Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 170 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 169
Uživatelů: 1
Celkem: 170

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

11.12 2014 23:08


Skusim ho zajtra odpojit a pozret znovu kanal 4 co sa zmeni a ci sa to bude chovat za studena a za tepla rovnako. Ked som kupil to auto riadiaci vstrek bol v prdeli ja som ho menil daval som ale pouzity ktory mal vraj 70tis nabehane...chybu uz nevypisuje ale neviem ci dva spravny signal nemam osciloskop alebo ako by sa to dalo zmerat.
nahoru

sponzor





11.12 2014 23:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

11.12 2014 23:18


Pri tomto riadiacom vstreku je problem, ze je tam vovnutri mikrocievocka, prud neda ziadny, a napatie dava velmi male, ten zdvih ihly je par desatin mm iba, to nenaindukuje takmer nic...takze moze byt problem teoreticky hocikde v kabelazi, konektoroch, oxidacii v RJ alebo hocico ine, a signal bude mensi alebo deformovany, a RJ ho vyhodnocuje zle a potom to blbne...aj keby mas osciloskop, nepomoze ti, pretoze nevies, ako ma vyzerat spravny signal...preto by bolo najlepsie riesenie porovnavat dva kusy a najst, kde je rozdiel a pricina...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

11.12 2014 23:39


Do kelu...neexistuje nejaky iny sposob ako zistit ci je ok? hodnota odporu mi asi nepovie nic o nom ze ?
BTW: teraz ma napadla este jedna vec...to auto malo povodne Tiptronic* je to prerabka na manual cize muselo byt menene aj cerpadlo pokial viem ci nie ? pozriem zajtra cislo RJ a cislo cerpadla ci nahodou tam nieje ine ako ma byt a blbne to aj ked si myslim ze by to skor neslo vobec ako takto blbo...to auto startuje krasne aj taha zadymi len trosinku no zatah je taky nerovnomerny lebo nad 3000to citelne zrazu zacne tahat viac a citit to hlavne za studena resp ked ma motor tych 70stupnov zacne regulovat predvstrek zmeni sa zvuk a zatah zosilnie...samozrejme to bezne netocim nad 3tis za studena...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

11.12 2014 23:50


Jasne, ze povie, ak ma cca. 100 Ohmov, tak je vinutie cievky v poriadku...to ale nic nepovie o tom, aky signal pride do RJ motora...a nakoniec sa aj tak ukaze, ze niektore serie maju posahany soft Ale vazne, ak to od urcitej teploty, vzdy rovnako a pravidelne, zacne zrazu fungovat, akoby sa ten vstrekovac zrazu pripojil, tak pokial je signal naozaj spravny a dostane sa v spravnom tvare a velkosti az do RJ, tak potom musi byt nejaka chyba v nej, inak si to neviem vysvetlit...pretoze ona cerpadlu diktuje, aky predvstrek aj davku pozaduje, cerpadlo si to sice samo riadi, ale povely dava ona...
Pri prerabke prevodovky cerpadlo samozrejme menit netreba, ale v tomto si uz nie som isty, ako to presne je, viem len to, ze RJ motora a prevodovky medzi sebou komunikuju, takze cerpadlo by nemalo vediet, aka je prevodovka, jemu je to fuk, ale RJ motora a prevodovky musia byt na seba spravne nakodovane, aby komunikovali...no vzdy je vacsi problem prerobit manual na automat, ako naopak...ty mas teraz manual, takze RJ prevodovky ti moze byt ukradnuta, otazka je, ci chybajuca komunikacia nevadi RJ motora, mozno by si mohol skusit nakodovat ju na manual, ci to nepomoze...ale podla mna to s cerpadlom nijako nesuvisi, to funguje uplne rovnako bez ohladu na pouzitu prevodovku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

13.12 2014 18:52


Nemal som zatial na to čas jedine čo som skusil tak rozpojiť konektor riad. vstreku a žiadna zmena...takisto j*balo tomu predvstreku za studena ani zvuk sa nezmenil a zatah tiez nie...akokeby som ani nič neurobil. Ale raz som to už mal na kompe samizda s odpojenym vstrekom a jedine čo sa zmenilo tak to že sa hodnota predvstreku v tej druhej kolonke nemenila.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

