Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 364 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 363
Uživatelů: 1
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

03.07 2015 10:39


Pokud ta V8 jezdí fakt za 11-15 tak je to super. Já s a4 2.0tfsi q jezdím v průměru za 11-12 takže ty dva-tři litry navíc bych tomu klidně odpustil, to svezení za to stojí
nahoru

sponzor





03.07 2015 10:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

03.07 2015 10:41


Bazmous (03.07 2015 9:41) orig :
c0d3r: 4.2 V8 ti vzdycky vykouzli usmev na tvari


me neustale:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

03.07 2015 10:42


Tomikcek (Pá, 03.07, 2015 10:39) orig :
Pokud ta V8 jezdí fakt za 11-15 tak je to super. Já s a4 2.0tfsi q jezdím v průměru za 11-12 takže ty dva-tři litry navíc bych tomu klidně odpustil, to svezení za to stojí


Ja to ted pocital a na n95, Praha 90% a vesnice zbytek to mam za 14,8. To mi na 335k neprijde zas tak sileny.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

03.07 2015 10:43


Tomikcek (03.07 2015 10:39) orig :
Pokud ta V8 jezdí fakt za 11-15 tak je to super. Já s a4 2.0tfsi q jezdím v průměru za 11-12 takže ty dva-tři litry navíc bych tomu klidně odpustil, to svezení za to stojí


vcera jsem jel tempomat 120 cca 200 km bez preruseni spotreba 9.2 litru /4.2 Mpi V8
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

03.07 2015 10:59


wormside (Pá, 03.07, 2015 10:43) orig :


vcera jsem jel tempomat 120 cca 200 km bez preruseni spotreba 9.2 litru /4.2 Mpi V8


Koukam ze se to tady zvrhava v prehlidku ekojizdy s V8..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.07 2015 11:33


modeler: rozhodne a vzdycky varianta a) "rychly a pohodlny auto na cestovani" ... na rakety jsem uz starej chci pohodli, bezpeci, ticho v kokpitu, atd ... proste klidek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.07 2015 11:36


kluci, diky moc za vsechny pripominky.. fakt to vypada na tu 4.2 V8 (v automatu bohuzel no) ... jdu se po nejakych poohlednout... kdybyste meli jeste cokoliv k tematu, jsem rad za kazdou informaci ..

jinak ty spotreby jsou supr podle toho co pisete .. 9.2 je pohadka (ac pro nekoho s Octavkou 1.9TDI to musi znit jako hruza .. pro nas je to pohadka )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

03.07 2015 11:47


lol tak ted na to koukam a moc jich neni v kombiku asi si je lidi drzej
nahoru

sponzor





03.07 2015 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.07 2015 11:53


c0d3r: Ceho moc neni v kombiku?
Jinak konkretne vyhrev zadnich zidli se v A6 2x nevidi
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

03.07 2015 11:59


9.2 je fakt pohádka. V těchto diskuzích se vždycky někdo najde, že se na takovou hodnotu dostal, i když zbytek píše reálný spotřeby 11-15 litrů.
Reálně počítej, že se pod 11 litrů nedostaneš spíš budeš jezdit kolem 13 litrů, pokud nebudeš moc jezdit po městě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

03.07 2015 12:31


Jenom dodam, obecne si dej bacha aby to nemelo kontrolu tlaku v pneu, pac ty senzory nejsou uplne za hubicku a taky bych se vyvaroval pneu podvozku. Jako novy super, ale u 10let staryho auta...

Jo a ta 4,2 ma rozvod sice retezem, ale rozhodne neni dozivotni jak pise vyrobce. Takze po nastartovani studenyho motoru nesmi byt zadny chrasteni nebo snad bouchani. Vymena jak jsem psal tak motor ven a vychazi na cca 40k s praci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.07 2015 13:06


ked jazdis s 2.0T za 11-12 tak s 4.2v8 sa mozme bavit o spotrebe 15-17 litrov.

2.0t sa da bezproblemov jazdit za max 10 litrov. 4.2 zerie ako tu bolo pisane na kratke trasy tych 15-16litrov, kombinovane spravis za 13 a mimo mesto na dlhsiu streku mozno tych 10-11. rozdiel v spotrebe je znacny.. ale tak kazdy ma ine priority.

ja kebyze chcem 4.2 tak jedine v Sku s manualom , v beznom A6/A8 mi to pride ako mrhanie palivom. ten vykon je utlmeny riadne a ani ho tam necitis.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.07 2015 13:31


Nemuzu si pomoci, ale vsechny aspekty zase miri k 3.0 TDI
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

03.07 2015 13:40


petersweter (Pá, 03.07, 2015 13:31) orig :
Nemuzu si pomoci, ale vsechny aspekty zase miri k 3.0 TDI


Ja proti TDIckum nic nemam, doma mame 2,5 TDi v A4ce, ale jake jsou mimo spotreby vyhody?

Bavime se o 10 let stare vrane s 300t km na hrbu. To pak clovek musi pocitat ze i sevis neco musi stat a tady se obavam bude mit archaicky MPicko dost navrh. Nebo se pletu?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

03.07 2015 13:55


modeler: Ja obecne zastavam nazor, ze pokud si kupuji 10let stare auto, ktere stalo radove 1-1,5mil s prehledem a v tuto dobou je treba za cenu 200-400tis, tak logicky mam nachystany 15% budget na servis a autak muze krasne slouzit.

A kdyz pominu klasice trable se vstriky, olej do prevodovky a v nejhorsim pripade rozvody, tak jizda s 3.0TDI s TT v quattro je opravdu prijemna...

na 4x4 s automatem je spotreba dost slusna a auto ma dobry vykon.

