozvodovych sad
napinka retezu a retez cena 5000 s dph
Naposledy upravil wormside dne 08.07 2015 12:44, celkově upraveno 1 krát. (57% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 12:40


To jsem chtěl udělat ale materiál rozvodu je tak cca od kamose z bossu za jeho ceny 25 000 to je v pohodě, ale cidla za nakupni ceny všechny 4 - 68 000Kč,-
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 12:48


neverim ze fakt podelany cidlo stoji kolem 20k
nahoru

sponzor





08.07 2015 12:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 12:55


Taky jsem nechtěl věřit, je to prý funkční část těch rozvodů, dvě jsou po 16 000, a dvě po 18 000Kč,-... jsem z toho docela vyřízenej, doufal jsem, že to není pravda a chtějí semnou akorát vyjebat, ale začínám tomu asi pomalu věřit. Ten známý mi právě vyjel materiálovou soupisku ETK a je to tam takhle napsane...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 12:59


posli cisla tech cidel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 13:06


2x 06E 109 083 R
2x 06E 109 084 M

Jednotky stavěcí pro vačkovou hřídel
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 13:11


no tak je to tak, jen nejak nevidim co by se tam mohlo opotrebovavat tak maximalne na nich vymenit jen ty ozubena kola a ty se daji koupit samostatne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 13:26


Ahaa, takže se dají sehnat ty kola, která jsou nějak nasazena na cidlech nebo tak něco jo ? to by bylo dobry... kdyby teda to slo spasovat tak, ze by stara cidla s tim kolem si rozuměla.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 14:15


Ahaaa, to jsem ani netusil, jak to vypada... nemelo by smysl třeba sehnat motor novej a tenhle strelit na dily? nevim ani teda kde a kolik to stoji ale tedy me rikal kamos taky at to skusim nekde poptat. Ale asi to bude taky ranec, když je to relativne nove auto... :/
nahoru

sponzor





08.07 2015 14:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

08.07 2015 14:19


jak bych se tim nezabyval udelal bych retezy voditka napinaky a tim bych to nechal bbyt
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

08.07 2015 14:26


Taky jsem o tom premyšlel, udělat to takhle... , ale zase si rikam když uz bude motor venku... nevim no co bych měl dělat.. všude mi rekli i s cidlama ale taky me to prijde jako blbost, skoda ze tu není někdo kdo by s tim mel primo zkušenost:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

08.07 2015 17:04


Možná teď budu vypadat blbější než syn vesnického idiota a televizní rosničky, ale kde jsou ty čidla? Vidím jen nastavovače vaček, principielně stejný systém jako Vanos* od BMW.

Ze zvědavosti sem pátral i na zahraničních webech, ale že by někdo měnil s rozvody preventivně i 4 nastavovače vaček to jsem se nedočetl. Všude jenom řetězy, napínáky, vodítka.

Jinak 3.2 FSI* je celkem složitý motor, nemění jenom časování vaček ale i zdvih ventilů.


Přímý odkaz na youtube video


A pěkný popis funkce (anglicky) - http://www.dynarev.com/Audi_Variable_valve_timing.html

Jestli tam chce někdo něco měnit preventivně, tak je tam toho mnohem více. Nebo rovnou preventivně vyměnit motor, dost možná raději celé auto. Co kdyby...

Kolik má to auto vůbec najeto? Mě to prostě přijde, že se tě někdo snaží natáhnout. Pokud se pletu, opravte mě někdo.

EDIT: Dočetl jsem se ještě o závadě nastavovačů pro 4.2 V8, je možné že v 3.2 V6 budou ty samé. Takže asi rozdělat a podle stavu zhodnotit -

https://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-timing- [zkrácená url]

Problém je v tom pinu co "zamyká" časování. Prostě vymele do těla oválnou díru a pak to nefunguje jak má. Bez tlaku oleje vyleze z rotoru ven do díry a zamkne rotor proti pohybu.
Do výchozí polohy vrací rotor zkrutná pružina a pin tlačí taky pružinka. Pokud tlak oleje dosáhne patřičný tlak tak se pin zatlačí do rotoru a ten se "odemkne" tj. může se začít pootáčet. Tady u těch 4.2 V8 zase Audi předvedlo metalurgický "majstrštyk".
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

13.07 2015 6:29


Já tomu zase takhle moc nerozumím , ale kromě autorizovaného servisu mi to řekli další cca 3-4 servisy, které dělají audi, že prý by se mělo měnit vše od modelového roku 2008 a tedy modelu B8
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

13.07 2015 6:42


co jsem koukal na allegro, tak vychazi o hodne levneji, posuzovani kvality necham na kazdej vzlast, ja ale nikdy s polakama nemel problem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

13.07 2015 7:39


To je nějaká polská stránka?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

13.07 2015 8:45


Vysvětlení - Aukro je Česká odnož Polského Allegra

Nevím co ti poradit. Asi nejspíš motor ven, tak jako tak by musel. Sundat rozvody, rozdělat přestavovače a pak podle stavu "zámku" zhodnotit jesli měnit nebo ne.

Opakuju otázku - kolik má to auto najeto km?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

13.07 2015 9:01


jenže ja to sám nevyndám moc to neumím a nechtěl bych tam něco zkurvit. má najeto 170tisíc.. Jinak motor ven atd za práci mi říkal tak 12K když se to bude dělat celé. Ahaa díky za vysvětlení
nahoru

sponzor





13.07 2015 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

14.07 2015 10:21


Neni koukam nad 1.6 MPI* !.... Sorry za OT ale tak nejak me prijde ze cim jednodussi motor tim lepe...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.07 2015 12:30


Ta A4 B8 3.2 FSI* stala v roce 2008 v zakladnim provedeni 1.157.000Kč. S příplatky za výbavu to klidně mohlo vylézt i přes 1.700.000Kč. Těch 100.000Kč za kompletní rozvody se pak zase nezdá tak moc, ne?

Nicméně o 3.2 FSI* je tady toho napsáno dost. Kupříkladu SATAS jednu 3.2 FSI* dělal, závada rozvodů.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A ještě něco -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.4. 2010
Příspěvků: 261 | Témat: 22

15.07 2015 14:29


Ja vím, tahle má úplně vše kupovaná na jarově za 1,986 000Kč ale i tak je to 7 let staré auto a nečekal bych takové cenovky.... a teď věcná otázka, neznáte prosím někoho v královehradeckém kraji kdo by mi tu opravu udělal, umí to aby to nezkurvil a nestálo by to jak v autorizáku? Asi chci takové perpetum mobile ale budu rád za každý tip, díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email