15.12 2014 20:22


Skusil som odpojit cidlo teploty vody na zohriatom motore. Motor vyrazne stichol povedl by som ze ide celkovo kultivovanejsie a hlavne nerobi picoviny za studena. Ide to povedal by som trosku lepsie akurat dlhsie toci velka davka paliva ide a otacky vyletia na 1300ale hned klesnu...moze to byt ten problem s riadenim predvstreku sposobeny tym cidlom??. Teplotu na budiku ukazoval dobre akurat neviem aky signal ide do RJ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

15.12 2014 20:32


Nepozeral si, aku teplotu ukazuje VAG? Casto sa stava, ze budik ukazuje dobre, ale RJ motora blbne, lebo hodnota teploty skace okamzite, nie je tam oneskorenie ako v budikoch...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

15.12 2014 20:37


Nepozeral som na VAGine teplotu nemal som notebook so sebou. Ale kupim cidlo nove prehodim uvidim nieje to extra polozka. Je mi ale divne ze ten motor stichol po odpojeni..nie az tak moc ako so zapojenym cidlom za studena vtedy to islo az moc hladko...ale rozdiel tam bol urcite znatelny. Po odpojeni cidla by mala ist max davka a motor by mal mat chod tvrdsi ci nie ? No nic uvidim ked to vymenim co sa stane
nahoru

sponzor





15.12 2014 20:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

15.12 2014 22:23


Pri odpojeni cidla si RJ nahradi konstantnu teplotu, tusim s 10'C pocita ci kolko...no maximalnu davku asi tazko To by ti rychlo motor vyskocil spod kapoty Cerpadlo vstrekuje tolko, kolko potrebuje na dosiahnutie zelanych otacok, pripadne vykonu, takze na volnobeh bude vstrekovat tolko, kolko zodpoveda 760otackam za minutu, teplota ho nezaujima, ani mechanicka ucinnost ani nic, proste regulacia si to sama nastavi...predvstrek je druha vec, ten s davkou sice suvisi, ale nie priamo...takze studeny motor potrebuje vacsi predvstrek a na tvrdosti chodu motora to pocut...takze ak teplemu motoru, ktory vstrekuje 2' po uvrati, odpojis cidlo, RJ mysli, ze je znovu studeny a zacne vstrekovat 6' pred uvratou, davka sa prakticky nezmeni, otacky tiez, ale motor vyrazne straktorovatie, pri teplom motore je vacsi predvstrek pocut ovela viac, ako pri studenom, preto sa zda, ze za studena to ide lepsie...no ak by ti po jeho odpojeni motor stichol, tak to by musel zapojeny byt uplne v riti a hlasit -30'C
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

16.12 2014 2:09


No ved vravim, motor bol zohriaty a isiel dost ostro...ked som cidlo odpojil vyrazne stichol ale povedal by som na taku normalnu hladinu zvuku aku som si predstavoval na v6 TDI* s 300tis na tachaci...ked som ho za chodu zapojil tak o5 kovadlina. Ak by to bolo tym cidlom tak by musel hlasit rozdielne signaly od teploty....za studena siel motor moc hladko a nad 2000ot si rj motora prudko pridala predvstrek lebo by to asi inak hodilo do nudzoveho rezimu no a ked sa zohrial nad presnu hranicu to bolo tusim 85stupnov cidlo zacalo davat signal ze je motor zas moc studeny a zvuk ako traktor...inak si to neviem vysvetlit ale modlim sa aby to bolo tym sprostym cidlom aj ked pri tomto motore su to bohovsky ruzove okuliare takze uvidime co to urobi po vymene
PS: tou maximalnou davkou som myslel startovaciu davkou lebo po starte aj zohriateho motora vyletia otacky na 1,3tis a trosku si zahuli do cierna po starte...tak ako sa robilo na starych R5 ked bol vylagrovany motor daval sa odpor na cidlo teploty aby zvysil start. davku a dobu zhavenia.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