Nikomu nic netlacim i kdyz jsem fanda Audi, ale jak vidim nektere auta ktere si koupili lide v mem okoli za mnohem vetsi penize! Auta, ktere vybavou, kvalitou ani nicim neosilni... tak radeji zase priste zvolim stare Audi i s 3.0TDi a rezervou pro servis.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

03.07 2015 15:08


petersweter: Ano, s tim naprosto souhlasim, nicmene pokud nejezdis desitky tisic km rocne, tak se ti proste rozdil v cene za palivo vs. cene za servis proste projevi lepe pro benzin.

Jinak 3,0 TDI jezdi moc pekne a pokud to funguje, tak svezeni opravdu taky pekny. Kamarad to ma v A6 kombiku, takze muzu porovnat.

Ale kdyz mi pak vypravi, ze se mu posral vstrik a kvuli tomu podpalil ventil tak, ze musel shanet jinou hlavu... ?!

Nebo taky virive klapky jsou dobra libustka.

Zkratka cele je o preferencich a nejake minimalizaci rizik. Ale to je samozrejme podle vkusu kazdeho soudruha.


Jo, to taky kdyz vidim jak jsou lidi schopny dat za holou fobii nebo kiu 250k tak taky nechapu.
Hlavne ze maj tu zaruku a papirove to jezdi za 4l/100.
nahoru

sponzor





03.07 2015 15:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.07 2015 15:23


Ja to zas chapem..ked niekto jazdi vela a nebavi ho vrtat sa v aute (chodit po servisoch) tak je asi lepsie zvolit nove auto. 10 rocne audi (hlavne nafta s automatom) je celkom slusne zacinajuci pruser. naproti tomu si clovek kupi novu fiestu/fabiu a 5 rokov nemusi s autom nic riesit.. ale ako vzdy je to o prioritach a o tom ako sa auto pouziva
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

03.07 2015 23:01


ajajaj už je to tu zase, tenhle jezdí s šestilitrem za 7 litrů a tamten zase s fábií za 12, do toho úvahy s najetými km, rozvody ven, vštřiky ko, sjetý gumy a vyhřívaný zrcátka..

všechno je to přece hodně individuální,, tak zase klid hoši

každej at si koupí jak mu libo káže a sám pozná a zjistí..

však odjakživa sytej hladovýmu nevěří..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

04.07 2015 6:07


petersweter: no tech 4.2 V8 .. koukal jsem na takovy ty hlavni servery co ja znam .. mas nejakou stranku kde je vetsi vyber? jinak nafte bych se opravdu rad vyhnul... pro to moje pojezdeni je benzin ideal si myslim (stjene to asi hodim do plynu pak)

jinak moc diky vsem za rady ohledne senzoru tlaku, retez, apod .. cenim si vsech predmetnych poznamek a rad !! fakt diky kluci..

EDIT: hele kluci, at hledam jak hledam.. nejak mi nejde najit moc tech modelu 4.2 V8 .. hledam to pod -> "Audi A6 4.2 V8" + kombi ... asi neco delam spatne .. ani nevidim moc modelu na google kdyz to googlim, hazi mi samy ty stary audi .. muzete mi sem prosim poslat obrazek a presnej nazev toho modelu a motorizace? diky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

04.07 2015 11:39


c0d3r: u nás nic moc. Tady je jedna v Raichu, ale obecně 4,2 je málo a kombiku ještě min. Většinou jsem viděl sedany.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.07 2015 1:09


az na tech malo fotek vnitrku to vypada slusne diky za tip.. budu spis koukat u sousedu no .. celkove to je bida
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.07 2015 6:43


Co rikate na tyhle fesandy? ta prvni ma vic nalitano uz no ale asi tezko sezenu neco s kilem na tachaci ..

Audi 4.2 V8 FSI 257kW(autoscout24.de):

-> rv. 08/2006, 252k km; 9000 Eur
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


-> rv. 05/2007, 193k km; 13000 Eur
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

06.07 2015 7:18


hlavně si vezmi někoho kdo rozumí tomu modelu a motoru aby jsi nekoupil past ono každý ti řekne 4,2 je držák a ten zvuk, jede nádherně fakt super, ale u nás v práci s ní nikdo nechce jezdit, stále má nějaké závady s motorem model 09
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2015
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.07 2015 9:53


jj to je jasny.. bez odbornyho oka na to kaslu
nahoru

sponzor





06.07 2015 9:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

06.07 2015 10:10


nech si to pichnout na diagnostiku pokud tam nebude ani jedna zavada divne...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

06.07 2015 10:36


c0d3r: pokud to budeš chtít potenciálně do plynu, koukej spíš po MPicku (250kW).

sss601: 09 je už po Fl ne? To 4.2 nahradil 3.0 TFSi. Btw ze zajímavosti. Jaké závady tam resite?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2014
Příspěvků: 284 | Témat: 15

06.07 2015 11:34


wormside:

Nejdřív projet a pak napíchnout
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

08.07 2015 9:53


Tady je jedno fsicko...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

13.07 2015 22:03


modeler: poslední odtah cívky a ještě něco a před tím např jedeš po dálnci a najednou kontrolka motoru a auto je jak vibrátor prostě nikdy nevíš co si na tebe přichystá jinak byl i měněn motor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 67 | Témat: 5

13.07 2015 22:11


sss601: Díky za info. To jsi mě tedy nepotesil. No snad to bude záležitost jednoho kusů..

No koukam že jsi psal ročník 09, tak to bude FSi. To by mě zas tak nepřekvapilo..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email