16.12 2014 17:09


No tak cidlo vymenene. Studeny motor to iste ide hladko ako benzin a pod prekroceni 2300 zmeni zvuk na traktor. No po zohriati nastala zmena a to taka ze nieje tam presna hranica kedy motor zmeni zvuk ale od cca 70 zacne zvuk plynule hrubnut a pri 90 stupnoch ma motor prijemny chod ktory ma daaleko od traktoru so starym cidlom...cize to cidlo muselo byt spatne. Teraz ma napadla jedna vec. Kedze to cidlo dokaze takto ovplyvnit chod motora a cas vstreku je mozne ze je to nastavene zle pretoze so starym cidlom motor isie velmo ostro cize hodnoty vo VAGine boli isto ine akokeby som to napichol teraz. Zajtra idem nato.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

16.12 2014 21:34


Mechanicke nastavenie predvstreku nijako s teplotou nesuvisi, ak ti pri testovani od minima po maximum ide od 2'ATDC po 15'BTDC, tak je nastavene spravne, teplota toto nastavenie nijako neovplyvni...ze v zavislosti od teploty cerpadlo meni zakladny uhol predvstreku, to je nieco ine, to samozrejme uz spolu suvisi...cim nizsia teplota a cim vacsia davka a cim vyssie otacky, tym musi byt predvstrek vacsi...a naopak...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

16.12 2014 21:53


Každá 2.5 TDI* od roku 2000 to jest mimo čerpadel 110KW má tuhle vlastnost že při dosažení cca těch 65-70 stupnu najednou zmení chod.děla to čerpadlo resp přesuvník v souvislosti s teplotou vody a hlavně je takto postaveno řízení motoru EDC15P a VM+,do 70 stupnu jde vytočit jakoby pomaleji a zvuk motoru je jemnejší.od 70 stupnu jde svižně za plynem na volnoběh při vytočení a stim i praskavejší zvuk.Nastartujte si auto a čekejte sami ten okamžik uslyšíte kdy se to změní.Je to v podstatě takové šetření motoru za studena v malých otáčkách...ono když tu 132jku za studena sešlapnete tak zmení zvuk cca od tech 2000 ot taky razantně.

U modelů AFB AKN to jde od studena plně za plynem a při přidání je to jak traktor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

17.12 2014 2:18


No ja neviem...ono od 2000 zmeni zvuk razantne ale aj vykon....po pridani plynu do 2tis tichy lekvar a od 2000tisic lepsi zetor...ta jazda je neprijemna aspon mne to tak pride chodim ako curak potichucky a ked pridam tak pod kapotou zrazu 6ti korejci s kladivami a kovadlinou...p*či zlate uno 1.3d xD
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.12 2014 18:35


Peter_c4 (17.12 2014 2:18) <a href="/forum/prispevek/1223896-allroad-2-5-TDI*-ake-zmena-zvuku-motoru#1223896">orig</a> :
No ja neviem...ono od 2000 zmeni zvuk razantne ale aj vykon....po pridani plynu do 2tis tichy lekvar a od 2000tisic lepsi zetor...ta jazda je neprijemna aspon mne to tak pride chodim ako curak potichucky a ked pridam tak pod kapotou zrazu 6ti korejci s kladivami a kovadlinou...p*či zlate uno 1.3d xD

Ta dačo je chujové na tom motore moj zlatý....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.12 2014 18:38


mozna ti dospiva a zacala dvaapule mutovat hele...
nahoru

sponzor





17.12 2014 18:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

17.12 2014 19:54


Takže dnes tomu auto zas j*be...vymnil som čidlo a zrazu tomu trva 50km kym sa to zohreje na 90 stupnov podla budiku teda a horšie je že to ide furt ako lekvár naviac na diesel až hnusne potichu. Včera po vymene noveho čidla to ešte pri 90stupnoch zmenilo chod a išlo to fajne. Dnes ani boha dosiahnut hranicu pri ktorej motor zmeni chod do ostrejsia Začínam byť z toho zufaly už neda sa s tym jazdiť. Myšlienka štrenia motora hladkovym chodom do 90stupnov je sice pekna ale je to strasne lenive a po pridani plynu to nad 2000akosi divne trhne a zacne to hrozne klepat ako vyjebany komorkac s milionom na tachaci....odpojil som t ocidlo a chodim bez toho...za tepla ci za studena ma to normalny zvuk a hlavne sa s tym da chodit. Ja uz neviem kde moze byt chyba...ta regulacia funguje tak kurva co tomu je...
Je v tej bucore nejake cidlo teploty paliva ?? to by mohlo mat tiez nejaku spoluucast...ja uz fakt neviem co s tym...
Naposledy upravil Peter_c4 dne 17.12 2014 20:07, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

17.12 2014 23:24


No zjavne tam budes mat nieco ine nakkt, nie predvstrek v cerpadle, ten je zjavne OK Jasne, ze cerpadlo snima aj teplotu nafty Asi by si naozaj mal zbehnut za niekym, kto sa tymto motorom dobre rozumie a dokaze prist na to, kde by mohla byt chyba Ono je sice dobre pokusit sa to urobit svojpomocne, clovek sa vela nauci, ale musi to mat hlavu aj patu, nie chaoticky skusat to ci tamto a tapat, na to treba nervy a vela casu a penazi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

27.12 2014 1:00


Asi mám jak sa hovorí vydeláno. Dnes si idem mestom a zrazu mi zasvietilo ABS* a ESP* a motor straaaaašne začal klepať predvstrek bol strašne skorý. Nemal som notebook len jeden sadu torxov a kladivo. Tak som došiel na najbližšie parkovisko no ten motor strašne skákal asi v sekundových intervaloch menil predvstrek z normalnu do ostra...vždy ked hodilo do ostra auto netahalo po sekunde zas ticho zacalo ťahať a takto dokoliečka...notebook som nemal tak som skusil posunuť asi o dva milimetre remenicu čerpadla opačným smerom ako sa otáča remenica aby som na predvstreku ubral čo to urobí...chvílu to išlo a po 10-minutach zas prebliklo ESP* a ABS* a znova to začalo trhať a klepať....pozeral som remenica čerpadla sa nepohla takže buď rozvody alebo čerpadlo
zajtra s tym idem normalne do servisu serem nato ale podla mňa umiera to čerpadlo neviem si vysvetliť to trhanie a rychle striedanie predvstreku z plusu do minusu....keby to bolo mimo rozshah len tak to len hodi do nudzoveho režimu ale netrhalo a neštekalo by to nie ??? ten motor chyti na otoč ani nezaklepe no po chvilke začne robiť kla kla kla kla kla kla a rozsvieti sa to....ach že som sa ja na ten 6val dal...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

07.07 2015 9:49


Zdravím pánové...Mám takový problém...Začal mi z ničeho nic jít motor v nízkých otáčkách docela zostra,v rozmezí od 1000-1800 ot.Zdá se mi,že i na volnoběh nemá standardní zvuk.Po překročení 2000ot se mi zdá,že to ustane. Nehorší je,že to dělá jen někdy.Asi je s tím spojený i to,že i docela čadí...právě okolo 1500ot. Jakmile se dostane přes,přestane hulit a chod se zjemní.Poradil by mi někdo,kdo se v těchto motorech hodně vyzná u čeho mám začít?? Upřímně řečeno u čerpadle se mi moc začínat nechce
Jinak je to AKN.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

07.07 2015 10:59


Peter_C4, no ako to teda nakoniec dopadlo? Pol roka odvtedy a nic nove? No aj tebe Vladislav mozem poradit to iste, lepsie ist za niekym, kto vie, co robi, ako sa takto trapit...na zaklade takychto informacii nie je mozne povedat, co je zle, bez zivych dat a testovania jednotlivych casti je to nafigu, nie je sa coho chytit...tu nejde o to, u coho zacat, treba proste zistit, co je zle a preco, ak sa tomu nerozumies, tak mozes zacat aj skoncit hocikde a nepomoze to
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

07.07 2015 17:35


No dopadlo to vymenou čerpadla za druhé (odtialto z AK za fajnu cenu) pretože na mojom zomrel presuvnik. Robi to stale aj s druhym čerpadlom, odvtedy ako povedal Satas, že je to normál, tak to neriešim. Akurat by som si ten hladučky zvuk vedel predstaviť aj pri zohriatom motore ...dokonca sa mi zda že to aj citelne lepšie potiahne za studena v režime "hladkochod"
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email